Probleme 1.2 GPL De Fabrica: Nu Mai Sta Pe Gaz

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    daca ma duc eu de exemplu si il cumpar cash sa vezi ce repede il au sau il aduc. pe garantie e greu ...

    asta ca sa subliniez politica Dacia.

    sincer imi pare rau pentru tine si pentru clientii Dacia.
    o/____\o
    (i)
    .........

    Comment


    • #32
      Si inca nu a ajuns senzorul...
      Azi e o saptamana de cand am completat formularul de la vocea clientului. si inca nimic. Se pare ca degeaba au clientii voce daca nu au cei de la Dacia urechi (bun simt...etc)

      Comment


      • #33
        Vorbeste cu baiatul care a completat actele pentru garantie. Intreaba-l care este firma de la care trebuie in realitate sa primeasca senzorul. S-ar putea ca din diverse motive sa i se refuze trimiterea senzorului, fara ca tu sau el sa aiba o vina. Vocea clientului nu prea are ce sa-i faca unei firme externe. Asta ca sa va invatati minte fiindca ati cumparat de la Dacia, din cate mi se pare mie, cineva vrea sa fie unica firma care vinde sisteme gpl in Romania. Asa ca oricine indrazneste sa-i sara din schema, va fi pedepsit. Oricine pateste asa ceva, nu va mai repeta greseala de a cumpara de la Dacia care tocmai si-a implementat montajul pe banda, fara intermediari. Partea frumoasa e ca atunci cand e sa se laude cu sistemul, este cel montat de Dacia. Daca ii reprosezi ca la Dacia se strica injectoarele, nu mai e de fapt acelasi, e mai bun. Totodata, fara sa aiba un profit din asta, Dacia le mareste vanzarile, fiindca si-a autorizat pe montaje reprezentante Dacia. Acestea sustin ca Dacia asigura in continuare garantia la auto daca se monteaza marca X la ei. E un fel de concurenta neloiala inclusiv pentru Dacia, dar daca tine faza, de ce nu? E cea mai laudata firma, inclusiv aici, sa vezi ce or sa sara aparatorii platiti pe mine.
        Senzorul poate fi adus la comanda si de firme cu piese auto. Pana acum oricum l-ai platit cu benzina consumata.
        Bafta!
        Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

        Comment


        • #34
          alexys esti rautacios, adica vrei sa spui ca nenea cosmin1978 ia bani ca sa laude landi renzo pe forum? adica, cum, el se duce la servici 8 ore pe zi si din cand in cand mai baga cate un post sau doua pe forum?

          Comment


          • #35
            Hai sa nu-i vorbim pe la spate, lasa-i sa apara singuri, poate iti aduci aminte ca in iarna aparusera 2 useri cu lozinci, i-am rugat ca urmatorii sa fie mai discreti, chiar nu stiu acum cine face reclama, dar sigur sunt vreo 4 pe aici. Orice postare a mea aici impotriva regimului mi-a fost reprosata a doua zi, deci informatori sunt peste tot. Diferenta e ca de curand a inceput sa mi se rupa de ei, au dat la peste cu momeala proasta si tot ei s-au suparat cand au inghitit-o.
            Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

            Comment


            • #36
              salut am avut si eu probleme cu gpl-ul desi am doar 40000 de km cu gpl..
              nu am gpl din fabrica l-am pus la o firma din ramnicu sarat ..am schimbat eu filtrele la 10mii de km ambele si pe la 37000 de km a aparut o problema nu trecea pe gpl decat daca porneam instalatia de la buton din 4-5 incercari..si am fost le ei [ca nu mai puteam sta cu tauitul .piuia cand era si motorul rece si la cald]..am ajuns la ora 13 si sau apucat de ea:au dat jos filtrele au dat jos plamanul si au constatat ca aveam depunere de calamina sau unsoare pe electro valva si din aceasta cauza nu trecea pe gpl ..mi-a curatat a montat la loc plamanul pus filtre noi si gata. merge perfect

              de ce am ales sa merg la ramnic si nu in focsani ? pt ca, am fost a pus testerul sa chinuit
              sa dechida din soft a mers o ora si din nou aceiasi problema..[daca nu sunt meseriasi nu stiu sa rezolve o problema]...daca nu ai rezolvat problema si vrei sa-ti dau un nr de telefon de la ei spunemi...

              Comment


              • #37
                Originally posted by alexys View Post
                Hai sa nu-i vorbim pe la spate, lasa-i sa apara singuri, poate iti aduci aminte ca in iarna aparusera 2 useri cu lozinci, i-am rugat ca urmatorii sa fie mai discreti, chiar nu stiu acum cine face reclama, dar sigur sunt vreo 4 pe aici. Orice postare a mea aici impotriva regimului mi-a fost reprosata a doua zi, deci informatori sunt peste tot. Diferenta e ca de curand a inceput sa mi se rupa de ei, au dat la peste cu momeala proasta si tot ei s-au suparat cand au inghitit-o.
                Ai mare dreptate !

