Probleme Logan 1.5 DCI euro 4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Logan 1.5 DCI euro 4

    Am urmatoarea problema si daca e inchipuita sau nu sa-mi spuneti voi ... motorasul meu dci 70cp inca din prima zi (acum are 370 km) intre 1200rpm ... ~1800rpm, cel mai pregnant cam pe la 1450 rpm produce un tacanit ca de tacheti ...eu am pus problema pe rodaj sau poate e un zgomot specific acestui motoras diesel .... cu toate ca peste 1900-2000 nu mai sesizabil acel zgomt ... Cei care au masina inca in rodaj ati sesizat sau nu aceste zgomote???
    Easy 1.5 DCI

  • #2
    Si la mine la fel suna (turatia respectiva este sub cuplu) ,evitati sa mergeti cu viteza 4-5 la turatiile respective.
    Last edited by 1.5 DCI; 29 May 2007, 09:33.

    Comment


    • #3
      eu am sesizat doua zgomote asemanatoare celui descris de lineup.
      1. un zgomot ca un rontait ce se produce cand mergi fara a accelera undeva in plaja de turatii 1.700 - 2.000. eu l-am sesizat in special in treptele 3 si 4

      2. un zgomot un pic diferit de primul ca tonalitate si care cred ca este cel descris de lineup si care apare cand te apuci sa accelerezi de la turatii sub 1.300 - 1.400. Dupa ce scapi de usorul tremurat specific accelerarii de la astfel de turatii auzi zgomotul respectiv dupa care pe la 1.800 - 1.900 nu se mai aude in timp ce continui sa accelerezi.

      Ideea e ca, parerea mea, ambele sunt specifice dieselului dar in cazul celui de-al doilea zgomot e o problema in stilul de condus. Pentru ca nu e normal sa schimbi treapta, sa pici cu turatia spre 1.300 dupa care sa te apuci sa accelerezi (chiar daca o faci finut) sau ramai intr-o treapta pana scade turatia la 1.200 - 1.300 dupa care sa reiei accelerarea. Iar daca accelerezi brusc si puternic (stil talpa) de la astfel de turatii omori turbina.
      Dacia Logan Ambition 2006 1.5 dci 65cp
      10.000 km - 22.01.2007

      Comment


      • #4
        eu la benzinar la 3700 rpm incepe sa se auda un zgomot ciudat,intre 3700-3900 ...
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          Ca sa expun fenomenul cat mai corect zgomotul e prezet in orice viteza la turatia de ~1500 (aici e cel mai puternic ) dar nu numai..azi l-am sesizat si dupa 2000rpm dar dupa un timp nu s-a mai auzit peste turatia de 1800-1900(probabil e legat de temperatura motorului). Se aude chiar si cand e pe liber daca o turez. Ideea e ca uneori se aude neglijabi alteori se aude enervant... si pun pariu ca daca merg cu ea in service ori nu se mai aude ori primesc raspunsul cu "asa face toate" ... sunt curios daca majoritatea celor cu Euro 4 au astfel de zgomote pt ca daca sunt cativa care nu au prezent fenomenul asta insemna ca nu "toate face asa" ...
          Easy 1.5 DCI

          Comment


          • #6
            problema se pare ca este de la turometru...se intampla mai ales intre 2000-2500 rpm . Apare la multe din masinile noi,este o problema cunoscuta Dacia si se propune schimbarea bordului pe garantie...insa in multe cazuri problema revine datorita calitatii proaste.Mergi in service...sa-ti dea comanda de bord nou
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #7
              Ce spui tu legat de bord o fi la unele modele....zgomotul de care vb eu se aude la motor in partea stanga cum te uiti la el (adica partea lui dreapta), cu cat trece timpul devin mai convins ca nu e o problema in adevaratul sens al cuvantului ci doar o chestiune de "asa face toate" deoarece am auzit la un MCV DCI E4 acelasi zgomot care variaza in functie de temperatura motorului..si anume:
              -cand e pornit motorul sa zicem dimineata, deci motor rece, zgomotul nu doar ca nu se aude dar lipseste cu desavarsire
              -odata cu incalzirea lui cam inainte sa afiseze cele 2 liniute la temperatura incepe sa fie sesizabil...
              -temperatura si conditiile in care devine de-a dreptul enervant nu o stiu exact dar mi s-a intamplat rar...de obicei dupa o repornire cu motorul relativ cald
              - cert e ca dupa ce trece de temp cu pricina adica se incalzeste motorul si mai tare sa zicem ca ajunge la 3-4 liniute e mai bine sa zic asa dar tot e prezent pe la ~1500(indiferent daca e in sarcina sau nu motorul)

              Dar cum ziceam si mai sus cred ca "asa face toate" si totusi o intrebare ma bantuie in continuare Care e explicatia zgomotului????
              Easy 1.5 DCI

              Comment


              • #8
                Dute cu ea la Rent Car in service si vezi si tu.

                Comment


                • #9
                  si la mine a aparut un fel de ticait de clincheti de dacii, mai ales in ralanti, acolo macar il aud eu. am 4400km. zgomotul dispare,,,apoi apare,,apoi dispare..aproape ritmica chestia. si simt si o cadere de putere...Ii ia prea mult timp sa urce turometrul, accelerand usor, parca nu mai e aceeasi masina. chestia se intampla de cand am urcat 20km pana la Paltinis, Sibiu. E ok sau s-a intamplat ceva cu motorasu??
                  Multumesc!

                  Comment


                  • #10
                    ideea e ca zgomotul de care vb eu e prezent la toate dar variaza in funtie de turatii, temperatura motorului si mai stiu eu ce.....ideea e ca "toate face asa"
                    Easy 1.5 DCI

                    Comment


                    • #11
                      @arkadyema: Nu cumva erai in rodaj cand ai urcat la Paltinis?
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #12
                        lineup acelas zgomot am sesizat si eu la dci`u meu tot euro 4 dupa ce se incalzeste motoru mai bine park se pierde sunetu

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by andrei
                          @arkadyema: Nu cumva erai in rodaj cand ai urcat la Paltinis?
                          Chiar daca este in rodaj si nu depasesti turatiila specificate eu spun ca este ok..
                          Am sesizat si la mine acel rontait(parca ii bate avansul ca la daciile 1300) dar la turatii sub 2000 cu a 4-a si a 5-a.
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Pai daca esti in rodaj nu e bine sa urci pante foarte pronuntate, pentru ca fortezi motorul.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #15
                              @ANDREI ..Nu man..nu era in rodaj..am spus ca am 4400km si asta s-a intamplat pe la 4100 km..rodajul l-am respectat intocmai. Zgomotul de tacheti se aude exact in zona busonului de ulei(cel mare si galben).

                              Poate ar fi buna explicatia --asa face toate- dar de ce acum si nu la 3000km? la fel este posibil sa varieze in functie de turatie..eu l-am sesizat doar la ralanti!! peste 2000 oricum nu mai aud nimic..si cu pierderea de putere ce sa fie?combustibil?filtru aer?
                              Last edited by arkadyema; 20 June 2007, 17:25.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google