-Probleme La Relanti 1.5 Dci 85 Cp logan 1.5 dci 85CP Probleme La Relanti 1.5 Dci 85 Cp - Pagina 2 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Motorizari diesel > logan 1.5 dci 85CP

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Probleme La Relanti 1.5 Dci 85 Cp

logan 1.5 dci 85CP


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 10th November 2011   #21
lenard
Avansat
 
Data inscrierii: 07-09-2010
Locatie: targu mures
Motorizare : dci 85 CP
Posturi: 138
Membru :
[Avansat]
Implicit

Acea rezistenta de la incalzire intradevar consuma si in consecinta calculatorul mareste turatia motorului ca alternatorul sa poata alimenta cu suficient curent.Insa atunci cand acea rezistenta e pornita turatia creste si ramane la un nivel constant puna cand decupleaza,fara fluactuatii la interval de cateva secunde. Fluctuatile astea se pot datora mai multor piese de pe masina care ori nu mai functioneaza corect ori deloc. La mine a fost un debitmetru de aer si se poate verifica cu testerul sau daca nu se poate scoate mufa din spatele capacului de la motor,daca motorul nu mai are fluctuatii aproape sigur e acel debitmetru.Dar cel mai sigur e testerul si acolo aflii tot ce trebuie.
lenard e offline   Reply With Quote
Vechi 10th November 2011   #22
cosmin83
Loganist de 5 stele
 
cosmin83's Avatar
 
Data inscrierii: 07-12-2009
Locatie: resita
Motorizare : 1.5 dci 85 CP kiss
Varsta: 33
Posturi: 3,097
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

asa face si la mine cand pornesc ventilatorul,asa ca stati linistiti ca nu au nimik masinile.asa trebuie sa faca e ceva normal.
cosmin83 e offline   Reply With Quote
Vechi 19th November 2011   #23
lupunicu
Incepator
 
Data inscrierii: 31-07-2011
Locatie: bacau
Motorizare : 1.5 dci
Varsta: 40
Posturi: 4
Membru :
[Incepator]
Implicit fluctuatii la relanti

Multumesc tuturor pentru sfaturi ,am fost la reprezentanta si in sfirsit au gasit defectiunea regulator de presiune combustibil, dupa ce am fost de 6 ori pentru aceiasi problema. Masina e in garantie si au schimbat regulatorul dupa ce mi-au tocat toti nervi masina facea asa de la 8000 km debia la 49000 km au gasit in sfirsit. Acum masina merge perfect.
lupunicu e offline   Reply With Quote
Vechi 19th November 2011   #24
tavinush
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 13-03-2010
Locatie: valenii de munte, PH
Motorizare : 1.5 dci
Posturi: 386
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

s-a mai discutat despre aceasta problema pe forum http://www.loganclub.ro/forum/pompa_...une-t6211.html pentru cei ce nu au reusit sa gaseasca. in cazul in care in service nu vi se depisteaza problema (nu vor sau sunt prea ingramaditi sa foloseasca un laptop) va recomand sa schimbati service-ul respectiv sa sunati la vocea clientului daca mai aveti garantie. in cazul meu a functionat :P . tot regulatorul de presiune picase si la mine cu aceleasi simptome.
tavinush e offline   Reply With Quote
Vechi 21st November 2011   #25
cosmindan
Loganist de 5 stele
 
cosmindan's Avatar
 
Data inscrierii: 20-04-2008
Locatie: IF - Ciolpani
Motorizare : 1.9 TDI 131 iepe turbate variabil
Varsta: 39
Posturi: 1,679
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Bucuresti]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de meggeo82 Vezi Post
curata-i partea de admisie
Citat:
Original a fost postat de Think before you tune Vezi Post
cosmindan

