-Probleme Cu Alimentarea pompa Benzina Ambiance Probleme Cu Alimentarea pompa Benzina - Pagina 2 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Nivele de echipare > Ambiance

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

piesenet.ro

Probleme Cu Alimentarea pompa Benzina

Ambiance


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 10th August 2011   #21
NerviiMei
Loganist de 5 stele
 
NerviiMei's Avatar
 
Data inscrierii: 12-01-2007
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 2143cc
Posturi: 1,939
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Concluzia e ca mai bine alta pompa cum ziceam in posturile anterioare.
__________________
Fuarte Nervos !!!
NerviiMei e offline   Reply With Quote
Vechi 12th August 2011   #22
mady
Avansat
 
Data inscrierii: 15-07-2010
Locatie: Rm.Sarat
Motorizare : 1.4
Posturi: 116
Membru :
[Avansat]
Implicit

Am uitat sa spun ca prima data m-am dus cu o pompa noua de Logan facuta la Iasi(pret cam 250lei) si mecanicul a refuzat sa o monteze , pe motiv ca nu tine mai mult de 2 saptamani.Deci atentie la producator.
mady e offline   Reply With Quote
Vechi 17th August 2011   #23
NerviiMei
Loganist de 5 stele
 
NerviiMei's Avatar
 
Data inscrierii: 12-01-2007
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 2143cc
Posturi: 1,939
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

A refuzat s-o monteze ca n-ai luat-o de la el....sa fim seriosi , piesele facute de alti producatori decat cel agreat de fabrica, in general, au o viata mai scurta de cele mai multe ori, dar sunt si piese care pot sa te tina mai mult decat una de origine. Din pacate mi-e cam lene sa scriu ca sa explic ce inseamna piesa de origine care e la magazin si ce inseamna piesa de fabrica.
Cel mai simplu exemplu este ambreiajul, cel de fabrica, exp[loatat corespunzator, te tine cca 150.000 -200.000 < trafic de bucuresti> , si ia unul de origine si o vei constata ca mai mult de 100.000 < aici sunt eu indulgent> nu te tine.

Intre timp mi-a venit cheful de scris.
Ai idee de ce 2 masini ale aceluiasi producator, una facuta in germania si una facuta in turcia nu-s la fel de fiabile?
Raspuns :
Pentru ca piesele care se monteaza pe ele sunt de mai multe categorii, si anume:
-piese de prim montaj- se pun in fabricile din germania pe masina respectiva, MASINA CARE DE OBICEI SE VA VINDE IN GERMNAIA SI IN TARILE IN CARE CURGE APA CALDA.
- piese categoria 2 < calitativ> - se pun pe masina in fabricile din alte tari< in cazul de fata turcia>
- piesele categ 3 - sunt peisele pe care fabricantul le schimba pe garantie
- piese categoria 4 - sunt piesele care se vand ca fiind de origine.
De aia o masina facuta in germania si vanduta acolo e mai fiabila decat cea facuta in turcia si vanduta in romania.
De aia un ambreiaj original te va tine mai mult decat unul original schimbat cand si-a dat cel original duhul
in functie de producator categoriile la piese sunt diferite, la unii sunt 4 la altii sunt 3 la altii sunt 5, in sensul ca cele de categoria a 2-a ei le utilizeaza la garantii si abia cele de categoria a 3-a le folosesc la uzinele din europa. Sper ca am fost destul de explicit.
__________________
Fuarte Nervos !!!

Last edited by NerviiMei; 17th August 2011 at 08:34. Motiv: Automerged Doublepost
NerviiMei e offline   Reply With Quote
Vechi 20th August 2011   #24
mady
Avansat
 
Data inscrierii: 15-07-2010
Locatie: Rm.Sarat
Motorizare : 1.4
Posturi: 116
Membru :
[Avansat]
Implicit

Nu ci ptr. ca piesele facute de <Asim sau Isim > Iasi nu stiu sigur, nu sunt bune de nimic,toate piesele.
Mecanicului iar fi fost mult mai usor sa monteze o pompa cu totul decat sa se complice cu motorasul ,pe care nu l-am luat de la el, si ar mai fi luat un ban in plus la doua saptamani cand veneam iarasi sa schimb pompa.Asta este....am prins Monstrul!
mady e offline   Reply With Quote
Vechi 20th August 2011   #25
margelatu
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 11-08-2008
Locatie: Roman
Motorizare : fara
Posturi: 2,228
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

cand auziti de ASAM (iasi),va rog eu sa fugiti in treapta a 5-a !
__________________
Welcome to the Club, We Have Jackets !
margelatu e offline   Reply With Quote
Vechi 4th October 2011   #26
Mitica Ghimpu
Incepator
 
