-Probleme La Relanti 1.5 Dci 85 Cp logan 1.5 dci 85CP Probleme La Relanti 1.5 Dci 85 Cp - Pagina 3 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Motorizari diesel > logan 1.5 dci 85CP

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Probleme La Relanti 1.5 Dci 85 Cp

logan 1.5 dci 85CP


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 6th April 2012   #41
adicata2003
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 02-01-2008
Locatie: Valenii de Munte
Motorizare : 1.5 dcI 85 CP
Posturi: 1,797
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Ploiesti ]
Implicit

Nu stiu cum sta la 600 la tine, cand consemnul de relanti este undeva spre 850 ro/min.
Poti face o poza, te rog?
adicata2003 e offline   Reply With Quote
Vechi 6th April 2012   #42
6diablo
Junior
 
Data inscrierii: 29-12-2010
Locatie: Bucuresti
Motorizare : dCi 85cp E4
Posturi: 64
Membru :
[Junior]
Implicit

Mi-e greu sa fac acum o poza, dar e simplu de explicat. La relanti acul este cam la 1/2 distantei dintre punctul 0 si 10 => aproximez 500-600 rpm. Principala problema era ca turatia de relanti genereaza un zgomot exagerat de tractor (mai pronuntat decat la alte loganuri diesel) si bineinteles vibratii evidente.

Cred ca am inteles ce vrei sa spui. Punctul 0 de la turometru = 500rpm? Atunci ramane problema cu zgomotul si vibratiile exagerate. M-au pacalit astia de la Dacia

Last edited by 6diablo; 6th April 2012 at 22:41. Motiv: Automerged Doublepost
6diablo e offline   Reply With Quote
Vechi 6th April 2012   #43
adicata2003
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 02-01-2008
Locatie: Valenii de Munte
Motorizare : 1.5 dcI 85 CP
Posturi: 1,797
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Ploiesti ]
Implicit

Cam asta am vrut sa spun.


Prima linie din cadran nu e 0, ci este 500 rot/min
Attached Images
File Type: jpg IMAG0156.jpg (70.9 KB, 342 views)
adicata2003 e offline   Reply With Quote
Vechi 23rd October 2012   #44
MicRoBu'
Avansat
 
MicRoBu''s Avatar
 
Data inscrierii: 21-10-2012
Locatie: Constanta
Motorizare : 1.5 DCI 85CP
Varsta: 23
Posturi: 124
Membru :
[Avansat]
Implicit

am patit sh eu asta iarna asa...knd era frig rau masina avea intentia sa se opreasca dar doar p anotimpul rece...am fost la cineva care lucreaza la Dacia Constanta sh mi-a zs k este regulatorul de relanti ... sh ala era... vreo 400 lei park am dat pe piesa de origine...(de curiozitate am fost si pe la dezmembrari. am gasit cateva dar sub 200 de lei nu le gaseam)
MicRoBu' e offline   Reply With Quote
Vechi 25th October 2012   #45
lau
Loganist de 5 stele
 
lau's Avatar
 
Data inscrierii: 11-11-2007
Locatie: Arad
Motorizare : 1.5 DCi / 85 cai
Varsta: 40
Posturi: 647
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Arad]
Implicit

Si a meritat sa schimbi regulatorul de presiune?
Sau acum ca vine iarna tot asa o sa faca ?
lau e offline   Reply With Quote
Vechi 4th November 2012   #46
MicRoBu'
Avansat
 
MicRoBu''s Avatar
 
Data inscrierii: 21-10-2012
Locatie: Constanta
Motorizare : 1.5 DCI 85CP
Varsta: 23
Posturi: 124
Membru :
[Avansat]
Implicit

s-a meritat. se simte. scuze ca am rasp asa tarziu
MicRoBu' e offline   Reply With Quote
Vechi 19th January 2013   #47
pandy
Incepator
 
Data inscrierii: 08-11-2011
Locatie: bucharest
Motorizare : 1.5 dcI 85
Varsta: 25
Posturi: 2
Membru :
[Incepator]
Implicit

Am 2 logani 1.5 85.Unul cu 109 000 km altul cu 39 0000.La primul la 90 000 , se simtea o scadere a puterii , plus ca la orice stationare , apareau fluctuatii de ralanti.M-am dus la service si mi s-a spus ca valva de la pompa de injectie era problema.Se adunase mizerie la valva de dozaj , pompa nemaifacand presiunea necesara.Dupa inlocuirea acelei valve nu au mai existat probleme.Cel de-al 2 lea logan cu 40 000 km , de la inceput are fluctuatii de ralanti , dar nu in sensul negativ.Adica stai la semafor , si de la 750-800 rpm creste brusc la 900 sau 1000 uneori.1000 cand e motorul rece in special iarna , si sta asa veo 2 min , iar 900 rpm , la unele stationari , cand vorba prietenului de mai sus , sesizeaza ECU , un consum de energie electrica , si alternatorul nu poate face fata la 750 800 rpm sa incarce bateria de acumulatoare.Dar ATENTIE , se mai intampla sa creasca brusc relantiul si de la faptul ca , reamintim pompele de injectie contemporane pe langa regulatorul mecanic de turatie , cel putin la 1.5 85 au drive by wire throttle adica acceleratie electronica , comanda via ECU.Asa ca la orie i se pare suspect calculatorului de motor (ECU) , de ex putina mizerie in motorina , compresie imperfecta pe un cilndru , etc. ceea ce ar face ca turatia sa scada pe moment , existand pericolul de stall engine , ecu comanda imediat cresterea implicita a turatiei.Am vazut la un service Renault diagrama de injectie , la 1.5 DCI , si arata cand un cilindru intampina probleme , ecu nu lasa motorul ca la Raba si Aro sa galopeze , suplinind cantitatea injectata de motorina pe ceilalti cilindri , respectiv injectoare.Sper ca am fost destul de clar.
pandy e offline   Reply With Quote
Vechi 19th January 2013   #48
ALEKS
Incepator
 
