Probleme Cu 1,5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Te rog nu mai face reclama la alte site-uri, mai bine posteaza aici ce ai patit.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #17
      Salutare,
      Am 63.000 si nu am avut nici o problema, merge la fel ca in prima zi.
      MAsina e luata pe 23 Noiembrie 2006.

      Comment


      • #18
        Ce spui Bot de un logan van care are 210 000km si nu am schimbat decat 2 bielete si kit-ul de distributie din 60 mii in 60 mii ,masina are 1an si 3 luni si asa ca o completare,inainte de logan am avut un papuc cu motor 1,6 monopunct care are la bord 600 000km cu o singura segmentare si unde l-am vandut inca mai merge

        Comment


        • #19
          Sorry era pt toti messajul in special pt p_crystyan,am gresit cu cel bot )

          Comment


          • #20
            Ce mi se pare mie foarte ciudat , faptul ca imediat cum cineva face cunoscuta o problema la masina lui diesel, gata apare cineva care zice (direct sau indirect) ca dieselul nu se merita si este de kko .
            Vorba lui Toni sau a lui Crystyan, am si eu cunostinte care au Logan cu mult inaintea mea , si care le-au alergat de le-a sarit ochii din cap, si fara nici o problema deosebita . Adica au schimbat decat un kit de distributie, ceva pe la suspensie sau directie , si cam atata. Lucruri absolut normale la cati km au pe la bord . Asa ca don Corneliu , tin sa cred ca ai fost tu mai putin norocos in privinta asta .
            Ciudat mai este si faptul ca dupa ce ai schimbat injectoarele, deabia dupa 8000 km , a inceput iar sa faca figuri .
            , sunt cu ochii pe voi !
            :thumbsup:

            Comment


            • #21
              Am o problema grava cu loganul meu 1.5dci, nu are vlaga, scoate un fum negru de nu mai vezi nimic in spate, de pe la 60.000km are un zanganit ca si cum s-ar freca o fulie pe o tabla(acest sunet se amplifica odata cu turatia motorului indiferent daca e in sarcina sau nu -adk scos din viteza-, nivelul de zgomot si trepidatiile din habitaclu sunt caracteristice unui diesel din anii '70.
              Din cand in cand mai bate cate un injector, dar face atat de urat incat ai impresia ca da unul cu barosul in blocul motor ! Prima data mi s-a intamplat asta pe la 25.000km, am fost imediat la reprezentanta la noi in Constanta la Rent Car Service, oamenii foarte prompti imediat au luat-o au testat-o , bineinteles ca intre timp zgomotul disparuse asa ca au zis ca nu are nimic si ca i-am deranjat degeaba. Ulterior bataia de injector a reaparut odat la 10.000km , dar m-am obisnuit; se uita lumea pe strada la mine ca la OZN-uri ca bate de ti se rupe inima. Am fost si la alte unitati service dar au spus ca trebuie sa me duc la un dealer autorizat Dacia-Renault, sa o puna ei pe testerul lor. Am fost iar la Rent Car Service , mi s-a spus ca masina merge foarte bine si nu are nimic suspect. Intre timp am mai mers si eu cu alte Loganuri ale unor colegi tot 1.5dci, si ale lor sunt mult mai silentioase nu trepideaza asa si au vlaga nu scot atata fum. Deci cele sesizate de mine nu sunt Basme !
              Anticipand ca e un model nou si s-ar putea sa am probleme am facut prostia de am mai platit si cardul de garantie extinsa 100.000km, bineinteles ca de cate ori am incercat sa apelez la acesta s-a lasat cu nervi si scandal si pana nu am chemat-o pe sefa reprezentantei RCI Leasing , nu s-a rezolvat problema . Asta din cauza ca au in corectitudinea mea ( a se intelege Prostie crasa !! ) am declarat ca masina e folosita in activitate de Scoala de soferi, dar chestia asta am facut-o de la semnarea contractului de Leasing si implicit mi s-a majorat si taxa de Casco, din acelas motiv nu s-a acceptat leasing decat pe 3 ani, dar totusi banii de garantie extinsa mi-au fost luati desi le-am atras atentia despre ce scrie in cartea de garantie a producatorului ca masinile de scoala si taxi nu pot beneficia de asa ceva, consultantul de la leasing mi-a spus ca nu e nici o problema si ca voi beneficia de garantia extinsa la 100.000km fara nici o problema. Vise !!
              Acum masina are 95.000km toata lumea se da la oparte spune ca masina nu mai are garantie ca s-ar putea ca sa fie catalizatorul infundat, ca nu am stiut eu sa merg corect cu masina si ca orice interventie trebuie platita.
              As vrea macar o parere pertinenta despre cum as putea sa repar masina chiar si cu bani , ca acum daca m-au furat(cu banii de garantie extinsa) , inseamna ca am fost eu prost si sa-mi fie invatatura de minte.