nu intelegi mai multe lucruri, nu numai chestia cu cauciucurile sau cu visele si mai si scrii aiurea. in fine...
totusi,
pe forum sunt persoane care nu au posibilitatile tale cu masinute evoluate.
cei care expun aici o fac din mai multe motive pe care n-are rost sa ti le spun ca n-o sa intelegi.
dar si cei care raspund o fac tot din niste motive pe care la fel, nu o sa le intelegi.
probabil ca la nivelul tau de evolutie nu ai trecut prin servce-uri,sau daca da , aunci nu pe banii tai, ca sa realizezi care este diferenta dintre un sfat bun de pe forum si un incompetent sau un jepcar din service.
sper sa intelegi asta:
cind intram pe forum cautam un sfat sa reparam masina mai ieftin si daca se poate chiar mai bine decit in service, sau sa ajutam cu un sfat, nu cu expresii de genul:"du-te in service!".
hai sa incercam pe viitor sa gindim ceva mai mult, si sa ne bagam doar daca avem macar un minim de bagaj de cunostinte despre motoare, daca nu-ti cer imposibilul!
cu drag!
Deci domnule meggeo82 sfatul de a schimba service-ul a fost bun.
Ai mai dat un sfat pe alt thred de trebuia sa se desfaca jumatate de motor la un DCI si sa se curete ''n'' senzori si de fapt au fost 2 bujii incandescente amarate.

Si eu am avut probleme cu pornirea la un DCI si am cautat in forum dar nimic inafara de'' probabil injectoarele'' nu prea am gasit, si am verificat singur siguranetele/ mufele etc si nimic, si tot la service a ajuns.

Masinutele de azi fie ele si Logan au ceva tehnologie si nu mai sunt ca vechea Dacie pe care o reparai in camp, si ii frecai platina de bordura cand se impusca.
La Logan daca se duce senzorul esti PA...nu mai porneste, si te duci acasa si cauti pe forum probeleme DCI si primesti un sfat de cuarat admisia si de verificat piesa X, si stai 2-3 zile in fata blocului , cand cu timpul pierdut te duci la service si gata.
Si cum spuneai mai sus legat de nivelul meu de evolutie...eu ma duc la service cunoscut de mine si recomandat de altii , fie ei si colegi de forum.
Si daca tot sunt off topic - masinuta asta mai evoluata a costat cat Loganul tau.
__________________
real power..... diesel power by
cosmindan e offline   Reply With Quote
Vechi 21st November 2011   #26
meggeo82
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 29-04-2011
Locatie: dimbovita
Motorizare : 1,5dci
Posturi: 538
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

1-multumesc pentru atentie!
2-1,5dci nu inseamna ca am Logan.think before you tune!
3-aici e un thread cu probleme la relanti, nu cu probleme personale.
4-daca mai ai ceva pe suflet varsa-le pe pm.
5-daca te deranjeaza ca poate stiu ceva mai multe decit tine la capitolul 1,5dci, atunci imi cer scuze, dar...asta e.
meggeo82 e offline   Reply With Quote
Vechi 21st November 2011   #27
cosmindan
Loganist de 5 stele
 
cosmindan's Avatar
 
Data inscrierii: 20-04-2008
Locatie: IF - Ciolpani
Motorizare : 1.9 TDI 131 iepe turbate variabil
Varsta: 39
Posturi: 1,679
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Bucuresti]
Implicit

inseamna ca ai tractor cu sigla DCi
__________________
real power..... diesel power by
cosmindan e offline   Reply With Quote
Vechi 22nd November 2011   #28
BC03ETH
Incepator
 
Data inscrierii: 22-11-2011
Locatie: Bacau
Motorizare : 1,5DCI
Varsta: 58
Posturi: 1
Membru :
[Incepator]
Implicit aceiasi problema alta descriere

Masina merge absolut perfect, pornire, consum demaraj, 115,000 asta e a 3 a iarna. Problema apare doar iarna si toamna tarziu, cind e rece afara, cind motorul este cald, la relanti, neregulat, parca s-ar poticni, scade turatia, apoi creste spre 1000 pt. o secunda. Poate sa nu faca deloc la un stop de 80 de scunde poate sa faca si de 5 ori. Repet, doar iarna. Dusa la service autorizat de 2 ori, pusa pe calculator "n-are seefu nimic" plus un raspuns halucinant de parca as fi fost de gradinita: "Sefu, la relanti calculatorul isi face reglaje ca sa nu va deranjeze in timpul mersului" Au umor, nu ? In prima iarna nu se regla la relanti, vara nu ca e in concediu, doar iarna il apuca harnicia. Vreo sugestie ?
BC03ETH e offline   Reply With Quote
Vechi 24th November 2011   #29
adicata2003
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 02-01-2008
Locatie: Valenii de Munte
Motorizare : 1.5 dcI 85 CP
Posturi: 1,797
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Ploiesti ]
Implicit

