Probleme AC Sau Buton AC?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme AC Sau Buton AC?

    Se intampla o chestie ciudata..Acum cateva zile nu mai luminau becurile din spatele butoanelor de reglat aerul(directia lui),viteza ventilatorului si caldura.Am observat ca daca cuplez ac-ul si apas mai tare pe buton luminitele se aprind......Buuun simplu problema de contact

    Acuma alta problema.....Nu mai merge butonul de Ac(si garantez nu de la apasarea mea)...Se aprinde luminita si se stinge imediat Am incercat sa tin butonul apasat 2 - 3 secunde Ac-ul cupleaza dar cum iau degetul se decupleaza ....Nu imi dau seama daca raceste deoarece e frig afara si nu imi prea vine sa tin apasat fortat prea mult timp ,ma gandesc ca nu o cupla de la vreo protectie ceva si sa nu se duca de tot

    Are cineva vreo idee?

  • #2
    Idei sunt, problema este ca sunt de verificat mai multe:
    daca ai freon in instalatie, dac anu ai se decupleaza singur
    daca porneste gmv-ul pe prima treapta cand apesi butonul, dac anu porneste ac-ul se decupleaza singur.
    daca butonul functioneaza
    si cel mai important este ca pentru comenzi aer<butoanele rotative> este un singur bec care le ilumineaza.
    Fuarte Nervos !!!

    Comment


    • #3
      probleme AC

      salut, am si eu o problema cu AC-ul la un MCV 1.5 dci si poate imi dati niste sfaturi ce sa-i fac. Problema sta in felul urmator : masina a fost lovita in fata si dupa ce am reparat-o am schimbat eu condensorul de AC si am mai indreptat la cald unele conducte care erau strambe, dupa ce am montat la loc condesorul si toate conductele m-am dus cu ea sa-i bag freon, iau facut testul de vacum si nu pierdea pe nicaieri apoi au bagat freon in instalatie, dar compresorul nu cupla, sau uitat pe la sigurantele alea mari din compartimentul motor, dar nu era nici un arsa si au vrut sa se apuce sa se uite pe la ea dar nu i-am lasat ca eu nu prea las pe nimeni sa umble la masina, asa ca am juns acasa si am verificat cu aparatul de masura sa vad daca are tensiune pe firul de alimentare al compresorului si am constatat ca tensiunea e 0, deci nu ii vine curent si vroiam sa stiu cam ce trebuie sa verific acum ca sa aflu unde e defectul, stiu ca are un releu in cutia aia din compartimentul motor dar nu stiu care din ele.

      Comment


      • #4
        Daca nu lasi pe nimeni sa umlbe la masina sar putea sa te chinui mult si bine pana ii dai de cap. Parerea mea duo la un electrician ca ala stie unde sa caute, nu o mai fa tu pe minitehnicus ca sar putea sa iti para rau mai tarziu...

        Comment


        • #5
          wheelman2010-Daca ai avut bornele de la baterie desfacute s-a resetat ECU si nu mai pleaca compresorul. Mergi la un service Dacia si stiu ei ce e de facut.
          Last edited by Fane; 21 July 2010, 18:02.
          INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

          Comment


          • #6
            @ fane-cl---eu am avut de multe ori desfacute bornele de pe baterie si AC-ul meu functioneaza normal.
            Iara m-am culcat tarziu...

            Comment


            • #7
              Pai si eu le-am mai desfacut si nu s-a resetat, am impresia ca depinde cat de mult sta ECU fara alimentare.
              INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

              Comment


              • #8
                merci de sfaturi baieti si ce sa zic de stat fara baterie a stat de ordinul saptamanilor ca i-am dat si motorul jos si a durat mai mult reparatia si acum inteleg ca trebuie sa o pun pe tester ca sa-i reprogrameze ECU-ul si ma oftic ca am dat jos motorul cu tot cu cutie si le-am pus la loc cu mana mea si merge perfect nu are absolut nici o eroare si nu pot sa rezolv de unul singur un fleac cu e AC-ul. Oricum o sa mai verific eu toate mufele lui si releul si le mai bag spray de contacte si daca tot nu merge e clar o sa ma duc cu ea la tester.

