-Probleme Injectoare 1.5 DCI Plus Injector Blocat In Chiuloasa logan 1.5 dci 85CP Probleme Injectoare 1.5 DCI Plus Injector Blocat In Chiuloasa - Pagina 2 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Motorizari diesel > logan 1.5 dci 85CP

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

piesenet.ro

Probleme Injectoare 1.5 DCI Plus Injector Blocat In Chiuloasa

logan 1.5 dci 85CP


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 22nd February 2012   #21
cosmin83
Loganist de 5 stele
 
cosmin83's Avatar
 
Data inscrierii: 07-12-2009
Locatie: resita
Motorizare : 1.5 dci 85 CP kiss
Varsta: 33
Posturi: 3,097
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

si eu am de 85 de cai diesel si nici un fel de problema,la 97.000km am schimbat doar doua buji,si la 70,000 si ceva ambi capeti de bara si atat pana acuma,in rest talpa si motorina din poma.
cosmin83 e offline   Reply With Quote
Vechi 25th February 2012   #22
marius1410
Incepator
 
Data inscrierii: 25-02-2012
Locatie: Constanta
Motorizare : 1.5 dCi
Posturi: 3
Membru :
[Incepator]
Implicit Problema

Salut
Nu stiu daca postez chiar unde trebuie..
Sa va povestesc problema mea, si va rog daca aveti idee, sa imi dati un raspuns cat mai apropiat de realitate.. am un logan 1.5 dci din 2007 82500km care prezinta urmatoarele simptome:
- acum cateva zile nu a pornit la prima cheie ci abia la a doua( lucru care nu mi s-a mai intamplat pana acum).
- ieri a refuzat sa mai porneasca sub orice forma, am incercat sa o pornesc dar cred ca am reusit sa omor bateria, deoarece mi s-a resetat ceasul din bord si s-a auzit un zgomot destul de ciudat venind dinspre bord.
- am reusit intrun final sa o pornesc impins de niste baieti, dar am observat ca motorul mergea intrerupt.
- se aprinde becul de la apa dar nu sta aprins decat maxim 30 de secunde.
- acum am incercat din nou sa o pornesc, fara succes evident; am ridicat capota si am observat ca para aceea din cauciuc nu avea motorina in ea.

Mentionez ca motorina am bagat numai de la Petrom si consumabilele au fost schimbate la timpul potrivit.
Multumesc
marius1410 e offline   Reply With Quote
Vechi 25th February 2012   #23
popavlm
Loganist de 5 stele
 
popavlm's Avatar
 
Data inscrierii: 23-01-2011
Locatie: gorj
Motorizare : dci + dimsport stg2
Varsta: 35
Posturi: 2,132
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

daca impinsa a pornit usor se pare ca ai probleme cu injectoarele. totusi pe tester te vei convinge mai bine de defectiune.
__________________
Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
popavlm e offline   Reply With Quote
Vechi 25th February 2012   #24
marius1410
Incepator
 
Data inscrierii: 25-02-2012
Locatie: Constanta
Motorizare : 1.5 dCi
Posturi: 3
Membru :
[Incepator]
Implicit

Masina nu a pornit foarte usor impinsa.
Acum o ora am reusit sa o pornesc si cu spray si cu cabluri. Am mers vreo 20 de km in afara localitati, am depasit si 100 kmph si nu mi s-a mai aprins apa in bord.
Ma duc sa vad daca mai porneste
marius1410 e offline   Reply With Quote
Vechi 25th February 2012   #25
ady24
Loganist de 5 stele
 
ady24's Avatar
 
Data inscrierii: 03-02-2010
Locatie: bucuresti
Motorizare : MPI
Varsta: 31
Posturi: 680
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Din ce spui cu siguranta este vorba de unul sau mai multe injectoare care dau pre amult pe retur. Mergi si fa o diagnoza plus un test de retur lainjectoare si iti dai seama imediat care este cel cu probleme.
ady24 e offline   Reply With Quote
Vechi 25th February 2012   #26
radutu
Fidel ;)
 
radutu's Avatar
 
Data inscrierii: 14-08-2010
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.5dCi
Posturi: 161
Membru :
[Fidel ;)]
Implicit

Daca se aprinde martorul la temperatura apa si se stinge dupa 30sec dupa cum zici tu, cu siguranta ai probleme la cel putin unul din injectoare, am patit si eu asa, ady24 are dreptate...fa un test de retur la injectoare... la mine se mai aprindea uneori acel martor la urcarea in rampa cand o turam mai tare(cand aveam probleme cu unul din injectoare, nr2)...