Data inscrierii: 04-10-2011
Locatie: Bucuresti
Motorizare : Benzina, 1,4 l
Varsta: 71
Posturi: 1
Membru :
[Incepator]
Implicit

Sub capacul negru care acopera compartimentul releelor si a calculatorului de injectie (din jurul bateriei) este o siguranta de 25 A. Avand aceeasi problema, am schimbat siguranta (care era arsa) si pompa de benzina a functionat normal si deasemenea motorul a pornit la sfert de tura.
Mitica Ghimpu e offline   Reply With Quote
Vechi 29th February 2012   #27
tomitzareli
Incepator
 
Data inscrierii: 26-08-2009
Locatie: ploiesti
Motorizare : 1.4 MPI
Varsta: 50
Posturi: 18
Membru :
[Incepator]
Implicit

--------------------------------------------------------------------------------
trebiue verificat daca vine current la mufa de la pompa,caci altfel sunt probleme cu mufa electrica situata pe pragul stang in dreptul stalpului stg,jos aceasta mufa prinde oarece umezeala si imediat se taie curentul ce alimenteaza pompa sau alteori alimenteaza pompa si dupa ce iei cheia din contact.In acest caz scoti cat mai repede posibil borna de la acumulator.Se remediaza problema si dupa aceia sanatate ,se gaseste si numai motoras in cazul ca cel de pe pompa s-a dus. Drumuri libere
tomitzareli e offline   Reply With Quote
Vechi 10th April 2012   #28
tomitzareli
Incepator
 
Data inscrierii: 26-08-2009
Locatie: ploiesti
Motorizare : 1.4 MPI
Varsta: 50
Posturi: 18
Membru :
[Incepator]
Implicit probleme cu pompa de benzina

vedeti ca pe pragul stang in dreptul stlpului sub mocheta exista o mufa a instalatiei electrice care oxideaza si apar astfel de probleme ba mai mult puteti sa luati foc la masina.se executa lipituri fir cu fir ,se foloseste tub termocontractabil,fludor se scoate un fir dintr-o mufa si acelasi fir de la aceiasi pozitiesi se lipesc.mult suces.

vedeti ca pe pragul stang in dreptul stlpului sub mocheta exista o mufa a instalatiei electrice care oxideaza si apar astfel de probleme ba mai mult puteti sa luati foc la masina.se executa lipituri fir cu fir ,se foloseste tub termocontractabil,fludor se scoate un fir dintr-o mufa si acelasi fir de la aceiasi pozitiesi se lipesc.mult suces.

Last edited by tomitzareli; 10th April 2012 at 20:25. Motiv: Automerged Doublepost
tomitzareli e offline   Reply With Quote
Vechi 5th September 2012   #29
marian79
Incepator
 
Data inscrierii: 16-06-2008
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6
Varsta: 37
Posturi: 2
Membru :
[Incepator]
Implicit

de o vreme tot am problema cu pompa de benzina (LOGAN laureate 1.4 MPI + GPL - an 2005). Am schimbat o gramade de motorase , cel mai mult m-a tinut 3 luni...cel mai putin 2 ore. Intr-un an cred ca am schimbat 10 motorase.
Nu stiu ce sa mai fac, am luat aproape toate marcile posibile (mai putin original ), am spalat si rezervorul masinii; in continuare mi se arde motorasul de la pompa de benzina.

