Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by badea eugen View Post
    am avut o problema cu masina acum 3 sapt nu mai pornea deloc dupa ce o luna jumate a facut figuri l;apornbire.i am curatat egr si aerisit regulatorul.a inceput sa aiba un pc zvac de pornire dar nu pornea.am dat cu spray si a pornit.acum motorul tremura rau si toarce ca un tractor.banuiesc sunt injectoarele.astept paresi si ajutor cu un mecanic servis particular,solutie de reparare,control, daca se poate ieftin si binicel.mmultumesc anticipat
    Incearca aici > http://www.loganclub.ro/forum/repara...tii+injectoare ---recomand...

    Comment


    • am un vecin care are tot dci si zice ca in ultima vreme masina a inceput sa mearga cu ,,suturi,, zici ca e Dacia 1300 si are ceva la carburator, ce credeti ca poate sa fie?

      Comment


      • km multi

        am cumparat un logan 1,5 . pe bord arata 85 ooo km . in realitate el are 350 000 km . ce parere aveti de km acestia ?

        Comment


        • Tulvai. Cum ai reusit? Recunosc ca si eu am luat teapa cu 50mii km dar .... Scuzati reactia.
          Cunoscatorii stiu, inginerii intuiesc.

          Comment


          • pfoai ce teapa ai luat..... macar motorul merge bine? adica trage si nu consuma ulei........ am un vecin care are 450k pe taxi si in afara de injectoare si turbo nu a schimbat nimic la motor(cel putin asa sustine el)
            Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

            Comment


            • ) trebuia sa faci tester inainte ,Nu dupa ce ai luat masina! teapa de teapa asta! a fost taxi sigur

              Comment


              • Originally posted by costy a View Post
                am cumparat un logan 1,5 . pe bord arata 85 ooo km . in realitate el are 350 000 km . ce parere aveti de km acestia ?
                Nu ai fi un caz unicat,stai linistit. Asa se intampla in special cand iei masini care au fost pe taxi. De asta e bine de stiut sa faci o diagnoza completa la masina inainte sa dai banii.

                Comment


                • Originally posted by ady24 View Post
                  Asa se intampla in special cand iei masini care au fost pe taxi. De asta e bine de stiut sa faci o diagnoza completa la masina inainte sa dai banii.
                  In primul rand ia aminte la ce a spus @ady24...
                  In al doilea rand daca mai ai posibilitatea da-l inapoi...daca ai posibilitatea ia legatura cu un avocat o sa iti povesteasca el ce este de facut (vicii ascunse, abuz de incredere, inselaciune etc.)...spune-i astea proprietarului si o sa stie el ce este de facut...acum depinde prin cate maini a trecut masina pana sa ajunga la tine...

                  aaa...cred ca daca a postat pe thread=ul probleme injectoare inseamna ca are probleme cu ea...mai ales daca a ajuns la tester cu ea in ceasul al 12-lea...
                  Last edited by radutu; 24 April 2012, 22:42. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Viciu ascuns

                    Desi sintem putin off topic....
                    Un viciu este considerat “ascuns” atunci când niciun examen prudent nu permite descoperirea sa. De obicei, un astfel de examen este realizat de către cumpărător cu ajutorul unui expert. Acest examen, sub forma “inspection pré-achat”, dă posibilitatea cumpărătorului să-şi dovedească diligenţa.
                    Pe de altă parte, vânzătorul nu este responsabil de ceea ce numim “vicii aparente”, adică acelea ce pot fi observate la un examen serios, atent şi prudent şi nici de viciile ascunse, dacă a vorbit despre ele cumpărătorului.
                    Pentru a demonstra în faţa Tribunalului un viciu ascuns, cumpărătorul trebuie să facă dovada că, în momentul achiziţionării bunului, viciul exista şi că, deşi a făcut un examen serios, nu l-a putut descoperi; în plus, trebuie să arate că, dacă ar fi ştiut de existenţa acestui viciu, fie nu ar fi cumpărat bunul, fie l-ar fi cumpărat la un preţ mult mai mic.
                    In cazul autoturismelor noi sau second hand,viciul ascuns poate fi dovedit,doar in urma unui examen serios,acesta facindu-se in reprezentanta marcii respective sau in service autorizat,capabil sa efectueze toate testele facute de reprezentanta.
                    In momentul in care exista indoieli asupra autoturismului ce urmeaza a fi cumparat,daca la data respectiva nu este deschisa nici o unitate service sau reprezentanta a marcii ,se incheie un pre-contract,cu achitarea de catre cumparator a unei sume modice din valoarea autoturismului,urmind ca diferenta de bani sa fie achitata dupa efectuarea unei verificari amanuntite.
                    Verificarea este suportata de vinzator sau cumparator,in urma unei intelegeri amiabile intre acestia.

