probleme dacia logan gpl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme dacia logan gpl

    am un logan 1.4 laureate gpl + abs, albastru mineral, are o saptamana --> 1200km, astazi in buc a inceput sa trepideze motorul, sa se ingatuie si licarea si beculetul sistemului antipoluare. am reusit sa ajung cu ea in giurgiu (dupa 70km/h nu mai se ingatuia) am mers la service dacia si acoo la tester a iesit "rateu combustibil destructiv", acestia spunand k problema este de la bobina de inductie. acum astept pana miercuri k nu o aveau pe stoc. asha de proate sunt bobinele? masina are doar o saptamana? sa fi fost stricata din fabrica? alte probleme: uneori se mai aud greierasi din usa sofer ) )multumit de consum. ma intereseaza si daca indica corect calculatorul de bord consumul de gaz. de la giurgiu pana la intrare in bucuresti si inapoi in giurgiu(120km), imi arata un consum de 6,2l. sa fie oare adevarat ???
    sigpic

  • #2
    Nu stiu ce sa zic ,de obicei am inteles ca arata eronat cu cel putin 1 litru dar nu stiu daca si la cele de fabrica desi am auzit ca cele montate cica de fabrica ar fi o firma in colaborare cu fabrica ,deci cred ca este si ala eronat
    eu am montat dupa ce am luat-o la 2 ani si mere perfect ,poate la tine o fi fost ceva probleme atunci ,poate nu o sa mai faca ,sper
    "cromul este placerea mea"
    "cui nu-i place , valea"

    Comment


    • #3
      Aia la care te-ai dus sunt niste incompetenti. Rateuri pe admisie inseamnaca ai avut apa in benzina sau GPL-ul e de proasta calitate, nicidecum ca e bobina de inductie stricata. Exact alea sunt semnele prezentei apei in benzina, trepidatii la relanti si se aprinde martorul OBD.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #4
        Originally posted by gogoasha69
        am un logan 1.4 laureate gpl + abs, albastru mineral, are o saptamana --> 1200km, astazi in buc a inceput sa trepideze motorul, sa se ingatuie si licarea si beculetul sistemului antipoluare. am reusit sa ajung cu ea in giurgiu (dupa 70km/h nu mai se ingatuia) am mers la service dacia si acoo la tester a iesit "rateu combustibil destructiv", acestia spunand k problema este de la bobina de inductie. acum astept pana miercuri k nu o aveau pe stoc. asha de proate sunt bobinele? masina are doar o saptamana? sa fi fost stricata din fabrica? alte probleme: uneori se mai aud greierasi din usa sofer ) )multumit de consum. ma intereseaza si daca indica corect calculatorul de bord consumul de gaz. de la giurgiu pana la intrare in bucuresti si inapoi in giurgiu(120km), imi arata un consum de 6,2l. sa fie oare adevarat ???
        Am aproape 5500 km cu golanu pe gpl si n-am avut probleme pana acum ! Inst este montata de un srl in Dacia, iar in ceeace priveste consumul nu sunt sigur ca ceea arata pe computer este si real , dar pentru mai multe inf. sunati si voi la 0248500000 la vocea clientului si intrebati despre aceasta problema !!!
        Consumul de gpl poti sa il vezi astfel : plinul la gpl > faci 100 km in localitate sau in afara > iar plinul la gpl si .... iaca consumul !!!
        PS: incearca sa mergi cu o viteza aproximativ constanta ( gen viteza de autostrada ).

        Comment


        • #5
          Originally posted by givali
          Am aproape 5500 km cu golanu pe gpl si n-am avut probleme pana acum ! Inst este montata de un srl in Dacia, iar in ceeace priveste consumul nu sunt sigur ca ceea arata pe computer este si real , dar pentru mai multe inf. sunati si voi la 0248500000 la vocea clientului si intrebati despre aceasta problema !!!
          Consumul de gpl poti sa il vezi astfel : plinul la gpl > faci 100 km in localitate sau in afara > iar plinul la gpl si .... iaca consumul !!!
          PS: incearca sa mergi cu o viteza aproximativ constanta ( gen viteza de autostrada ).
          am uitat sa va intreb ceva
          acum cand afara este rece ,voi ati observat daca atunci la trecerea de la benzina pe gpl voua vi se aud tachetii pana se incalzeste motorul ?

          la mine asa se aud tachetii , tacane mai tare deaorece merge pe gpl si are alta cifra

          astept raspuns de la voi si daca ati observat treaba asta
          stiti cum sa faceti ,cand ajunge la temperatura de trecere iesiti afara di masina si ascultati ,se vor auzi ,cel putin la mine asa fac
          "cromul este placerea mea"
          "cui nu-i place , valea"

          Comment


          • #6
            Sigur tu nu auzi injectoarele de GPL? Si alea se aud ca o bataie de tacheti.

