-Probleme Cutia de Viteze Dacia Logan : Probleme Tehnice Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord Probleme Cutia de Viteze - Pagina 25 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Probleme Tehnice

Dacia Logan : Probleme Tehnice Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

piesenet.ro

Probleme Cutia de Viteze

Dacia Logan : Probleme Tehnice


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 30th June 2016   #481
anto84
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 28-06-2015
Locatie: Galati
Motorizare : 1.6 mpi
Posturi: 258
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de bobocel71 Vezi Post
Sa nu mai faci asa ceva niciodata risti sa spargi cutia de viteze! Cutia are protectie sa nu o bagi in viteza I niciodata in mers! Bine daca vrei neaparat poti sa o pacalesti, iei piciorul de pe acceleratie si cind ajunge la 30km/h apesi repede ambreiajul si tii apasat in viteza I, o sa intre! Dar cum ti-am spus nu este indicat este un risc foarte mare.Toate curbele trebuie sa le ataci exact pt viteza a II a.
Intra in vit I si in mers, doar ca trebuie sa ai viteza foarte mica.
anto84 e offline   Reply With Quote
Vechi 30th June 2016   #482
madi
Loganist de 5 stele
 
madi's Avatar
 
Data inscrierii: 24-05-2008
Locatie: Arges
Motorizare : 1.4
Varsta: 45
Posturi: 1,078
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Mda , are 'protectie' care se numeste demultiplicare foarte mare, iar chestia aia pe viraj nu are nicio noima, sau e vorba de curba de cuplu a motorului?
madi e offline   Reply With Quote
Vechi 3rd July 2016   #483
dsign
Garaj Man
 
dsign's Avatar
 
Data inscrierii: 02-08-2007
Locatie: Garaj
Motorizare : 1.6 MPI AGITAT
Varsta: 34
Posturi: 5,857
Membru :
[Garaj Man]
[LoganClub Bucuresti]
Implicit

Astia sunt "meseriasii" care au facut scoal de soferi cu profesori "calificati".

Daca le zici de revmatch, varf-calcai sau dubladebreiere... le-o ia carnetul razna in buzunar.
__________________
_
B 48 C U P - Ligheanul Agitat

dsign e offline   Reply With Quote
Vechi 3rd July 2016   #484
alessandro
Loganist de 5 stele
 
alessandro's Avatar
 
Data inscrierii: 08-12-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16v GPL
Varsta: 32
Posturi: 8,888
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de bobocel71 Vezi Post
Sa nu mai faci asa ceva niciodata risti sa spargi cutia de viteze! Cutia are protectie sa nu o bagi in viteza I niciodata in mers! Bine daca vrei neaparat poti sa o pacalesti, iei piciorul de pe acceleratie si cind ajunge la 30km/h apesi repede ambreiajul si tii apasat in viteza I, o sa intre! Dar cum ti-am spus nu este indicat este un risc foarte mare.Toate curbele trebuie sa le ataci exact pt viteza a II a.
E un pitic in cutie care se prinde ca vrei sa bagi a 1,a si împinge înapoi de timonerie ca sa nu te lasa.
La când începe sa intre usor a 1,a din mers...trebuie desfacuta cutia si schimbat piticul. A obosit.
alessandro e offline   Reply With Quote
Vechi 25th July 2016   #485
anto84
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 28-06-2015
Locatie: Galati
Motorizare : 1.6 mpi
Posturi: 258
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

De ceva timp am observat ca in treapta a doua a cutiei exista un sunet distinct-un fel de carait asa "light". Sa fie vreo problema? Rulmenti ceva? Uleiul e schimbat recent.
Zgomotul respectiv nu apare in alte trepte.

Ca sa clarific, zgomotul nu este la schimbarea din 1 in 2, nu e caraitul acela.
E un fel de huruit care a pare in timpul mersului in tr 2.

