Probleme Accelerare/decelerare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by codrini View Post
    Cine poate sa-mi spuna de ce in momentul cand ciupesc acceleratia are o simptoma de a se ineca, dupa care merge normal indiferent de turatie si in momentul cand iau piciorul de pe acceleratie are la fel o simptoma de a se ineca. In rest motorul trage la fel de bine.
    Discutiile trebuie directionate plecand de la acest post; de multe ori titlul unui topic nu e foarte inspirat, sau poate fi usor deplasat, din cauza informatiilor insuficiente.
    Asadar, d.le. meggeo82, lasa-ne pe noi sa facem ordine aici; discret si elegant. Ti se pare ca lipsim?
    Last edited by IancuMIC; 5 February 2015, 20:22.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #17
      In primul rand, tin sa le multumesc celor care au incercat sa ma ajute pentru a rezolva problema. In al doilea rand, va promit ca o sa ma duc sa fac un tester si am sa va tin la curent pentru a stii de ce apare acest defect. In al treilea rand, imi pare rau ca am creat niste reactii contradictorii, dar daca ai niste notiuni de mecanica auto, la sfarsit ai sa spui ca (¨Ma asta, chiar stie mecanica!¨). Ganditi-va la cei care nu au notiuni de mecanica si vor un ajutor. Multumesc inca o data celor care dau dovada de maturitate si celor care pun suflet pentru acest forum.

      Comment


      • #18
        Cu scuzele de rigoare,apelez la intelegerea moderatorilor,pentru a raspunde la ultima intrebare ce mi s-a adresat(asa e corect,cred eu...)! In urma traducerilor,componentele pot avea mai multe denumiri,dar cea mai corecta,e aceea care defineste rolul(functia) si nu aceea care si-o imagineaza traducatorul.In cazul de fata,presiunea este controlata prin modificare de debit(regulator de debit),la 1,5DCI.pe cind in cazul sistemelor ce au in componenta regulator de presiune,pe rempa comuna,regulatorul "basculeaza" din inalta presiune,direct in retur,adica regleaza(controleaza) presiune.Tot din cauza traducerilor,mai mult sau mai putin corecte,avem si situatii de componenta cu mai multe denumiri acceptate,cazul "releului de cuplare",de la electromotor,care se mai regaseste si sub denumirea de "solenoid",sau "starter".Daca nu m-am incadrat in recomandari,rog sa stergeti post-ul...!

        Comment


        • #19
          Dragilor dupa cum v-am promis a ramas sa fac o diagnoza si sa va tin la curent. Ciudat este ca diagnoza a rezultat zero erori. Dupa parerea mea, problema este de la alimentarea cu motorina sau ceva legat de aer. Astept ca vremea sa se mai incalzeasca si sa incep cu verificari senzori, alimentari cu aer si parti electrice. Sper sa nu va mai contraziceti si incercati sa fiti pe subiectul respectiv.

          Comment


          • #20
            Diagnoza,nu inseamna doar citirea erorilor memorate sau active,este mult mai complexa. Apropo de contradictii,daca un coleg iti da o solutie gresita si eu il contrazic...,procedez gresit...?! Contradictiile pe tema termenilor folositi,e normala,deoarece vom folosi termenii corecti tehnic,universal acceptati,existind posibilitatea sa comunicam si sa ne intelegem firesc.