Data inscrierii: 25-09-2009
Locatie: Kronstadt
Motorizare : dCI
Varsta: 27
Posturi: 3
Membru :
[Incepator]
Icon11

Eventualelel probleme cu fluctuatiile de turatie se pot datora si datorita releului ce ajuta la incalzirea bujiilor. La concluzia asta au ajuns cei din service in urma punerii masinii pe tester.
Mai jos va atasez o poza sa vedeti despre ce piesa este vorba, iar ca pret informativ va anunt ca cei de la Dacia o vand cu doar 310 RON + manopera 70 lei :o, asta la ASV Brasov.
Click the image to open in full size.
ALEKS e offline   Reply With Quote
Vechi 3rd February 2013   #49
Aragorn
Junior
 
Data inscrierii: 13-02-2011
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.5 dCi
Varsta: 29
Posturi: 64
Membru :
[Junior]
Implicit

regulatorul asta de presiune e acelasi pentru toate versiunile de 1.5 dci? si eu am aceeasi problema cu cel de 85cp, 42000 km...
__________________
Logan Prestige - 2008 - 1.5 dCi 85 CP
Aragorn e offline   Reply With Quote
Vechi 3rd February 2013   #50
popavlm
Loganist de 5 stele
 
popavlm's Avatar
 
Data inscrierii: 23-01-2011
Locatie: Gorj
Motorizare : 1.5 dci, 2.0 tdi
Varsta: 36
Posturi: 2,152
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

da este la fel la toate motoarele 1.5 dci
__________________
Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
popavlm e offline   Reply With Quote
Vechi 3rd February 2013   #51
adicata2003
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 02-01-2008
Locatie: Valenii de Munte
Motorizare : 1.5 dcI 85 CP
Posturi: 1,797
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Ploiesti ]
Implicit

Toate motoarele 1.5 dci euro 3 si euro 4 injectie delphi.
adicata2003 e offline   Reply With Quote
Vechi 25th May 2013   #52
Aragorn
Junior
 
Data inscrierii: 13-02-2011
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.5 dCi
Varsta: 29
Posturi: 64
Membru :
[Junior]
Implicit

eu nu mai am probleme de 2 luni sau de cand s-a incalzit.. deci nu mai schimb nimic daca face doar iarna cand e motorul rece. si masina lu' tata (1.5 dCi 70 CP din 2008) face la fel ca a mea.
__________________
Logan Prestige - 2008 - 1.5 dCi 85 CP
Aragorn e offline   Reply With Quote
Vechi 12th June 2013   #53
ady24
Loganist de 5 stele
 
ady24's Avatar
 
Data inscrierii: 03-02-2010
Locatie: bucuresti
Motorizare : MPI
Varsta: 32
Posturi: 685
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de Aragorn Vezi Post
regulatorul asta de presiune e acelasi pentru toate versiunile de 1.5 dci? si eu am aceeasi problema cu cel de 85cp, 42000 km...
Da, regulatoarele sunt la fel pentru toate tipurile de motoare 1.5 dci. In alta ordine de idei, mare atentie de unde le cumparati,piata e plina de falsuri grosolane. Regulatoarele originale au oringul verde, pe cand cele turcesti, spre exemplu(chiar daca pe ele scrie ca sunt frantuzesti esti sunt facute la turci) au oringul maroniu.
ady24 e offline   Reply With Quote
Vechi 6 Zile in Urma   #54
$ok
Initiat
 
$ok's Avatar
 
Data inscrierii: 27-07-2008
Locatie: Arges
Motorizare : 1.5 dci
Varsta: 34
Posturi: 46
Membru :
[Initiat]
Implicit demontare regulator

Zilele astea, scazand temperaturile, regulatorul de presiune s-a gandit sa-mi aduca aminte ca exista si ca " s-a bulit". Sunt la al doilea regulator (primul schimbat la 93k). Iata ce am gasit la vecinii rusi:
https://www.youtube.com/watch?v=iU2_HsFJ7QY
https://www.youtube.com/watch?v=77LUOG1xxpw
https://www.youtube.com/watch?v=J2SxFEWI3dA

Sa inteleg ca se poate curata?
$ok e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
dci, probleme, relanti

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 17:54.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google