Probleme Directie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    si totusi. dupa indelungi .................... am revenit iarasi la acelasi service .
    a mers cu mine un baiat de la receptie , imi a dat dreptate (la mers in linie dreapta dupa cca 20-30 m, masina o lua in stanga , cu mana pe volan , masina o lua in partea stanga fara sa se miste si volanul). aaaa cei de la vocea clientului ................ no comment , mai bine vorbeam singur

    Comment


    • #17
      Originally posted by cocian View Post

      Avea dreptate,de la o lovitura primita la una dintre rotile puntii spate nu putea sa-i deregleze pozitia volanului,SA FIM SERIOSI. Doar daca ar fi atins si cu una dintre rotile puntii fata.
      Si daca eu zic ca s-a rezolvat problema prin schimbarea puntii spate? Doar am zis ca este un EXEMPLU CONCRET, nu vorbesc din auzite. Masina condusa si de mine dupa incident.

      Daca una din roti sta stramb, are paralelismul dereglat, se schimba geometria rotilor, automat volanul sta in alta pozitie decat cea normala.

      Nu va mai dati meseriasi, ca mai rau va faceti de ras.

      Nu-ti doresc sa ai puntea stramba, ca sa te convingi, ca nu-i placut sa scoti cateva milioane din buzunar.
      _
      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

      sigpic

      Comment


      • #18
        MA bucur ca avem meseriasi printre noi)).

        Masina a fost condusa de tine dupa incident?. Scuzama ca spun asta dar dupa incident prietenul tau nici macar nu stia ca volanul sta intr-o parte.
        In ce ai scris tu acolo reiese ca pe la mijlocul urmatoarei zile observa ca volanul sta intr-o parte, in concluzie tu ai condus masina dupa ceva... km de la incident , nici decum dupa incident.In acest interval a putut da in multe cratere cu una din rotile punti fata ca sa ii modifice pozitia volanului. Si plus deasupra poate ii sta demult volanul intr-o parte si nu a sesizat doar dupa cele intimplate, pentru ca era curios daca nu sa modificat mersul masini. PA.
        Last edited by cocian; 11 January 2011, 21:21. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #19
          Bun, dupa inlocuirea puntii si reverificarea geometriei rotilor, s-a constatat ca este si fuzeta stramba, pe partea lovita de bordura. Se schimba maine si se reface verificarea geometriei.

          @cocian, nu uita faptul ca avem printre noi meseriasi din service care se exprima cu "facem unghiul de fuga" in loc de "verificam si reglam geometria rotilor" respectiv, la Logan, "verificam geometria rotilor si reglam unghiul de convergenta"

          Pai ce incredere sa am in ala care spune ca face unghiul de fuga???? Erau unii care se uitau crucis la mine cand i-am rugat sa-mi regleze caderea din suruburile H&R cu care mi-am echipat suspensia fata. Mecanici din service mare zic, nu de la coltul strazii...

          Asa ca sa nu te mire ca sta volanul stramb daca masina s-a lovit de bordura cu spatele. Nu e nevoie sa-ti desenez, dupa lovitura, masina mergea lasand 4 urme descentrate pe asfalt, de aici si devierea volanului. La accelerare brusca, rotile fata tindeau sa isi recapete traiectoria dreapta si iti trageau de volan ca si cand ar fi vrut sa-l indrepte, insa soferul trebuia sa intervina pentru a nu devia in balarii...


          Am scris cam mult, dar sper sa te fi lamurit.

          Oricum, orice problema la directie trebuie tratata cu mare atentie, trebuie verificata serios si riguros geometria rotilor si orice deviere trebuie tratata urgent.

          Feriti-va de "mecanici" si incercati sa nu faceti improvizatii. De multe ori, improvizatiile costa mai mult decat reparatia corecta, iar uneori, din nefericire, improvizatiile costa una sau mai multe vieti omenesti.

          Ca si consultant tehnic in service am vazut o multime de exemple negative si de aceea nu doresc sa-mi vad colegii, prietenii si rudele ca victime ale inconstientei unor "mecanici"
          _
          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

          sigpic

          Comment


          • #20
            Hai ca facui si un desen, ca sa nu vorbesc bazaconii aici, macar daca informam lumea, sa o informam corect
            Attached Files
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • #21
              am obeservat incepand din iarna asta, ca daca ma deplasez pe zapada nu mai imi tine directia drept, volanu imi merge incontinu ori stanga ori dreapta, da numa la viteza sa zic de peste 60km/h, tre' sa tin cu forta de volan ca sa o tin pe soseaua. ce ar' putea avea?

