Probleme Ambreiaj Sau Cutie???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Ambreiaj Sau Cutie???

    am dat masina la un mecanic pentru niste probe si dupa ce a venit cu ea am sesizat un tacanit la relanti,dar atunci cand calc ambreiajul dispare de la ce poate fi?mecanicul mia sugerat ca ar putea fi de la un rulment de la ambreiaj!se poate sa se fi slabit cablul?

  • #2
    E posibil sa fie rulmentul de presiune; da' nu e un motiv de ingrijorare, cu atat mai mult o situatie care sa reclame interventie urgenta.
    Nu vad legatura dintre cablu si tacanitul rulmentului.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #3
      asa face toate ai faimosul zgomot de diesel. cand vei schimba setul de ambreiaj, pune altceva decat Valeo. eu am Exedy, si se aude de bine si cu Luk. ideal ar fi Sachs, dar "e" scumpe.

      Comment


      • #4
        tin sa maentionez ca tacanitul se aude doar la cald,iar acum daca tot se aude zgomotul dupa tura mecanicului,ma intreb ce a putut sa-i faca de a cazut rulmentul???daca e rulmentul intradevar nu necesita o interventie rapida,dar ma enerveaza zgomotul,pentu ca inainte de zgomot la relanti loganul meu era mai silentios decat un pasat de 16 benzina al unui prieten,si vorbesc de pen-ultimul pasat!
        Last edited by chircan; 5 May 2012, 20:20.

        Comment


        • #5
          Incearca sa intelegi ca nu ai cum sa strici un rulment de presiune, orice manevre ai face din postul soferului; daca a fost sa se duca s-a dus.
          Aici mai poate intra in joc si placa, diafragma mai bine zis, care impreuna cu rulmentul dau acel tacanit .
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #6
            Am si eu aceasi problema cu zgomotul ,masina are 45 000 km , numai ca la mine mai si scapa (patineaza in gol) daca incerc sa plec mai tare cu treapta 1. Problema apare dupa ce stau o perioada in aglomeratie , am vazut ca se recomanda un Sachs ,totusi nu e cam de vreme pentru un ambreiaj nou?
            Offtopic : Sper ca am postat unde trebuie
            Doar oamenii plicisitori se plictisesc!

            Comment


            • #7
              regleaza din piulitele de 10, cei cedea ca va fi ok.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Bone Mihai View Post
                Am si eu aceasi problema cu zgomotul ,masina are 45 000 km , numai ca la mine mai si scapa (patineaza in gol) daca incerc sa plec mai tare cu treapta 1. Problema apare dupa ce stau o perioada in aglomeratie , am vazut ca se recomanda un Sachs ,totusi nu e cam de vreme pentru un ambreiaj nou?
                Offtopic : Sper ca am postat unde trebuie
                cu a 4 a si a 5 a iti patineaza ? unde iti tine pedala de ambreiaj ? spune mi pozitia ei fata de pedala de frana .

                Comment


                • #9
                  Da si eu as zice ca probabil tine prea sus si e posibil sa se faci ambreiere incompleta fara sa-ti dai seama tinand un pic piciorul pe pedala la sfarsitul cursei; slabeste un pic acele pilite despre care ti-a facut vorbire si colegul mai sus.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #10
                    Multumesc pentru raspunsuri, problema asta am avuto de pe la inceput de cand am luat masina si da am ublat la piulite cam acum vreo 3-4 luni si nu mai scapa ,sa zic daca mai scapa odata pe luna, pe alta parte e enervanta rau problema cu zgomotul de Dci pe logan benzina
                    Ambreajul tine sus, doar cu treapta 1 scapa , si vesnica problema cu marsalierul care agata.
                    Vroiam sa stiu daca este o problema grava , am observat ca majoritatea loganurilor o au .
                    Last edited by Bone Mihai; 19 June 2012, 20:11.
                    Doar oamenii plicisitori se plictisesc!

                    Comment


                    • #11
                      zgomotul de DCI vine de la rulment. daca reglezi pedala de ambreiaj sa tina mai jos...posibil sa se mai diminueze

                      Comment


                      • #12
                        ca sa ,,cobori" ambreiajul strangi piultele. zgomotul se mai diminuiaza dar sa nu-l cobori prea mult pt. ca alfel vei tine rulmentul in presiune

                        Comment


                        • #13
                          Ca sa prinda mai jos ambreaju, destrangi piulitele, nu le strangi.

                          Doua spire (max 3) si facuta proba.

                          Comment


                          • #14
                            scartait ambreiaj

                            Salutare,
                            Am o problema cu ambreiajul, si anume, dupa ce se incalzeste, are un scartait la apasare. De stiut ca l-am inlocuit, si inainte sa il inlocuiesc facea la fel. se poate sa fie de la cablu? Am un logan 1.5 dci, 2006, preferance.
                            Mi-a tot spus cineva ca trebuie sa schimb acel cablu... sugestii?

                            Comment


                            • #15
                              Poti sa schimbi cate cabluri vrei...nu vei rezolva nimic.Scartaitul e de la celebra furca,acea parghie de metal pe care o vezi iesind din cutie si de care se prinde cablul.Scartaitul apare la frecarea acesteia de nuca de teflon si (poate) de urechile rulmentului...pun si niste poze lamuritoare cu mecanismul.
                              P.s.-desi unii zic ca sunetele mai pot proveni si de la culisarea rulmetului pe ax,datorita pierderii de vaselina si incarcarea acestuia cu praf de la disc.
                              Attached Files
                              Last edited by Dragman; 18 September 2012, 12:50.
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google