Probleme Cutia de Viteze

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Kojak View Post
    Nici io nu cred ca dupa descrierea ta, problema sa fie de la placa de presiune...chiar nu stiu ce sa zic...ceva pe la sincroanele din cutie, habar n-am, sincer.
    Oricum km sunt putini ptr. probleme de genu'.
    E cam riscant sa pleci la Alba cu masina asa...totusi, ai putea sa incerci un drum extraurban 20-30km mers intins intr-a 5-a sa vezi daca se manifesta in vreun fel. I
    Io asa as face.
    Altfel, iei in calcul in plus si bani de platforma + service.

    Nu mai e in garantie?
    nu mai este in garantie. masina e din 2009. am discutat problema, si voi merge cu C4-ul femeii. dar nu prea imi place. sunt obisnuit cu coaja mea. la ala ma enerveaza ca nici nu aud motorul. habar n-am daca e supraturat.
    Ce ziceti, sa merg maine sa las masina la dacoserv, sau s-o las pe cand ma intorc ? macar la constatare sa fiu de fata... nu ? cat estimati ca m-ar duce reparatia asta ? aveti vreun pont sa ma scoata mai putin ?
    ori e sincronul, ori pinionul... banuiesc

    Comment


    • eu cred ca-i din timonerie ,desi la ce ai descris tu e greu de dat cu presupusul.

      si daca nu mai face ce crezi ca vor constata aia ?

      as zice sa te duci linistit cu ea...
      o/____\o
      (i)
      .........

      Comment


      • Timoneria poate fi una din cauze, intr-adevar. Nu se deregleaza singura totusi si se poate inspecta usor. Singura chestie este ca tinde sa agate in toate treptele, nu doar intr-una sau doua.
        Dupa interventia recenta la cutie, am strans la ochi suruburile in timonerie, nu cu cheia dinamometrica, a fost o idee strans, asa ca 2-3 zile a exista o mica senzatie de agatare in fiecare treapta, si-a dat drumul asa ca n-am mai reintervenit.
        sigpic

        Comment


        • la diesel e pe sufe parca. la 16 v tot pe sufe ?
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • Musai sa fii acolo la constatare cand o desface.
            As zice chiar pe intreaga perioada cat e in service sa n-o scapi din ochi, daca reusesti.
            O duci cand vii de la AB.
            N-ai inca de unde sa stii care e buba si cat o sa te coste. Poate ai noroc si nu e ceva grav.

            Comment


            • asa o sa fac. o sa stau cat pot cu ei. Kojak, merg la Orastie (HD), nu la Alba Iulia. atunci aveam alta treaba pe acolo. dar tata e din HD

              am fost la un service de cartier unde am mai facut lucrari ("la frati", pe uverturii, pentru cine e din militari) baietii sunt buni din auzite.
              l-am luat pe sef cu mine (nea Costel) si a condus-o o vreme pe acolo.
              intra foarte bine in viteze. m-a pus s-o bag pe rampa ca sa se uite la timonerie.
              cu ocazia asta am aflat ca e pe cablu. asa o fi la toate loganurile... habar n-am.
              au zis ca nu atingea, agata niciunde (nu mai stiu cum s-au exprimat).
              l-am intrebat ce e de facut si a zis sa merg cu ea, ca n-are rost sa faca cutia bucati fiindca nu prezinta simptome. niciun huruit, carait...etc
              Last edited by B997NDL; 21 February 2014, 21:51. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • m-au intrebat daca sigur am calcat bine ambreiajul
                oare sa fie din cauza ca ieri si alaltaieri am cam bruscat vitezele ?! cum fac de obicei

                Comment


                • Daca tine foarte jos, e posibil; altfel nu vad cum sa-si revina dupa asemenea manifestari.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • de ce ar tine asa de jos ? s-a dus discul ? ca, din cate stiu, la ambreiajul hidraulic nu se mai ajusteaza nimic.

                    Comment


                    • scoate presu de sub pedala...
                      o/____\o
                      (i)
                      .........

                      Comment


                      • buna asta. nu prea fuge ca e din ala "tavita". acum o sa vad maine la drum intins. Doamne ajuta !

                        Comment


                        • Si la mine agata in 1, 2 si 3. Comanda cutiei e pe cablu, motor diesel 85 cp (100.000 km).
                          Am schimbat kitul de ambreiaj acum un an, nu cred sa fie de la el.

                          Ma enerveaza acum si parca nu mai sunt sigur pe masina. La semafor sa blocat si nu a intrat in nici o viteza. Apoi si-a revenit. A facut o singura data dupa ce am schimbat mai rapid vitezele.

                          Sa nu fie bine prinsa cutia ?
                          Sa fie ceva smecherie la timonerie ce necesita reglaj ?

                          Comment


                          • Am patit si eu la laguna, dupa ce am schimnat ambreiajuil, agata. Nu era reglata bine timoneria.

                            Comment


                            • la sufe e mai pretentioasa timoneria daca "tragi" de ea , daca o bruschezi. asa e si la focusul meu. trebuie mangaiata si merge perfect...
                              o/____\o
                              (i)
                              .........

                              Comment


                              • azi m-am intors de la Orastie. nicio problema. 375 km x2 fara vreun eveniment. nu stiu ce naiba a avut atunci... bruschez pre mult vitezele in bucuresti. stiu ca sunt cam prea agresiv, dar uneori i-as omora pe toti. ma enerveaza in special cand vad soferi cu masini mult mai scumpe decat loganul care tin telefonul la ureche si vorbesc, mergand cu 40 km/h pe banda a doua.
                                nu au bani de un bluetooth ?!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google