-Probleme Injectoare 1.5 DCI Plus Injector Blocat In Chiuloasa logan 1.5 dci 85CP Probleme Injectoare 1.5 DCI Plus Injector Blocat In Chiuloasa - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Motorizari diesel > logan 1.5 dci 85CP

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Probleme Injectoare 1.5 DCI Plus Injector Blocat In Chiuloasa

logan 1.5 dci 85CP


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 20th April 2010   #1
Parakiosu2
Incepator
 
Data inscrierii: 20-04-2010
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.5 DCI
Varsta: 36
Posturi: 9
Membru :
[Incepator]
Implicit Probleme Injectoare 1.5 DCI Plus Injector Blocat In Chiuloasa

bine v-am gasit pe toti

Poveste incepe cu vreo luna in urma ,cand loganul meu break de 1.5 DCI 85 cai (nu stiu daca e euro 3 sau euro patru.stiu ca are 6 gauri pe care iese motorina din injector si e din 2007) nu portea necat la a 4 sau a 5cea cheia.Dupa o saptamana nu a mai pornit deloc.Am fost la un service no name si mi-au spus ca lor pe laptop le da 2 erori dar nu zice ce are.M-au trimis la meridian ca ei au soft calumea acolo .Am mers la meridian si dupa ce mi-au facut un test pe PC mi sa spus ca injectorul 2 si 4 sunt infundate si sau doza de retur infundata.Au zis ca eu nu fac injectore doar le schimba de noi pret total 4500 ron.mi sa parut exagerat mai laes ca masina re 65000 de km.
Am cumparat 2 supape de retur cu 240 ron bucata de la un var din brasov care stiu unde este reprezentanta lu dolphin in romania.Am pornit motorul cu spray (doar un fas mic in nas ) ,am scos mufa de retur si intradevar 2 si 4 dadea motorina la greu.
Am scos injectorul nr 1 si l-am tinut in diluant ,plus suflat la o pompa de 300 bari (pompa se foloseste la masinile de marcat sosele si in blana are 800 bar)

Am scos injectorul nr 2 :suflat cu diluant la presiune plus duza retur schimbata.

am scos pe nr 3 si l-am curatat

problema a aparut cat sa il scot pe nr 4. 1 2 si 3 le-am scos usor :am dat piulita care e prinsa pe ele cu surub torcs si le-am miscat stanga dreapta cu p cheie de 11 si au iesit cu mana.Cand am ajuns la nr 4 am miscat 3 mm stanga si cand sa il misca dreapta cu ceia de 11 am ramas cu partea superioara in mana.mentionez ca nu l-am fortat cu nimic.Partea inferiaora care are acea garnitura de cupru jos nu a mai iesit.a rama in bloc.am scos cu penseta duza de retur si restul de dore plus ultima cea cu sase gauri care da motorina in piston .Am zis ca le curat asa (fara sa scot parte inferioare din bloc) si le montez la loc.cand bag lanterna in gaura de la bloc surpriza:partea inferioara a injectorului avea filetul spart in 5 locuri.
Intrebare :cum il dezlipesc de bloc ca de 3 zile ma chinui si ma lasat inspiratia.Am cumparat alt injector dar nu il pot folosi ca nu pot scoate pe cel vechi.

Multumesc anticipat
Parakiosu2 e offline   Reply With Quote
Vechi 20th April 2010   #2
zlate58
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 22-06-2008
Locatie: galati romania
Motorizare : 2.0
Varsta: 58
Posturi: 609
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Galati]
Implicit

Chiulasa jos si daca ai noroc il dai afara, daca nu ai puso de o chiulasa noua. Asta ptr ca nu ai intrebat inainte cum se scoate inj4 blocat in chiulasa

