Probleme Frana Logan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut ! De cateva zile am si eu o problema cu franele de la logan in sensul ca pedala de frana se apasa pana la capatul cursei si parca franele numai sunt la fel de eficiente ca inainte. M-am uitat la placute, discuri si totul este in regula. Exista vreun reglaj al pedalei de frana ? Ce ar trebui sa mai verific ? Multumesc !

    Comment


    • pistonasele la tamburii spate, conductele de frana sa nu fie indoite/crapate si furtunele de frana sa nu aibe scurgeri
      ar mai garniturile pompei de frana, dar pentru asa ceva mergi la service ca nu-i de joaca
      placutele de cand le ai si ce model sunt ? poate sunt coapte si trebuie sa le schimbi
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • Am verificat aproape tot...conductele de frana sunt ca noi, furtunasele la fel, am verificat si nivelul lichidului de frana si este in regula, nu am scurgeri pe nicaieri.
        Placutele le-am schimbat acum 20000 km si sunt de origine...Pistonasii de la tamburii spate nu i-am verificat pentru ca nu ma pricep sa desfac pe acolo insa cand calc frana, se aude un scartait. Cineva mi-a spus ca este o tija care iese din pompa si sa o desfac foarte putin ca s-a mai strans dar mi-e teama sa ma bag pe acolo

        Comment


        • Verifica pompa de frana! La al meu logan ,din 2005, km 38000, a cazut pompa dupa schimbul placutelor de frana.A stat pe dreapta vreo 2 luni,iar la schimbul anvelopelor, am schimbat si placutele.Cand am facut pedala pt aerisire,am constatat ca nu vine lichid la etrieri.Am desfacut conductele din pompa si nu aveam presiune decat la rotile din spate.In borcanul cu lichid am gasit o emulsie uleioasa si bucati de cauciuc provenite din garniturile din interiorul pompei.Negasind garnituri sau set de pistonase ,iar o pompa noua fiind scumpa(565 ron la magazinul fostul deltacar) am apelat la sh (100ron).Tin sa precizes ca lichidul de frana nu a fost schimbat niciodata,dar nu cred ca fiind vechi ar trebui sa afecteze garniturile din cauciuc.

          Comment


          • sh-u' ala de pompa te poate lasa oricand...
            garniturile s-au uscat si au crapat, da rnu din cauza lichidului neschimbat. cu nivelu' lichidului de frana, cum stateai?
            ptr. evitarea problemelor, incearca sa nu mai lasi masina nemiscata cu lunile.

            Comment


            • Stiu ca ma poate lasa oricand,dar am ales o solutie de compromis(aveam nevoie de masina,iar pompa venea in doua zile-sambata pana luni).Nivelul de frana era un pic sub maxim,nu a fost competat niciodata.Masina a fost a unei fete, pana acum 2 ani cand am cumparato eu, si in 7 ani facuse 24000km.Garniturile nu erau neaparat uscate: una era labartata, doua bunisoare, iar a 4a cea care etanseaza sistemul era casanta(se rupea bucati din ea).Toata distractia m-a costa aprox 300ron(145 placute ferodo 1781, 25 lichid ferodo, 100 pompa sh, si 20ron taxiul de am umblat dupa pompa ca nu gaseam, mana de lucru gratis-m-am ocupat eu).Schimbul de lichid l-am facut gravitational,iar pe fata am desfacut furtunele si aerisitoarele de am scurs tot de acolo.Stiu ca daca masina sta nemiscata se strica,dar nu am avut incotro-eu fiind plecat,iar sotia fara permis.Oricum sta la adapost in garaj,iar in ultimul an nu stiu daca am facut 600 km.Deocamdata sunt multumit de frana ,pot zice ca e mai bine ca inainte!

              Comment


              • La mine frana tine, nu se pune problema ca nu am frane, pot sta in spatele oricui fara sa imi fie teama ca il lovesc insa mi se pare ca numai tine la fel de bine ca inainte, cu motorul pornit pot apasa pedala de frana pana la capatul cursei, cu putin efort ce-i drept dar inainte nici cand franam brusc nu ajungeam la capatul cursei. O sa merg sa vad daca am aer pe instalatie, am vorbit cu taicamiu si mi-a zis ca a schimbat lichidul de frana la un prieten...deci de aici s-ar putea fie problema sau din cauza ca nu s-a mers cu masina..in ultima vreme am mers am cu cealalta masina si loganul a stat in garaj

                Comment


                • Revin cu niste poze a ceea ce am gasit in pompa de frana.Lichidul,dupa cum se vede,are o emulsie uleioasa.Garniturile de pe pistonase sunt labartate,iar din garnitura de etansare(cea mare) pur si simplu se rup bucati din ea.Sper ca mizeria sa nu fi ajuns si in unitatea abs.In lichidul vechi din sistem nu am gasit urme de garnituri sau emulsie.Pompa are 9 ani(aprilie 2005) si 38400km.Cea sh este de pe un logan din 2004,deci mai vechi ca al meu.Daca gasesc kit de reparatie o voi repara pe a mea.Sper sa nu raman fara frane pana atunci!
                  Attached Files

                  Comment


                  • Originally posted by cristy90 View Post
                    La mine frana tine, nu se pune problema ca nu am frane, pot sta in spatele oricui fara sa imi fie teama ca il lovesc insa mi se pare ca numai tine la fel de bine ca inainte, cu motorul pornit pot apasa pedala de frana pana la capatul cursei, cu putin efort ce-i drept dar inainte nici cand franam brusc nu ajungeam la capatul cursei. O sa merg sa vad daca am aer pe instalatie, am vorbit cu taicamiu si mi-a zis ca a schimbat lichidul de frana la un prieten...deci de aici s-ar putea fie problema sau din cauza ca nu s-a mers cu masina..in ultima vreme am mers am cu cealalta masina si loganul a stat in garaj
                    Aerisirea franelor s-a facut corect?
                    Incearca sa mai faci o aerisire la cineva care se pricepe si vezi atunci.
                    sigpic

                    Comment


                    • arata mai simplu la interior decat la oltcit pompa de frana Multumim pentru poze
                      Aerisirea sa o faci in cadere in X, e recomandabil pana cand curge pe fiecare aerisitor lichid fara aer. Abia dupa aceea se trece la urmatoarea roata !
                      ​​​​​​

                      Comment


                      • Dupa o foiala de vreo 200km prin oras cu noile placute,noul lichid si pompa sh, frana este eficienta dar totodata elastica.Odata cu schimbarea pompei e posibil sa fi intrat aer in unitatea abs? Pompa am amorsat-o inainte si am facut si aerisire la conducte ,totul pt a preveni asta.O sugestie sa scap de vizita la service?

                        Comment


                        • refa aerisirea?
                          recomandabil in X incepand cu roata cea mai indepartata de pompa de frana.

                          Comment


                          • Am fost zilele astea in service, pentru inlocuire lichidului frana si a uleiului; aerisirea fara pedala, fara motor pornit, se pare ca e metoda agreata de meseriasi.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • @IancuMIC: Nu ai înlocuit lichidul de frână atunci când ai schimbat şi plăcuţele?

                              Comment


                              • Ce lichid ai bagat, nene Iancule?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google