Probleme Dupa Montaj Subwoofer Logan 10 Ani

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    La sistemul ala nu trebuie sa se intample asta. Amplificatorul ala are 500w doar pe foaie...
    Ai 2 variante : 1 baterie mai mare si 2 cabluri mai groase.
    Oricum fluctuatiile sunt oarecum normale...
    MY CLA

    Comment


    • #32
      cu cablurile mai groase ce faci? faci motorul mai vanos? scazi sarcina mecanica produsa de alternator? ridici relantiul? nu inteleg...

      nici baterie prea mare nu poti sa pui... te intinzi dar nici prea mult ca dupa aia, in timp o sa ajunga fix ca asta.

      Comment


      • #33
        Salut,
        Si eu patesc asa ceva si am acelasi motor 1,2 16v. Cred ca problema e bateria. E prea mica. Imi palpaie farurile cand am volumul la 23 sau ceva de genul si numai la o anumita frecventa a basului
        Numai bine

        Comment


        • #34
          Probleme Dupa Montaj Subwoofer Logan 10 Ani

          Statia mea mu are intrare High
          @djevo ai montat ceva difuzoare suplimentare sau in interior au ramas aceleasi?
          Parca nu are inalte echiparea de origine.


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          sigpic

          Comment


          • #35
            Originally posted by skd_ozenel View Post
            cu cablurile mai groase ce faci? faci motorul mai vanos? scazi sarcina mecanica produsa de alternator? ridici relantiul? nu inteleg...

            nici baterie prea mare nu poti sa pui... te intinzi dar nici prea mult ca dupa aia, in timp o sa ajunga fix ca asta.
            Nu inteleg unde o sa ajunga?

            @stoicanu nu am facut inca modif in interior....cu toate ca trebuie...dar acolo mai am de lucrat...deoarece boxele sunt sudate de usa... de aceea nu am umblat inca....deocamdata sunetul este acceptabil!

            Deci sa inteleg ca in final nu o sa am probeleme la masina din cauza turatiei si statiei ?

            Multumesc

            Comment


            • #36
              skd_ozenel: Nu, dar cel putin o sa scape de palpaitul farurilor si o sa se diminueze si din fluctuatii.
              DjEvo: Nu o sa fie probleme.
              MY CLA

              Comment


              • #37
                Eu am Ph2 si in afara turatiei, nu se observa nici o schimbare a intensitatii luminii, si cu muzica data la maxim(ca tot am sub montat, fie el si la mana a doua). Cum zice Prestige, nu te lua dupa ideile cu condensatoru', eventual incearca o verificare a sistemului facuta de catre cineva cu experienta in domeniu.

                Comment


                • #38
                  Ai idee cat consuma un sub de 300 w?

                  Ai idee cat consuma un sub de 300w
                  Last edited by stoicanu; 16 December 2014, 22:04. Reason: Automerged Doublepost
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Daca are masa buna de la baterie spre caroserie, nu rezolva nimic cu cabluri mai groase, ca farurile nu-s alimentate din portbagaj, de langa subwoofer, ci direct din baterie, pe alte cabluri separate de traseul de subwoofer.
                    Ii scad farurile pentru ca scade tensiunea IN baterie, pentru ca bateria nu are rezistenta interna suficient de mica, deci nu poate sustine un curent instantaneu mare, consum generat de sistemul audio.

                    Deci trebuie "ceva" cu rezistenta interna foarte mica, desi din punct de vedere al energiei stocata ii e suficienta o baterie de 40Ah.

                    Varianta #1 e o baterie cu un amperaj de pornire mai mare(ex. 500A), implicit si de capacitate mai mare(ex. 70Ah), desi el nu are direct nevoie de energie multa stocata in baterie.
                    Varianta #2 e un condensator (ex. 1F) care se va ocupa de varfurile masive de curent, deoarece el va prezenta o impedanta mult mai mica decat bateria, curentul "alegand" calea cu impedanta cea mai mica.

                    Nici 3 alternatoare nu vor rezolva problema asta, nici un motor de 3L diesel. Toate "solutiile" astea reactioneaza la scaderea tensiunii IN baterie, deci evenimentul problema deja a avut loc.
                    E adevarat ca un motor de 3L diesel va avea langa el o baterie de 95Ah cu un curent de pornire de 800A, si cam de-aia nu sufera de aceleasi probleme, nu ca ar fi el in mod special vanos.

                    Comment


                    • #40
                      Da' ideea e ca el are fluctuatiile alea si la pornirea dezaburirii, deci e ilogic (si totusi aiurea) ca se intampla asta, in ideea ca injinerii si-au facut bine treaba.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by dr_p View Post

                        Deci trebuie "ceva" cu rezistenta interna foarte mica, desi din punct de vedere al energiei stocata ii e suficienta o baterie de 40Ah.

                        Varianta #1 e o baterie cu un amperaj de pornire mai mare(ex. 500A), implicit si de capacitate mai mare(ex. 70Ah), desi el nu are direct nevoie de energie multa stocata in baterie..
                        Multumesc pt informatii. Deci pot rula linistit cu el acum. Doar ca pe viitor sa imi iau o baterie mai puternica.

                        Comment


                        • #42
                          nu e deloc aiurea, e perfect normal

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by skd_ozenel View Post
                            nu e deloc aiurea, e perfect normal
                            Multumesc !

                            Si multumesc tuturor pentru sfaturi

                            Daca e ok puteti lasa topicul deschis pentru orice are probleme la montajul subwoofer ului pe logan 2

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by 30_VLD View Post
                              Da' ideea e ca el are fluctuatiile alea si la pornirea dezaburirii, deci e ilogic (si totusi aiurea) ca se intampla asta, in ideea ca injinerii si-au facut bine treaba.
                              nu e ilogic - asa se intampla la majoritatea masinilor, cand conectezi un consumator mare (dezaburierea e un ansamblu de reseuri -oglinzi, luneta) se creste sarcina pe alternator, alternatorul la randul lui creste sarcina la motor, iar ca sa motorul sa nu moara la relanti de obicei se compenseaza cu 100~200 rpm turatia, in functie de consumator si strategia pentru fiecare masina.
                              La un renault ce l-am avut inainte scria clar in cartea de service cu cat creste rpm-ul la relanti pentru dezaburire, pentru clima, pentru servo etc
                              RTFM

                              Comment


                              • #45
                                Eu imi imaginasem ca injinerii aia de au salarii de mosieri, au calculat acei consumatori si au creat un ansamblu alternator-acumulator care este capabil sa suporte acel soc. Care sunt alea, majoritatea masinilor? Ca eu pana la lighean nu am mai vazut asa ceva, am avut Fiat si Skoda in familie, veci nu am observat acea fluctuatie. Sau cum a zis colegu', sa ii afecteze farurile. Oricum, nu sunt eu priceput in domeniul electric, deci raman la nivelul de curios. Drumuri bune.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google