Ai probleme la supapa de dozaj de pe pompa de inalta presiune. Demonteaz-o desfa sita din capat, curat-o si sufl-o cu aer comprimat, apoi monteaz-o. Ai sanse 90% sa se rezolve problema. Daca nu, solutia este inlocuirea supapei de dozaj.
adicata2003 e offline   Reply With Quote
Vechi 24th November 2011   #30
LOGANUTZU
Loganist de 5 stele
 
LOGANUTZU's Avatar
 
Data inscrierii: 30-03-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.5 DCI 85cp+, 1,6 mpi 85CP
Posturi: 490
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

al meu cand vine frigul turatia creste deoarece fie este pornita caldura etc.. in rest nu am vazut sa aiba vreo problema masina are 31000 km...
LOGANUTZU e offline   Reply With Quote
Vechi 25th November 2011   #31
cosmin83
Loganist de 5 stele
 
cosmin83's Avatar
 
Data inscrierii: 07-12-2009
Locatie: resita
Motorizare : 1.5 dci 85 CP kiss
Varsta: 33
Posturi: 3,097
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

turatia iti creste la inceput pentru ca motorul e rece iar cand se incalzeste nu iti scade la normal turatia.mie asa imi face cand e rece imi sta cam la 900 apio imi scade la 600.e ceva normal.
cosmin83 e offline   Reply With Quote
Vechi 3rd December 2011   #32
adicata2003
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 02-01-2008
Locatie: Valenii de Munte
Motorizare : 1.5 dcI 85 CP
Posturi: 1,797
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Ploiesti ]
Implicit

BC03ETH:

Buna seara

Multumesc mult de sfat. Am facut operatiunea acum 1 saptamina si nu mai face figura cu inecatul la relanti. A mai avut asa o mica tremurare , doua in turatii dar incomparabil cu "sforaiturile" dinainte. Inca o data, multumesc si ramin dator. Cu stima, Gabriel Gheorghe

Citat:
Original a fost postat de adicata2003
Citat:
Original a fost postat de BC03ETH
Ai probleme la supapa de dozaj de pe pompa de inalta presiune. Demonteaz-o desfa sita din capat, curat-o si sufl-o cu aer comprimat, apoi monteaz-o. Ai sanse 90% sa se rezolve problema. Daca nu, solutia este inlocuirea supapei de dozaj.

daca, da, multumesc, o sa incerc.
Cu stima
Gabriel Gheorghe


Si inca o chestie. Sa nu dai cu aer comprimat direct pe sita aia, ca o poti deteriora.
Spor la treaba.
Anunta-ma si pe mine daca rezolvi ceva.









Daca va loviti de o asemenea problema procedati ca
BC03ETH. A facut cum i-am zis si a rezolvat problema.

Last edited by adicata2003; 3rd December 2011 at 01:49.
adicata2003 e offline   Reply With Quote
Vechi 3rd April 2012   #33
catalintal
Loganist de 5 stele
 
catalintal's Avatar
 
Data inscrierii: 02-03-2010
Locatie: deva
Motorizare : 1.5dci 65cp
Varsta: 35
Posturi: 307
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Ziua buna! Am si eu o problema asemanatoare, la relanti si la turatii de pana in 2000 de ture masina intrerupe, se simte parca nu ii vine motorina, in rest merge bine, porneste..
In urma cu 1 saptamana am facut revizia la 70000 km, am schimbat filtrul de motorina si se vedeau bule de aer pe furtune. acum nu se vede nimic si merge intrerupt. Idei..sugestii?
catalintal e offline   Reply With Quote
Vechi 4th April 2012   #34
ady24
Loganist de 5 stele
 