Last edited by zlate58; 20th April 2010 at 18:18.
zlate58 e offline   Reply With Quote
Vechi 20th April 2010   #3
tvstar1
Loganist de 5 stele
 
tvstar1's Avatar
 
Data inscrierii: 27-07-2008
Locatie: S.I.B.I.U
Motorizare : 1.5 Dci 4X4 110hp
Posturi: 1,479
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Salut dai chiuloasa jos cum a spus si colegul de mai sus si il dai afara cumperi alta garnitura de chiuloasa si daca nu ai schimbat distributia si pompa de apa o poti face acum,bafta.
__________________
Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusi
tvstar1 e offline   Reply With Quote
Vechi 21st April 2010   #4
ady24
Loganist de 5 stele
 
ady24's Avatar
 
Data inscrierii: 03-02-2010
Locatie: bucuresti
Motorizare : MPI
Varsta: 32
Posturi: 683
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

De obicei injectorul de la pistonul 4 iese mai greu pentru ca toata apa de pe capota se scurge pe dedesupt si ajunge exact pe chiuloasa. Pe langa injector se formeaza un fel de rugina si de aceea iese foarte greu. Singura solutie este sa dati chiuloasa jos, altfel nu aveti nici o sansa.
ady24 e offline   Reply With Quote
Vechi 28th April 2010   #5
Parakiosu2
Incepator
 
Data inscrierii: 20-04-2010
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.5 DCI
Varsta: 36
Posturi: 9
Membru :
[Incepator]
Implicit

Sa dat chiuloasa jos.Multumesc de sfaturi baieti.Se schimba injector nr 4,placute,distributie,pompa de apa,ulei,filtru ulei,filtru motorina,garnitura de chiuloasa.
In 4 avea o juma de chil de pilitura de la incercarile de al da afara.:P
Parakiosu2 e offline   Reply With Quote
Vechi 28th April 2010   #6
costin158
Junior
 
costin158's Avatar
 
Data inscrierii: 19-07-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.5 dci
Posturi: 89
Membru :
[Junior]
Implicit

Cat te-au costat in total toate reparatiile astea?
costin158 e offline   Reply With Quote
Vechi 28th April 2010   #7
tvstar1
Loganist de 5 stele
 
tvstar1's Avatar
 
Data inscrierii: 27-07-2008
Locatie: S.I.B.I.U
Motorizare : 1.5 Dci 4X4 110hp
Posturi: 1,479
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Bravo felicitari referitor la cost o caruta de bani cred.
__________________
Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusi
tvstar1 e offline   Reply With Quote
Vechi 28th April 2010   #8
ady24
Loganist de 5 stele
 
ady24's Avatar
 
Data inscrierii: 03-02-2010
Locatie: bucuresti
Motorizare : MPI
Varsta: 32
Posturi: 683
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de tvstar1 Vezi Post
Bravo felicitari referitor la cost o caruta de bani cred.
Nu cred ca l'a costat mai mult de 700 ron, cu tot cu garnitura de chiuloasa plus manopera.
ady24 e offline   Reply With Quote
Vechi 28th May 2010   #9
Parakiosu2
Incepator
 
Data inscrierii: 20-04-2010
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.5 DCI
Varsta: 36
Posturi: 9
Membru :
[Incepator]
Implicit

Scuze de intarziere cu raspunsul


ma costa revizia 2000 ron distributie ,placute ulei ulei cutie etc.
Injectorul 4 l-am luat la second hand.
le-am schimbat duzele de retur la un pompagiu pe luica si sau curatat injectoarele.A mers 10 minute si surpriza: sa oprit motorul.injectoarele sau infundat din nou cu filtru de motorina nou.
Motivul:pompa da pilitura.
acuma trebuie data jos
Parakiosu2 e offline   Reply With Quote
Vechi 29th August 2010   #10
barna marius
Avansat
 
barna marius's Avatar
 
Data inscrierii: 19-08-2010
Locatie: alba iulia
Motorizare : clip-can.
Varsta: 53
Posturi: 122
Membru :
[Avansat]
Implicit

faceti cum spune ..zlate 58
barna marius e offline   Reply With Quote
Vechi 23rd September 2010   #11
bombonel107
Incepator
 
Data inscrierii: 02-01-2010
Locatie: d
Motorizare : 1.5 dCi
Varsta: 26
Posturi: 1
Membru :
[Incepator]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de zlate58 Vezi Post
Chiulasa jos si daca ai noroc il dai afara, daca nu ai puso de o chiulasa noua. Asta ptr ca nu ai intrebat inainte cum se scoate inj4 blocat in chiulasa
nu exista nici o solutie sa scoatem injectorul 4 fara a da chiuloasa jos???

