Probleme Cu Pornirea 1.5dci 70cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    s-a rezolvat .16mil schimbat injectoare reconditionate ca noi erau 50mil

    Comment


    • #17
      salutare domnilor !
      pana la urma garonniko injectoarele au fost problema ta ,unde ai reconditionat injectoarele?

      Comment


      • #18
        Originally posted by garonniko View Post
        s-a rezolvat .16mil schimbat injectoare reconditionate ca noi erau 50mil
        doamne fereste, ai mare grija ca tine foarte putin jmecheria cu reconditionatul ....cata benzina i-mi luam de banii astia, daca mai traiesc 5 vieti nu-mi iau diesel!!!

        Comment


        • #19
          "pana la urma garonniko injectoarele au fost problema ta ,unde ai reconditionat injectoarele?
          "
          @gelica , sunt firme care comercializeaza direct injectoare reconditionate.
          cu toate ca , si eu as fi vrut sa stiu unde le-a reconditionat el ...
          dar , deacum ... odata rezolvata problema , nu cred ca o sa-l mai vedem pe forum
          noroc
          sigpicSa traiasca urile , si

          Comment


          • #20
            Originally posted by gelica75 View Post
            salutare domnilor !
            pana la urma garonniko injectoarele au fost problema ta ,unde ai reconditionat injectoarele?
            cati km ai la bord?
            "Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)

            Comment


            • #21
              garonniko, zi-mi si mie te rog de unde ai alimenta pina acum de ti-au picat injectoarele?

              Comment


              • #22
                bat pariu pe ce vrea el , ca de vina este ceva "motorina sh" ....
                urat din partea lui...si asa dci ul are consum mic , cat poti sa economisesti la motorina ... ? 50 bani ... la pompa e 33.4 , sh ul cel mai mic e 25.... deci 8000 de lei la litru... care nu stiu daca se merita, nestiind ce fel de motorina bagi in rezervor.... in fine .
                noroc
                sigpicSa traiasca urile , si

                Comment


                • #23
                  DieselLGN, ai perfecta dreptate. Sunt de aceeasi parere.

                  Comment


                  • #24
                    un mecanic de la meridian sud mi lea schimbat pe sest Si masina are 45000km

                    Comment


                    • #25
                      DieselLGN in primul rand termenul de SH e prost utilizat in cazul motorinei si al combustibilului in general. in al doilea rand care e diferenta dintre a baga motorina "SH" din rezervorul de la camionul lui taicamiu alimentat din peco si a alimenta eu personal in peco??? aveti conceptii proaste cei ce blamati motorina la bidon. poate doar va ofuscati ca nu aveti de unde sa luati si voi. si tiristii si camionagii tot din PECO alimenteaza. problema e la sistemul commonrail. eu am vorbit cu un director de service specializat pe ford, cerandui cateva sfaturi fiindca vroiam sa imi iau un mondeo la mana a doua si mi-a zis ca in romania toata motorina este proasta si strica injectoarele de pe sistemele tip commonrail, mai ales in cazul sistemului TDCI de la ford. omul recomanda pentru impatimitii morotinei TDI sau TDDI. concret in cazul ford la TDCI se strica injectoarele scoti 2000 euro dar daca ai nesansa la TDDI sa se strice ceva se strica pompa de injectie care e numai 1000euro.
                      vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

                      Comment


                      • #26
                        @DieselLGN Se referea la cei care iau din surse nesigure.. daca taicat-o lucra la petrom si vine cu cisterna si baga direct in rezervor nu ii problema.. el se referea la cei care iau de la oameni pe care nu ii cunosc.. poate o inmultesc cu apa.. sau cu uleiuri etc.
                        LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
                        Enter the Matrix

                        Comment


                        • #27
                          este un topic separat despre motorina "SH" eu am vrut sa scot in evidenta faptul ca nu morotinaSH in sine este vinovata ci faptul ca motorina din romania + sistemele commonrail = surprize surprize
                          vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

                          Comment


                          • #28
                            eu am 50000km si cred ca am bagat 5000ron in motr pana acuma. cauza:la drajna cand am facut revizia mi-a pus filtru de motorina contrafacut. mi s-au bulit injectoarele le-am schimbat si tot porneste greu. trage aer pe instalatie da nu stiu pe unde si oriunde am dus-o nu stiu ce are AJUTATIMA SA AFLU CE ARE VA ROG
                            app motor 1,5 de 70 cai
                            PH 71 MKI

                            Comment


                            • #29
                              SI la mn sa intamplat la fel dar i-am schimbat pompa ai de mototrina de unic sens sau para cum se mai spune i-am pus una de la vw si proneste la cheie si la bujie va spun ceva ea porneste prin compresie pana la minus 5 grade de acolo isi fac rolul bujiile!Fratilor mergeti cu ea turata sub 2000 de rot sa nu mergeti k se strica jar 3000-3500 schimb si mere nu am avut prob pe cuv meu sper sa ma fereasca dumnezeu!

                              Comment


                              • #30
                                ?

                                Recent mi s-a intampla cva ciudat, poate va dati voi seama. Eram in mers si brusc se opreste masina, pe la 50. O parchez din inertie pe unde prind, dau la cheie si nimic. Masina invartea dar nu pornea. Pun contactu, astept sa se stinga beculetele, dau la cheie si nimic. Mai incerc odata invarte dar nu porneste. Ori nu invarte deloc, ori invarte da nu porneste. Cu bateria stau bine, revizia am facut-o acum 2 saptamani. Masina este nissan primera 1.9 dci.
                                Aveti vreo idee?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google