Probleme Fulie Alternator, Curea .

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Fulie Alternator, Curea .

    Azi cand sa plec si eu la munca in rutina zilnica, pornesc masina toate bune.
    Merg 10 metri brusc observ ca nu mai am servo. Ce pot sa va spun Dacia 1310 este copil pe langa Loganul meu Laureate 1.6 MPI din 2009 cu 55000 km fara servo. Ma uit in bord si observ ca sa aprins si becul de la baterie.
    Am intors masina si am parcat inapoi pe locul din spatele blocului.
    Am ridicat capota si surprizaaa cureaua aceea de vine si la alernator era incurcata pe acolo si sarita de pe toate fuliile.
    Ma gandesc eu ca poate a scapat de pe fulii ,dar uitandu-ma cu atentie la fulia alternatorului aceasta era mai mult orizontala decat verticala. S-a rupt sau nu stiu ce sa intamplat cu ea.
    Am sunat la meridian si au inceput baietii ca 4 milioane ca 5 milione , ba fulia ,ba ca ar trebui sa schimb si pachetul de accesorii sau ceva d genu ca nu a fost schimbat niciodata , ba cureaua.
    Ideea este daca aveti vreo parere care sa ma ajute in problema asta este binevenita.

    Momentan masina este in parcare si azi cand voi iesi de la munca o sa am nevoie de o platforma sa o duc de la Ira din Berceni pana la Meridian Sud langa Carrefour Grand Arena asa ca daca cineva este prin zona si are cunostite de genul mai acceptabile ca pret nu dalea astronomice as fi recunoscator
    Last edited by RsA; 18 September 2012, 10:18.

  • #2
    Treaba este foarte clara. Trebuie sa schimbi fulia de la alternator si tor kitul de accesorii adia curea + intinzator ca sa fi sigur ca nu vor aparea probleme ulterioare.
    sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

    Comment


    • #3
      Mersi Ceva de genul a zis si el sper sa nu fie si alte probleme, dar nu cred ca nu am rulat decat aia 10 m cu ea in starea asta.

      Mai trebuie sa fac rost de o platforma dar se pare ca pretul este de 100 de Roni peste tot ) nu cred ca o sa gasesc ceva mai ieftin de atat.
      Last edited by 77sky; 22 September 2012, 07:49.

      Comment


      • #4
        Daca vrei sa o repari mai ieftin, cumpara o fulie INA cu ambreiaj pe ea( vezi pe daciashop), o curea de accesorii pentru masina ta cu AC si servo si mergi la Viorel la Service, langa benzinaria Mol de pe Iriceanu, unde stau taxiurile la coada.

        Daca vrei sa mergi neaparat la Dacia, scoate cureaua de acolo si mergi 4 km fara servo, pe baterie, nu se intampla nimic.

        Platforma sunt bani aruncati parerea mea.
        Last edited by Drogas; 18 September 2012, 12:27.

        Comment


        • #5
          Sigur nu se intampla nimic?
          Last edited by 77sky; 22 September 2012, 07:50.

          Comment


          • #6
            motorul ia curent direct din baterie. deci prin urmare se descarca bateria, probabil nu de tot incat sa nu mai porneasca
            Last edited by bogdan_1984; 18 September 2012, 12:42.
            sigpic

            Comment


            • #7
              sunt 4 km distanta, nu se intampla nimic, poti merge la Viorel care e la 200 de metri de IRA.


              uite fulia

              Last edited by Drogas; 18 September 2012, 12:59.

              Comment


              • #8
                Nu știu dacă ai rezolvat între timp dar subscriu și eu în privința mersului pe baterie. Poți să mergi mult mai mult de 4 km (cca. 40 km fara consumatori) fără să te lase bateria. Îți spune asta unul care a pățit-o.
                sigpic

                Comment


                • #9
                  depinde si de varsta bateriei. daca e deia de 7 ani nu te mai tine 4 km.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    si daca are gpl tine mai putin (electrovalve)
                    deci se elimina tot ce consuma in plus si distanta se mareste considerabil.
                    spor

                    ,,DE_TOATE,,

                    Comment


                    • #11
                      Am mers si eu pe baterie si nu are nimic.

                      Comment


                      • #12
                        Problema asta am avut-o si eu saptamana trecuta am mers cu masina vreo 200 de m cand aud o lovitura imediat am ramas fara servo si sa aprins martorul de la baterie cand descid capa am vazut ca fulie de la alternator era cazuta impreuna cu, cureau de accesori m-am a doua zi la un mecanic cu altenatorul in brate si cu fuliea sa mi le stranga pentru ca iti trebuie o cheia mai speciala sa zic asa, de atunci vad ca nu am mai avut probleme cu ea masina este un logan 1.4mpi din 2007 laureat. Si apropo am mers vreo 7 km pana acasa pe baterie si fara servo si nu a patit nimic, bateria este cea originala.

                        Comment


                        • #13
                          Cheia aia "mai speciala" se poate improviza dintr-o piulita de cuplare hexagonala cu latimea de 27mm.
                          Attached Files
                          [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                          Comment


                          • #14
                            Treaba este ca in interiorul la piulita asta cheia "speciala" trebuie ma mai introduci un fel de torx dar cu mai multe colturi.

                            Comment


                            • #15
                              Zilele trecute am desfacut alternatorul de pe masina pentru ca se auzea un zornait ciudat de la rulmentul dinspre fulie.
                              Am reusit sa scot alternatorul de la locul lui doar desfacand pompa de servodirestie,si cureaua bineinteles.
                              Am desfacut mai intai pompa de servo apoi am fortat un pic in conductele de la aer contionat ca sa o pot scoate din zona respectiva dupa care am desfacut cele trei suruburi care tin alternatorul.Dupa ce se descac cele trei suruburi acesta se scoate usor inclinat cam la 45 de grade printre suporturi si radiatorul de ac.
                              Din pacate nu am poze pentru ca nu am stat sa pierd timp cu asta plus ca eram plin de murdarie pe maini.
                              Masina este laureat cu AC. si servodirectie
                              Captain of the black pearl

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google