                    Pe scurt...daca inaintea achitarii contravalorii autoturismului second hand,nu au fost urmati toti pasii legali,sau nu a fost incheiat un act prin care vinzatorul isi asuma raspunderea pentru ceea ce vinde,e destul de greu de returnat bunul sau de recuperat o parte din bani.
                    Nu vreau sa fiu inteles gresit si nu tin partea vinzatorului.Nici eu nu sint de acord cu cei care vind masini matrasite in asemenea hal.
                    Cum mama zmeului se poate confunda un Logan 1.5 DCI cu 350.000 km reali cu unul cu 85.000 ?
                    Aici mai apar citeva intrebari:
                    Care a fost pretul masinii?
                    Ce informatii au fost date de catre vinzator?
                    Masina mai are motorul original,sau acesta a fost schimbat?
                    costy a ,imi pare rau petru ceea ce ai patit,daca nu ai fost informat de km reali ai masinii.
                    Solutia cea mai simpla,este o intelegere amiabila cu vinzatorul,iar daca varianta asta nu merge,trebuie sa iei legatura cu un avocat.
                    Succes!
                    Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                    Comment


                    • daca masina arata bine pe exterior, posibil sa fi fost doar masina de firma/personala pt deplasari mai mult extraurban, nu neaparat taxi. deci se poate confunda usor, daca nu pui testerul pe motor.
                      plus ca daca a avut mai multi proprietari inainte, nu se poate dovedi ca omul de la care a luat-o este el vinovat, daca-l dai in judecata.

                      nu-s de acord cu datul tapelor, dar nici cu luatul... totusi sfatul meu ar fi s-o vinzi, asa cum ai luat-o "nene, are doar obshcinci mii".
                      internal combustionizer

                      Comment


                      • Am vazut pe mobile.de masini vechi de 2 ani si cu 450 de mii de km la bord!!
                        Aratau impecabil DAR....!!Ei; pe astea le cauta samsarii; le aduc in tara; lasa kilometraju la 50 de mii si toata lumea ii crede!!
                        Ca stai si gandesti?! mai cati kilometrii poate face in 2 ani!??
                        Uite ca poate sa faca si juma de milion!!!!
                        Va dati seama ca masina aia a mers non-stop?!
                        Va dau un sfat!! Cel mai bine este sa-ti cumperi masina de afara direct de la propietar!! Te uiti pe site; vezi ce nationalitate are propietarul(de preferat austriac sau german); vezi daca a mai vandut masini in trecut; iei legatura cu el si gata tranzactia; fara tepe si alte neplaceri!!Te duci pana la respectivul(nu te costa mai mult de 100 de euro); dar nu iei teapa!!
                        Si terminati naibii cu gluma asta de motor 1.5 dci!!

                        Comment


                        • Legat de problema injectoarelor: am un vecin, are un mcv de la firma evident 1.5 DCI si l-am intrebat de curiozitate cati km are momentan si ce motorina a bagat pana acum: mi-a raspuns ca are 150.000 km efectuati momentan nu a avut niciodata probleme cu injectoarele si a bagat motorina numai de la ratb, utilaje si de cfr :| .... si n-are nici pe drk merge masinuta aia de rupe...:|

                          Comment


                          • iti zic din surse sigure ca de la Ratb nu a mai bagat de minim 1 an...cine zice ca se fura si acum de la ratb mananc kkt cu roaba! masinile nu mai permit furtul afiseaza si ultimul gram consumat!
                            si motorina de la cfr...ma indoiesc de cele zise dar in fine.....

                            Comment


                            • Acum nu l-am intrb cat si cum a bagat ideea era ca unii au un noroc chior; altii se plang de inject de pe la 30.000 km ...
                              P.S Acum u vrei sa-mi spui mie ca la ratb alea m-ai vechi le afiseaza " ultimul gram consumat" ???:|

                              Comment


                              • eu nu am mai vazut de vreo 2 ani masini vechi pe traseu..si ivb de RATB , nu RATC,RATP etc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google