Last edited by radutu; 25th February 2012 at 17:37.
radutu e offline   Reply With Quote
Vechi 26th February 2012   #27
cosmin83
Loganist de 5 stele
 
cosmin83's Avatar
 
Data inscrierii: 07-12-2009
Locatie: resita
Motorizare : 1.5 dci 85 CP kiss
Varsta: 33
Posturi: 3,097
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

cel mai bine o pui pe test si vezi ce problema ai,sper sa fie ceva minor,bafta.
cosmin83 e offline   Reply With Quote
Vechi 26th February 2012   #28
$ok
Initiat
 
$ok's Avatar
 
Data inscrierii: 27-07-2008
Locatie: Arges
Motorizare : 1.5 dci
Varsta: 33
Posturi: 45
Membru :
[Initiat]
Implicit

Aceesi problema am avut-o si eu. La diagnoza s-a gasit o eroare de genul " presiune scazuta in rampa injectoarelor" si s-a remediat prin inlocuirea filtrului de motorina.
$ok e offline   Reply With Quote
Vechi 26th February 2012   #29
blaxter
Junior
 
Data inscrierii: 03-10-2008
Locatie: Cluj
Motorizare : dci 85
Posturi: 65
Membru :
[Junior]
Implicit

filtru de motorina, bujii..p-aici trebuie sa fie problema...nu speriati omul imediat cu injectoarele..poate a prins motorina cu apa
blaxter e offline   Reply With Quote
Vechi 27th February 2012   #30
ady24
Loganist de 5 stele
 
ady24's Avatar
 
Data inscrierii: 03-02-2010
Locatie: bucuresti
Motorizare : MPI
Varsta: 31
Posturi: 680
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Pai bun, si apa nu dauneaza la supapele de retur din injectoare ?
ady24 e offline   Reply With Quote
Vechi 28th February 2012   #31
blaxter
Junior
 
Data inscrierii: 03-10-2008
Locatie: Cluj
Motorizare : dci 85
Posturi: 65
Membru :
[Junior]
Implicit

daca e prea multa apa ti-o opreste filtrul, blocheaza...teoretic, sa u ajunga in injectoare...doar nu curge dunarea pe acolo...hai totusi sa vedem ce zice omul dupa diagnoza si schimbat filtre
blaxter e offline   Reply With Quote
Vechi 28th February 2012   #32
Mitza26
Fidel ;)
 
Mitza26's Avatar
 
Data inscrierii: 31-01-2012
Locatie: Simeria
Motorizare : 1.5 DCI
Varsta: 24
Posturi: 170
Membru :
[Fidel ;)]
Implicit

acelasi lucru l-am patit si eu ... am schimbat de 3 ori para...ultima fiind cu supapa uni-sens ...si-a revenit a mers ce a mers... si surpriza.... in dupa amiaza asta masina refuza sa porneasca ... :| nici cu spray nu mai porneste ...da sa porneasca cat are spary ...si dupa, e gata ....


si din propia experienta .... NU MAI IMPINGETI DIESEL-UL !!! e doar un sfat... fiecare face ce vrea
Mitza26 e offline   Reply With Quote
Vechi 28th February 2012   #33
Cromatic
Loganist de 5 stele
 
Cromatic's Avatar
 
Data inscrierii: 08-05-2008
Locatie: Constanta
Motorizare : 1,4 MPI Kiss Fm Limited Edition
Posturi: 2,596
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Demultiplicarea inversa(cuplu transmis de la roti catre motor) e de fapt multiplicare ceea ce duce la sarire de la punct dar...nu e neaparat sa se intample...eu unul sincer m-as risca in anumite conditii. E cam aceeasi chestie cand din tr.5 la 3200n/min. schimbi a 3-a ca sa faci o depasire in conditii de siguranta...

