Probleme Frana Logan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu vorbeam strict de pretul pieselor in reprezentanta, ca a scazut din alte considerente, adica nu mai sunt destui nevoiti/fraieri sa le cumpere.

    Tu ai alergat in jurul cozii cu explicatiile fara a dovedi ceva clar, in final.
    cand scade putin pretul dar deja cand produsul ajunge la sub jumate din pretul cu care se vindea cand a aparut te asigur ca nu mai este aceeasi calitate.
    Daca eu iti vand o sticla de bere in desert cu 10 euro, iar la bar ti-o dau cu 2 euro, ce zici, e aceeasi calitate sau nu, dupa logica ta?
    Eu spun ca e aceeasi bere, problema pretului tine de accesibilitatea ei.
    Last edited by mr.K; 5 August 2014, 11:08.

    Comment


    • mr.K: am explicat destul de bine de ce preturile sunt asa de ridicate la inceput si dupa de ce scad, care este politica economica la renault si a producatorilor francezi in general pentru ca se axeaza pe masini ieftine si de undeva trebuie sa isi scoata profitul si am dat exemple de piese foarte bune decat originalele chiar daca sunt aftermarket. De aici fiecare intelege ce doreste si cat poate, iar daca ai reusi sa citesti tot comentariul si sa-l intelegi nu sa te opresti doar in acel fragment citat atunci o sa intelegi mult mai bine toate aspectele inclusiv la faptul ca nu ma refeream doar la reprezentanta ci la toate magazinele care vand piese de masini, preturile scad la toate deci scad de la producator nu de la magazine sau reprezentanta ceea ce duce automat la o scadere a calitatii.
      Iar ca sa fii pe deplin lamurit ma ocup cu comertul (bisnita) din anii 90 asa ca inteleg foarte bine aceste aspecte ale politici economice, plus faptul ca tipul de la care imi cumpar piesele imi este prieten, se ocupa cu asa ceva de 25 de ani si se invarte printre mecanici foarte buni si unii foarte vechi si mecanici de raliuri, asa ca te asigur ca nu imi dau cu parerea aiurea doar ca sa ma bag in seama.
      Totul sta in detalii, ele fiind singurele care fac diferenta! ;-)

      Cu toate astea fiind spuse cel mai bine ar fi sa trecem la fapte si anume dintre colegii care tot sustin ca au placutele de frana de la 30.000 in sus si franeaza perfect si eu cu placutele mele de raliu (kakaturi dupa spusele unui coleg) care au aproape 2000 de km sa facem si pe tester si pe drum un test al franelor, cu masina goala si dupa cu ea incarcata iar rezultatul ar fi foarte graitor nemaiavand rostul acestor discutii .... iar daca ei or sa fie mai buni ca mine dau o lada de bere!
      Last edited by C_Adrian; 5 August 2014, 12:59. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Da-ti cu parerea cat vrei, e gratis aici.
        Dar o falfaim degeaba cu evolutia pietei pieselor de origine.
        Last edited by mr.K; 5 August 2014, 14:10.

        Comment


        • :-)))))))) daca asta ai inteles din ce am spus si nu poti trece peste conceptiile care le ai ....... mersi de compliment chiar daca era ironic. Imi pare putin rau de faptul ca nu suntem din acelasi oras sa ne intalnim sa facem testele de frane si sa imi conduci masina iar faptele ar "vorbi" de la sine si ar fi facut cat o mie de cuvinte ..... ;-)

          Comment


          • Sunt sigur ca masina ta face de rusine si un BMW, dar daca nu ai probleme la franare, lasa topicul pentru cei care au asa ceva.

            Comment


            • Atata timp cat ITP-ul il fac pe bune (si ma refer la frane - asta se discuta), si se incadreaza in parametri normali de functionare, restul sunt discutii.
              ex Dacia Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->08-2012(76.100km) BV 29 --H

              Comment


              • Probleme Frana Roata Dreapta Spate

                Am problema la roata dreapta spate la frana de serviciu si de mana.Nu franeaza la fel ca roata din stanga, ci mult mai slab. Cablul de la frana de mana a fost pe dreapta mai lung si pe stanga mai scurt .

                Comment


                • Daca nu ai ABS, atunci aproape sigur ca repartitorul de frana e defect.
                  Alta cauza ar fi ca pistonasul de frana e partial blocat. Daca nu desfaci si verifici sabotii, .nu iti dai seama, poate fi si de la ei.
                  Last edited by mr.K; 8 October 2014, 08:22.

                  Comment


                  • Seara buna , acum 10 minute am ramas fara frane , pedala la podea si roata dreapta spate fleasca de lichid .
                    Ce dimensiune are pistonasul/cilindrul 17 sau 19 , am inteles ca sunt de marimi diferite .
                    Golanul e fabricat in decembrie 2006 1.4 mp3 si are abs.
                    Ca si sitem de franare am vazut pe etrieri ca scrie lucas , cilindrii nus ce sunt .
                    Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

                    Comment


                    • Are 17,4 mm si eu am avut probleme si am pus bosch ok.sistemul este lucas si pe fata si pe spate
                      Last edited by kornelush24; 16 October 2014, 15:22. Reason: completare

                      Comment


                      • Originally posted by csb View Post
                        Slab soferu' care mere 7 km fara sa-si dea seama ca franele sunt bolcate !
                        Nu pe toti i-a facut mama in masina sa se priceapa asa bine.....unii au fost conceputi la hotel....altii in pat.....

                        Comment


                        • franare sacadata

                          salut! am sesizat, de ceva vreme, o franare "in suturi", la viteze mici pana spre oprire si numai dupa o perioada de rulare (minim 20-30 km); in vara am avut o problema cu unul dintre cilindri (care s-a blocat) si pe care l-am inlocuit cu unul nou, pe cod, ocazie cu care am curatat sabotii, ferodourile si "oalele" si s-a recurs si la o aerisire; problema de franare sacadata a fost dinainte de cilindrul blocat si nu s-a rezolvat o data cu schimbarea acestuia; lucrarile s-au desfasurat in service autorizat;
                          mentionez ca nu am probleme cu directia in mers sau la franare, nu sunt probleme de frana si faptul ca la aproape 60.000 km rulez cu placutele originale, de uzina; poate sa-mi spuna cineva unde ar fi problema? (discuri ovalizate sau chiar doar placutele)?

                          Comment


                          • Discurile sunt ovalizate.Mai asteapta si alte pareri, dar eu sunt sigur ca franarea in suturi este rezultatul discurilor ovalizate!

                            Comment


                            • La franari de la viteza mare cum face ? Tremura volanul ?

                              Sent from my GT-I9105P using Forum Runner

                              Comment


                              • La aproape 60.000 km , ar cam trebuii sa te gandesti sa schimbi placutele . Daca placutele sunt duse si ai uzat disurile neuniform ? La viteze mari nu face sau nu ai sesizat tu ? Prima data vezi placutele , sunt mai ieftine , daca nu ,cu siguranta te pregatesti pt discuri ... Multa bafta !!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google