Problema Senzor Temperatura Apa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Senzor Temperatura Apa

    Dimineata la pornire motorul sta turat mai mult decat ar trebuii (peste 1500rpm timp de 3-4 minute). Poate fi senzorul de temperatura o cauza? (ce rol are el mai exact?)

    P.S. mentionez ca am schimbat motorasul pas cu pas, iar rezultatul este acelasi.
    Last edited by 77sky; 23 June 2011, 21:43. Reason: Automerged Doublepost

  • #2
    din cate stiu eu senzorul de temperatura masoara temperatura antigelului si cand cresste comanda electroventilatorul sa-si faca treaba si sa raceasca motorul iar cand e rece sa mai intre in pauza sa se mai incalzeasca.
    My ride

    Comment


    • #3
      si poate fi senzorul de temperatura cauza?
      Last edited by 77sky; 23 June 2011, 21:43.

      Comment


      • #4
        peste 1500 cat ?
        in ce valoare sta ?
        toata problema e din clapeta , motoras pas cu pas sau cablu de acceleratie .
        Desi relanti rece la 1500 nu cred ca e buba mare, cam asa e normal sa stea cand e rece masina .
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          merci frumos.
          am scris gresit cand am postat, acu observ, e pana in 1500, mai exact 1400-1450, cam pe acolo. Motorasuul pas cu pas l-am schimbat, acu ramane de verificat cablu de acceleratie si clapeta.
          Last edited by Cristi_Xp; 21 June 2011, 20:55.

          Comment


          • #6
            Nu mai cita te rog ultimul post
            pai e normal sa stea la rece aproape de 1500 , asa se incalzeste motorul mai repede . Iarna daca nu sta in 1500 n`o sa stea deloc in relanti pana se incalzeste ,de aia la inceput sta aproape de 1500 apoi pe masura ce se incalzeste motorul sau e destul de cald o sa scada usor pana la 750-800 .
            E absolut normal,asa fac toate masinile , e ca un fel de soc doar ca e electronic.
            Eventual fa o filmare si pune-o pe youtube sa vedem .
            Last edited by Cristi_Xp; 21 June 2011, 20:59.
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #7
              dar iti urca temperatura la apa la 6 linii frecvent sau doar in conditii de trafic aglomerat si temperaturi mari afara?! mi-a urcat si mie odata la 6 linii dar am mers cu motorul f turat si afara era canicula dar si-a facut repede treaba radiatorul si a scazut temperatura destul de repede la 4 linii
              My ride

              Comment


              • #8
                nu mi-a urcat, niciodata nu mi-a urcat ma mult de 4 linii

                Comment


                • #9
                  senzorul de temperatura poate controla dimineata turatia la rece?

                  Comment


                  • #10
                    nu controleaza nimic . Calculatorul controleaza dand semnal la motorasul pas cu pas cum sa tina relantiul . Daca senzorul spune ca apa are 5 grade dimineata la pornire e logic ca ECU (calculatorul) sa tina relantiul mai sus pentru ca daca masina ar porni la rece cu relanti de 750 probabil n-ar sta pornita mai mult de 2 secunde. E ca un fel de soc la pornire doar ca nu e manual ca la dacia veche e electronic . Ai facut filmuletul ?
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #11

                      am facut filmuletul, tin sa mentionez ca este facut la ora 13, dimineata sta mai turat, si mai mult timp
                      Last edited by Cristi_Xp; 24 October 2011, 15:07.

                      Comment


                      • #12
                        senzorul de temperatura nu influenteaza turatia la ralanti. chiar si in cazul cind calculatorul masinii nu mai primeste informatia de temperatura, turatia nu va sta la 1500 rot/min. Ideea este ca daca ai schimbat motorasul pas cu pas, trebuia facuta o reinitializare de parametrii a calculatorului (se face pe tester in service, de fapt este o "invatare" a noului motoras de catre calculator)

                        Comment


                        • #13
                          Puteti să-mi spuneti culoarea pinului A de la sonda de temperatura ? Vreau să măsor cu ohmmetru şi nu ştiu care sunt pinii. Am căutat dar n-am găsit nimic.
                          Mulţam.
                          Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by andreicry View Post
                            senzorul de temperatura nu influenteaza turatia la ralanti. chiar si in cazul cind calculatorul masinii nu mai primeste informatia de temperatura, turatia nu va sta la 1500 rot/min. Ideea este ca daca ai schimbat motorasul pas cu pas, trebuia facuta o reinitializare de parametrii a calculatorului (se face pe tester in service, de fapt este o "invatare" a noului motoras de catre calculator)
                            pai cine altcineva ii spune la ECU ca motorul e rece si sa tina relantiul mai sus ,adica un fel de soc tras, daca nu senzorul de temperatura apa ? ) De unde stie calculatorul ca motorul este cald si va cobora ? )
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #15
                              mie mi se intampla cea mai ciudata chestie dimineata la pornire. daca afara sunt 15 grade porneste si sta la 1250 rpm ca in manual.
                              daca este mai frig 0-5-10 grade sau sub sta la 850 900

                              ECU da timpi de injectie cand este mai frig. am schimbat sonda, si la fel face. m a disperat

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google