Probleme Pornire La O Anumita Temperatura

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Pornire La O Anumita Temperatura

    Salut! Am un logan din 2005, are montat gpl de vreo 2 ani...problema este ca...atunci cand este frig afara (1-2 grade sau mai jos ) masina porneste perfect...dupa ce se incalzeste motorul...trece pe gpl..ceea ce este normal!
    Opresc motorul, il las vreo jumatate de ora pana se mai raceste (ramane caldut, undeva la 20 grade zic eu) apoi porneste la a doua cheie sau cand il tin mai mult la automat (invarte motorul vreo 5 secunde si apoi porneste)...Acum cand este mai cald afara dupa ce merg, il las vreo 2 ore si porneste greu...nu stiu ce are, i.am curatat corpul clapeta si un senzor de pe cutie...tot asa face...si i.am mai schimbat bujiile!
    Alte idei are cineva...am auzit ca sunt mai multi senzori..dar nu stiu unde ii gasesc..

  • #2
    Salut.
    Incearca sa nu tii mai mult la demaror:9pe viitor vei avea probleme.
    Referitor la problema ta,incearca sa o treci pe benzina,inainte de a o opri si vezi ce frumos porneste.
    Eu cred ca e normal sa porneasca mai greu(dupa stationare)deoarce tu mergand pe gaz CRED ca se evapora benzina si pina ajunge alta....zic si eu.
    Numai bine.
    ps:si a mea face la fel,[uneori]dar la prima pornire.Dau scurt(daca porneste e ok,dar nu are timp)si o las si din a doua cheie porneste la sfert
    Un Logan----YNG-----
    Numai bine.

    Comment


    • #3
      esti sigur ca ai curatat bine motorasul ala pas cu pas?!

      Comment


      • #4
        este cel de pe corpul clapeta, nu? cel care tine relantiul....ala i l.am schimbat..oricum nu prea vad ce as putea curata la el

        am auzit ca poate fi si de la senzorul de temperatura dar nu stiu care este...este cel care iti indica temperatura apei?

        Originally posted by Augustin-Yng View Post
        Salut.
        Incearca sa nu tii mai mult la demaror:9pe viitor vei avea probleme.
        Referitor la problema ta,incearca sa o treci pe benzina,inainte de a o opri si vezi ce frumos porneste.
        Eu cred ca e normal sa porneasca mai greu(dupa stationare)deoarce tu mergand pe gaz CRED ca se evapora benzina si pina ajunge alta....zic si eu.
        Numai bine.
        ps:si a mea face la fel,[uneori]dar la prima pornire.Dau scurt(daca porneste e ok,dar nu are timp)si o las si din a doua cheie porneste la sfert
        Posibil sa fie si asa,m.am gandit la asta...dar e suparator cand nu porneste!!!
        Last edited by firiss; 16 January 2011, 23:26. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #5
          de ce nu mergi cu ea la un service? o pui pe un tester si vezi ce are

          Comment


          • #6
            sa merg la service sa dau bani si sa nu ma rezolve? in cele mai multe cazuri asa se intampla...si in plus am pus.o pe leptop si nu are nimic...

            Comment


            • #7
              Salut. Am o instalatie Landi renzo omegas plus montata pe un logan 1.6 MPI. Instalatia a fost montata acum 8000 km.
              Problema este urmatoarea. Odata cu frigul de afara , pornesc masina , o las sa se incalzeasca la 30-40 C apoi o acelerez, trece in gaz iar la decelerare turatia scade la 500-600 rpm(se balbaie) apoi revine imediat in jurul valorii de 900 iar cand se incalzeste turatia sta la 750 asa cum este normal . Dupa ce mororul se incalezeste 90 C - 4 liniute fenomenul dispare. Mentionez ca in benzina acest lucru nu se intampla - la pornite sta turata 1000-1100 apoi revine 750 la cald. Am curatat motorasul pas cu pas , corpul clapeta, senzorul de turatie , senzorul de temperatura motor, schimbat bujii . Totusi fenomenul nu are loc in benzina ci doar in GPL , inclusiv cand o scot pe liber (la rece). In rest motorul merge perfect , in gpl chiar si la turatii si sarcini ridicate , fara pocnituri , ingaturiri , consumul este ok - 7.5/100km extraurban. am resetat cu DDT ECU benzina, recalibrat MPP-ul etc , degeaba. Va rog sa ma ajutati cu un sfat. Este nevoie de o recalibrare ?

