Probleme Cu 1,5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Pe vremea cand avem Logan, cam pe la 400km parcursi la bord, indicatorul de benzina arata bec aprins = 5 litri, iar eu aveam vreo 20. Am scos borna la baterie si nu am fost nevoit sa o duc tractata la service, pt. Ca defectiunea s-a resetat.

    La motorina orice mufa scoasa, orice senzor, adio pornire. Dupa incheierea motorului pe calculator imi apareau vreo 30 erori. Daca mai scot si mufa la calculator, chiar ca trebuie s-o duc la reprezentanta pt. Ca nu gasesc (sau nu vor sa dea) un program complet pt. Dacia Logan Diesel.


    Ps. Din ce am inteles, la benzina, daca scoti mufa calculatorului revine la setarile de fabrica, pe cand la diesel tb. introduse anumite coduri pt. unii senzori.
    Last edited by BlackRally 71; 23 November 2008, 13:25.

    Comment


    • #47
      Gelica75@ Chiar sunt curios
      Cum nu a mai pornit? Ceva defectiuni nu a avut
      De obicei cind inversezi bornele se ard 2 sig +2relee si binenteles alternatorul

      Comment


      • #48
        Dupa cum am spus nu era vb. De nici un scurt sau ceva de genu asta omu este taximetrist si odata nu a mai pornit ia murit bateria ,a cumparat alta noua si a pus-o pe masina si invartea dar nu pornea (logan diesel) si dupa cum am spus a trebuit sa mearga cu ea in service dacia sa puna calculatorul pe masina si sa ii introduca niste date spun si eu ce am auzit nu sunt specialist ,cred ca te-am lamurit cat de cat nu !

        Comment


        • #49
          Pai stii de ce nu a pornit? Pentru ca amperajul si voltajul bateriei era prea slab si dand astfel la automat sau resetat codurile injectoarelor.

          In cazul masinii pe care o aveam la reparat, am dezlegat misterul: in momentul in care motorul s-a calat a produs o detonatie care a terminat senzorul aflat pe blocul motor, senzor ce da comanda pompei de motorina sa bage presiune in distribuitor. Ce este culmea e ca la testul integritatii senzorilor de pe motor, testerul NU citea nimic. Pur si simplu nu-l vedea defect. Am scos doar mufa si a luat-o repejor.
          Maine alt senzor si 15min. De lucru. Jur ca alta nu mai repar, ca mi-a iesit pe ochi.

          Comment


          • #50
            Seba are dreptate EGR ar trebui curatat.al meu l-am curatat la 50.000 km.mia facut si mie o figura sa oprit in mers.taicamiu lucreaza la Caremil iasi (dacia) mecanic.

            Comment


            • #51
              am si eu o intrebare??? cum pot sa imi dau seama daca turbosuflanta e pe duca pt ca in momentul accelerarii la turatii de peste 1800- 2000 scoate un fluierat mai accentuat si nu pot sa imi dau seama daca e normal zgomotul sau accentuat adica anormal!!!!
              [B][COLOR="Red"]LOGAN CLUB BRASOV

              Comment


              • #52
                E normal suieratul.De la 1800 rot/min intra turbina in functiune.Nu te speria

                Comment


                • #53
                  turbina e in functiune si la relanti, poate vrei sa spui ca de pe la 1800-2000 rpm e cuplul maxim

                  Comment


                  • #54
                    turbina functioneaza din momentul porniri motorului se aude mai accentuat la turati mai mari este normal sa fie asa.nu sunt probleme stai linistit.
                    Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by gigiman View Post
                      turbina e in functiune si la relanti, poate vrei sa spui ca de pe la 1800-2000 rpm e cuplul maxim
                      Al lui e mai special!
                      I HAVE A !sigpic
                      fara linkuri externe in semnatura

                      Comment


                      • #56
                        Da aveti dreptate.Citisem ceva cu 1800 rot/min dar nu pina la cap.

                        Comment


                        • #57
                          am si eu o problema, azi cand veneam de la giurgiu pe la 3000 tur/min a inceput sa se auda un "grrrrrrrrrrrr" prerlungit pana am redus turatia su 2500tur/min, ce poate fi?
                          Mecanica pentru Dacia si Renault doar in Bucuresti

                          Comment


                          • #58
                            Grrrrrrrrrrrrrrrr ala este de la un injector care este pe duca.sorry
                            Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by bomb View Post
                              am si eu o problema, azi cand veneam de la giurgiu pe la 3000 tur/min a inceput sa se auda un "grrrrrrrrrrrr" prerlungit pana am redus turatia su 2500tur/min, ce poate fi?
                              Dap,intr'adevar este vorba de un injector care da mai mult pe retur. Nu te speria,sa sti ca se pot repara, nu se merita sa iti cumperi un injector nou de la reprezentanta,la ce preturi au, o iei la fuga

                              Comment


                              • #60
                                stiu ca se repara deja am cumparat toate duzele ca am zis daca sa dus se duc si celelalte si le voi schimba in service particular la un prieten
                                Mecanica pentru Dacia si Renault doar in Bucuresti

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google