Probleme Dupa Montaj Subwoofer Logan 10 Ani

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Dupa Montaj Subwoofer Logan 10 Ani

    Recent am achizitionat o statie magnat de 500w si un subwoofer de 300w rms. l-am montat. toate bune si frumoase.

    cand am ajuns acasa am observat turometrul cum scade si creste constant intre 900 si 800 de turatii. inainte statea la 900.

    este ceva normal avand in vedere ca am cam solicitat alternatorul... dar in timp....nu imi va creea probleme ? la baterie sau la alternator?

    mai precizez ca in momentul in care imi pornesc dezaburirea pe luneta ( asta se intampla dinaintea montarii sub ului ) imi scade intensitatea farurilor . banuiesc k am o problema. sincer nu prea ma pricep.


    multumesc

  • #2
    Trebuie montat un condesator si in timp va crea si probleme.
    sigpic

    Comment


    • #3
      E normal ca atunci cand pornesti dezaburirea pentru luneta sa-ti scada putin intensitatea farurilor de altfel si turatiile scad deoarece functia in sine consuma destul de mult curent , la logan faza 1 stiu ca dupa arpox. 12 minute se dezactiveaza automat dezaburirea acum nu stiu cum este la Logan 10 ani.

      Detaliaza cum ai montat acel subwoofer.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • #4
        Si eu vreau sa montez , am tot ce trebuie.
        Lipsesc ideile.
        sigpic

        Comment


        • #5
          Si la mine scade putin intensitatea farurilor cand pornesc dezaburirea lunetei la fel face cand pornesc aeroterma si cupleaza rezistenta electrica.
          Captain of the black pearl

          Comment


          • #6
            La majoritatra scade dar apoi revine la normal intensitate, este acel timp mort pana suplimenteaza alternatorul tensiunea in instalatie.
            sigpic

            Comment


            • #7
              Stiu despre ce este vorba dar am scris sa stie colegul ca "asa face toate" .
              Captain of the black pearl

              Comment


              • #8
                Si eu am vrut sa detaliez putin tot pentru colegu.
                sigpic

                Comment


                • #9
                  nu stiu ce alternator am pe laguna din 99, 16 16.v dar intensitatea farurilor nu scade nici fractiune de secunda, daca pornesc aeroterma chiar si la maxim sau dezaburirea. Doar la dezaburire turatia scade putin.

                  Comment


                  • #10
                    Depinde si cu ce baterie este echipata masina.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Laguna lu matale nu are alternator cu linie DF sau BSS. Alta mancare de peste.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • #12
                        Sub a fot montat in buc. Am pastrat radio cd din fabrica si am fost nevoit sa achizitionez un adaptor de sunet pt rca deoarece nu exista asa ceva ( 35 lei ) . Montajul in sine m.a costat 150 lei. Fire trase pe sub mocheta, cabluri cu siguranta, ampliful prins deasupra portbagajului si subul prins cu banda dublu adeziva cu arici. Pe mn m.ar intersa in principiu daca am de ce sa ma ingrijorez legat de turatii ...adica alternator. In rest este ok.
                        am observat un sunet diferit venit de sub masina...cred ca mai exact sub motor ...nu stiu sa explic exact sunetul..de la o curea se aude...dar deranjant. Care nu se auzea inainte

                        Si bateria este de 40A...dar nu cred ca bateria este cauza.
                        Multumesc si imi cer scz dar nu prea ma pricep

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by stoicanu View Post
                          Depinde si cu ce baterie este echipata masina.
                          Depinde de marca, sau cum?

                          Scaderea de intensitate tine maxim o secunda si se datoreaza faptului ca in momentul pornirii dezaburirii, care "inghite" destul de mult curent, alternatorul, care este programat in momentul ala sa furnizeze curent doar pentru electrica necesara in acel moment, ramane putin in urma, dar este corectat imediat de UCH si totul revine la normal.

                          Digei Evo, scrie in limba romana, nu cu "mn", "scz", "k", "dc", etc.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • #14
                            Da , de marca.
                            Nu ai vazut ca are 40 A ce sa preia bateria aia din sarcina necesara alimetari statiei.
                            Daca se echipeaza cu una de 70A altele sunt resursele de energie.

                            @djevo mai multe detalii despre adaptor te rog daca se poate
                            Last edited by stoicanu; 16 December 2014, 14:58. Reason: Automerged Doublepost
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Mda, problema e combinatia de motor slab si baterie miniatura (40Ah). Si la mine (1.2) face la fel, zici ca-i VU-metru, dar am ajuns sa-l ignor si nu ma deranjeaza deloc polizorul cel firav. Nu s-a oprit niciodata motorul din cauza asta.

                              @stoicanu: adaptorul probabil este ceva de genul asta

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google