aceeasi problema am intampinat-o si eu..restul injectoarelor le-am dat foarte usor jos pt a le schimba diuzele de retur dar la acesta am intampinat probleme foarte mari....

cineva mi-a zis ca dak merg cu el slabit din acel surub e posibil ca..cosmpresia sa il arunce afara dar trebuie schimbat atunci pe loc...

va rog care stie o alta metoda de a-l scoate sa imi trimita si mie un mail la bombonel107@yahoo.com deoare eu nu prea am intrat pe acest forum..l-am descoperit acum cautand pe google cum as putea sa rezolv problema
multumesc anticipat tuturor care m-au ajutat...
bombonel107 e offline   Reply With Quote
Vechi 20th February 2012   #12
georgealin
Incepator
 
Data inscrierii: 01-02-2012
Locatie: Romania
Motorizare : DIESEL
Varsta: 29
Posturi: 2
Membru :
[Incepator]
Implicit

Salut,

Am si eu aceeasi problema, nu pot scoate injectorul numarul 4, imi puteti spune cum il scot fara sa dau chiuloasa jos ?
georgealin e offline   Reply With Quote
Vechi 20th February 2012   #13
FLORYN
Loganist de 5 stele
 
FLORYN's Avatar
 
Data inscrierii: 27-08-2007
Locatie: Constanta
Motorizare : dci
Varsta: 42
Posturi: 1,707
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Mai sus aveti sfaturi practice care vin de la persoane cu experienta . Sunt mecanici care stiu ce spun, si daca existau mai multe solutii in care sa nu apara complicatii, in afara de a demonta chiulasa, cu siguranta le scriau pe aici.
E costisitor , dar nu ai ce face .
__________________
, sunt cu ochii pe voi !
Logan Ambition 1.5 dci- 70 hp.
FLORYN e offline   Reply With Quote
Vechi 20th February 2012   #14
Daniel 67
Loganist de 5 stele
 
Daniel 67's Avatar
 
Data inscrierii: 15-11-2007
Locatie: CALAN
Motorizare : 1,5DCI 65 MAGARI + REZERVE
Varsta: 50
Posturi: 1,763
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Cu foarte multa grija si rabdare!!! Trebuie neaparat o solutie pentru degripare filete...Eu am crezut, in situatia in care te afli tu ca daca dai cu un WD40 rezolvi problema . Eiii nu e asa!!! Cel care mi l-a scos a folosit un ...ceva care nu era WD 40 si a "slabit" injectorul din "tencuiala" din chiuloasa iar dupa aceea a folosit o scula creata de mintea unui roman inventiv si pe care la acel moment superspecialistii de la dealer-ul Dacia nu aveau cunostinta..!! Altfel ...tragi de el pina ramii cu jumatate si dupa aceea trebuie sa dai chiuloasa jos!! Asa ca grija mare!!
Apropo de postul de mai sus....specialistii de la Dacia au facut aceeasi afirmatie!! Nu se mai poate scoate doar cu demontarea chiuloasei!! Iar cind le-am "povestit cum"...au dat-o la intors!! Le lipsea inventia rominului...nastrusnic!!! Dupa aceea au cerut=o imprumut!!
__________________
Sunt TARAN nu...specialist in toate!!!

Last edited by Daniel 67; 20th February 2012 at 17:30.
Daniel 67 e offline   Reply With Quote
Vechi 20th February 2012   #15
YLYE
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 17-01-2011
Locatie: Hunedoara
Motorizare : 1.5dci 70cp
Varsta: 51
Posturi: 207
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Este bun si lichid de frana,pui cu o seringa si lasat acolo sa patrunda bine,de scos numai prin bataie,eu am improvizat o scula,...o piulita de conducta injector, sudata in capul unei tije cu o lungime de 35cm, bagi pe tija un ciocan de 2kg fara coada sa poata culisa in sus si jos iar in celalalt capat al tijei sudezi o piulita care sa nu treca ciocanul adica sa se opreasca ciocanul in ea,...deci infiletezi piulita in capul injectorului si culisezi ciocanul cu forta sa loveasca in piulita de sus si tot asa pana iasa injectorul,dar inainte de lovituri sa pui licid de frana la injector,eu am stat 3 zile pina la m scos,ATENTIE daca nu da semne sa iasa nu forta pre mult risti sa rupi injectorul in chiuloasa, mai pui lichid si mai astepti sa patrunda bine,sper ca ai inteles,iti urez bafta si noroc.
YLYE e offline   Reply With Quote
Vechi 20th February 2012   #16
Daniel 67
Loganist de 5 stele
 
