Probleme Directie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu nu pot urca borduri cu masina mea, decat din ACELEA DE MAX 3CM INALTIME. Niciodata nu le urc din mers, apropii roata de bordura si abia apoi o rostogolesc peste marginea inalta.
    _
    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

    sigpic

    Comment


    • Asa se si urca, dar majoritatea nu folosesc tehnica asta pentru ca vezi doamne strica "ambreaju".

      Totusi daca nu prezinta niciun fel de urma a vreunei lovituri se poate incerca pe garantie. Cel putin 2 prieteni au schimbat chiar capetele de bara pe garantie pe la ~40.000 km.
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • Originally posted by dsign View Post
        Eu nu pot urca borduri cu masina mea, decat din ACELEA DE MAX 3CM INALTIME. Niciodata nu le urc din mers, apropii roata de bordura si abia apoi o rostogolesc peste marginea inalta.
        Eu am impresia ca multi citesc in diagonala sau zig-zag si tu o zici si eu am precizat mai sus o patanie (postul 91), nimeni nu ia in seama sfaturile.

        Din pacate, pentru ei.
        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

        Comment


        • "mariannn: incercand sa ocolesc HARTOAPELE formate si ignorate pe linia de tren, am atins cu roata din dreapta fata de bordura. viteza nu aveam, maxim 5km/h..." eu din asta înțeleg că a mers cu roata frecată de bordură, situație în care apar ceva daune, mai ales dacă mai și forțezi volanul.

          Service, verificare, reparare/înlocuire pe garanție sau nu.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Bordurile sau obstacolele inalte se urca sau coboara "calcat" sau "pasit", adica atat de incet incat urci, respectiv cobori cu fiecare roata in parte.
            Valabil ptr. ambele osii.
            Cu alte cuvinte, se evita pe cat posibil urcarea ortogonal pe borduri / obstacole / bumpere de-alea imputite sub forma de teava metalica cu sectiune rotunda sau patrata.
            Asta daca tii la articulatii si la gume, jante etc.
            Last edited by Kojak; 17 September 2014, 16:52.

            Comment


            • De unde s-a plecat si unde s-a ajuns. La sfaturi cum se urca borduri sau daca @design poate sau nu sa urce o bordura pentru ca masina lui e joasa.
              @design, faptul ca modificarile facute masinii tale nu iti permit sa urci un limitator de viteze de la trecerile de pietoni, fara sa atingi ceva, nu iti rezerva dreptul de a spune ca aici nu este caz de garantie (daca ce a spus @mariannn este exact cum a spus si nu altfel eu zic ca nu este normal ce i s-a intamplat)

              Pe de alta parte, nu cred ca sunt soferi care sa nu stie cum sa urce o bordura. Adica nu stiu, aia care fac altfel nu sunt soferi ci doar oameni cu carnet de conducere. Trebuie sa fii retardat sa vrei sa urci/cobori obstacol mai mare de 3-4 cm cu viteza mai mare de 10 km/h sau sa urci bordura (de regula au undeva la 10 cm cel putin) fara sa te lipesti de ea si apoi sa o cateri - la coborare este valabil sa cobori pas cu pas.

              Comment


              • Speta colegului @mariannn NU face obiectul garantiei!

                @Urmelinho, au postat aici colegi care au lucrat sau inca mai lucreaza prin service-uri, inclusiv reprezentante, deci nu te mai da kokosh.
                Last edited by Kojak; 17 September 2014, 20:44.

                Comment


                • Daca masina tragea intr-o parte, o facea dinainte de a atinge o bordura cu 5 km/h. Parerea mea.
                  Ori drumul era inclinat pe o parte.
                  Suspensia nu e din mamaliga, socuri ca astea sau mai mari sufera zi de zi.

                  Comment


                  • neata tuturor!
                    problema mea nu face obiect de garantie; se face pe casco sau judecata cu primaria.

                    noutatile:
                    aseara(cand zic aseara, adica dupa serviciu), am fost la Serus, pus masina e stand, tras de elemente de articulatie, fortat-probat SI PE STANGA SI PE DREAPTA, totul OK. convergenta in schimb trebuia reglata.
                    celelalte unghiuri mi-a spus Dl.mecanic(unul dintre putinii mecanici cu chef de treaba), ca sunt ok, sunt in limite.
                    cum au decurs lucrurile:
                    reglat convergenta, mers in proba, depistat ca a fost convergenta reglata cu volanul usor stramb(de catre Dl.Mecanic), revenit pe stand, reglat convergenta cu volan drept, client multumit/linistit, platit din buzunar, mers acasa, dormit linistit.

