Probleme Frana De Mana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cam OFF!
    Eheee...Ce mai plecam cu ea cu frana de mana trasa(in primele luni)si o laudam la munca...Ca e "puturoasa rau"...Saraca.

    Comment


    • #17
      Originally posted by petroman View Post
      Dai jos tamburii sii cureti(degresezi)inclusiv sabotii - poti sa dai si discurile jos de pe spate daca le gasesti eventual sa aerisesti etrierele spate daca le mai ai(vezi sa nu-ti curga antigelul pe acolo)
      Bine spus.

      Comment


      • #18
        Nu am frana de mana decat pe stanga ,mcv are alt tip de frana de mana decat berlina ?O cauza posibila ?Un sfat , multumesc......
        http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ro...ion-t5724.html toate bune

        Comment


        • #19
          Am un ambition de 2 ani si 3luni, de cate ori am incercat a tinut frana de mana. Daca vrei sa blocheze rotile in mers, trebuie sa dai tamburii jos, ii cureti frumos, cureti sabotii (daca mai ai ce, daca nu altii ), si reglezi distanta dintre saboti si tambur ,folosind reglajul din interior (intre saboti are o tija cu o rotita de reglaj), daca reglezi din cablu ,nu faci decat sa micsorezi distanta de deplasare a manetei, nu amplifici forta de franare,distanta dintre saboti si tambur ramane aceeasi (mare) si nu faci nimic!

          Comment


          • #20
            Chiar astazi mi-am facut revizia la masina, ocazie cu care am operat si pe spate la saboti, tamburi, reglat frana de mana. Reglajul te ajuta si la franare de picior , devine un pic mai (mult) eficienta, iar daca aveti un scartait dupa ce ridicati piciorul de pe frana, de la saboti vine.

            Comment


            • #21
              Originally posted by andrei View Post
              Frana de mana nu trebuie sa opreasca masina in mers! E normal asa.
              si daca ramai fara pedala cum opresti ?
              Logan by Renault Pure Blood
              Nothing beats Low Cost

              Comment


              • #22
                Frana de motor, normal.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #23
                  Ieri am fost la spalat cu masina si in dimineata asta am vrut sa plec cu masina da nu am putut ca o inghetat frana de mana si numa dupa ce am incalzit tamburi cu uscatorul de par am putut misca masina de pe loc vi ati mai patit asa ceva?

                  Comment


                  • #24
                    Va salut! am tot auzit pe aici ca ar exista discuri pe spate!?,poate tamburi/ , etriere !? poate cilindri/ca ar pierde antigel daca aerisesti!?,poate lichid de frina/dar de... toti se pricep la masini.....in loc sa-l lamureasca pe om ,il baga in toate boalele.Frina de mina nu e pentru a opri masina in mers la viteze > 25 km /h nu are cum in primul rind actioneaza pe 2 roti (punte spate) si ar aparea un dezechilibru si te-ai rasturna cu masina cu tot,daca ramii fara frina si te pricepi si nu te pierzi (depinde de imprejurari) se face frina de motor trecind din treapta superioara intro treapta inferioara ridicind amb. lejer 1-2 ori in aceeasi viteza ,si tot asa pina cind aduci masina in pragul vit de 25 km /h dupa care poti trage frina de mina dar,dar in suturi fara sa o blochezi daca nu s-a oprit total masina. In privinta reglajului,nu va asteptati sa tina frina de mina asa cum tinea cin ati cumparat masina si mai ales dupa ce ati facut cu ea..... inca 3-4 ani de aici incolo! mai trebuie reglata ,asa cum au spus si alti mai sus , reglarea se face la saboti sa aiba jocul (toleranta ) cit mai mica intre sabot si tambut. Frina de mina se regleaza ulterior sabotilor si in general sa fie strinsa la cca5-7 dinti nu la 3 cum am citit (nu e normal sa ma chinui sa o las jos intro cursa de 2 cm), va doresc drum bun,aveti grija de voi!

                    Comment


                    • #25
                      @radu2008: Multora li se intampla asta. Normal iarna nu e prea indicat sa fie trasa frana de mana chiar si in regim normal, dar dupa spalare nici nu mai zic...
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #26
                        Asa am patit si eu anul trecut, am venit de la spalatorie seara si am uitat frana de mana trasa. Peste noapte au fost cam -15 grade. Ce frumos a fost a doua zi ....

                        Comment


                        • #27
                          e normal ca ingheata.eu am patit-o mai rau,am trecut un raulet pe la noi pe aici,si mi-au inghetat si franele de la pedala(nu stiu daca m-am exprimat bine)afara erau minus 10 grade,dar problema se rezolva simplu.asa cum am facut si eu,am aruncat apa calda pe roti si inspre placute si tamburi si si-au dat drumul imediat.vor zice unii ca apa aia calda se va raci si va ingheta din nou,ei bine nu e asa pt ca dupa ce isi dau drumul o actionezi progresiv de cateva ori si apoi merge.eu asa am facut

                          Comment


                          • #28
                            Mai bine se da cu aer cald pe discuri/tamburi, decat cu apa, e mai sigur asa.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #29
                              Asta daca ai de unde aer cald
                              Aceasi problema o aveam si eu nu se blocau rotile in mers(stiu ca nu asa e normal da uni asa vor) si am luat o tubulara de 10cred si sub frana de mana e o piulita am strans frumusel piulita si sa vezi ce tine acuma la 3 dinti sau blocat rotile(si nu merge infranat am verificat).....
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Am facut o inspectie vizuala a masini si am observat ca imbtacamintea de la frana de mana freaca pe un fier de langa unde este prinsa puntea spate la roata din stanga unde cei din fabrica au pus un cauciuc care s-a uzat in partea din dreapta nu sunt probleme ca este distanta si nu freaca?

                                Am facut programare la service dacia pe joi dimineata sa vad care este problema de freaca imbracamintea de la frana de mana pe un fier de langa unde este prinsa puntea spate voi ce credeti ca poate fi motivul de freaca voi ati mai avut asa ceva la masina cei din fabrica au pus un cauciuc care s-a uzat?
                                Last edited by radu2008; 18 April 2009, 19:03. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google