            Comment


            • #21
              lenush64 dupa cum se vede esti o persoana foarte documentata in mecanica auto. Daca tot suntem pe forum unde invatam si discutam, te rog sa-mi explici in cate etape se imparte o diagnoza. Sincer in afara de erori memorate sau active in ce mai consta? Consider ca este un subiect foarte important atat pentru mine cat si pentru ceilalti, mi-ai spus ca o diagnoza consta in mai multe. In ce? La capitolul contraziceri cand vezi unul mai slab incearca sa-l inveti, cu rabdare si cu calm. Daca te enervezi atat tu cat si cealalta persoana nu ajungeti nicaieri, atat voi cat si noi.
              Last edited by codrini; 1 April 2015, 19:00. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #22
                Pe forum nu se fac cursuri auto,se ofera un sprijin punctual,la o situatie data.Eu de enervat,nu ma enervez,altfel nu as mai intra pe forum,mi-as cauta alte preocupari... Referitor la diagnoza,aceasta presupune in ABC-ul ei,citirea codurilor de eroare si accesarea valorilor reale(toate informatiile ce le poate furniza calculatorul motorului),interpretarea acestora,sesizarea neconcordantelor,intre real si program(soft),pe diferite sisteme,gasirea cauzei defectului,in limitele permise de valorile reale,softul ECM,si softul de diagnoza.De multe ori efectul este supravegheat electronic,dar nu si cauza,aici e nevoie de flerul,pregatirea si experienta celui ce face diagnoza.Etapele superioare,presupun activari,programari,scriere se soft...,dar e deja prea mult!

                Comment


                • #23
                  Multumesc pentru explicatie. Am un prieten care este mecanic, chiar un mecanic foarte bun, dar din cauza programului de la serviciu nu reusesc sa ajung la el. Ti-am scris asta pentru ca in momentul cand o sa ajung la el informatiile si cautarea defectului vor fi altele fata de un mecanic strain. Multumesc inca o data pentru informatie si o sa te tin la curent. Apropo, la motorizarea de 85 cp mai este cineva cu o problema identica cu a mea, dar cu o alta exprimare.

                  Comment


                  • #24
                    Dar pe asta: Smucituri In Acceleratie Si In Deceleratie _ Diesel nu cred ca l-ai vazut.

                    E aceeasi problema (diferit semnalata, nuantata).

                    Si acum, la cca 102222 km e acelasi lucru.
                    Nu am jocuri nicaieri (bascule, capete de bara, bucsi, tampoane, linie evacuare etc etc)
                    Imi cunosc masina f bine, eu schimb majoritatea pieselor, stiu exact ce este, cand aud un zgomot (excluzand motorul...acolo am niste retineri).
                    In concluzie, asa este "piesa" asta construita...

                    Solutia? Pur romaneasca: ignorare
                    Last edited by 77sky; 2 April 2015, 19:39.
                    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                    Comment


                    • #25
                      Toata lumea se rezuma la a citi erorile afisate de tester. Dar, in majoritatea cazurilor, desi parametrii de functionare sint sensibil diminuati, totusi ECU o percepe ca fiind o functionare normala. Ideea este de a se monitoriza anumiti parametrii, in situatiile care deranjeaza. Referitor la problemele de lipsa de putere si-a pus cineva problema de a verifica traseul de admisie aer (acea teava curbata)? Vreau sa va spun ca acolo apar depuneri masive de calamina, datorate gazelor recirculate, amestecate cu vaporii de ulei rezultati din functionarea turbinei. Uneori diametru acelei conducte se reduce pina la obturare completa (caz pe care l-am intilnit, iar pornirea era imposibila). La motoarele care au un rulaj mai mare, sau care parcurg majoritatea kilometrilor in mediul urba, recomand ca in jurul a 100000km sa se verifice aceste tubulaturi de admisie aer

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by lenush64 View Post
                        "Asta e rampa de injectoare la 1.5 dci si senzorul de presiune , unde vedeti dumneavoastra un al doilea regulator???" Neavind conotatii personale,mi-am permis sa citez o intrebare a lui @ady24.Posibil ca eu sa fiu vinovata,deoarece ma fac greu inteleasa,dar paranteza folosita explica in linii mari,ca regulatorul de presiune(pe rampa comuna), e folosit la alte sisteme de injectie,nu la ale DCI,de 1,5 Delphi... Delphi 1,5 DCI,foloseste regulator de debit,pe pompa,iar rolul(functia) si denumirea tehnica sunt date de unitatile de masura folosite(volum si presiune)... Cind discutia ne priveste doar pe noi,e corect sa fie in privat...
                        Cu scuzele de rigoare ca intervin ,cred ca @ady24 stie foarte bine despre ce e vorba.Eu am fost la el,cu un an si jumatate in urma, si am revizuit doua injectoare si pompa de injectie si am ajuns la 155.000 km fara nici o problema.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google