Last edited by anto84; 25th July 2016 at 14:42. Motiv: Automerged Doublepost
anto84 e offline   Reply With Quote
Vechi 24th August 2016   #486
alessandro
Loganist de 5 stele
 
alessandro's Avatar
 
Data inscrierii: 08-12-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16v GPL
Varsta: 32
Posturi: 8,888
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Prima data verifica schimbatorul timoneria, sa nu fi facut nuca uzura si sa vibreze intr o anumita pozitie. Sau pe dedesubt sa nu atinga in ceva.

Am patit asta la Loganul lu' tata. Credeam ca e gata diferentialul, facea pe frana de motor.
Era maneta care vibra.

Rulmenti dusi eu nu am intalnit pana acum la Logan, doar la cutiile merse fara ulei. Si se manifesta in toate treptele.

Last edited by alessandro; 24th August 2016 at 11:43.
alessandro e offline   Reply With Quote
Vechi 13th September 2016   #487
adyprico
Initiat
 
Data inscrierii: 24-10-2010
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1.5
Posturi: 41
Membru :
[Initiat]
Implicit

Salutare.
Am si eu o problema cu al meu logan dci 85cp , 2008. 90k km La rece cutia/schimbatorul fct fara nici o problema . Atunci cand masina se incalzeste si ajunge la temperatura optima ( 4 liniute) la pornirea de pe loc de la semafor de ex imi agata si imi intra f greu in treapta 1 si cateodata si in treapta 2. Totul se intampla doar la astea doua la alte trepte nu . Din ce am cautat eu pe net marea majoritate au probleme cu ambreiajul cand motorul e rece la mine e invers. La ambreiaj nu am umblat niciodata dar nu patineaza si nu miroase de la el. Uleiul din cutie a fost verificat la un moment dat si era ok . As vrea sa ma duc la reprezentanta dar nu as vrea sa ma puna sa schimb cutia aiurea .
Multumesc
adyprico e offline   Reply With Quote
Vechi 13th September 2016   #488
mariusstf
Loganist de 5 stele
 
mariusstf's Avatar
 
Data inscrierii: 25-01-2014
Locatie: Calarasi
Motorizare : 1.5 Dci 85 +
Varsta: 23
Posturi: 450
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Eu nu cred ca e din cutie, ci placa de presiune mai mult ca sigur. Asa face si a mea câteodat, dar mie imi si patineaz la accelerri.
mariusstf e offline   Reply With Quote
Vechi 13th September 2016   #489
Costi-bc
Loganist de 5 stele
 
Costi-bc's Avatar
 
Data inscrierii: 01-03-2010
Locatie: bacau
Motorizare : 1.6mpi/1.8tddi/1.9tdi
Varsta: 34
Posturi: 4,703
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

mie imi "caraie" la a treia dupa ce se incalzeste. ambreiaj nou valeo, ulei schimbat (periodic) in cutie. aproape 400.000 km. o fi din cutie :P?
__________________
o/____\o
(Oo\=i=/oO)
U.........U
Costi-bc e offline   Reply With Quote
Vechi 13th October 2016   #490
alessandro
Loganist de 5 stele
 
alessandro's Avatar
 
Data inscrierii: 08-12-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16v GPL
Varsta: 32
Posturi: 8,888
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

99.9 % e din cutie.

Uzura pe ansamblul pinion sincron.

Din experienta as spune ca pinionul este uzat. Oricum se schimba tot...pinion + sincron.
alessandro e offline   Reply With Quote
Vechi 13th October 2016   #491
Costi-bc
Loganist de 5 stele
 
Costi-bc's Avatar
 
Data inscrierii: 01-03-2010
Locatie: bacau
Motorizare : 1.6mpi/1.8tddi/1.9tdi
Varsta: 34
Posturi: 4,703
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

ms. de cand cu frigul nu mai face. :P

la vara (daca mai ajunge pana atunci) sa pun ulei mai gros ? ce norma ? 80w90?
__________________
o/____\o
(Oo\=i=/oO)
U.........U
Costi-bc e offline   Reply With Quote
Vechi 13th October 2016   #492
Fanez
Loganist de 5 stele
 
