Problema Zgomot Si Trepidatii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Zgomot Si Trepidatii

    Revin cu inca o problema , (eu deja incep sa ma amuz ) am uitat numarul lor , cand plec de pe loc trebuie sa turez masina foarte tare ca altfel vibreaza foarte rau ca atunci cand te urci prima oara la volan , de asemenea cand merg incet a 1 sau a 2 a si schimb vitezele dupa ce ridic ambreiajul se aude un zgomot metalic ca si cum s ar freca fier pe fier , vreau sa zic ca in mers nu simt nimic neobisnuit ambreiajul pare ca nu patineaza dar in acelasi timp parca smuceste simtitor la fiecare schimbare de viteza , acum vine si intrebarea , care e problema ? ambreiajul? un tampon ? un rulment?

  • #2
    cred ca e ambreiajul si la mine mai face din cand in cand asa, incearca in viteza a 5-a sa fie la 80km/h sa calci acceleratia la podea si vezi daca o ia vitezometrul inainte, daca era tamponul antirasturnare se simte rau cand o accelerezi si iei piciorul de pe acceleratie in viteza se balangane rau schimbatorul in fata si inapoi

    Comment


    • #3
      Bieleta anticuplu (antibasculare, antirasturnare) este un suport motor care impiedica tendinta de rotire a ansamblului motor-CV in momentul accelerarii

      Urca masina pe o rampa si trage de ea, e dupa scut, pe mijlocul masinii. Una noua originala costa cam 150 lei. La mine nu era rupta de tot, dar din cauza ei se auzea o bataie la relanti. Stiu ca daca se rupe se misca motorul in timpul accelerarii pentru ca nu se mai tine decat in tampoanele alea doua de sus si se roteste liber fata-spate.
      Logan Prestige - 2008 - 1.5 dCi 85 CP

      Comment


      • #4
        salut

        cred ca si la mine este o problema cu suportul antirasturnare ca in orice treapta cand o las din acceleratie si apoi o accelerez iar se misca maneta inainte si inapoi si smuceste,bocsa aia de sus de la maneta este ok ca am verificato!stiti cumva unde gasesc o bieleta antirasturnare mai ieftina ceva?

        Comment


        • #5
          mai bine cauti una de origine decat sa te incurci cu tiganii ieftine,parerea mea.

          Comment


          • #6
            Dupa un drum de vreo 1300 de km facuti in 2 zile, mi-au aparut trepidatii la motor intre 1800 si 2000 de rotatii, uneori si peste 2000, cand accelerez. Daca accelerez f incet, sau mai brusc motorul nu mai tremura. Obligatoriu tremura cand e motorul rece, uneori chiar si cand e cald.
            Masina functioneaza normal, am facut o diagnoza si nu apare nici o eroare, am consumat aproape toata motorina din rezervor, am inlocuit filtrul de motorina, dar pb persista. Ce ar putea fi?

            Comment


            • #7
              trepidatii care le simti in caroserie, sau intreruperi ale motorului?
              Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

              Comment


              • #8
                Originally posted by popavlm View Post
                trepidatii care le simti in caroserie, sau intreruperi ale motorului?
                intreruperi ale motorului

                Comment


                • #9
                  Sperand ca ma pot incadra in acest thread, ca sa nu mai fac altul va descriu si eu problema mea. Am fost sa schimb uleiul la service in urma cu o saptamana si de atunci se tot aude o bataie in zona scutului in momentul in care ridic ambreiajul/pun frana mai brusca sau mai rar cand trec peste denivelari. Am verificat scutul si pare bine prins. Nu am mai avut timp sa trec pe la acel service sa ii intreb ce au facut pe acolo. Aveti idee ce ar putea fi? Gen ce este sub scut care ar putea provoca acest zgomot. Unde sa mai verific?
                  Don't drink and drive. Smoke and fly !

                  Comment


                  • #10
                    vezi sa nu ai scutul putin stramb si sa loveasca motorul in el... verifica si bieleta antibalans...
                    Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by pisty View Post
                      Sperand ca ma pot incadra in acest thread, ca sa nu mai fac altul va descriu si eu problema mea. Am fost sa schimb uleiul la service in urma cu o saptamana si de atunci se tot aude o bataie in zona scutului in momentul in care ridic ambreiajul/pun frana mai brusca sau mai rar cand trec peste denivelari. Am verificat scutul si pare bine prins. Nu am mai avut timp sa trec pe la acel service sa ii intreb ce au facut pe acolo. Aveti idee ce ar putea fi? Gen ce este sub scut care ar putea provoca acest zgomot. Unde sa mai verific?
                      Ia vezi bucsele bara stabilizatoare,bucsele de la brate si pivotii.Pentru restul care aveti trepidatii ale motorului la anumite turatii verificati bobina de inductie,fisele si bujiile.
                      Last edited by margelatu; 5 August 2014, 09:39.
                      Welcome to the Club, We Have Jackets !

                      Comment


                      • #12
                        Salutare, dupa multe lupte seculare am aflat cauza zgomotului :cadrul motor era slabit. Cu ocazia asta mi-am indreptat si scutul (la ciocan )) am schimbat si bascula ca aveau joc pivotii + bieletele antiruliu. Urmeaza tamponul hidroelastic. Multumesc pt raspunsuri.
                        Don't drink and drive. Smoke and fly !

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google