Probleme Fulie Alternator, Curea .

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Asteptam detalii, in cazul in care ai inlocuit rulmentul; demontare, scule necesare, etc.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #17
      oricat de aerisit e compartimentul motor la logan, pe atat de mult te chinui daca trebuie scos alternatorul. am ajutat un amic acum ceva timp sa-si scoata alternatorul de pe un clio cu ac si treaba era gata intr-o ora maxim, cu tot cu desfacut tamponul motor din dreapta si ridicat putin motorul pe cric. la clio e mai ingramadit totul.
      internal combustionizer

      Comment


      • #18
        Am un zornait in zona alternatorului /fuliei alternatorului. Din cate am citit fulia de pe 1.4 mpi este fara cuplaj unisens. In cazul asta fulia de mpi poate produce zgomote ?

        Masina este 1.4 mpi cu servo si AC , fulia nu a fost schimbata niciodata.

        Comment


        • #19
          Din cate stiu eu la 1.4 AC + servo, fulia alternatorului are un dumper de cauciuc in ea, un amortizor de vibratii.

          Doar la diesel gasim fulie "libera".

          Aceiasi problema am avut-o si eu...zgomotul venea de la galetul intinzator care se zbatea din cauza vibratiilor cand am pus fulie motor de diesel. (la 16v fulia motor are dumper de cauciuc iar cea de diesel nu are )

          Am pus fulie libera si s-a rezolvat.

          Mai jos, cele 3 tipuri de fulie.
          Attached Files
          Last edited by alessandro; 15 April 2013, 22:48.

          Comment


          • #20
            Multumesc pentru poze. Maine am sa incerca sa identific exact fulia. Zgomotul provine sigur de la alternator sau fulia acestuia.

            Comment


            • #21
              Am verificat, din ce am putut observa fulia ar fi de genul acesta din poza.
              Am studiat mai atent si am impresia ca fulia sa apropiat de alternator , cel putin asa pare dupa aliniamentul curelei de transmisie.
              Poate face zgomote acest tip de fulie? Sau sunt rulmentii alternatorului?
              Attached Files

              Comment


              • #22
                Este greu sa ne dam seama despre ce zgomote discutam daca nu...filmezi macar.

                Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                Comment


                • #23
                  Era un fel de zornait + un zgomot de rulment dus. Intre timp sa rupt cureaua de accesorii din cauza fuliei alternatorului. Fulia arata dezastruos, bucsa aceea de guma era distrusa, la fel si bucsa metalica din interiorul fuliei.

                  Am schimbat fulia alternatorului si cureaua de acesorii. Au dsiparut toate zgomotele, pare alta masina.

                  Comment


                  • #24
                    Ai pus fulie de diesel sau cea identica oem ?

                    Eu aveam pe 16v fulie fixa...un fier inert.
                    Dupa ce am pus fulie de diesel se simte mai ales la oprirea motorului...mai ferm.

                    Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                    Comment


                    • #25
                      Am pus fulie identica cu cea OEM, am vrut sa pun fulie de diesel dar nu am gasit cheia aceeia speciala decat online (livrare a doua zii) iar mie imi trebuia masina a doau zii la prima ora asa ca am optat tot pentru fulia din echiparea OEM.

                      Comment


                      • #26
                        Acum vreo 2 saptamani a inceput si a mea sa caraie/zornaie in zona alternatorului. Cand cuplam ceva consumatori electrici in plus (proiectoare, dezaburire, etc.) zgomotul scadea in intensitate, de unde am dedus ca ar fi rola intinzatoare la cureaua de accesorii. Cand cuplam si AC-ul, scartaia 1-2 secunde (probabil patina cureaua la cuplare pe fulia compresorului sau a axului motor).
                        Dupa o scurta analiza de piata, m-am dus pe promotia de service de la Dacia (reduceri 25% la masini > 4 ani + 10% inscriere My Dacia), in care iesea inlocuire kit accesorii la vreo 360 lei cu totul.
                        La verificare, au gasit si fulia alternatorului blocata si mi-au explicat ca de fapt de aici vine zgomotul cel mai tare, ca fiind blocat mecanismul unisens in fulie, nu mai atenueaza oscilatiile de turatie. Alti bani, alta distractie. M-a costat in final 950 lei kit accesorii+fulie alternator+manopera, cu reducere cu tot.
                        Pana la urma, tot raul spre bine. Cureaua era coapta, avea crapaturi dese la interior pe toata lungimea, iar rola veche avea deja joc maricel pe ax. Bine ca nu s-a rupt in mers! Motorul toarce linistit acum, o placere, urca mai bine in reprize de turatie si parca si AC-ul e mai spornic!

                        Comment


                        • #27
                          Salutare! Am si eu un logan din 2008, 1.5 dci 85 cp cu 100700 km, distributia am schimbat-o la 75000 km la fel si cureau de accesorii.
                          Ieri am auzit si eu niste zgomotece metalice in partea din stanga a motorului in dreptul alternatorului.
                          Chestia este ca nu se aud mereu.
                          Astazi am fost la un mecanic. Cand am plecat de acasa se auzea zgomotul iar cand am ajuns la acesta nu se mai auzea.
                          Din ce i-am spus eu, el mi-a spus ca ar fi de vina fulia de la alternator.
                          El mi-a spus sa o mai las asa ceva timp pana incepe sa se auda mai des avand in vedere ca distributia a fost schimbata de numai 25000 km.
                          Ce sfaturi imi dati?
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            pai cum distributia nu are legatura cu fulia de alternator, eu te sfatuiesc sa o schimbi. Daca esti sigur ca mecanicul a constatat corect si intr-adevar fulia e de vina. Cand se va rupe cureaua din cauza ca a cedat de tot fulia sigur vei fii departe de casa, fara bani de platforma sau chiar intr-un concediu compromis. Schimb-o si iti iei o grija.
                            Pain brings out the truth in us all...
                            ...how much truth can you stand?

                            Comment


                            • #29
                              Salutare! De problema fuliilor m-am lovit si eu in ultima vreme,vara trecuta am ramas pe drum la 20 km de acasa din cauza fuliei.Cureaoa era sarita, fulia de pe alternator fumega si ava un joc foarte mare. Am continuat drumul pana acasa cu AC decuplat si farurile stinse.Am ajuns fara probleme.Am comandat de pe net fulie identica si l-am inlocuit.Am facut o mare prostie caci dupa vreo mie de km se auzea iar ceva suspect si se si vedea ca se misca un pic fulia acsial.Cu prima ocazie de m-am dus la oras am cumparat fulie de dizel ina role si curea si am inlocuit din nou fulia.Curea si rolele nu, ne fin necesare.Cu aceasta ocazie am inlocuit si rulmentii de la alternator 6003 si6303.Cum se va comporte noua fulie oi vedea dar cred ca mult mai bine, nici pretul fuliei dizel nu a fost exagerat150 ron

                              Comment


                              • #30
                                Cati km ai cu noua fulie de diesel?
                                De ce ai inlocuit rulmentii de la alternator 6003 si 6303?
                                Ceva "simptome" (ex. zgomote anormale) inainte sa se gripeze prima data fulia, ai sesizat?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google