              Comment


              • #22
                Eu in locul tau as suna la vocea clientului. Cum ii ala ca iau banii pe garantie extinsa si nu mai ai garantie?? Daca tu ai declarat ca faci scoala de soferi cu el si ei tot ti-au facut garantie eu le-as da in judecata.
                dar sa nu uitam ca traim in romania!!
                I HAVE A !sigpic
                fara linkuri externe in semnatura

                Comment


                • #23
                  La prima impresie, as zice ca ai un combustibil de cea mai proasta calitate in rezervor , dar .... As putea sa zic ca ai totusi o problema la intercooler , cred ca este racitorul fisurat , sau vreo tubulatura sarita din locul ei . Nu ai spus nici ce model de Logan ai . Iar din curiozitate te-as invita Duminica la intalnirile noastre din C-ta, sa vedem si noi cum iti face motorul , live .
                  In parcare la Aqua magic , Duminica la ora 16 , te asteptam.
                  , sunt cu ochii pe voi !
                  :thumbsup:

                  Comment


                  • #24
                    Salut daca faci scoala cu masina inseamna ca o folosesti subturat si din cauza asta iti scoate fum, iesi din oras cu ea si mergi cu ea turata pe la 3500 rotati/min cam 10 km si nu o sa mai scoata fum negru dupa care repeta treaba asta de cate ori iti scoate fum din nou si ai grija la carburant.

                    Comment


                    • #25
                      Problema este alta. Floryn a pus punctul pe i.
                      De la subturare, nu apar aceste fenomene.

                      Comment


                      • #26
                        Daca mergi subturat nu intra turbina in functiune deci nu are putere de evacuare si toate impuritatile se depun in catalizator si cu prima ocazie cand accelerezi mai tare nu mai vezi nimic in spate,ok nu are de a face cu zanganitul la motor care poate sa fie fulia la alternator si nici cu bataia injectorului si daca a aparut la 60000 poate nu i s-a pus bine distributia daca a schimbat-o ,oricum are mai multe defecte

                        Comment


                        • #27
                          Uita-te la distributie;daca nu e bine pusa cureaua de la alternator atunci in max 5000 km iti strica rulmentii de la alternator si de aici zgomotul de "metal".

                          Comment


                          • #28
                            Totusi banuiesc ca are motorul de 65 HP,avand in vedere unde este dechis threadul, deci iese din discutie turbina si intercoolerul.
                            Au mai ramas motorina f. Proasta, si poate EMMY are dreptate, cu subturatul, numai ca aici depunerile au loc pe supape , catalizator, galerie .
                            Desi din ce stiam eu la masinile de scoala, elevii in general au tendinta de a le tura , pt. ca nu schimba la timp vitezele, in acest caz cel mai des cade ambreiajul, fiind cel mai solicitat.
                            Last edited by FLORYN; 18 October 2008, 13:17.
                            , sunt cu ochii pe voi !
                            :thumbsup:

                            Comment


                            • #29
                              sincer daca nu ar fi atata electronica imputita pe masinile astea eu as renunta la garantie oricand.

                              Suspectez catalizator EGR , ceva senzori, sau poate turbina.
                              Toate pleaca de la calitatea motorinei si a sistemului de injectie (tot) de proasta calitate.
                              E posibil ca din cauza acelui injector care iti tor ramanea blocat sa trebuiasca sa inlocuiesti cateva componente importante, naspa ca va trebui sa-i spargila nas cu garantia, doar ai platit pentru ea.
                              off topic : masina mea banuiesc ca a fost lovita, bara fata nu este originala asa am luat-o de noua - nici nu am stiut pana azi.
                              Last edited by mdi_pro; 18 October 2008, 13:56.
                              http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

                              Comment


                              • #30
                                Daca era de la sistemul de evacuare se aprindea martorul OBD in bord, poate de la EGR e.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google