Probleme NoN-Stop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by zeegermans View Post
    0-100km/h
    75cp: 14"20
    90cp: 12"80

    pe reprize probabil se simte si mai bine cel de 90.


    Mi se pare cam mica diferenta! 1 secunda si 40 de sutimi... 15 cai in plus... Dubioasa treaba.
    My ride... http://www.loganclub.ro/forum/my_rid...fm-t42427.html

    Comment


    • #32
      am mers recent cu un mcv de 90 cai. 88 sau 89 daca socotim dupa certificat. era aproape nou 10k km si pot sa zic ca nu mi-a dat senzatia de 90 de cai care mi-o da focusul de 90 de cai sau octavia tot de 90. nu mai socotim ca au aceeasi greutate . am pus "feelingul" pe seama cutiei ...
      la ce turatii are caii aia? si cuplul la cat ?
      Last edited by Costi-bc; 5 February 2012, 05:16.
      o/____\o
      (i)
      .........

      Comment


      • #33
        [quote=Ampt;1175228]
        Originally posted by adicata2003 View Post
        Asa e, dar alea sunt Euro 5.

        Alea de 75 si de 90 CP, la fel sunt identice dpdv al sistemului de injectie Are tot injectie DELPHI. Am intalnit si la aceste motoare pompe blocate din cauza combustibilului.

        Practic sunt vechile motoare transformate in EURO 5. 70 in 75 si respectiv 85 in 90 CP. Le-au marit puterea datorita introducerea filtrului de particule. Practic nu simti nicio diferenta intre 90 si cel de 75 de cai datorita faptului ca ambele au 200 Nm.[/QUOTE]

        Te inseli inca o data !
        Cel de 75cp are cuplul de 180 Nm, iar diferentele de putere intre cel de 75cp si cel de 90cp, chiar se simt !

        Scuze, am vrut sa zic " Practic nu simti nicio diferenta intre 90 si cel de 85 de cai datorita faptului ca ambele au 200 Nm"

        Ce inseamna o cifra scrisa in graba!!!

        Comment


        • #34
          diferenta e frectie.
          0-100km/h
          85cp: 13.00 s
          90cp: 12.80 s

          aia 5 cai in plus se pierd prin catalizatorul euro 5
          internal combustionizer

          Comment


          • #35
            Originally posted by adicata2003 View Post

            Practic nu simti nicio diferenta intre 90 si cel de 85 de cai datorita faptului ca ambele au 200 Nm
            A nu se uita ca E5 vin si cu alte rapoarte, ceva mai lungi.
            Last edited by Lascarica; 5 February 2012, 20:33.

            Comment


            • #36
              Filtru de particule. Ala stopeaza putin din evacuare.

              Comment


              • #37
                Da Costi ... e asemanator zgomotul ... inca nu m-a sunat sa-mi spuna ce e inauntru ... astept telefonul si cum am sa-l primesc am sa postez probleme :|
                deci,ai aflat ce probleme ai?

                Comment


                • #38
                  in ce s-a transformat postu meu :| in sfarsit am gasit cauza bataii ... AX CAME TORSIONAT , FULIE AX DISTRUSA (polizata pe interior) maine o sa-mi ajunga axul ... si daca si acum o sa mai am probleme ... promit o stire frumoasa la televizor si un filmulet interesant " Logan 1.5 in fire "
                  sigpic
                  "NU SE POATE ,SA NU SE POATA "
                  Dacă oamenii ţi-ar face dreptate, Dumnezeu cum te-ar mai răsplăti?

                  Comment


                  • #39
                    axul cu came ... ai scapat destul de usor. daca era arbore sau piston ...

                    nu daca o sa mai ai probleme. problema e cand din pacate...
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Mariusrs View Post
                      Diselu de la 100 de mii in sus intra in moarte clinica ...
                      Sef tu citesti ceea ce tastezi? De la 100mii in sus poti spune ca i-ai facut rodajul.

                      Astia cu tirurie sau locomotivele ce fac care au milionul de Km?

                      Se stie ca Reanault nu a nimerit aceste motoare dci, iar benzinarele 1.4 si 1.6 mpi sunt rudimentare, ceva de genul 1310 pe injectie si ceva senzori ici colo.