                Lasa-i sa se convinga singuri 'alexys' de bunaciunea de instalatie GPL montata la uzina Dacia si de cat de ieftin va fi service-ul si post garantia in reprezentantele Dacia la instalatia GPL !

                Pana la urma tot peste tine vor da majoritatea celor ce stiu, ce treaba seriosa si buna faci tu in atelierul tau !
                "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                Comment


                • #38
                  , adonis, situatia e mai complexa, cand se montau pe banda au fost "bune" ca mai profita cate o firma externa Dacia de situatie, mai ales cu numele, Dacia a ales marca x, deci toti care au logan ar trebui sa respecte decizia dacia, ca stiu ei ce e mai bun pe logan.
                  Tot utila e imaginea Dacia- si firma respectiva si-a autorizat cat mai multe reprezentante Dacia pe montaje - , fiindca pe respectivii nu ii doare gura sa spuna ca daca pui cu ei instalatie "de fabrica", nu iti pierzi garantia, desi nu este acelasi model, doar marca. La fel au procedat si cu Skoda, VW.
                  Dar, pentru ca orice client care cumpara Logan cu gpl, acum montat direct pe banda, trebuie sa se invete minte, e posibil ca rezolvarea lor sa fie intarziata la maxim, daca garantiile sunt tinute in continuare de aceiasi firma.
                  Acum nu stiu daca mai conteaza ca tu ai cheltuit niste bani ca sa repari sistemul gpl, toti montati langa dacia au avut in final aceiasi problema, injectoare consumabile.
                  De aceea marca respectiva are nevoie de "ridicatori de imagine", desi comparata cu un sistem milano spre exemplu, a necesitat cheltuieli mult mai mari dupa iesirea din garantie. Daca era sa folosesti piese originale, ajungeai la pretului unui ecu milano plus injectoare plus reductor.
                  Asa ca ii las in pace, doar eram curios din vina cui nu i se respecta garantia, poate ca cel de la garantii nu a intocmit procesul verbal de constatare cum trebuie etc. Sau poate l-a ratacit curierul. Ca senzori sigur se mai fabrica, poate comanda la magazinele auto.
                  Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                  Comment


                  • #39
                    Alexys, cateva precizari vis a vis de reteaua Dacia:
                    Ca sa cumpere un laptop de diagnoza de la renault e intre 4000 si 5000 de euro, functie de accesorii. Nu poti instala softul pe laptop de la carrefour. Acu se doteaza fiecare functie de rulaj.
                    Piesele de gpl le vinde Dacia de la oarja, nu LR romania. Senzorul ala nu e singurul care poate nu e in stoc si astepti atat dupa el.
                    LR romania a autorizat reprezentante dacia ca orice posesor de Dacia sa poata rezolva ORICE problema a masinii in garantie la ei. Nu "la revizie va luam banii dar pentru gpl mergeti la X". Cred ca DACIA a cerut asta nu invers.
                    Ai si tu dreptate in anumite aprecieri insa uneori esti prea partinitor.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • #40
                      gresit piesele de gpl le gasesti mai repede la o reprezentanta lr decat la dacia (pierzi garantia )dar fabrica tot modifica modelele si diagnoza pt a nu putea utilizatori sa intre cu softuri mai vechi ,modelele de fabrica utilizeaza softurile plus simplu iar reprezentanta plus maxxx si altele .la noi la repezentanta vin cei de la dacia sa le inprumutam piese singurele diferente sunt de firmware si de software si de anu asta dacia a lansat noile modele de logan 1.2 complect integrate in instalatia masini (electrica mecanica etc)asta va fi o problema cred ca si diagnoza e integrata .la reprezentanta gpl te poti uita la un gpl de fabrica dar la un service dacia te uiti numai la cele de fabrica in rest nau cu ce ,
                      Last edited by mytyca545; 31 October 2013, 21:23. Reason: complectare

