Probleme Ambreiaj.Trepideaza La Plecare.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Ambreiaj.Trepideaza La Plecare.

    Poate cineva sa-mi spuna daca un chit de ambreiaj nemtesc LUK sau SACHS este mai bun decat unul original VALEO frantuzesc. Eu am schimbat kitul original al masini pe la 120000 cu unul VALEO frantuzesc si acum am 190000 si a inceput sa-im trepideze la plecarea de pe loc, aceiasi problema am avuto si cu kitul original din fabrica, a inceput sa trepideze pe la 100000 si am mai mers cu el asa pina 120000. Vreau sa spun ca trepidatiile la plecare apar dupa ce se incalzeste foarte bine motorul si asta numai in treapta-ntai dupa care masina merge normal adica nu patineaza discul deloc.Va mai spun doar atat ca fac taxi cu masina si sincer sa fiu nu am pretenti sa ma duca mai mult dar sunt curios daca exista ceva mai bun decat VALEO si daca e posibil sa ma duca mai mult. Imi recomandati sa schimb doar discul si rulmentul sau tot kit-ul.

  • #2
    si mie imi face la fel , cand se incalzeste tare.
    oricum , nu este dus ambreiajul , cica de vina sunt niste arculete care se dilata , ceva de genu.

    Comment


    • #3
      daca umbli la el nu are rost sa schimbi numai rulmentul de pres scimbi tot valeo este destul de bun iar despre aceste trepidatii s-a tot discutat pe forum...

      Comment


      • #4
        asa face si la mine la DCI sunt arculete de la disc ,la mine face asa pana se incalzeste,porma numai face
        Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

        Comment


        • #5
          aceeasi problema o am si eu. la fel am sa incerc cu alt kit de ambreiaj altceva in afara de Valeo
          tema, ideea si morala este banii
          banii este fericire restu' tot e amagire

          Comment


          • #6
            intr-adevar probleme este de la arculetele respective , si nu prea ai cei face , daca discu mai are "carne" mergi linistit pana cand nu e nevoie sa schimbi discu , nu merita numa pt arcurile acelea .

            Comment


            • #7
              Originally posted by sorcer View Post
              intr-adevar probleme este de la arculetele respective , si nu prea ai cei face , daca discu mai are "carne" mergi linistit pana cand nu e nevoie sa schimbi discu , nu merita numa pt arcurile acelea .
              Salut. E veche problema voastra, dar acum m-am trezit.
              fiind ambreiaj cu dubla masa probleme pot aparea mereu.in mod sigur placa de presiune face figuri, poate chiar si discul. cea mai mare problema o cauzeaza trepidatiile volantei.

              Bafta

              Comment


              • #8
                la mine problema s-a rezolvat prin inlocuirea kit-ului de ambreiaj cu unul nou. nu mai suportam trepidatiile
                tema, ideea si morala este banii
                banii este fericire restu' tot e amagire

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ngrazvan View Post
                  la mine problema s-a rezolvat prin inlocuirea kit-ului de ambreiaj cu unul nou. nu mai suportam trepidatiile
                  Spune-mi si mie ce marca ai folosit si cat te-a costat

                  Originally posted by catalin_pina View Post
                  Poate cineva sa-mi spuna daca un chit de ambreiaj nemtesc LUK sau SACHS este mai bun decat unul original VALEO frantuzesc. Eu am schimbat kitul original al masini pe la 120000 cu unul VALEO frantuzesc si acum am 190000 si a inceput sa-im trepideze la plecarea de pe loc, aceiasi problema am avuto si cu kitul original din fabrica, a inceput sa trepideze pe la 100000 si am mai mers cu el asa pina 120000. Vreau sa spun ca trepidatiile la plecare apar dupa ce se incalzeste foarte bine motorul si asta numai in treapta-ntai dupa care masina merge normal adica nu patineaza discul deloc.Va mai spun doar atat ca fac taxi cu masina si sincer sa fiu nu am pretenti sa ma duca mai mult dar sunt curios daca exista ceva mai bun decat VALEO si daca e posibil sa ma duca mai mult. Imi recomandati sa schimb doar discul si rulmentul sau tot kit-ul.
                  Cam repede ai schimbat ambreiajul.Masina mea are 260.000 si abia acum ma gandesc sa-l schimb.
                  Last edited by Taik; 18 March 2011, 23:34. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #10
                    A mea la rece trepidaza tot timpul si asta de pe la 80k , iar la cald are momente cand bruscheaza la schimbarea vitezelor .

                    Ca idee discurile Sachs au ferodo Valeo .
                    MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

                    Comment


                    • #11
                      @vadim_braia esti sigurl ca "feredoul" de pe discurile sachs e produs de valeo? Ne poti ajuta cu niste poze?
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Sunt sigur , si asta o stiu de la un prieten care are magazin de piese auto . O sa-l mai intreb odata , parca si scria pe ferodo "Valeo"
                        MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

                        Comment


                        • #13
                          Daca "ferodourile" de pe disc sunt facute de valeo nu poate decat sa ne bucure!acestea tin foarte mult,o pot confirma cei care au schimbat kiturile la peste 120 000 de km...si inca mai aveau strat destul...Problema nu e de la ferodouri,e de la arcuri,probabil rulment care pacane atunci cand se apasa pedala,rulment gripat,etc...
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Ferodourile originale sunt Valeo. Cu toate acestea am inteles ca producatorul german Sachs ar avea produse mai bune
                            tema, ideea si morala este banii
                            banii este fericire restu' tot e amagire

                            Comment


                            • #15
                              Salutare, aceeasi problema am avut-o si eu, trepidatiile au inceput inceput inca de la 10k km, iar saptamana asta (30000 km) am reusit sa-l schimb pe garantie (tot kitul :placa,disc,rulment); deocamdata nu am avut cand sa-l testez, dar sper sa fie OK.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google