E posibil sa fie si altceva electric de se tot arde pompa ?
Electricianul a spus ca masina nu are nicio problema atata vreme pompa se alimenteaza .
marian79 e offline   Reply With Quote
Vechi 17th May 2013   #30
MaRyAnO
Incepator
 
Data inscrierii: 17-05-2013
Locatie: Buftea
Motorizare : 1.4 Mpi
Varsta: 24
Posturi: 1
Membru :
[Incepator]
Implicit

la mne face figuri...cand merge struna...cand nu porneste deloc...iar atunci cand nu porneste ridic bancheta ii dau 2 pumni in tabla de langa gaura cu pompa si o ia...cel putin pana acum........nu inteleg dc cateodata merge dara probleme si cateodata nu o ia
MaRyAnO e offline   Reply With Quote
Vechi 18th May 2013   #31
Kojak
Loganist de 5 stele
 
Kojak's Avatar
 
Data inscrierii: 30-06-2007
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4MPI
Varsta: 37
Posturi: 4,146
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de MaRyAnO Vezi Post
...iar atunci cand nu porneste ridic bancheta ii dau 2 pumni in tabla de langa gaura cu pompa si o ia...


Las-o 'n pla goala ca nu e dacia treispe zece sau TV alb-negru Diamant, sa porneasca pe baza de pumni.

Curata senzoru' de turatie de pe volanta, sau daca e cazu', inlocuieste-l.
Kojak e offline   Reply With Quote
Vechi 18th May 2013   #32
iulius s.p.
Avansat
 
iulius s.p.'s Avatar
 
Data inscrierii: 27-04-2013
Locatie: IASI
Motorizare : 1,4 MPI
Varsta: 47
Posturi: 138
Membru :
[Avansat]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de marian79 Vezi Post
de o vreme tot am problema cu pompa de benzina (LOGAN laureate 1.4 MPI + GPL - an 2005). Am schimbat o gramade de motorase , cel mai mult m-a tinut 3 luni...cel mai putin 2 ore. Intr-un an cred ca am schimbat 10 motorase.
Nu stiu ce sa mai fac, am luat aproape toate marcile posibile (mai putin original ), am spalat si rezervorul masinii; in continuare mi se arde motorasul de la pompa de benzina.

E posibil sa fie si altceva electric de se tot arde pompa ?
Electricianul a spus ca masina nu are nicio problema atata vreme pompa se alimenteaza .
Daca circuli cu 2l de benzina in rezervor o sa schimbi pompe pana vinzi masina[minim 8l permanet],racirea se face in carburant.
iulius s.p. e offline   Reply With Quote
Vechi 15th October 2014   #33
mady
Avansat
 
Data inscrierii: 15-07-2010
Locatie: Rm.Sarat
Motorizare : 1.4
Posturi: 116
Membru :
[Avansat]
Implicit

Am cumparat pompa de benzina noua pentru loganul meu 1.4,si dupa ce am montat-o, la 2 km mi-a ars siguranta din compartimentul motor.Am schimbat-o si dupa 1km mi-a ars-o iar.Am deconectat pompa si am mers pe gaz pina acasa.Am desfacut pompa si am pus partea de jos(cea cu supapa) de la pompa veche si a mers o perioada.Acum iar a inceput sa arda sigurantele.Credeti ca poate sa aiba motorasul scurt in el?Pompa are sub 200 de km de functionare.
mady e offline   Reply With Quote
Vechi 15th October 2014   #34
vasile 66
Avansat
 
vasile 66's Avatar
 
Data inscrierii: 05-07-2014
Locatie: bucuresti
Motorizare : benzina
Varsta: 50
Posturi: 130
Membru :
[Avansat]
Implicit

mady
sunt pompe si,,,pompe,,,unele facute in fabrica altele facute pe vapor in drum spre romania,daca ai cumparat una pe care ai dat 100-150,o vei trece la capitolu pierderi,o pompa buna costa
__________________
„Nu ne tragem din maimuță, dar ne îndreptăm cu pași repezi spre asta.” — Arsenie Boca
vasile 66 e offline   Reply With Quote
Vechi 15th October 2014   #35
mady
Avansat
 
Data inscrierii: 15-07-2010
Locatie: Rm.Sarat
Motorizare : 1.4
Posturi: 116
Membru :
[Avansat]
Implicit

Am luat-o de la "Planetara" cu 300 lei(de origine).Nu-l acuz pe om,ca nu a facut-o el dar nu stiu ce sa fac.Sa-mi mai pierd timpul cu ea sau sa-mi cumpar alta?Cu pompa veche cu motoras deSN nu se arde siguranta dar nu porneste bine.Cu asta aveam o pornire "la sfert",numai ca se intampla "ceva" dupa o perioada de functionare.La relanti merge perfect.Am lasat-o 20 de minute si siguranta nu s-a ars.In mers dupa 2-3km-gata.

