Probleme Cutia de Viteze

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    eu am probleme cand dau in spate nu imi intra mereu dar am inteles ca asa se intampla la toate :-??
    STOP ACCIDENTELOR!!!sigpicviata are prioritate

    Comment


    • #77
      doar la modelele de 1.4 si 1.6,motivul : nu au sincronizator pe arborele secundar sau pe , pinionul intermediar

      Comment


      • #78
        al meu are 70 de mii de km, motor 1.4. a inceput sa nu mai intre ca inainte in viteze...parca agata ceva, asa deodata. trebuie completat uleiul sau sunt probleme mai grave la cutie?

        Comment


        • #79
          daca nu ai pierdut ulei nu e nevoie sa completezi,cat despre alte probleme gen sincroane slabe sanse la 70.000,a mea ar 47.000 si tot agata a 2-a dar o las in pace,nu prea am chef sa-mi desfac cutia

          Comment


          • #80
            Nici o cutie de viteze nu are sincron pe marcharrier. Daca bagi in marcharrier in mers, va carai. In rest toate vitezele sunt sincronizate (1-5), doar ca la viteza 1, diferenta dintre mersul la 20km/h de exemplu si turatia de ralanti a motorului e mult prea mare pentru ca sincronul sa faca fata pe deplin. D-aia intra mai greu. Daca nu ar fi sincronizata vit 1, ar carai ca la camioanele vechi. Nu e nici o restrictie sa bagi in 1 in mers, doar sa astepti putin sa se sincronizeze turatiile axelor, adica nu impinsa brusc in viteza.

            Comment


            • #81
              salut!am si eu o problema la cutie.de cand am masina tot imi face figuri cutia si nu prea vrea sa intre cateodata in marsalier!a mai patit cineva asa?trebuie sa o bag in a 3-a si dupa aia intra dar tot cam greu.mentionez ca nu de fiecare data mi se intampla.de 3-4 ori intra bine si a5a oara nu mai vrea...
              sigpicPe vremuri Dracula se hranea cu fete virgine…azi, 2012 a murit de foame.

              Comment


              • #82
                asa fac toate loganurile si asta din cauza faptului ca nu se sincronizeaza bine pinioanele de marchariere cu restul treptelor, dar asta nu e o problama. Daca vezi ca agata ori bagi treapta 1 si apoi marchariere ori mai ridici putin de ambreiaj si apoi il calci din nou. Eu am luat loganul meu nou-nout, iar problema asta a aparut dupa 1000km.
                Sa auzim numai de bine. Noroc bun!

                Comment


                • #83
                  fitius ,pe loganul 1.5 si 1.6 16v cutiile au sincronizator ori pe pinionul de marsarierre ori pe arborele secundar sau trenul mobil cum vrei sa ii spui

                  Comment


                  • #84
                    am observat si eu o mica probrela sa spun. dupa forje, mai multe plecari 0-120 si 0-140 si masina foarte bine incinsa stateam la semafor si se auzea un greieras (unu nou ) stai sa imi dai seama de unde vine si se auzea din partea schimbatorului. apas abmbreiajul zgomotul dispare imediat. dau drumu la ambreiaj revine acel sunet. incerc sa misc maneta in laterale pe neutru si sunetul ramane dar isi schiimba tonalitatea. uleiul din cutie l-am schimbat acum aproximativ 20 000km, sincer nu stiu ce ulei a fost dar nu am avut probleme asta iarna. cutia a avut un mic accident, are o portiune de 3 mm unde e fisurata fin unde se prelingea ulei, am pus un mastic si nu mai curge. e normal sa se auda acel zgomot?

                    Comment


                    • #85
                      e zgomotu "tehnologic" de la ambreiaj,stai linistit

                      Comment


                      • #86
                        Si la mine exista urmatoarele "probleme":
                        -nu intra in maraslier usor,trebuie sa trag de maneta mai tare sau daca nu bag intr-a 3-a si dupa aia intra in marsalier
                        -zgomotul de la ambreiaj se aude la fel cand ambreiajul nu e apasat.Cica doar marca asta de ambreiaj are sunetul asta(niste jocuri la piesele ambreiajului).Dupa ce se uzeaza ambreiajul nu o sa mai iau marca asta(nustiu ce marca exact) ci o sa iau alta.

                        Comment


                        • #87
                          cred ca valeo e marca si la mine se aude zornaitul ala de arculete a'l discului, posibil si rulmentul.
                          Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

                          Comment


                          • #88
                            >>>

                            salutare.
                            Luni, in drum spre mare, de A2, a aparut un suierat la cutia de viteze in treapta a 5-a. ieri la intoarcere spre brasov, la 70 de Km pana in bucuresti tot pe A2, sa auzit o pleznitura si a picat treapta a 5-a a cutiei de viteze. dupa care a aparut si un zgomot de metal la cutie in treptele 1-2-3-4, (ca la rajnita de cafea). azi dimineata am ajuns incet cu masina la service. Cutia de viteze mai avea 800 ml de ulei in ea (ciudat ... abea saptamana trecuta am facut rezizia), pinionul de treapta 5 spart, furca de la treapta 5 indoita, tija de la furca fisurata. iagnostic "Defect de fabricatie" bineinteles nu mai beneficiez de garantie. Costuri pana in prezent 200 ron pinion, 175 ron furca + tija, manopera 150 ron Deocamdata , Ulei 100 ron 75W80.

                            Maine la 12 aflu daca se mai poate face ceva sa resuscitam cutia.

                            PS. proprietar Logan 14.MPI ABS+ , cumparata martie 2008
                            40.420 Km pe bord.
                            Nu sau vazut scurgeri de ulei la diagnosticare. (cutia nu a avut ulei in ea)
                            Traim in romania si asta ne ocupa tot timpul.

                            Comment


                            • #89
                              nu are cum sa nu fi avut ulei in ea dela inceput,in 40.000 de km se toapeau carterele daca semai misca ceva in ea,cel mai sigurai pierdut uleiul din cutie,in 100 de km deja ai terminat treapta a V-a

                              Comment


                              • #90
                                Problema cu greierul o am si eu la masinuta mea. Nju am stiut carei baiu dar am aflat amu, mersi baieti!
                                Apropo: ambreiajul are un timp de viata sau se schimba cand se rupe? cam in 2mii km trebuie sa fac revizia la masina si asi vreau sa stiu daca merita sa ma apuc sa dau jos cutia pentru aceasta chestie?
                                Numai bine!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google