Probleme Cu Pornirea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Si la mine se mai intampla sa porneasca la jumate de cheie ca sa zic asa.In rest nu ma pot plange.Asta se intampla in diminetile reci sau cand sta mult in soare.

    Comment


    • #32
      nu te supara ca te intreb ce treaba are cutia de viteze cu chiuloasa

      Comment


      • #33
        Originally posted by danutzu View Post
        salut ,am si eu o problema ,aseara nu a mai vrut sa porneasca ,sub nici o forma ,bagam cheia in contact se aprindeau toate la bor d ,cand sa porneasca facea un "tac" si toate se stingeau ,pana la urma mi-a dat cineva curent ,iar pe tot drumul spre casa computerul de bord s-a resetat ,mi s-au tot aprins becurile de la airbag si cel de la poluare in bord ,farurile abia daca aveau putere ,in sfarsit am ajuns acasa am parcat si dupa ce am oprit ,ii dau o o pornesc ,aceeasi problema nu a mai pornit . mentionez ca masina e din 2006 ,are 29000 km ,bateria e ca si noua ,ce poate fii ? ca vreau sa o duc in service ,da macar sa am si eu ideee de la ce poate fii .
        si inca o intrebare ,cei de la dacia asistenta daca inca ai garantie la masina ,te tracteaza gratis ?
        Salut.
        aceasi problema am avut si eu.
        Rezolvarea a fost...un acumulator rombat-premier de 75Ah
        Numai bine.
        Un Logan----YNG-----
        Numai bine.

        Comment


        • #34
          Salut loganisti,
          Surpriza de proportii astazi. Nu mai porneste masina. Am mers cu ea, mi-am luat bilete la film, cred ca am stat 10 minute si cand bag cheia si pornesc pauza... doar invarte motorul. Totul functioneaza, lumini , semnalizare, martorii in bord se sting cand trebuie, pompa de benzina se aude cum porneste atunci cand bag contact si totusi nimic nu vrea sa porneasca. Tin sa mentionez ca bateria am schimbato acum 1 luna si jumatate. Masina are 59000 de km si 5 ani. Inca nu i-am schimbat distributia.
          *bujiile au fost schimbate la 30.0000 km
          *mereu alimentez de la aceeasi benzinarie (rompetrol)
          *nu am auzit nici un zgomot la motor
          *pana acum nu am avut nici o problema cu ea, doar o pana si am schimbat bateria

          senzorul de turatie cam pe unde se afla (o poza ar fi grozav) si cu ce sa il curat (ma refer la solutie, spray)?
          Just amd.

          Comment


          • #35
            Uite aici niste fotografii,sper sa fie de folos.
            Attached Files

            Comment


            • #36
              Inceaca s-o pornesti cu cheia de rezerva in cazul in care atunci cand dai la automat iti palpaie ledul de injectie.
              Daca nici asa nu vrea, desfa alea doua suruburi care tin pargia pe care sta senzorul de turatie, scoate mufa si curata contactele cu un spray degripant. Succes!
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • #37
                cel mai simplu e sa faci un test motor dar dupa cum se manifesta e senzorul de turatie ( sau pornire cum ii spun unii) nu cred ca se poate curata sau daca da e rezolvare temporara oricum trebuie schimbat
                e pe la 100 ron in magazine , se schimba in 2 minute 2 suruburi si o mufa
                ...am fost maine voi fi ieri cine sunt eu ?...
                YO2MKL
                sigpic

                Comment


                • #38
                  Este vorba de contactele senzorului de turatie, mufa mai exact. Pur si simplu oxideaza si nu mai face contact, n-are nici un rost sa cumperi unul noi atata vreme cat cel actual este perfect "sanatos".
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • #39
                    Vitriol are dreptate, un prieten a patit la fel, pornea la a zecea cheie, i-am spus de problema cu senzorul de turatie si in momentul cand a pornit masina, am miscat de firele senzorului si s-a oprit, era clar ca aceea era problema. A curatat cu un spray pentru contacte si de atunci porneste la sfert. Bine, a fost un caz fericit, cauzele pot fi multe, alimentare, aprindere, etc.

                    Comment


                    • #40
                      @ cdanut , te rog dupa ce rezolvi problema, sa ne spui si noua ce a avut masina .O informatie in plus pentru rezolvarea problemelor ce apar la masina nu strica.

                      Comment


                      • #41
                        Nu porneste?...trebuie sa`i vorbesti frumos motorului!...
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          Am rezolvat problema. La uch exista o mufa alba care oxidase. Un pic de spray de contact si acum toarece ca o pisicuta.
                          Multumesc tuturor de sfaturi.
                          Just amd.

                          Comment


                          • #43
                            Unul dintre motive poate fi si parametrii din calc. Au fost ceva probleme la soft pt Laureat 2008. Se rescrie parametrii in service. O zi buna

                            Comment


                            • #44
                              Fratilor am si eu un Logan 1.4 pe benzina si la fel porneste foarte greu dau de cateva ori la cheie si abia daca porneste. Am schimbat bujiile dar degeaba . Am sa incerc acel senzor sa-l curat care este pe motor si am sa revin cu informatiile.

                              Comment


                              • #45
                                Eu am avut probleme mari cu pornirea care se manifestau intermitent si am constatat ca defectul era produs de releele pentru comanda injectiei si comanda pompei din rezervor.Am schimbat releele si totul e ok ,n-am mai avut probleme!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google