Last edited by Cromatic; 28th February 2012 at 23:28.
Cromatic e offline   Reply With Quote
Vechi 28th February 2012   #34
Mitza26
Fidel ;)
 
Mitza26's Avatar
 
Data inscrierii: 31-01-2012
Locatie: Simeria
Motorizare : 1.5 DCI
Varsta: 24
Posturi: 170
Membru :
[Fidel ;)]
Implicit

Eu iti garantez ca nu e pentru ca am impins masina , am ajuns sa schimb ax came , supape , kit distributie , role intinzatoare , fulie ax came si credema ca folosesc mult frana de motor , si am 140 000 !!! Dar dupa cum am spus ... era doar un sfat... fiecare face ce vrea
Mitza26 e offline   Reply With Quote
Vechi 9th March 2012   #35
marius1410
Incepator
 
Data inscrierii: 25-02-2012
Locatie: Constanta
Motorizare : 1.5 dCi
Posturi: 3
Membru :
[Incepator]
Implicit

Salut, imi cer scuze ca nu am mai postat, dar nu am nonstop acces la internet.
Va multumesc foarte mult pentru mesaje si sfaturi.
Sa va spun cum am rezolvat problema... am ridicat capota si am avut inspiratia de a ma uita pe conducta de tur..am observat ca exista bule de aer pe aceasta conducta. am verificat para aia din cauciuc care bineinteles ca nu avea nici pic de motorina in ea, si era fisurata si franjurata. Am schimbat obicetul cu pricina si de atunci nu am mai avut problema cu pornitul etc etc..

PS.. Si cum niciodata o problema nu vine singura... acum 2 zile am facut plinul de motorina..si cand zic plin, ma refer la dinala fortat. Termina domnul de acolo de bagat motorina si aud un jet.. curgea motorina ca in codru..cred ca au curs vreo 3 litri pe loc si dupa aceea pret de inca 50 km a mai picurat..
marius1410 e offline   Reply With Quote
Vechi 19th March 2012   #36
lenard
Avansat
 
Data inscrierii: 07-09-2010
Locatie: targu mures
Motorizare : dci 85 CP
Posturi: 138
Membru :
[Avansat]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de Mitza26 Vezi Post
Eu iti garantez ca nu e pentru ca am impins masina , am ajuns sa schimb ax came , supape , kit distributie , role intinzatoare , fulie ax came si credema ca folosesc mult frana de motor , si am 140 000 !!! Dar dupa cum am spus ... era doar un sfat... fiecare face ce vrea

Eu nu sunt cu totul deacord cu tine,eu am tras multe masini sa porneasca si la nici una nu a sarit cureaua,nu spun ca e un lucru sanatos dar in ultima instanta eu zic ca se poate trage numai soferul masinii trase sa lase usor ambreajul si sa nu o bruscheze,cu a doua sau a treia chiar.O data am fost si eu pus in aceasi situatie si nu s-a intamplat nimic.
lenard e offline   Reply With Quote
Vechi 31st March 2012   #37
Daciaa1
Incepator
 
Data inscrierii: 13-05-2011
Locatie: Oradea
Motorizare : 1.6 16v 77 KW & 1.9 tdi
Posturi: 21
Membru :
[Incepator]
Implicit