ady24's Avatar
 
Data inscrierii: 03-02-2010
Locatie: bucuresti
Motorizare : MPI
Varsta: 32
Posturi: 685
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Ai doua variante: ori din cauza mersului subturat egr'ul nu functioneaza in parametrii sau imv'ul (regulatorul de presiune) face ceva figuri.
ady24 e offline   Reply With Quote
Vechi 4th April 2012   #35
catalintal
Loganist de 5 stele
 
catalintal's Avatar
 
Data inscrierii: 02-03-2010
Locatie: deva
Motorizare : 1.5dci 65cp
Varsta: 35
Posturi: 307
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

si? sfatuieste-ma ceva? ce sa zic la service? ca , aici daca nu le zici tu ce s afaca, astai desfac toata maisna si zicca nu are nimic...
catalintal e offline   Reply With Quote
Vechi 4th April 2012   #36
ady24
Loganist de 5 stele
 
ady24's Avatar
 
Data inscrierii: 03-02-2010
Locatie: bucuresti
Motorizare : MPI
Varsta: 32
Posturi: 685
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Singura chestiune plauzibila pe care o vad la ora actuala este sa o pui pe tester si sa vezi cum funtioneaza cele mentionate mai sus.
ady24 e offline   Reply With Quote
Vechi 5th April 2012   #37
6diablo
Junior
 
Data inscrierii: 29-12-2010
Locatie: Bucuresti
Motorizare : dCi 85cp E4
Posturi: 64
Membru :
[Junior]
Implicit

Salutari tuturor...
Nu am mai fost de ceva vreme pe forum. Anul trecut masinuta mea a avut nevoie de o segmentare (consuma mult ulei), dar acum e bine. Din timpul iernii am observat ca zgomotul de relanti al motorului este puternic si turatia nu creste peste 600 rpm, chiar si dupa ce se incalzea. Acum ca a venit primavara si se mentine problema. Motorul merge continuu, neintrerupt, dar nici dupa ceva km parcursi turatia de relanti nu trece de 600 rpm. Pe langa zgomotul evident mai e si problema vibratiilor, care sunt evidente pentru o asa turatie. Stiu ca la Dacia veche, cu carburatie, reglam usor relantiu; la asta ce e de facut? Cam cat ar trebui sa fie turatia normala?
6diablo e offline   Reply With Quote
Vechi 5th April 2012   #38
adicata2003
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 02-01-2008
Locatie: Valenii de Munte
Motorizare : 1.5 dcI 85 CP
Posturi: 1,797
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Ploiesti ]
Implicit

De unde sti ca turatia de mers in gol este de 600 rot/min?
adicata2003 e offline   Reply With Quote
Vechi 6th April 2012   #39
cosmin83
Loganist de 5 stele
 
cosmin83's Avatar
 
Data inscrierii: 07-12-2009
Locatie: resita
Motorizare : 1.5 dci 85 CP kiss
Varsta: 33
Posturi: 3,097
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

la cati km ai segmentat motorul.
cosmin83 e offline   Reply With Quote
Vechi 6th April 2012   #40
6diablo
Junior
 
Data inscrierii: 29-12-2010
Locatie: Bucuresti
Motorizare : dCi 85cp E4
Posturi: 64
Membru :
[Junior]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de adicata2003 Vezi Post
De unde sti ca turatia de mers in gol este de 600 rot/min?
Atat arata turometru

Citat:
Original a fost postat de cosmin83 Vezi Post
la cati km ai segmentat motorul.
E poveste lunga cu masina...
Pe scurt: am luat-o SH si mai tarziu am aflat ca probabil nu s-a schimbat uleiul la timp si s-a accentuat uzura motorului. Cand am facut segmentarea avea cam 80k

Last edited by 6diablo; 6th April 2012 at 09:44. Motiv: Automerged Doublepost
6diablo e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
dci, probleme, relanti

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 10:27.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google