Fanez's Avatar
 
Data inscrierii: 21-03-2010
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.2 16V 73 CF (cai frumosi)
Varsta: 43
Posturi: 3,010
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Pune un ulei corespunzator in cutie. Sau poate a avut pierderi pe undeva si nu mai ai suficient.
__________________
Adevarul nu trebuie dovedit. El exista si atat. (proverb)
Fanez e online acum   Reply With Quote
Vechi 27th November 2016   #493
anto84
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 28-06-2015
Locatie: Galati
Motorizare : 1.6 mpi
Posturi: 258
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Click the image to open in full size.
Am o intrebare: in zona unde intra tija de la cutia de viteze pare a fi un fel de garnitura rupta. Este o problema, poate intra apa pe acolo sa afecteze cutia?
anto84 e offline   Reply With Quote
Vechi 27th November 2016   #494
Fanez
Loganist de 5 stele
 
Fanez's Avatar
 
Data inscrierii: 21-03-2010
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.2 16V 73 CF (cai frumosi)
Varsta: 43
Posturi: 3,010
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

De unde intra apa acolo?
Si la mine era ciufulita garnitura aia, n-am descoperit nici o problema.
__________________
Adevarul nu trebuie dovedit. El exista si atat. (proverb)
Fanez e online acum   Reply With Quote
Vechi 27th November 2016   #495
mr.K
Loganist de 5 stele
 
mr.K's Avatar
 
Data inscrierii: 19-02-2008
Locatie: IASI
Motorizare : kerosen
Posturi: 17,880
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Asa se distrug garniturile alea dupa un numar de ani.
Trage o banda izolatoare peste garnitura sa nu intre praful si gata.
O garnitura noua e greu de pus acolo, nici nu stiu daca se gaseste separat.
__________________

„Instituţiile bancare sunt mult mai periculoase pentru libertatea noastră decât armatele” – Thomas Jefferson
mr.K e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #496
anto84
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 28-06-2015
Locatie: Galati
Motorizare : 1.6 mpi
Posturi: 258
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Ati mai intalnit sa inghete, la propriu, schimbatorul de viteze?
Intr-una din zilele trecute am uitat schimbatorul pe liber si cand sa plec a doua zi, nu intra decat in vitezele 2-4. 1-3 nici intr-un fel, de parca nu existau. Dupa ce am tinut motorul pornit vreo cateva minute a intrat cu greu in viteza I si tot foarte greu intra si in 2. Dupa vreo 10 minute de mers totul era ok, intra lejer in toate. Mai mult de curiozitate, care a fost cauza exacta? Uleiul in cutie este schimbat in primavara. Ce anume a inghetat pe acolo din cauza lasarii pe liber? Banuiesc ca daca o lasam parcata in viteza 1 nu se intampla, ca n-am mai patit niciodata.
Explicatia pe care o gasesc eu: inainte de a parca masina pe liber am mers pe un drum care era cu zapada topita, aproape la stadiul de apa, probabil a intrat pe acolo pe la tija si a inghetat?
Schimbatorul e pe tija, nu pe cabluri.

Last edited by anto84; Saptamana trecuta at 17:00.
anto84 e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #497
Hirayama
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 18-07-2014
Locatie: Sibiu
Motorizare : 1.6
Posturi: 649
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

N-am patit asa ceva, insa am obs ca uleiul dacia pe cutie nu prea mai e ce a fost...

Am pus la 16V lui tata, nu a facut ca la tine insa parca e marmelada in cutie....greu greu si iar greu....pana se incalzeste


Deasemenea am obs ca noul ulei pt cutie este GL-4 iar la mine in caietul din 2004 e ceruta norma GL-5......si cam da cu virgula daca nu o folosesti, desi pare la fel....

Fata de uleiul care l-a avut original in cutie, ce am pus pana acum nu prea s-a ridicat la nivel.....bine, se adauga si uzura dupa sute de mii de km....insa....