Daniel 67's Avatar
 
Data inscrierii: 15-11-2007
Locatie: CALAN
Motorizare : 1,5DCI 65 MAGARI + REZERVE
Varsta: 50
Posturi: 1,763
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Asta e domnu" YLYE!!! Iar scula pe care ai descris-o seamana foarte bine cu cea care a fost folosita la scoaterea injectorului la masina mea!!!
__________________
Sunt TARAN nu...specialist in toate!!!
Daniel 67 e offline   Reply With Quote
Vechi 21st February 2012   #17
meggeo82
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 29-04-2011
Locatie: dimbovita
Motorizare : 1,5dci
Posturi: 538
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Am si eu aceeasi problema, nu pot scoate injectorul numarul 4, imi puteti spune cum il scot fara sa dau chiuloasa jos ?
eu am folosit doua spreiuri CARBURATOR CLEANNER produs de MAGIC.sunt galbene, scrisul e cu rosu, capacul e albastru si au o teava rosie, foarte subtire de plastic prinsa cu scoci pe sprei.
bagam usor pe linga inj, o lasam sa sfiriie, mai riciiam si cu un ac de seriga si cu una din cele doua lamele metalice de la stergatoarea de parbriz clasica, dupa care suflam cu compresorul si iar sprei, si iar riciiala, si iar compresor, pina se misca lejer.
in final, dupa vre-o ora de chin si o investitie de 20ron, iesea injectorul, fara sa demontez chiuloasa.
meggeo82 e offline   Reply With Quote
Vechi 21st February 2012   #18
raduSB
Junior
 
Data inscrierii: 30-11-2007
Locatie: sibiu
Motorizare : dci, dopat
Posturi: 91
Membru :
[Junior]
Implicit

Voi cei care postati aici cu probleme la injectoare aveti motorul de 85 cai? Sa inteleg ca sunt si din astea cu probleme?
raduSB e offline   Reply With Quote
Vechi 21st February 2012   #19
FLR
Loganist de 5 stele
 
FLR's Avatar
 
Data inscrierii: 13-01-2009
Locatie: tarnaveni
Motorizare : unucinci agitat
Varsta: 30
Posturi: 1,503
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

majoritatea au 70 sau chiar benzina...
FLR e offline   Reply With Quote
Vechi 21st February 2012   #20
raduSB
Junior
 
Data inscrierii: 30-11-2007
Locatie: sibiu
Motorizare : dci, dopat
Posturi: 91
Membru :
[Junior]
Implicit

Am Vazut postat la motorizarea de 85, pe care o detin. Eu singura problema la motor pana acuma(se repeta in fiecare iarna) cand e frig sub -10 grade la relanti parca intrerupe, cateodata chiar se opreste motorul(am patit de 2 ori). Pornesc din nou si gata, cei de la service nu au gasit de unde e problema, culmea cand merg la ei nu intrerupe de loc(probabil in interiorul serviceului e cald si nu mai apare problema). In rest porneste brici la frig(am avut zile repetate sub -20 chiar si -25) la sfert de cheie doar ca motorul e cam zgomotos, trage ca atunci cand era noua parca chiar mai bine, nu mai consuma ulei (in primele 30000Km a trebuit sa completez de la un schimb la altul),acuma scade 2 romburi din alea pe joja de la un schimb la altul. Per total destul de multumit, sper sa nu ma dezamageasca, si sa ma mai tina macar atata(acuma am 124000Km)
raduSB e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
blocat, chiuloasa, dci, injectoare, injector, plus, problebe

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 00:43.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google