                      Mai bine vinde masina unui doritor de dci by Renault.

                      Originally posted by Mitza26 View Post
                      in ce s-a transformat postu meu :| in sfarsit am gasit cauza bataii ... AX CAME TORSIONAT , FULIE AX DISTRUSA (polizata pe interior) maine o sa-mi ajunga axul ... si daca si acum o sa mai am probleme ... promit o stire frumoasa la televizor si un filmulet interesant " Logan 1.5 in fire "
                      Sa faci ca la reclama cu Renault Fluence .Fac cinste cu 2 litrii de benzina .
                      Last edited by cosmindan; 7 February 2012, 13:26. Reason: Automerged Doublepost
                      real power..... diesel power by

                      Comment


                      • #41
                        e usor sa vorbesti tu care ai 1.9 tdi, despre dizelare renault
                        si eu am in familie motorul 1.9 dar pe skoda. e diferenta de la cer la pamant intre asta si un 1.5 logan (am avut logan dci si pe la obzeci si ceva de mii kaput pompa). tind sa-i dau dreptate celui care a spus ca pe la 100 mii dizelurile de pe logan incep sa aiba din ce in ce mai multe probleme, dar iti dau si tie dreptate ca la motoarele vw 1.9, 100 mii e doar rodajul.
                        pe de alta parte, motoarele 2.0 vw (si anumite serii sunt puse si pe audi) sunt niste troace ca si alea au probleme cu injectoarele siemens mai rau ca cele de logan.
                        deci nu orice diesel e motor de locomotiva.
                        internal combustionizer

                        Comment


                        • #42
                          ehehe....am revenit si sunt foarte fericit ...dar oarecum si dezamagit....
                          Reparatia , am schimbat asa: para de amorsare , ax came , 4 supape , rola intinzatoare la cureaua alternatorului , kit distributie ... "Blestemata" merge iar

                          Dar vorbind cu mecanicul mi-a spus o treaba ...si am ramas asa un pic pe ganduri ... cand mi sa dus turbo in baie mi-a mai ramas doar 1 L ulei ... El mi-a spus ca sunt uzati cuzinetii ... cum , de unde , stie ...nu stiu ! Voi ce parere aveti ? Nu am chef sa pice iar ... ma bate gandu sa vand masina
                          sigpic
                          "NU SE POATE ,SA NU SE POATA "
                          Dacă oamenii ţi-ar face dreptate, Dumnezeu cum te-ar mai răsplăti?

                          Comment


                          • #43
                            cam asa-i. de asta credeam ca bataia-i din arbore. cat is de uzati nu-si poate da seama nimeni . oricum baza nu mai ai pe motor , poate incepe sa bata oricand dar poate sa te mai tina sute de mii de km...
                            cuzinetii au o pelicula foarte fina de protectie anti-frecare. daca aceasta se duce datorita lipsei ungerii si datorita temperaturii in timp se vor uza si vor aparea jocuri intre arbore si cuzineti (adica batai). reparatia e foarte costisitoare si din pacate nu prea de durata din cauza pieselor de calitate indoielnica.

                            ce-i de facut tu stii. e loterie...
                            o/____\o
                            (i)
                            .........

                            Comment


                            • #44
                              Ar trebui sase stinga martoru la ulei mai greu dupa pornire daca este uzura la cuzineti,sau poate a gasit ceva compozitie din cuzineti cind a dat drumul la ulei din baie.

                              Comment


                              • #45
                                nu a umblat la baie ... eu cred ca el merge pe presupuse ... habar n-am ce voi face :|

                                poate sunt putin off topic ....dar cunoaste cineva logan 1.5 148 cp ????? http://www.youtube.com/watch?v=oIdO5...eature=related cum a ajuns la caii astia? ce a schimbat ...ce motor are ? :|
                                Last edited by Mitza26; 13 February 2012, 02:14. Reason: Automerged Doublepost
                                sigpic
                                "NU SE POATE ,SA NU SE POATA "
                                Dacă oamenii ţi-ar face dreptate, Dumnezeu cum te-ar mai răsplăti?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google