Problema Turatie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Turatie

    salut. am si eu o mica problema (sper) cu Golanul meu. Voi incerca sa fiu cat mai explicit. In bord mi se aprinde martorul bujii si atunci turatia motorului creste cam pana la 1200 si sta asa vreo cateva secunde pana se stinge martorul bujii si turatia revine la normal cam pe la 850. Eu m-am mai uitat pe forum sa vad daca mai gasesc pe cineva cu problema asta dar nu am gasit. Majoritatea se plangeau ca le scade turatia. Mie imi creste si nu stiu de ce... daca ma puteti ajuta cu niste raspunsuri v-as fi recunoscator. Mentionez ca masina este ,,cheala" cum se spune, fara aer, serva....ca am auzit ca poate sa fie si de la aer.

  • #2
    pai din cate stiu eu DCI-ul nu are cablu de acceleratie, deci nu e un cablu care sa actioneze vreo clapeta a pompei . Exista in schimb un senzor la pedala , cred ca potentiometru ii zice. Ei bine daca potentiometrul a luat-o razna sau contactele lui nu sunt cele mai bune banuiesc ca simptomele ar fi asemanatoare cu ce patesti tu . Varianta sigura si simpla -mergi la un tester , varianta ieftina - probeaza cu o pedala de la un loganist dispus sa te lase sa surubaresti la masina lui.
    Pain brings out the truth in us all...
    ...how much truth can you stand?

    Comment


    • #3
      Nu te chinui pune-o pe tester, cu presupusu vei cheltui mai multi bani si e criza.

      Comment


      • #4
        salut din nou.....scuze de intarziere dar am avut niste probleme cu internetul....am fost la tester si am gasit probleme cu injectorul 4....am dus-o la service si mi-a inlocuit corpul injector, cica nu facea conexiune pe electric ceva de genu asta....multumesc pentru sfaturi......si acum ca sa nu deschid un toic nou mai am o problema daca puteti sa ma sfatuiti ceva ...imi curge ulei si nu stiu de unde...am urcat-o pe o rampa si nu e de la busonul de la baia de ulei si din cate pare nu e nici de la cutia de viteze... aveti idee de la ce ar putea fi? cineva mi-a zis ca poate sa fie de la turbosuflanta...eu nu stiam ca aia are ulei...voi ce parere aveti?

        Comment


        • #5
          Turbosuflanta merge pe ulei , altfel cum isi face ungerea ? cand te opresti de la drumuri lungi e bine sa lasi masina cateva minute la relanti sa se raceasca turbina , la fel sa faci si dupa o forja mai sustinuta ...
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • #6
            si daca imi curge uleice se poate face? oare trebuie inlocuita?

            Comment


            • #7
              1. e posibil sa ai prea mult ulei in baie si sa dea pe afara pe la intercooler sau pe la compresor
              2. poate curge pe la furtunase , poate sa fie fisurat
              3. daca nu e niciuna din problemele astea "soft" cred ca o sa trebuiasca sa o schimbi
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • #8
                Citi Km are masina?ce ulei folosesti si aproximativ din ce zona transpira ulei?

                Comment


                • #9
                  masina are 65 k ulei motor am mobil super 2000 10w-40 diesel...iar ulei nu stiu de unde curge.. de pe undeva de prin spatele motorului..daca scot filtru de aer se vede urma de ulei...cand o urc pe rampa se vede cum se prelinge pe catalizator ulei de undeva de sus....dar turbosuflanta are ulei separat sau isi ia ulei din motor?...daca isi ia din baia de ulei nu vad nici o diferenta de nivel ca eu verific aproape in fiecare dimineata uleiul si nu pare sa scada.

                  Comment


                  • #10
                    poti sa incerci sa verifici dak curge pe la distributie pe undeva pe acolo.eu din cauza unui pinion prost din fabrica a trabuit sa schimb distributia la 50 mii pt k arunca ulei pe langa pinionul ala si axul pe care era pus...consulta pe cnva de la un service dacia...k sigur tre sa stie de problemele astea....

                    Comment


                    • #11
                      Andrei din ce spui tu curge la torbo,uleiul si-l ia din motor ,iti va scadea uleiul dar in mai multi Km.

                      Comment


                      • #12
                        deci nu e problema grava daca atunci cand vad ca scade nivel ulei completez nu? adica nu se poate strica turbosuflanta...

                        Comment


                        • #13
                          andrei din ce ai zis tu cu torbina ca ai pierderi pe la ea, poate fi o problema cu turbina adica e cam pe duca asta se verifica destul de greu tinand cont de faptul ca este in spatele chiuloasei eu am atasat poze cu un logan 1.5 dci de 70 pe care l-am segmentat si am schimbat turbo ca era facuta zob si fura ulei
                          Attached Files
                          Mecanica pentru Dacia si Renault doar in Bucuresti

                          Comment


                          • #14
                            m-am uitat la prima poza si de acolo curge ulei la mn..de sub egr pe undeva....o sa duc odata masina la un service si daca se poate repara de bine...daca nu, asta e...schimb turbosuflanta....multumesc tuturor pentru raspunsuri.sper sa scap usor
                            Last edited by andrey1991; 9 October 2010, 20:32.

                            Comment


                            • #15
                              In spatele motorului sub filtrul de aer este un furtun mai gros si de obicei din cauza uzurii pierde ulei,schimbal si mai vedem.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google