Probleme A/c

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    @mihaicj: Ai verificat cat freon aveai? L-ai scos pe tot afara?

    @logan14mpi: Nu se umple asa, exista o alta metoda si nu se pune ulei asa cum vrei tu, trebuie sa mergi sa-l scoata pe cel vechi, sa-l puna la loc si sa completeze.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #32
      Originally posted by MESERIASU' View Post
      Ca o instalatie de AC sa functioneze trebuie sa fie indeplinite mai multe conditii;
      1-instalatia in PERFECTA stare-Freon-cantitativ si calitativ Doar R134A
      -ulei Doar in cantitate strict necesara -prea mult dauneaza
      -componentele instalatiei care au contact direct cu aerul exterior sa fie curate si nu imbicsite cu noroi,praf, insecte etc..
      2-factori externi-temperatura exterioara,umiditate etc
      In momentul in care motorul functioneaza ai Ac cuplat si ventilatorul de incalzire functioneaza se anclanseaza compresorul de AC,- numai daca sunt minim 3 bari presiune in instalatie, iar la nivelul radiatorului de racire aer habitaclu nu exista pericolul de inghet. Daca nu sunt indeplinite aceste conditii instalatia nu functioneaza!
      Instalatia este dimensionata ,nu poate aer rece doar decit in limitele ei de fiabilitate,are integrat un senzor de presiune care controleaza in permanenta presiunea -daca e mai mica de 2.5 bari nu cupleaza compresorul daca creste la valori de 27bari decupleaza compesorul.Are un (Detentor)regulator de presiune,care are rolul de a controla debitul de freon in racitor in functie de cererea de aer rece-Practic el dozeaza cantitatea de freon necesara la racirea sau dezumidificarea aerului.
      sunt mai multe componente dar nu cred ca este necesar sa le mai explic ele sunt folosite de instalatie doar pentru a asigura circuitul freonului in instalatie si asigura schimbarile de stare(lichida si gazoasa)dar sunt si ele ff importante pentru ca fara ele instalatia nu functioneaza sau functioneaza defectuos.
      Oricum sa faci diagnostic la o inst de Ac este destul de dificil fiindca este o instalatie complexa,implca multi factori, iti trebuie o pregatire serioasa si "jucarii" care costa mult!


      Hombre e greu sa ii convingi tu pe cei care nu se pricep ca n-au dreptate!Multi posteaza indicatii la acest subiect dar nici nu stiu ca nu stiu cu ce se mananca frigotehnia! E o meserie grea si pretentioasa care se invata cu greu! Noi nu putem sa dam decat niste sfaturi utile insa interventia asupra instalatiei nu se poate face decat de meseriasi!

      Comment


      • #33
        Dupa ce merg cu masina, cand opresc imi picura niste apa dedesupt undeva intre schimbator si rotile din fata. Cineva mi-a spus ca e condensul de la aerul conditionat! E normal?
        fara linkuri externe in semnatura

        Comment


        • #34
          Este normal stai linistit, scrie si in manualul masinii!
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • #35
            Daca las masina in soare mai mult timp, nu mai porneste a/c, nici nu se mai aprinde beculetul de pe buton. In rest merge fara probleme. Am lasat si portierele deschise cateva minute sa se ventileze putin interiorul, dar degeaba. Ceva sfaturi?
            Zambeste, maine poate fi mai rau!

            Comment


            • #36
              Ceva probleme la panoul de control, altceva nu vad ce ar fi.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #37
                Prima data asa am zis si eu, dar apoi a mers fara probleme, pana cand am lasat din nou masina in soare cateva ore si la fel, nu face rece si nu se aprinde beculetul.
                Zambeste, maine poate fi mai rau!

                Comment


                • #38
                  E o problema la contacte, cand se incalzesc nu mai cupleaza butonul. Daca pornirea nu era autorizata de catre UCE Injectie, becul tot se aprindea, deci varinata asta iese din calcul.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #39
                    Mi se pare anormal sa nu mearga . Ca pt caldura este facut. Sa fie un fel de protectie termina pt sistem. In sensul ca radiatorul de racire a freonului sa fie prea cald de la soare si sa nu mai indeplineasca conditiile de racire a freonului.

                    dar cum zice si andrei sar fi aprins beculetul. Poate nu era pornit ventilatorul.
                    1.5 dc

                    Comment


                    • #40
                      Mae, la ce ventilator te referi, la cel de la motor? Daca despre el e vorba, nu cred ca l-am auzit mergand de cand am masina, de vreo 3 luni.
                      Zambeste, maine poate fi mai rau!

                      Comment


                      • #41
                        S'a auzit sigur ...

                        Are dreptate andrei .. E vreun contact imperfect. Becul trebuie sa se aprinda chiar daca instalatia nu are permisiunea sa porneasca ... Butonul "nu cupleaza"

                        Comment


                        • #42
                          Sincer nici mie de o luna..


                          ma refeream la ventilatorul de la aeroterma. Daca nu macar pe prima viteza (1), aerul conditionat nu porneste.


                          nu stiu de ce am impresia ca dupa ce merge mai mult ac-ul se mai opreste singur automat (ramane beculetul aprins) si porneste iar dupa 1-2 minute. Poate e daor o impresie. Aerul vine tot rece dar parca motorul merge normal ca si cum nu ar fi pornit aerul.
                          1.5 dc

                          Comment


                          • #43
                            E doar o impresie. Compresorul nu se opreste in timpul functionarii, doar ca cilindreea lui fiind variabila, uneori nu ia asa mult din puterea motorului.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #44
                              Si la mine in zilele calduroase, dupa ce il pornesc (stau cu portierele deschise 1 min inainte) stau 5-10 min. Si nu simt nimic, baga ba are cald, ba rece - in valuri pana ma plictisesc si il inchid si deschid geamurile ca asa mai repede se raceste parca. Asa e regimul lui de functionare ? Eu ma asteptam la altceva. Nu am mai avut masina pana acum si nu ma pricep.

                              Comment


                              • #45
                                Primele 2-3 minute dupa ce a stat in soare, chiar si pe treapta 3 sau 4, nu intra aer asa rece.
                                Mai intai trebuie sa mergi cu geamurile deschise, 1-2 minute, dupa care sa pornesti AC pe treapta 3.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google