                      Comment


                      • #41
                        einstein, de cand faza asta cu piesele de la oarja? Nu stiu daca are importanta, dar cel putin pana in iunie, traseul era tot cel initial, lr romania primea proces verbal, dadea aprobare, ro group trimitea piesa, apoi la sfarsitul lui 2009 a venit randul altei firme. Exista un contract de prestari servicii intre lr si o alta firma. Stiu fiindca m-am ocupat de asta la ambele firme.
                        Iar anul asta un client a venit la mine cu un logan nou, nu comuta pe gpl, l-am trimis la reprezentanta, apoi dupa ce au dat din umeri ca nu au softul a venit din nou la mine, am aflat care e piesa, i-am dat alta noua ramanand sa mi-o restituie cand o vor primi. A durat inca o luna si ceva, in total s-ar fi facut 6 luni de cand masina nu functiona pe gpl. Iar dacotecul a fost certat ca s-a imprumutat de la mine.
                        Totodata cred ca vocea clientului ar fi avut efect asupra depozitului dacia.
                        Probabil informatia ta va deveni valabila in viitor si asta va fi un lucru bun pentru clienti, am inteles ca exista si cineva foarte priceput in diagnoza pe sistemele gpl, angajat al dacia, cred ca se vor descurca.
                        Oricum problema discutata aici s-o fi rezolvat deja.
                        Faza cu diagnoza de 5000 euro e aiurea, tot ce s-a montat fara obd se putea diagnostica cu lr plus (dedicat dacia renault, dar la liber pe net. Cu 400 euro mai luau un laptop de rezerva pentru gpl. Era suficient si un pc vechi cu windows pe el. Dar daca nu exista interes, ce sa le faci? Multi nu au avut niciodata instalat softul de diagnoza pentru gpl. Iar daca trebuie un update la Clip si nu se face automat pentru diagnosticarea gpl, probabil nu exista 5 service-uri dacia capabile sa faca azi o diagnoza la ce se monteaza pe banda in Romania. Si foarte probabil ca in Germania, Franta si unde s-o mai vinde golanelul, toate reprezentantele sunt deja pregatite inclusiv cu oameni.
                        Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                        Comment


                        • #42
                          Pe 28 octombrie m-am pus de dimineata cu telefoanele pe cei de la Dacia - Dedeman Bacau. Culmea e ca abia spre dupa amiaza ”tocmai au primit senzorul”. Pe 29 am avut programare sa-l schimbe, pe garantie, normal. Ceea ce trebuia sa dureze aproximativ o ora a durat de fapt mai mult. De la 9.15, cand am avut programarea pana pe la 12.30. De ce? Pentru ca nu primea prin email nu stiu ce confirmare...
                          La intrebarea de ce a durat atat pana a ajuns senzorul: problema de comanda. chipurile au facut la un moment dat retur la un senzor similar si nu au incheiat toata procedura. deci furnizorul stia ca cei de la dedemau au deja un senzor pe stoc de aceea nici nu il mai trimiteau. Vi se pare plauzibil raspunsul? pentru mine nu este deloc. abia dupa 20 de zile si-au dat seama? se vede ca relativitatea timpului pe aici s-a inventat
                          Cat despre faimoasa voce a clientului.... pe 8 octombrie am trimis o solicitare... si trimisa a ramas. probabil inca sunt in cele 48 de ore pentru contactare... din nou relativitatea timpului.
                          Acum, dupa ce am schimbat senzorul, nu am mai avut probleme cu saritul pe benzina. Sta frumos pe gaz. Totusi mi se pare ca din cand in cand mai e cate o smucitura in acceleratie (ac-ul nu e pornit si nici alti consumatori care sa aiba influienta). Si a doua zi dupa martorul rosu pentru motor s-a aprins intermitent vreo 2 minute de la pornire si pana am sesizat. dupa ce am repornit motorul nu au mai fost probleme cu acel martor.
                          Aveti idee de la ce ar fi acele smucituri?

                          Comment


                          • #43
                            ti-au sters toate erorile dupa ce au schimbat senzorul?
                            eu zica sa te mai duci inca o data peste ei

                            Comment


                            • #44
                              imi place de cosmin ca este foarte entuziast in domeniul instalatiilor gpl

                              de la un simplu utilizator de instalatie gpl, a ajuns sa cunoasca reteaua de dealeri lr in romania, configuratia instalatiilor, are poze cu montaje efectuate si mai nou stie si chestiuni de diagnoza

                              pai nu pot decat sa trag o concluzie: inseamna ca a avut foarte multe probleme cu instalatia landi renzo de a ajuns sa cunoasca atat de multe detalii

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by cosmin1978 View Post
                                ti-au sters toate erorile dupa ce au schimbat senzorul?
                                eu zica sa te mai duci inca o data peste ei
                                cel de la dedeman bacau a zis ca nu vor mai fi probleme... cu erorile
                                eu l-am crezut pe cuvant...
                                sincer m-am saturat de ceea ce inseamna reprezentanta. imi pare rau pentru ei ca au mult de pierdut la faza asta. de cand cu problema asta, de fiecare data cand sunam la dacia, fie dedeman bacau, fie automoldova roman, cat timp nu spuneam de garantie erau foarte amabili. cand aduceam vorba de garantie era jale... parca abia se abtineau sa nu ma injure...
                                mi-a ramas in minte o remarca pe peretele celor de la dedeman: DE LA NOI FIECARE CLIENT PLEACA FOARTE MULTUMIT... eu nu am plecat nici macar multumit. imi amintesc ca la revizie am fost sunat si intrebat daca sunt multumit. doar am platit, nu? acum, in schimb .... oare nu am platit si garantia?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google