Probleme Directie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Mergi colegu la ei si nu mai pleca de acolo pana nu esti lamurit...am patit asta si eu la un mare service bucurestean si am rezolvat-o in aceiasi zi...stai pe capul lor si ai grija sa nu depasesti garantia lucrarii care este probabil de 30 zile.Bafta!!!

    Comment


    • #32
      @dsign: m-am referit la faptul ca atunci cand a fost bagata masina pe standul de directie parametrul "unghi de fuga" era conform cu valorile de referinta, iar la finalul reglajului nu mai era, ci sarea din scala.
      Stiu foarte bine ce este unghiul de fuga
      Sa inteleg ca ti-ai montat suruburi cu excentric la amortizoare pentru reglajul caderii?
      Intrebare de curiozitate: s-a modificat ceva in comportamentul masinii dupa ce ai facut montajul suruburilor si reglajul caderii?

      Comment


      • #33
        Scuze ca ma bag ca musca in lapte, in comportamentul masini nu se poate modifica nimic,dar in caz ca se deregleaza caderea macar o poate regla.

        Noi o reglam cu alt amortizor sau portfuzeta.

        Dsign parerea mea e ca ai facut o treaba buna,Bafta!.

        Comment


        • #34
          Pai, eu am avut un motiv serios pentru a achizitiona respectivele suruburi.

          Merg acum cu cadere maxima, de 2 gr si 30 min aproximativ.

          Chiar daca masina arata cracanata de fata si in inie dreapta anvelopele se tocesc e interior, pe virajele luate in forta, roata cea mai incarcata, adica cea din exterior, calca pe toata latimea benzii de rulare, nu doar pe muchia exterioara ca pana acum.


          Deci eu cu cadere de fabrica tocesc anvelopele pe exterior, datorita felului in care abordez virajele.

          eglaj si la spate de cadere, daca vreau
          Dupa modificare, fata sta benga pe curbe, spatele e vesel rau. Pot face r
          _
          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

          sigpic

          Comment


          • #35
            Fortezi rulmenti cu o cadere asa exagerata, 2,30Gr e chiar mult, parerea mea.

            Comment


            • #36
              Prin luna noiembrie a anului trecut, pe un timp ploios, am "luat" o groapa cu o viteza de cca 90 km/h. Ca sa evit orice probleme ulterioare am facut o geometrie a directiei. Cu aceast prilej am avut o discutie cu tipul care a efectuat aceasta lucrare, dealtfel un om foarte amabil, ocazie cu care mi-a raspuns la cateva necunoscute din aceasta zona.
              Continui sa sustin ce am sustinut si aseara intr-o discutie cu 2 useri, anume ca la Logan unghiul de fuga, sau unghiul longitudinal de fuga, NU SE REGLEAZA, la masinile Logan.
              Am adus discutia aici, pentru ca s-au spus niste lucruri inexacte, dupa parerea mea, ceea ce ar creea confuzie printre useri (acolo eram in pericol de off). Cred ca se facea confuzie cu unghiul de cadere.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #37
                @IancuMIC, cred ca am explicat de mii de ori pe forumul asta : singurul unghi reglabil la Logan este cel de CONVERGENTA pentru puntea fata, adica paralelismul rotilor privite de deasupra masinii. ATAT! Unghiul de cadere nu se regleaza

                @cocian, stiu ca fortez rulmentii mai mult decat trebuie. Las' ca griji de-astea am mai avut mai demult, cand toata lumea zicea ca rotile de 17, cu 205 latime or sa strice rulmentii in max 5000km. Oh, da, adevarul e ca o pereche de rulmenti la 50 000km de forja costa o avere!
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment


                • #38
                  @dsign
                  Nu mie trebuie sa-mi spui ca unghiul de fuga NU SE REGLEAZA, la Logan;este unghi din constructie. Citeste aici incepand de la postul 718, sa vezi userii care sustin contrariul.
                  Mersi.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #39
                    Mda, aia cu "trasul" lonjeroanelor e monumentala.
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Cateva imagini de la geometrie; pana la urma totul a fost bine, da unghiul de fuga tot n-a reusit sa-l regleze .
                      Attached Files
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #41
                        [QUOTE=adidum;1193766]deci am un logan de 1.2 si poate ma ajuta si p mine cineva ! am 2000 de km cu ea si de vro 2 zile cand iau viraj stagna imi scartie foarte tare .[/QUOTE

                        Posibil sa fie flansele amortizor.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #42
                          acelasi lucru l-am sesizat si eu. de doua zile cand virez stanga se aude un scartait sub bord dar nu foarte puternic cam dupa ce virez aproximativ 20grd si se mai aude cand revin cu volanul pentru directia inainte dar un pic mai slab...am zis ca am sa dau bordul jos sa verific pe acolo dar nu am avut timp deocamdata.
                          My ride

                          Comment


                          • #43
                            Scirtaitul acela poate sa vina de sub bord sau din exterior,de la caseta de directie,cap de bara,pivot sau rulment amortizor si se transmite in interior.Pune pe cineva sa stea cu urechea pe linca roti si vireaza stinga-dreapta.Am avut aceeasi problema si a fost capatul de bara pe singa.Problema se rezolva prin inlocuire daca are joc sau o injectie cu ulei,daca nu are joc.Se poate sa fi intrat apa cu sare de pe drum.
                            Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                            Comment


                            • #44
                              am sa verific dar nu prea cred ca e din exterior se aude foarte clar si pare a fi din interior...ma gandesc sa cu fie de la crucea cardanica sau de la bucsa prin care trece inainte de a se prinde volanul in ea...parca exista o bucsa pe acolo din cate-mi amintesc
                              My ride

                              Comment


                              • #45
                                Vezi sa nu stea covorasul de cauciuc sprijinit de coloana volanului...
                                _
                                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google