Probleme cu Injectoarele?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cu Injectoarele?

    Salutare! Sper sa nu fiu offtopic dar motorul e 1.5 dci de la renault-ul meu acelasi de pe noul motor de la logan. Cum bordul e electronic intr-o rampa am calcat-o mai tare si mi-a aparut pe bord pentru vreo 3-4 secunde ceva de genul,(nu imi dau seama daca a scris exact asa doar din ce am apucat sa citesc ) ''Defection Injection'' si mi-a aparut STOP. Masina nu s-a oprit, tin sa precizez ca eram pe rosu de cv vreme. Are careva idee ce poate fi problema? pot fi bujiile (care sunt vechi, cred ca de cand e masina), sau ca eram pe rosu? Cat e un injector daca stie cineva. Va multumesc!
    Renault Scenic II
    Dacia Logan 1.4 MPI

  • #2
    un prieten are un megane 1.5 dci 2004 a schiimbat injectoarele imediat dupa revizia de 60000 problema a fost de la motorina a alimentat de pe unde a nimerit, nu pot sa spun nimic de problema ta.
    Un sfat bun pentru soferii de diesel sistemul Common Rail este foarte pretentios la calitatea motorinei, deci atentie de unde alimetati.
    http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

    Comment


    • #3
      E clar, eu am aproape 90 mii cu ea, si-ti spun sincer stiam pe cineva si imi aducea motorina mai ieftina, nu ai idee cat e un injector? e acelasi motor ca si pe a mea ca e tot din 2004. Ms frumos de raspuns.
      Renault Scenic II
      Dacia Logan 1.4 MPI

      Comment


      • #4
        reparatia a costat putin sub 2000 euro nu se acorda garantie la asa ceva,sunt foarte fitosi si e greu de dovedit, doar daca ai firma, alimentezi de la un dealer si vii cu toate actele dupa un proces ca la carte se misca ceva,am mai auzit cazuri cu motor in garantie 3 luni - benzina recunosc
        sper ca la tine sa nu fie vb de injectoare oricum e bine sa bagi un test la service daca tii la masina
        Last edited by mdi_pro; 27 October 2007, 20:01.
        http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

        Comment


        • #5
          Primul lucru asta mi-e programat pe luni, daca e sa fi problema cu asa ceva e destul de mare costul reparatiei. 2000 de euro e cam multicel. Nu mi-a mai aparut asa ceva pana acum, sper sa nu se mai repete, nu forjez masina si avand in vedere ca e un diesel, am tot timpul grija de el sa merg cum ii place lui mai bine. Va mai tin la curent daca mai imi apare asa ceva la bord si gata, nu mai alimentez numai din Omv. La cel cu megane-ul cum si-a dat seama ca are probleme cu injectoarele?. Salut
          Renault Scenic II
          Dacia Logan 1.4 MPI

          Comment


          • #6
            Eu as suspecta faptul ca nu mai se alimenta cum trebuie, nu mai tragea suficienta motorina din rezervor, dat fiind faptul ca erai in panta.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #7
              fum ca la balamuc a inceput pe la 62000 la 64000 parca mergeai cu camionul ... mi-am adus aminte mai incearca ceva sa schimbi filtrul de aer daca da cu fum sunt arderi incomplete datorate lipsei de aer, intrebare de baraj de cat timp nu ai schimbat filtrele mai ales cel de motorina

              nu stiu ce efecte au aditivii de motorina ,am vazut ceva la Valvoline care curata depunerile de pe pistoane si injectoare,aici astept si eu cateva replici de la cineva priceput bine in tainele diesel ,un mecanic care a mai vazut motoare desfacute, poate fi un remediu pt motoarele mai vechi pe cale de duca
              Last edited by mdi_pro; 27 October 2007, 20:22.
              http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

              Comment


              • #8
                Dupa ce am vazut chestia aparuta pe bord, am sosit acasa, am lasat-o un pic, iar dupa vreo 2 ore am ambalat-o serios sa vad daca scoate fum, apoi am mers un pic in afara orasului si am tras pe ea mai tare, si nu mi-a mai facut, toate astea dupa ce am alimentat. Nu stiu daca e chiar o problema agravata dar nu vrea sa se strice ceva. Filtrul de aer o sa-l schimb acum la schimbul de ulei.Filtrul de aer il schimb tot la 2 schimburi de ulei, iar intreb schimburi il curat.
                Renault Scenic II
                Dacia Logan 1.4 MPI