Deci cam asta ar fi.....avand in vedere ca e un semisintetic.....nu ai ce pretentii sa ai iarna de la el, ar trebui un sintetic veritabil insa nu prea gasesti firme care sa aiba sintetic 75w80


Eu am folosit mai demult cam 100 000 km in cutie Ravenol 75w80 MTF2......asta era full sintetic pAO, singurul full sintetic gasit de mine atunci.....relative bun uleiul, insa mi-a parut un pic mai greoi, nu la schimbatul vitezelor ci la felul cum accelera.....

A nu se intelege ca va indemn sa faceti ca mine.....dimpotriva


Tipul care se ocupa de cutii la Pitesti ( de fapt stie tot ce e transmisie la Renault) zice ca loganului ii este sufficient si cel mai bine cu dacia oil.....chiar la expunerile mele sintetice samd, mi-a zis ca ii este sufficient....

Tind sa il cred, cu precizarea ca Dacia oil sa fie ce a fost.....nu ce este acum
Hirayama e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #498
alessandro
Loganist de 5 stele
 
alessandro's Avatar
 
Data inscrierii: 08-12-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16v GPL
Varsta: 32
Posturi: 8,888
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Din 1980 incoace cutiile Renault de tip Jxx au cerut si cer doar ulei cu norma API GL4, de preferat 75w80.

De 4 ani repar cutii de renault pe banda rulanta. Cel mai bine functioneaza cu Elf 75w80 NFJ sau NFP.

Cand zic functioneaza cel mai bine ma refer la schimbatul treptelor chiar daca vara la 30+ grade poate fi o idee mai zgomotoasa cutia.
alessandro e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #499
Hirayama
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 18-07-2014
Locatie: Sibiu
Motorizare : 1.6
Posturi: 649
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Eu nu neg ce zici tu si nici ceea ce faci tu....

Esti un tip foarte ok, iti citesc posturile aici inca de la inceputuri....ai "evoluat" foarte mult insa :

- am atasat mai jos ce am eu in cartea masinii.....iulie 2004

- am vorbit si vorbesc personal ( suntem...."rude") cu omul care se ocupa cu asa ceva la mioveni....si la titu....tipul toata viata lui a facut numai cutii Renault; acelasi lucru mi l-a spus si el, vis a vis de dacia oil ( recte elf nfj nfp dacia oil)....

Totusi in practica eu simt altceva.....altcumva se simte cu noul dacia oil si altcumva era cu cele dinainte de 2009, doar observatie personala

In plus desi recomanda pt dacia, noul dacia oil nu mai are Gl-4.....desi pe vremea aia avea....

Personal mi-a placut cel mai mult cu redline in cutie, dar nu mai scriu ca iar imi sar diversi in cap ....

De la ultimul schimb in cutie ( cand am revenit la setup stock) am ramas pe dacia oil/elf.....

Dupa temperaturile de afara si comportamentul cutiei insa ma gandesc sa incerc din nou ceva....sintetic

In fond, avem doar o viata si....cutii gasesc destule nu.....cat mai costa una reconditionata? )))))
Attached Images
File Type: jpg 20170111_205826.jpg (70.9 KB, 52 views)
Hirayama e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #500
mr.K
Loganist de 5 stele
 
mr.K's Avatar
 
Data inscrierii: 19-02-2008
Locatie: IASI
Motorizare : kerosen
Posturi: 17,880
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

DaciaOil Extragear n-a fost niciodata GL5. Am cautat eu in 2007, inclusiv la reprezentanta, mi-au spus asta toti pe care i-am intrebat.
Dup ce m-am plictisit de cautat, am pus Elf care era tot GL4.
Citat:
Explicatia pe care o gasesc eu: inainte de a parca masina pe liber am mers pe un drum care era cu zapada topita, aproape la stadiul de apa, probabil a intrat pe acolo pe la tija si a inghetat?
Probabil ca da.
__________________

„Instituţiile bancare sunt mult mai periculoase pentru libertatea noastră decât armatele” – Thomas Jefferson

Last edited by mr.K; Saptamana trecuta at 22:22.
mr.K e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
cutia, probleme, viteze

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 19:16.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Chiptuning Logan

Politica de Securitate Google