Probleme Frana Logan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ferodo am pus; DOT 4.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Asa am procedat si eu!Gravitational, cu motorul oprit.Ca lichid, tot ferodo dot4 (am folosit 1l de lichid).Posibil sa mai am aer in sistem, sau in unitatea abs.Franele tin, la 50 km/h am calcat puternic frana si a intrat abs-ul.Singurul lucru care ma deranjeaza e ca frana e elastica pana la un anumit punct.Cred ca o sa incerc sa refac aerisirea sa vad daca mai iese ceva aer.

      Comment


      • @IancuMIC,
        deci ti-au intrat doar 400mi?
        io am cumparat 1litru pt. a spala si instalatia pe cat posibil. acum mi-au ramas in cutia de 1L, cca. 300ml

        @gorica,
        daca ai schimbat si placutele tot atunci, e firesc sa para mai elastica frana, un timp scurt de obicei, pana se "pasuiesc" plcutele pe discuri
        Last edited by Kojak; 7 May 2014, 21:17.

        Comment


        • As vrea sa-mi schimb discurile de frana, pentru ca ferodo premier sunt jalnice si la viteza produc vibratii in volan cand franez, si nu stiu la care sa ma opresc intre : Ate, De origine, Brembo, si Trw... voi ce-mi recomandati?
          Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

          Comment


          • Fara suparare colegu, poate acest thread te ajuta mai mult. Cineva spunea pe acolo ca TRW nu merita, si eu am placute de frana TRW cumparate, dar inca nu l-am montat, deci nu te pot ajuta cu mai mult. Dar din cate am citit pe acolo ATE par a fi solutia optima, amu` vezi tu. Numai bine!

            Comment


            • mda, multam colegu'... se pare ca eu nu am mai gasit thread-ul...
              Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

              Comment


              • Ar cineva idee care ar putea fii cauza ramanerii fara frana(cred ca avea eficienta sub 5%)..nu am mai putut opri la un stop,doar cu frana de mana am reusit..Masina a zacut vreo luna in garaj,nefolosita...dar observasem ca am o franare ceva mai slaba dinainte de chestia asta,acum mai bine de o luna ...dar nu in felul asta....stie cineva o posibila cauza? masina are 39 k,placute frana schimbate la 30 k....
                Slow & Safe

                Comment


                • lipsa de ingrijire cel mai probabil? pistonase blocate? rugina pe discuri garla? sabotaj?

                  Comment


                  • La 38k am patit ceva asemanator cu loganul meu.Dupa un an de stat in garaj am ramas fara frana.Cauza:dizolvarea garniturilor in lichid.La vremea respectiva am pus si poze cu pompa demontata.Am schimbat pompa cu una de la dezmembrari si momentan nu mai am probleme.O pompa noua pt logan cu abs este aprox 400ron, iar sh 100ron.Kit de reparatie pompa frana nu am gasit.Recomand pompa noua ca sa nu stai cu inima indoita ca ai putea ramane oricand fara frane.Pt mine varianta cu pompa sh a fost una de compromis deoarece pompa noua se aducea numai pe comanda si dura vreo 2 zile,iar eu aveam nevoie de masina in aceeasi zi si nu am putut sa astept.
                    Spor la reparat!

                    Comment


                    • Nu stiu daca e o problema insa e o dilema pt mine. Sunt in concediu si am fost la Piatra Arsa cu masina. Un fel de Transbucegi. Multe serpentine, frumos. Nicio prbl la dus. La intors simt un miros de incins. Doar eu. Chiar dupa 1 km. Sotia zice ca nu simte. Mirosul il stiu il recunosc de oriunde. De metal incins. Foarte discret nu puternic mirosul. Aproape de Sinaia opresc si bag nasul la rotile din fata. Stanga nimic, la dreapta un iz mic, aproape paranoic. Pun degetul cu exteriorul unde pielea e mai fina pe discuri. Pe stangul nu am putut tine mai mult de 2 secunde pe cel din dreapta am luat degetul instant. Am mers mai departe am oprit 2 minute in parcare unui Penny si am pus degetul din nou. Pe stangul am tinut vreo 6 secunde pana sa ma arda, pe dreptul vreo 3 secunde. La jante nu am simtit nicio diferenta de temperatura.
                      Sa-mi fac ceva griji? De la ce poate fi o situatie de genul.Masina are 42k km discurile si placutele originale.

                      Comment


                      • Nu e nici o drama ca aveau discurile 50-60 grade. Totusi, nu mai cobori calare pe frana, tine-o in frana de motor, la 2-3-4000 de ture (in functie de panta) si doar mai reglezi din frana.

                        Daca vrei, poti sa faci coborarea aia fara sa atingi deloc frana.

                        Comment


                        • Nu ai citit cu atentie. Dupa 500 metri 1 km, am simtit mirosul. Am coborat numai in frana de motor. Sunt pro la acest capitol. Am 40k km cu placutele si mai duc inca vreo 20k dupa spusele mecanicului. Parca a fost ceva blocat, nu imi dau seama. Si la vila unde stau, cand am parcat cam la fel. Unul din discuri, cel din dreapta mai fierbinte. In fine.

                          Comment


                          • In mod normal, daca exista un blocaj generator de caldura, o parte din aceasta o preia janta de aliaj.
                            Prima data pun mana pe janta, apoi pe tambur/etrier.

                            Un raspuns nu poti decat tu sa iti dai, demontand etrirul si observand: starea culiselor si cat de fin lucreaza pistonul. In mod normal, dupa ridicarea piciorului de pe frana, din vibratii, pistonasul se retrage suficient cat sa nu mai intre in frictiune cu discul (placutele). Daca exista un blocaj la piesele de mai sus, operatiunea nu se mai intampla si ....arrrde.
                            Am descris mai detaliat si pentru alti colegi; cred ca stii foarte bine "fenomenele" de acolo. Repet: daca simti mirosul de incins, cel mai bine e sa demontezi (eventual sa ai pregatite si placutele de frana, noi, pasta speciala de ungere) si sa testezi piesele.

                            Spor!
                            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                            Comment


                            • Hmmm ar trebui sa te duci la mecanic sa vezi placutele si pistoanele .... nu cred ca iti lucreaza bine si nici uniform pe stanga si pe dreapta, nu ar trebui sa fie unul mai incins ca celalalt ......

                              Placutele de frana in mod normal se schimba la 10k hai sa zicem maxim 20k ... dupa 40 de k placutele alea mai tin cand mai ai si greutate???

                              Comment


                              • te contrazic, placutele tin in functie de utilizare. la una din masini le-am schimbat pe la 70 si ceva de mii. fara sa fie la limita cu uzura.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google