                    LE: imi pare rau ca raportul ce l-am copiat, este cu valorile initiale de la a doua reglare(cand s-a reglat cu volanul stramb), nu am valorile initiale de la prima verificare, cu valori gasite.
                    Last edited by mariannn; 18 September 2014, 07:52. Reason: Automerged Doublepost
                    Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                    Comment


                    • Inseamna ca s-a strambat ceva pe la ansamblul bieleta directie-capat de bara, altfel nu avea de ce sa fie modificata convergenta. Ai scapat ieftin, sa zicem.

                      Recomand tuturor, mai ales lui Urmelinho sa citeasca TOT ce scrie in contractul de garantie.

                      Repet : constructorul (in speta Dacia) nu poate acoperi/plati in garantie reparatii la elemente stricate din neatentia soferului. Garantia acopera defecte de fabricatie.
                      O bieleta indoita in urma unui soc lateral primit de roata nu poate fi considerat deect de fabricatie.

                      Nu iau apararea nimanui, ba chiar te ajut, draga Urmelinho sa nu te faci de ras cand te duci la service.

                      Asfalt curat, ochii cat cepele la gropi!
                      _
                      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                      sigpic

                      Comment


                      • da, ar trebui sa se intipareasca in mintea multora ca garantia nu mai este valabila in acest caz(in cazul pataniei mele).
                        chiar si-asa, daca imi pica caseta, mai mult ca sigur am pierdut garantia.

                        din pacate nu am raportul emis in urma corectarii convergentei, am un raport cu valorile finale din care nu reiese valorile inainte de corectarea convergentei.

                        oricum, cui povestesc ca de la o simpla bana ATINGERE de bordura, a trebuit sa-i fac geometria, nu crede.
                        si mie mi se pare dubios, doar de la atat sa se deregleze directia...
                        nu s-a strambat janta si s-a dereglat convergenta...pot sustine cu tarie ca e cam slabut pe articulatie loganul.
                        Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                        Comment


                        • Nu este asa. Orice masina se comporta la fel. Sunt elemente facute sa se deformeze usor. Gandeste-te ca acele elemente sunt facute sa reziste in alte conditii, nu la lovituri contra bordurilor din lateral.
                          Repet : toata greutatea + forta de inertie a masinii in momentul impactului s-au sprijinit pe articulatiile directiei.

                          In curand vei schimba rotulele de la roata respectiva : cap de bara, bieleta directie si/sau pivot.
                          _
                          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                          sigpic

                          Comment


                          • Salut,
                            zilele astea in timp ce mergeam cam cu 10-15 km/h pt ca drumul era asfaltat cu pietriș si la un moment dat s-a auzit o trosnitura destul de tare, iar apoi cand am intrat pe drum asfaltat surpriza in timp ce accelerez si o țin accelerat se aude o bataie continua de genul " tac tac tac tac" in momentul in care i-au piciorul de pe acceleratie intensitatea zgomotului creste simțitor si se aude in felul următor" trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr", o scot din viteza si Zgomotul se reduce iar...la "tac tac tac" zgomotele se aud doar dacă depășesc 20 km/h,.Am fost la service si a zis inițial ca este de la planetare după verificarea lor nimic, apoi după vreo 30 min de accelerare mașina si ascultare zgomote a venit verdictul destul de dureros, ca ar fi de la caseta de directie...dar eu unul nu prea cred, deoarece nu văd legătura între accelerației si caseta.....bine cei drept nici prea am treaba cu mecanica. A mai pățit cineva asta?

                            Comment


                            • Originally posted by jplop View Post
                              Salut,
                              drumul era asfaltat cu pietriș
                              ...mi-a placut asta!

                              vezi ca poate ti-a sarit vreo piatra undeva, pe bascula si s-a infipt intr-una din gaurile prevazute ptr. scurgerea apei de pe corpul ei, etc.
                              ridic-o, baga-te pe dedesupt si verifica inca o data, chiar si cu pumnu', sigur trebuie sa cada ade acolo.
                              veriifica si in bara fata, poate cine stie cum a sarit si acum iti zdranghane daca atinge de ventilator.
                              verifica tot, io aia zic ca aia e cauza, nu alte minuni.
                              aia cu caseta data de aia e data din burta sa haleste si gura lor ceva

                              Comment


                              • Logan

                                Salutare!! Am si eu o problem la directie Logan din 2005...cand merg pe drum cu denivelari simt cum imi fuge directia...(i-am schimbat pivotii recent si bucsile ce la bascule..si capetele de bara acum 2 luni) pe drum lin merg si cu 100 Km si nu are nimic...ce credeti ca ar fi?? Va multumesc!

                                Salutare! Am si eu o problema cu directia la un logan...cand merg pe drumuri cu denivelari simt ca imi i-a directia razna...i-am schimbat pivotii recent iar capetele de bara de vreo 2 luni..mentionez ca doar pe partea stanga imi creaza probleme..sa fie cumva amortizorul??? Multumesc!
                                Last edited by Prioteasa; 28 March 2015, 19:17. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google