Probleme Pornire La Rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Revin cu 3 porniri 30.09; 01.10 si 02.10
    Mai grav e ca duminica seara am facut 100 km pe benzina pe autostrada si nu s-a rezolvat nimic
    Trebuie sa ajung la kia service poate ii dau de cap



    Saab 9-5 Aero

    Comment


    • Cred ca te duci la Kia degeaba nu e de la masina...
      Roaga-i sa-ti listeze erorile stocate...parca ai check-ul aprins...sa-ti puna si o stampila pt veridicitate ....
      Banui ca una din erori va fi "B1-S1 system too lean" sau ceva de genul eroare/erori sonda lambda...
      Daca da plateste diagnoza i-a bon/factura pt decontare la Vernesti
      Asteptam noutati...
      P.S. Se poate si mai rau de atit...la a-2-a cheie porneste bine
      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

      Comment


      • Nu , nu e aprins check ul. Se stinge dupa 2 secunde- normal.

        Problema e ca a inceput sa nu o ia la prima cheie si dupa 2 ore de stat.
        Si ti-am zis- duminica seara am facut special 100 km pe autostrada cu turatii intre 4,000 si 5,000 sa vad dc isi revine si sa fac scandal. Din pacate de data asta nu si-a mai revenit

        Diagnoza e mok- masina e in garantie.Sa vad cand pot ajunge, din pacate imi e si f dificil sa ajung la service ca am si eu serviciu- n am timp sa stau toata ziua prin diagnoze si verificari.
        La diagnoza de la Vernesti nu a iesit nicio eroare- totul era perfect.
        Saab 9-5 Aero

        Comment


        • Orice modificare adusa masinii duce la pierderea garantiei...parca asa era...
          Oricum multa bafta...sa se uite la long term si short term inclusiv sonda unu semnal instant atit pe benzina cit si pe gpl...
          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

          Comment


          • Originally posted by moog View Post
            ...nivelul benzinei in rezervor e vital pt "sanatatea" pompei...se recomanda un minim de 10-15l ideal ar fi 1/2 rezervor...

            ..Cielo pe carburatie e noneuro...
            [/B]
            prima: s-ar zice de catre unii mai cunoscatori ca e mit... de ce? ansamblul pompei are intotdeauna o rezerva de benzina in ea separat de rezervor care ajuta la racire.

            a doua: vreau sa vad si eu cielo pe carburatie ca poate imi cumpar.
            Last edited by sorin1983; 3 October 2012, 00:06.

            Comment


            • "stimabile" moog, imi cer scuze ca am indraznit sa postez aici si sa vin cu asemenea chestii stiute de cand lumea si pamantul. nu stiam ca aici poti posta( fara teama de a fi luat la misto de ceilalti) doar daca stapanesti la perfectie mecanica.
              la aceasta tema( probleme la pornirea la rece) nu am vazut deloc ideea releului pe pompa de benzina si tocmai de aceea am crezut ca e de bun augur aducerea ei in aceasta discutie, dar se pare ca am avut o idee nu prea buna.
              daca nu ai observat cuvantul vantura ( nu vintura) era pus intre ghilimele, deci nu trebuia luat exact cu sensul de vanturare.
              nu cred ca am comparat merele cu varza prin exemplul cu cielo, eu specificand faptul ca instalatia e nesecventiala (banuind ca e ceva diferenta fata de instalatia secventiala) deci am vrut doar sa dau un exemplu cum ca acest releu isi face treaba . ca nu a fost cel mai bun exemplu este datorita faptului ca nu sunt un as in mecanica.
              mi-am pus gpl tocmai fiindca e benzina scumpa si nu cred ca e o solutie sa merg pe benzina 1-2 zile ca sa-mi porneasca bine alte 1-2 zile.
              imi cer scuze pentru tupeul de a posta aici nefiind un as in materie si pentru "incapatanarea si/sau prostia" de a incerca sa-ti raspund.