            Comment


            • #7
              si la mine se aude la motor un tacanit fff usor knd merge pe gaz, nu stiu ce se aude poate or fi tacheti, dar este ff silentios. yo acum astept sa vina bobina d inductie. are ceva dk merg cu masina asha ???
              sigpic

              Comment


              • #8
                Originally posted by andrei
                Aia la care te-ai dus sunt niste incompetenti. Rateuri pe admisie inseamnaca ai avut apa in benzina sau GPL-ul e de proasta calitate, nicidecum ca e bobina de inductie stricata. Exact alea sunt semnele prezentei apei in benzina, trepidatii la relanti si se aprinde martorul OBD.
                de la ce firma mi-ai recomanda sa bag gaz ?? sau benzina?? am auzit k cea mai buna benzina o are la moll.

                sti kare e treaba trepideaza si pe gaz si pe benzina. urat face mai mult pe gaz, pe benzina se comporta mai bine. cu o alta bobina la tester nu a mai aratat "rateuri combustibili distructive"

                in legatura cu cei de la service ai dreptate sunt niste incompetenti. cunosc unii dintre ei doar la motoare pe benzina sau motorina, alti stiu doar sa iti strinca cu cheia suruburile de sub masina, sa traga de ele dk bate,sa stranga rotile, sa faca schimbul la ulei.unii din ei ar trebui sa se apuce d
                am stat cu masina sa imi puna testerul pe ea 2 ore cu capota sus: mai umbla pe la ea, se mai duce omu mai datea un telefon, mai lua o gura de cafea, sa nu spun k a luat-o pe bajbaite k nici el nu stia ce e, kred k din nimereala a vazut k e bobina.

                bafta si astept raspuns .
                sigpic

                Comment


                • #9
                  alo, domnilor, motoru' de lighean n-are tacheti. motoarele ohc au numa' culbutori, antrenati direct de cama. daca ar avea tacheti, n-ar zdrangani din cauza cifrei octanice. emu (engine management unit) trebuie sa reduca avansul la o valoare la care sa nu mai existe detonatii. zgomotul vine de la jocul la rece al culbutorilor si dipare (logic!) odata cu incalzirea motorului. corectii, va rog, daca vorbesc prostii !
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by gogoasha69
                    si la mine se aude la motor un tacanit fff usor knd merge pe gaz, nu stiu ce se aude poate or fi tacheti, dar este ff silentios. yo acum astept sa vina bobina d inductie. are ceva dk merg cu masina asha ???
                    ....si am observat k se mai tureaza singura la relanti kam pana aproape de 1000turatii
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by gogoasha69
                      ....si am observat k se mai tureaza singura la relanti kam pana aproape de 1000turatii
                      Si la mine se mai tureaza din cand in cand si se pare ca nu se aud culbutorii ,csebalyn da ai dreptate nu are tacheti motorul si mai mult ca sigur este de la rampa de gpl , de la injectoarele de gpl
                      "cromul este placerea mea"
                      "cui nu-i place , valea"

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by csebalyn
                        emu (engine management unit) trebuie sa reduca avansul la o valoare la care sa nu mai existe detonatii.
                        Hai ca aici ai dat-o in bara, e UCE injcetie sau ECU. Si reducerea avansului se face din motorasul pas cu pas, care trimite semnalul catre UCE si comanda avansul.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by andrei
                          Hai ca aici ai dat-o in bara, e UCE injcetie sau ECU. Si reducerea avansului se face din motorasul pas cu pas, care trimite semnalul catre UCE si comanda avansul.
                          oooo...avem cu cine si ce discuta: emu e denumirea generica a calculatoarelo ce se ocupa de gestiunea motorelor; ecu e denumirea generica a calculatoarelor dintr-o masina, fara a specifica functia acestuia; in cazul firmei renault , unitatea de management al motorului/injectiei se numeste uce. iar avansul se regleaza din harta de avans (aia modificata de tunerii cu laptop); motorasul pas cu pas regleaza ralantiul (debit de aer, prin actinarea celeiasi clapete care o actionam noi cu piciorul->pedala de accel->cablul de accel si care e cuplata la un potentiometru de cativa kiloohmi, "citit" de "emu" ; inca ceva: corectia avansului se activeaza cand senzorul piezo din blocul motor detecteaza unde de soc de aprox 20KHz si informeaza uce sa reduca avansul. iar pozitia motorului e data de senzorul care citeste dintii de pe volanta. deci, sah la andrei !

                          ps, tot pt andrei: din pacate au trecut alea 10 minute in care puteam sa-mi editez mesajul, asa ca rog unul din moderatori/admin sa editeze...
                          uch in cazul logan/solenta se numeste generic bcm (body control module) pt renault/nissan, platformele b85 si j77 (clio, modus, twingo, micra). combate-ma, daca poti sper sa nu te superi, dar chiar imi plac discutiile astea...
                          Last edited by andrei; 16 November 2007, 23:52.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #14
                            Pana acum nu stiam de chestia cu EMU si BCM. Si mie imi plac discutiile astea tehnice, nu mai supar deloc, mai ales ca intelegi termenii tehnici pe care ii folosesc eu mereu si stii multe.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #15
                              eu zic , ca problema ar putea fi defectarea uch-ului, am un coleg care a schimbat uch-ul dupa ce s-a plimbat de 3 ori pe la service cu o problema ca asta(gatuire , crestere a turatiei in mod inexplicabil...consum mare..)...doar ca masina lui era Cielo

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google