              Comment


              • #22
                daca mergi cu cauciucuri de vara pe zapada e normal sa faca asa

                Comment


                • #23
                  70 80 la suta din geometriile pe care le fac au probleme cu geometria punti spate , unele mai mici altele mai mari. Daca este o problema mare de convergenta pe una din rotile punti spate ii modifica unghiul de impingere.
                  Pozitia volanului e calculata in raport cu unghiul de impingere si binenteles convergenta si convergenta totala a punti spate .Intradevar la o lovitura puternica iti modifica pozitia volanului, dar trebuie sa fie o lovitura zdravana, deplasata puntea mult.

                  Comment


                  • #24
                    Ai vazut ca am dreptate? Roata din spate era vizibil deplasata, nu inteleg cum de colegul nostru nu a observat atunci cand a lovit-o de bordura.

                    Sa inteleg ca esti specialist in domeniu? Hmmmm, as avea niste intrebari


                    @Catalin, o verificare de geometrie a rotilor costa intre 80 si 120 lei, n-ar strica sa faci periodic o astfel de verificare, ti-ar oferi raspunsuri la intrebarile de genul asta Succes
                    Last edited by dsign; 12 January 2011, 15:58.
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      dsign ai uitat in primul tau post(10 mai precis) o cauza care apare destul de des si care poate fi remediata si loco. Pur si simplu sa fie pamant intarit din noroi, moloz,etc in interiorul jantei. Se intampla si chestii din astea.
                      Last edited by Cristi_LCD; 12 January 2011, 16:04.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by nikuniku View Post
                        daca mergi cu cauciucuri de vara pe zapada e normal sa faca asa
                        am cauciucuri de iarna. iarna trecuta nu am avut problema asta, adevaru ii ca imi trage directia stanga, o sa rezolv curand problema asta

                        Comment


                        • #27
                          salutare!! dupa mai multe schimburi de arcuri si amortizoare imi statea volanu ba stanga dupa un schimb, dupa a 2 lea bine, dupa al 3 spre dreapta, si tot asa. acum daca am revenit la suspensia stock si m am hotarat sa raman asa am zis sa fac si geometria. nenea de la service a zis ca daca mergeam asa mult era o uzura la anvelope, mica dar era. dupa toata treaba mi a dat o fisa, nu prea inteleg eu ce scrie acolo (nenea a spus ca acum este bn , dar mai apare ceva cu rosu pe la puntea spate si nu stiu ce este ...) asa ca pun o poza , poate ma ajuta cineva , cu cifrele si unghiurile ce-i acolo ...
                          Attached Files

                          Comment


                          • #28
                            Pai eu zic ca era mai simplu sa-i intrebi chiar pe ei...pe banii tai trebuie sa-ti dea si explicatiile de care ai nevoie

                            Comment


                            • #29
                              La puntea spate oricum nu poti regla nimic, e fixa.
                              Problema apare tocmai pe fata, unde vad ca mai mult ti-a dereglat unghiul de fuga, in sensul ca inainte de reglare era in parametrii, iar apoi a depasit valorile de toleranta.(pe romaneste ce e verde e bun si ce e rosu nu-i bun)
                              Eu zic sa te duci inapoi si sa-ti explice cum de inainte era bun unghul de fuga, iar dupa reglaj depaseseste valorile admise cu tot cu abatere.

                              Comment


                              • #30
                                @mariusnicolae, atentie la exprimare. Si asa este un subiect cu multe necunoscute, pentru unii de pe aici, ii mai induci si tu in eroare.


                                Unghiul de FUGA NU se regleaza la masinile astea. Nu exista reglaj pentru asa ceva.

                                Singurul unghi ce poate fi reglat la Logan este cel de convergenta pe fata (paralelismul rotilor in raport cu axa longitudinala a masinii).

                                La masina mea (Logan cu ceva modificari) se mai poate regla unghiul de cadere pe fata.

                                Unghiul de fuga este altceva.
                                _
                                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google