              Comment


              • Sorin : am vazut citeva pompe arse ce au mers cu citiva litri de benzina pe fundul rezervorului...rezerva aia de care zici pe unde e si cit timp ajunge pt functionarea pompei in plin...? Racirea se face pin imersie si de catre benzina care circula prin pompa...
                "Cielo pe (cu instalatie GPL model) carburatie e noneuro"
                Intradevar am fost neclar...

                Pepyno: s-a scris de multe ori despre acest releu pe forum...un search "releu pompa" era deajuns...
                Apropo de "v(i)antura" eu am invatat romana acum 28-30 ani...pe vremea aia Andreea Esca nu era in manualul de romana si nici Ana Blandiana prin manualul de geografie...
                Ideea ta de "vanturare" era in legatura cu pompa de benzina...la masinile cu tur-retur spre motor aveai oarecum dreptate...in cazul Logan nu...
                Instalatia pe carburatie/aspiratie montata pe Cielo e super rudimentara fata de secventialele ce se folosesc uzual pe Logan...
                Dar mai ales "ECU" benzina de pe Cielo ce nu se compara cu cele de pe Logan...
                Acel releu nu face nici o treaba...era pus pt protectia pompei ce mergea in gol la instalatiile pe carburatie...inclusiv pornirea se facea pe GPL...
                Mai ales la unii care tineau rezervorul uscat...unii mergeau pina la a scoate rezervorul de tot
                Scuza-mi stilul mai acid dar dupa ce se scrie ~6 pagini apropo de pornire la rece, ajungem sa citim posturi despre relee/"vanturare" etc...
                Din pacate nu esti singurul care (nu) citeste in diagonala...
                Eu scriu sa mergi 1-2 zile pt a DIAGNOSTICA defectul sa stii daca e de la motor sau reglaj GPL si tu intelegi ca asta e solutie sugerata pt a merge bine: 2 zile pe GPL 2 pe benzina ...
                Mai scriu pe aici si incerc sa ajut, deoarece si eu am avut probleme pe vremuri si am fost ajutat pe cit posibil de unii...
                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                Comment


                • @Moog la Kia ies din garantie doar componentele care intra in contact direct cu gazul. Cel putin asa mi-au zis colegii care au gaz si au avut ceva probleme.

                  Unul din colegi mi-a raspuns asa:
                  Eugen, am avut si eu la inceput aceeasi manifestare - asa cum am mai spus in timp situatia s-a inrautatit.
                  Problema de fata n-are nici o treaba cu circuitul electric sau cu bateria.
                  De asemenea nu e o problema de citire a cip-ului din cheie.
                  Masina mea a fost facuta bucati la IMG Jilava - s-au facut teste si parateste - s-au inlocuit mai multe componente printre care si computerul de bord al masinii.
                  Problema depistata: uda bujiile la pornirea la rece.Rezolvare: nu s-a gasit inca.
                  La ultima vizita in service-ul IMG Jilava mi-a fost deconectata instalatia GPL (computerul instalatiei BRC zace de atunci in portbagaj).De atunci am facut peste 3000 km iar masina a pornit la sfert de cheie si nu s-a mai "balbait" nici macar o secunda.
                  Masina merge in parametrii optimi - fapt ce ma face sa cred ca problema este sigur cauzata de instalatia GPL.
                  Am vorbit la Vernesti si sambata dimineata la ora 8.00 sunt programat la ei.
                  Eugen - invitatia de a merge impreuna la Vernesti ramane valabila.