Salut!
La orice masina cu motor diesel, in Romania e foarte posibil sa ai probleme cu injectoarele daca sunt incalcate anumite reguli(uneori din vina prop masinii alteori pentru simplu fapt ca traiesti in Romania):
1.Motorina din Romania este foarte proasta.O mica impuritate, in cel mai scurt timp, va dauna motorului masinii.Este o solutie care se pare ca in ultimii ani este tot mai adoptata de posesorii masinilor cu motoare diesel.Este vorba despre o sita foarte fina menita sa retina APA sau alte substante care NU ar trebui sa exista intr-un combustibil.
Comform unor studii stiintifice 1 ml apa per 5 litri motorina, alimentat in mod regulat, va aduce in mai putin de 1 an defectiuni majore asupra motorului(injectoare, turbina etc)
Multi au ca argument suprem ca o anumita companie de distribuire a combustibilului furnizeaza un combustibil mai bun...Eu nu am incredere in nicio companie.Prefer sa fac eu ceva in acest sens, nu sa astept sa faca altii pentru mine, mai ales ca de ff multe ori, mi-am luat teapa crezand ca cineva vrea sa-mi fie bine mie.GRESIT!Este o iluzie!Nu stiu daca v-ati dat seama, dar traim in ROMANIAA.ROMANIAA!Cine a fost catusi de putin pe-afara si-a dat seama ca, desi au si ei ipocriziile si probleme lor, noi suntem macar cu un 50 de ani in urma.Combustibilul nu e combustibil, sosele nu avem sau daca avem sunt pline de gauri desi platim taxe si impozite etc.
2.Modul de utilizare complet eronat al unui motor diesel va duce la distrugerea lui.
Ce sa vezi, motoarele diesel sunt motoare care functioneaza cu ajutorul unei TURBINE.Aceasta TURBINA are un anumit regim de functionare in turatii.Nerespectarea acestui regim de functionare va duce, in mod logic si absolut corect, la distrugerea turbinei si a injectoarelor.
Principial, turbina unui motor diesel incepe sa functioneze undeva in jurul a 2000 rpm.Functionarea in mod repetat a unui motor diesel, deci cu turbina, sub acest regim de turatii , ghice ce?, va duce la nefunctionarea turbinei si primul semn manifestat este CADEREA INJECTOARELOR!
Deci dragi soferi, pentru binele vostru, va rog sa utilizati CORECT motorul diesel de pe masinile dvs! Turbina va roaga sa o folositi!Se plictiseste de moarte cand trebuie sa stea nemiscata o lunga perioada de timp!
3.Nu lasati masina pe ultima linie de combustibil.Incercati sa folositi cat se poate de rar rezerva de combustibil a masinii.Ultima cantitate este de foarte multe ori cea care contine cele mai multe impuritati deci...NASOL!
Ma rog, ar mai fi cateva idei de expus privind mentalitatea romanului care-si cumpara masina diesel "pt ca si anume consuma putin" el neanalizand in niciun fel anumite riscuri, anumite cheltuieli, anumite reguli de functionare, de ce si cum un motor diesel?! etc etc...in fine.(m-am referit in alte topic-uri, mai detaliat, la aceste concepte ce guverneaza mintea plina de intelepciune a romanului)
Eu am foarte multi prieteni, care au inteles intr-un mod foarte corect ce presupune acest motor diesel, ce vrea el de la tine si de aceea toate afirmatiile sunt fondate.De la diesel de pe logan si renault, pana la diesel de pe vw-audi, NICIUNUL nu a avut probleme de asemenea natura.
Numai bine!
Daciaa1 e offline   Reply With Quote
Vechi 15th June 2012   #38
bagheera
Loganist de 5 stele
 
bagheera's Avatar
 
Data inscrierii: 04-05-2007
Locatie: Bucuresti-Sos.Pantelimon
Motorizare : 1.5 dCI
Varsta: 39
Posturi: 267
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Salut ! O recomandare pentru un service mai ieftin sau chiar un mecanic care lucreaza si acasa ? Problema ... injectorul 4 a iesit doar jumate ... am batut cu extractorul 3 zile si nimik ...deci chiuloasa jos ...
__________________
Indiferent de masina ... viteza ucide !
bagheera e offline   Reply With Quote
Vechi 20th June 2012   #39
bagheera
Loganist de 5 stele
 
bagheera's Avatar
 
Data inscrierii: 04-05-2007
Locatie: Bucuresti-Sos.Pantelimon
Motorizare : 1.5 dCI
Varsta: 39
Posturi: 267
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Am rezolvat-o ... fara chiuloasa jos, cu o freza niste tarozi si in sfarsit a iesit. Acum ramane pompa ... ceva preturi sub 600 ron sa mi-o repare oi gasi ? . (caut forum)
__________________
Indiferent de masina ... viteza ucide !
bagheera e offline   Reply With Quote
Vechi 11th January 2013   #40
dan_mec30
Initiat
 
Data inscrierii: 02-11-2009
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1.5 dci
Varsta: 40
Posturi: 29
Membru :
[Initiat]
Implicit

Da si la mine a iesit cu spirale de 16 3 bucati basca 2 tarozi plus 2 zile de munca

fara demontare chiuloasa suflat cu aer dat la automat fara injector montat

Last edited by dan_mec30; 11th January 2013 at 10:36.
dan_mec30 e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
blocat, chiuloasa, dci, injectoare, injector, plus, problebe

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 16:08.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Chiptuning Logan

Politica de Securitate Google