                Comment


                • #9
                  si eu am mai auzit de necesitatea asta de a-i da un "sut" cu testerul . Cauta un dealer cel mai bine ca mai mult de un 50 lei nu are cum sa-ti ia
                  Pain brings out the truth in us all...
                  ...how much truth can you stand?

                  Comment


                  • #10
                    treaba cu calculatorul a fost asa cum ati spun adica nu ii mai dadea comanda la AC si dupa ce am bagat-o pe tester am rezolvat problema cu comanda compresorului, acum de cuplat cupleaza ca se si aude, dar tot nu face frig si cand ii dau drumul se aude un zgomot in interior in zona centrala a bordului ca un fasait cand e AC-ul pornit si nu stiu din ce cauza, voi ce ziceti ce ar putea fi ?

                    gata am rezolvat cu AC-ul a mai facut ea niste figuri ca nu pleca tot timpul compresorul din cauza ca mufa aia cu 3 pini de la senzorul de presiune nu facea bine contact dar am curatat-o bine si i-am mai bagat si niste spray si acum in sfarsit merge si face frig, iar fasaitul ala era de la gazul refrigerant adica de la freon care era prea putin in instalatie si nu putea sa raceasca si asta din cauza ca am fost la niste vagabonti care nu au bagat cat trebuie freon si nu mi-au bagat nici ulei cum trebuie in instalatie, acum am bagat freon cu ulei sintetic special pentru compresoare si cu substanta din aia verde ca sa vad daca scapa pe undeva dar sper sa nu piarda pe nicaieri.
                    Last edited by wheelman2010; 24 July 2010, 15:52. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #11
                      Aerul conditionat

                      Am un Laureat 1.4 si am probleme cu climatizarea. Condensul de la AC curge inauntru si sub covoarel din fata am apa. Am fost la Nalba si a desfundat scurgerea. Acum cand dau drumul la AC se simte umezeala si continua ca mocheta sa fie uda (imediat dupa ce a desfundat scurgerea am uscat mocheta). O alta problema este cand ploua. Atunci toate geamurile aburesc si nu mai ved nimic afara.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Fane-CL View Post
                        Pai si eu le-am mai desfacut si nu s-a resetat, am impresia ca depinde cat de mult sta ECU fara alimentare.
                        Am tinut masina fara baterie vre-o 5 ore cand am spalat motorul. Totul functioneaza normal inclusiv instalatia de AC

                        @Neculau: in privinta aburirii geamurilor, tine comanda de Recirculare aer pe Aer din afara sau da drumul la AC ca se dezaburesc instant. Cu scurgerea in habitaclu nu ma pronunt.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #13
                          Cred ca doar la diesel e valabil.
                          INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                          Comment


                          • #14
                            salut. am avut aceeasi problema cu tine. am dat jos consola, si am schimbat contactul. este un buton, de 2 roni, cu contact dublu. il gasesti pe maica domnului. sa nu pui un pistol de lipit puternic. cat despre bec, am pus led alb. pui trei led-uri cu cate o rezistenta de un kilo la fiecare. ai acolo doua trasee groase de alama care vin la bec. cel din dreapta este plusul.

                            Comment


                            • #15
                              Va salut!am schimbat bordul de la fază 1 cu fază 2 și nu-mi mai merge Ac-ul....am fost la verificarea frontului și este ok,meseriașul mi-a scos releul de la ac și mi l-a pus pe direct și mi-a pornit compresorul de ac. Rezultatul este k nu se potrivesc la legături....mi-a mai spus cineva k s-ar putea sa mai fie k eu pe panoul de climatizare mai am și un buton de degivrare,dezamăgire și k de aceea nu merge k îmi trebuie un panou fără butonul acela.Știe cineva dacă este așa sau dacă există o altă rezolvare?vă mulțumesc frumos!

                              Verificarea freonului,scuze,de la telefon....

                              Butonul de dezaburire....
                              Last edited by mariusmdi; 26 April 2017, 11:34. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google