                Comment


                • #9
                  ATENTIE !!!
                  Filtrul de aer la diesel nu se curata SE INLOCUIESTE (altfel scurtezi viata injectoarelor) valabil chiar si pt. motoare mari de camioane.
                  Filtrul de ulei la fiecare schimb.
                  Nu costa mult ( nu fac referire la variantele sport)

                  In cazul tau cred ca vb doar de un schimb de filtre... sa ne tii la curent
                  Last edited by mdi_pro; 27 October 2007, 20:31.
                  http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

                  Comment


                  • #10
                    Pai il schimb la 20 mii de k, nu e ok? Si il curat in sensul ca il scutur de mizeriile de prin el, nu ca-l spal cu apa sau mai stiu eu ce solutii.
                    Renault Scenic II
                    Dacia Logan 1.4 MPI

                    Comment


                    • #11
                      cand pui un filtru de aer suflat la loc e plin de particule de praf , toate astea ajung in camera de ardere => depuneri vb de ele mai sus cand intrebam de aditiv ( nu stiu daca e un sfat bun pt motoarele noi am cerut si eu parerea unor mecanici daca sunt pe aici)
                      http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

                      Comment


                      • #12
                        Cam asta vreau sa-i fac acum, luni o duc la un test, dupa ce-i schimb bujiile, filtru de aer, polen, cel de ulei il schimb cand schimb si uleiul. M-as mira sa fie ceva in neregula cu motorul ca trage f bine si nu scoate fum deloc, dar poate ca e ca si proverbul, mata blanda zgarie rau. Astept si parerile celorlalti!! Ms
                        Renault Scenic II
                        Dacia Logan 1.4 MPI

                        Comment


                        • #13
                          Din experienta probleme intalnite filtre ce au dau de banuit defectiuni la sistemul de injectie:
                          - astea or sa va mire si pe voi sunt prostii de calitate a produselor sau de montaj, nu ale sistemului de injectie

                          Masina se opreste in panta cand o accelerezi sau la incarcatura puternica - defectiune la partea de sorb (MB Autocar 0 km) cauza conducta strangulata de bindere (soricel), au fost stranse prea tare, debitul de motorina era prea mic in concluzie la supasolicitari se oprea motorul - asta e cea mai bizara a fost descoperita
                          Masina nu porneste sau porneste foarte greu - fitru motorina infundat - iarna apa inghetata , vara hartia filtranta de proasta calitate in loc sa functioneze pe post de filtru, a servit drept dop, infundand condcta.
                          Masina da cu fum - filtru de aer imbaxit nu se alimenteaza cu aer in timp apar depuneri pepistoane si pe injectoare


                          Sunt raspunsuri cred la cateva dintre intrebarile frecvente ce vor apare pe forum si sunt cazuri reale
                          http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

                          Comment


                          • #14
                            Daca poti detaila sau explica : ''defectiune la partea de sorb (MB Autocar 0 km)''
                            Filtrul de motorina l-am schimbat acum vreo 3000 de km, deci iese din calcul. A da si am uitat sa zic, Si tata a umblat un pic cu masina, s-a angajat intr-o depasire, era tot asa pe rosu si s-a oprit masina din senin, motorina mai era in rezervor ca becul s-a aprins cu cativa km inainte. Am impresia ca era aer pe conducte.
                            Renault Scenic II
                            Dacia Logan 1.4 MPI

                            Comment


                            • #15
                              Erau chestiuni generale sory de incovenient. Nu erau legate de problema ta.

                              E bine sa verifici totusi filtrele in cazul tau.
                              Referitor la aerul din instalatie poate fi vorba de esanteitatea conductelor,a bateriei de combustibil sau a imbinarilor, de obicei conducta sau pompa de alimentare e prevazuta cu o supapa de retinere, in monentul in care pompa nu mai trage carburantul ramane in conducta, altfel tinde sa faca cale intoarsa prin rezervor ,si sa traga aer prin neetanseitati , numai asa se poate explica aerul , verificaintre pompa si rezervor pe acolo poate fi problema ,poate mai sunt si alte pareri. Poate fi doar din cauza filtrului motive pot fi destule si chiar bizare.

                              La MB de mai sus masina a trecut prin 7 service-uri, la teste totul era ok, a fost vanduta catre altciva care a luat tot sistemul de alimentare la puricat dupa vreo 2 zile de munca a gasit beleaua,a facut 10000 de km cu defectiunea asta.
                              http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google