Da, pompa face scurt.Alta pompa.

Last edited by mady; 16th October 2014 at 17:39. Motiv: Automerged Doublepost
mady e offline   Reply With Quote
Vechi 23rd March 2015   #36
mady
Avansat
 
Data inscrierii: 15-07-2010
Locatie: Rm.Sarat
Motorizare : 1.4
Posturi: 116
Membru :
[Avansat]
Implicit

După aproape 6 luni fără probleme a început sa mi se ardă iarăși siguranta de la sistemul de injectie.În doua zile s-a ars de doua ori.Am impresia ca se arde la decelerare. Merg fără probleme 20-30 de Km , drum întins, apoi se arde.Schimb siguranta , merg 50 de kilometri și se arde iar.Sa se fi dus pompa? Este a doua pompa noua.Prima am luat-o de pe net, a doua de la service și a costa 550 lei.Încep sa mă cam satur de "caruta" ăsta! !!
mady e offline   Reply With Quote
Vechi 23rd March 2015   #37
skd_ozenel
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 11-07-2008
Locatie: bucuresti
Motorizare : H4
Varsta: 34
Posturi: 1,822
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

poate ai consum prea mare de curent pe undeva, un contact imperfect, ceva. un scurt care apare intermitent - cablu cu izolatia deteriorata care atinge caroseria din cand in cand. incearca altceva de proba. trage-i fire separate pe alimentarea pompei. vezi daca tot mai arde siguranta.
skd_ozenel e offline   Reply With Quote
Vechi 23rd March 2015   #38
mady
Avansat
 
Data inscrierii: 15-07-2010
Locatie: Rm.Sarat
Motorizare : 1.4
Posturi: 116
Membru :
[Avansat]
Implicit

Am pus releu separat pentru pompa ca am și gpl. Sa văd ce face.Dacă se arde iar înseamnă ca nu e de la pompa.
mady e offline   Reply With Quote
Vechi 2nd December 2015   #39
Spanky
Incepator
 
Data inscrierii: 11-05-2011
Locatie: PH
Motorizare : 1.2
Posturi: 18
Membru :
[Incepator]
Implicit

Salut.Problema mea: nu a vrut sa mai porneasca,la punerea contactului pompa nu mai "bazaia" pt 2-3 secunde.Am verificat sigurantele,am schimbat releele intre ele,nimic..Am ajuns la concluzia ca de vina este pompa de benzina.Am demontat rezervorul,am scos pompa si am legat-o direct la baterie,imersand sorbul pompei in benzina.Conform producatorului trebuie sa functioneze la presiunea de 3 bar,mie mi-a aruncat benzina cam 1-1,5 m.Un prieten mi-a zis ca atunci cand functioneaza pompa nu o prea poti bloca cu degetul,de aceea mi se pare presiunea cam mica.Alta pompa sau posibil altceva?
Spanky e offline   Reply With Quote
Vechi 9th June 2016   #40
winston
Incepator
 
Data inscrierii: 10-04-2008
Locatie: romania
Motorizare : 1.4mpi
Posturi: 4
Membru :
[Incepator]
Implicit

Stie cineva din ce material sunt facute cele doua furtunase din ninteriorul pompei de benzina ??? Eu am schimbat aproape toate tipurile de furtune de combustibil si cu insertie si fara..dupa aprox 200 Km au crapat....
Problema e in felul urmator:daca se vinde separat motorase pentru pompa de benzina,atunci trebuie sa existe si furtunasele aferente ca cele din fabrica..altfel e pacaleala curata...schimbi motorasul si ramai cu furtunul crapat dupa un mers mai lung...cred ca e o smecherie a vanzatorilor de motorase si una a mecanicilor care stiu ce fel de furtunase se pun in interiorul pompei de benzina...banuiesc ca e un furtun riflat care rezistea la 6atm...dar nu-i stiu denumirea....poate cineva face lumina...
P.S.-nu-i asa ca e mai convenabil pentru comercianti sa schimbi pompa de benzina cu totul (aprox.5mil)..decat sa pui un furtun ca cel din fabrica dupa ce ai schimbat motorasul (aprox.70 lei)...de aia furtunasul e secretul...

Last edited by winston; 9th June 2016 at 20:30.
winston e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
alimentareapompa, benzina, probleme

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 13:45.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Chiptuning Logan

Politica de Securitate Google