                  _________________
                  Saab 9-5 Aero

                  Comment


                  • eu unul ma apuc sa caut pe forumuri pe afara probleme asemanatoare la Kia.

                    daca gasesc ceva o sa iau legatura cu userii respectivi sa vedem cum au rezolvat

                    Comment


                    • Offtopic: Cine era pe aici cu 500.000km garantie la injectoare ?
                      Sint curios daca i-a scris pe certificat de garantie numarul fatal
                      Alessandro esti belea...am scris mai sus...daca mergind pe benzina porneste ok atunci e de la reglaj prost...
                      Colegul lui Eugen confirma...
                      Pina acum am vazut sute de masini in ~2ani... 90% taxiuri...cam 20-30% din ele aveau probleme de la intretinere proasta...sau regulator presiune benzina dus...
                      Restul reglaj prost si intretinere de kkt...majoritatea vor sa mearga cu aer...vin pe capul montatorului sa faca ceva sa consume 10 nu 10.5 ca e mult iar meseriarii mai modifica harta dupa ureche pe amestec sarac+bogat (pe zone)...
                      Poti sa cauti pe site-uri straine dar nu gasesti foarte multe lucruri despre asta...
                      Difera mult instalatiile, montajul, reglajul, calitatea gazului, utilizatorul/montatorul, puterea motorului etc...si de aici difera si specificul problemelor...
                      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                      Comment


                      • 1. ce legatura are garantia la injectoare ?
                        2. eugen merge pe benzina si tot porneste prost
                        3. a mai fost reglata 1 data si tot asa. de 2 ori sa o regleze prost ? reglat prost in ce sens...doar daca merge prea bogat pe gaz are sens.

                        merge bogat pe gaz...ecu taie din benzina...merge ok pe gaz da pe benzina e prea sarac amestecul la pornire. sau o face prea sarac pe gaz si ecu da benzina mult prea multa la pornire in urma imbogatirii amestecului ?
                        Last edited by alessandro; 3 October 2012, 15:22.

                        Comment


                        • 1. Am scris : "Offtopic:" ...eram curios...cineva sustinea ca va primi 1/2 milion de km garantie...
                          2. se mai intimpla si asa ceva ...depinde cit a mers cum a mers...eu am patit-o ...de la Bucuresti am mers pina aproape de Bacau si STFT si LTFT nu au dat semne de modificare...
                          Daca tot te duci la Kia (Eugen) roaga sa dea reset la ECU (reset factory default) si mergi numai pe benzina dupa aia...
                          3. Daca ai fost destept azi nu poti fi si miine la fel?
                          3'. orice deviatie pe GPL se reflecta in sens invers pe benzina...
                          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                          Comment


                          • Cand am fost la Vernesti nu mi-au refacut reglajul- doar au facut diagnoza si mi-au zis ca totul e perfect. Au zis dc mai face sa incerc sa schimb benzina

                            Sper sa ajung vineri la Kia.
                            Acum sunt si pe rosu cu benzina, mai merg vreo 10 km cu benzina asta sa se duca aproape toata (sa imi arate ca mai am sub 50 km de parcurs) apoi pun Petrom 99.
                            Sa vedem...
                            Saab 9-5 Aero

                            Comment


                            • Totusi trebuie sa existe o plaja in care se pot face niste abateri.

                              Cat despre regla...imi vine greu sa cred. A me a nimerit o din prima si la el nu au reusit din 2 incercari ?

                              Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner

                              @ eugen. Nu ti au facut o noua calibrare ? Cand te duci sambata spunele tare si raspicat ca vrei asta
                              Last edited by alessandro; 3 October 2012, 16:03.

                              Comment


                              • Marja de eroare este...cum ziceam mai sus... se poate mult mai rau
                                La el porneste super bine...la a2a cheie
                                La el sau dus cu putin sub pragul tolerantei...nu e diferenta mare...dar destul cit sa faca figuri...
                                Poate fi undeva ~ 5-10% corectie pe timpi mici de injectie...
                                Azi de ex am mai prins unul care dupa ce si-a facut revizia la zi/temeinic la motor (asta e un pas enorm la taximetristi) tot pornea/mergea naspa...
                                Dar a zis ca dupa ~100k pe gaz nu a facut nimic la instalatia de gaz...
                                Schimbat filtre, curatat rampa (ce era mizerabila) , reset ECU, reglat gaz dupa benzina (injectoare putin infundate => amestec sarac)...diferenta de ~15%...
                                Nu cred ca-l mai vad vreo citeva luni de zile ...pina se infunda de tot vaporizatorul...
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google