Problema Scartait Curea Alternator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Ia vezi, nu cumva ai vreo rolă prea strĂ¢nsă și nu se mai rotește sau se rotește doar foarte greu ?
    sigpic

    Comment


    • #47
      la mine se auzea un huruit, nici decum scartzit, am schimbat cureaua, si o rola intinzatoare, iar acum nu se mai aude nimic la relati numa daca plec de pe loc fara sa accelerez se aude ceva hurind, uni zic ca e fulia d ela alternator...alti zic ca mi se pare..alti zic ca o fi de la ambreaj...

      Comment


      • #48
        Eu am rezolvat era din cauza la curea nu era stransa bine.

        Comment


        • #49
          am logan din 2005 ,46000 km si nu am schimbat kit-ul de distributie niciodata si am constatat cand este pornit a,c. face un zgomot la motor mare si nici aer rece nu mai este ca inaite de se racea repede,probabil trebuie sa m-ai pun freon in instalatie.Cand inchid a.c. zgomotul de la motor se opreste. Trebuie schimat cumva kit-ul de distibutie sau copletat cu freon instalatia a.c. Multumesc pentu sfaturi....

          Comment


          • #50
            Nu are nici o legatura kitul de distributie cu compresorul de AC, acesta din urma e actionat de cureaua aia zimtata de accesorii impreuna cu alternatorul si pompa de servodirectie ( daca ai ).
            Ca nu merge bine AC este ca nu mai ai presiune la freon in instalatie, l-a scapat pe undeva, trebuie controlat bine sa nu umpli degeaba ca sa-l scape din nou,
            si sa fii atent la cit ulei baga in instalatie ca trebuie si un pic de ulei pe linga freon

            Comment


            • #51
              sall ce se poate antampla daca cureaua de la accesorii e prea stransa , ami scartia si am mai strans-o putin si nu mai scartiae, am fulie noua la alternator ,curea si rola.


              Antrebarea e : de ce cand accelerez motorul ,fulia se distanteaza putin de alternator cam 2 mm ,adica iese spre roata apoi spre alternator ,miscarea asta o face ,doar cand turez motorul , o fi cureaua prea starsa ,pana acum nu am vazut sa faca asa ceva

              Comment


              • #52
                Probabil fulia alternatorului nu e aliniata; asta explica si scartzaitul si pendularea.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #53
                  nu ai anteles e perfect facuta ,scartaia ca nu am stiut eu cat sa o strang ,am mai stranso putin si aia a fost ,pendularea acum a aparut ,pana acum nu am observat sa faca asa .

                  Comment


                  • #54
                    am mai observat o buba la fulie ,antrebarea ce o fi dus.
                    pe langa faptul ca scartaie ,jocul axial(cca.2mm) nu mai e ,dar am blocat cu o cheie mica rotorul si anvartind cu mana de fulie ,catre botul masini(cu alternatorul pe masina) adica cum se strnge fulia ,tot ok tapan si bun ,dar cand anvart de fulie anapoi catre bordul masini se anvarte fulia pe axul alternatorului,(pe desfacerea fuliei ,dar fulia nu iese afara ) cu rotorul blocat ,ce dracu o fi dus fulia sau zimti axului , (am fulie de disel) nu am mai pus de benzinar ce am avut ,cea veche avea pana si apoi piulita daca nu ma ansel ,dar stiu sigur ca am vazut pana cand a scoso. Voi ce parere aveti.
                    Last edited by electrica2000; 10 September 2012, 19:35.

                    Comment


                    • #55
                      Daca e fulie de dci, atunci este de tip unisens, adica angreneaza doar intr-un singur sens, in celalalt sens "scapa"; de aceea poti sa o invarti fara sa angrenezi rotorul alternatorului.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #56
                        asta nu am stiut ,daca esti dragut mai ma ajuti cu o problema ,cate suruburi are alternatorul de prindere si ce chei trebui vreau sa mesteresc si eu putin .

                        Comment


                        • #57
                          In primul rand daca nu ai cheia de 1/2'' profil XZN nu poti scoate fulia, ca sa desfaci alternatorul; banuiesc faptul ca vrei sa inlocuiesti rulmentii; in rest o trusa torx si una de chei fixe.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #58
                            ms asta stiam si eu ,dintr o trusa de scule sigur gaseam cheia buna,vroiam sa stiu fix care e cheia ca nu vad suruburile pe acolo ,fulia nu o dau jos si pentru ia stiu ce cheie trebui,vroiam sa dau alternatorul jos sa al duc la reparat.

                            Comment


                            • #59
                              da am gasit suruburile ,sant 2 sub el si unul sus hexagon de 13 capul surubului probabil surum M10 cred

                              Comment


                              • #60
                                la adras comimpex srl din dr taberii .
                                am schimbat distributia , pompa de apa ,cureaua alternator toate cu piesele de la ei ca sa beneficiez de garantie , ( ma costat 970 lei).
                                dupa vreo 6 luni a inceput sa-mi scartaie cureaua de la alternator.
                                am fost la ei ,cu garantia ( CARE CICA E DE UN AN ), dar tot am platit intinderea curelei .17 lei .(reglat curea alternator,timp de lucru 0.20 )
                                si surpriza a fost a doua zi cand m-am uitat la motor si am vazut ca cureaua nu mai era cea pe care am avut eu .
                                a mea era noua cu emblema. pe asta nu scrie nimic si se vede ca nu e noua.acum mie si sila sa ma duc la ei sa le zic ceva , prefer sa-mi cumpar una de rezerva ,sa fie acolo, oricum pretul de pe piata este cam la jumate din cat am dat pe ea la ei,( 60 lei fara TVA)
                                acum daca nu mai scartaie si merge . cand o trece zapada o sa pun pozele cu cea veche ( aia noua) ca am poze , si o sa fac o poza si cu asta schimbata.si cred ca o sa le trimit undeva pe amandoua ,

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google