              Comment


              • #8
                Salut! si la mine face la fel, o pornesc, se incalzeste motorul, trece pe gaz si sta la 700 turatii...dar...daca aprind proiectoarele, faruri, caldura turatia scade la 500, depinde cat de mult consum am...sa incerci sa pornesti dezaburirea sa vezi ce face, aia papa foarte mult! Inainte mie mi se oprea motorul cand foloseam toate cele (faruri, caldura, dezaburire...) am schimbat motorasul pas cu pas si imi face cum ti.am spus mai sus...Cineva mi.a spus ca este posibil ca bateria sa fie pe terminate ori alternatorul sa nu mai incarce bine, o sa ma duc zilele astea sa masor cat baga alternatorul si o sa te anunt!

                app, senzorul de temperatura este cel de pe partea dreapta a motorului?
                Last edited by firiss; 25 January 2011, 11:52. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  In cazul meu cand pun consumatori - faruri , lumina habitaclu, dezaburire , avarie ,scade toratia dar foarte putin. Problema mea este doar in decelerare , scade turatia pana la 500 apoi revine la 750 cum este normal si doar cand este rece. Culbutorii nu tacane. cred ca totusi ori ecu gpl nu corecteaza amestecul ori mpp-ul nu are timp sa raspunda la variatiile rapide.nu stiu ce sa zic.

                  Comment


                  • #10
                    Nu stiu ce sa zic...totusi eu zic sa fi multumit pentru ca este iarna si mai ai si gaz, o lasi asa pana se mai incalzeste afara si vezi atunci daca mai face si ce este de facut...

                    Comment


                    • #11
                      salut,baieti! si eu am o problema cu pornirea de dimineata la rece si in timpul zilei in sensul ca porneste foarte greu,dar la prima cheie.Trebuie sa dau la cheie aproape 10 secunde ca sa pornesca,iar dupa aceea am fluctuatii de relanti.Am schimbat pana acum urmatoarele piese si tot degeaba:bobina inductie,fise,bujii,senzor turatie,pompa benzina,filtre de gaz (fiindca am instalatie gpl).Am curatat injectoarele acum vreo 2-3 luni,am reglat culbutorii de doua ori (prima oara la 0.15-0.25,iar a doua oara 0.10-0.25)corpul clapeta de vreo 100 de ori,am fost la toti mecanicii cu ea,am dus-o si la Agrom la bucuresti sa verifice daca este vreo problema de la gpl,ceva dereglat si nu au gasit nimic.Am pus-o pe tester clip la reprezentanta si nu mi-a dat nici o eroare,de asemenea la gpl nici o eroare.Acum cateva zile am remapat calculatorul de benzina la Dim sport,dar sigur nu este asta cauza pentru ca exact la fel facea si inainte de remapare.Nu stiu ce sa mai fac si ma gandesc ca vine iarna acum si nu o sa mai porneasca probabil deloc sau o sa descarc bateria.

                      Comment


                      • #12
                        mie imi porneste bine la rece...cateva grade si pe - ...acum vara porneste cam urat prima oara si daca fac pauza vreo 1 ora apoi tot urat porneste...am inteles ca este de la calculatorul de gpl care trebuie resoftat...cand o sa fac rost de ceva bani o sa incerc asta si va anunt!!! iar daca reusesti sa o faci imi zici si mie te rog!

                        Comment


                        • #13
                          decat sa le dai bani la golanii astia de la gpl sa-ti resofteze calculatorul de gaz mai bine iti cumperi o interfata gpl de la jagoman si-ti faci singur resoftare cand vor muschii tai. te ajuta jagoman si cu resoftare si cu reglaje si cu tot ce ai nevoie. eu mi-am schimbat singur filtrele de gpl acum o saptamana si nu a fost nici o problema. astazi mi-a pornit bine,insa era destul de frig dimineata. o sa urmaresc ce se mai intampla si te tin la curent. saptamana viitoare ii schimb si copul clapeta si sunt curios daca se rezolva ceva.

                          Comment


                          • #14
                            cat te.a costat interfata?

                            Comment


                            • #15
                              Salut.
                              Amluat si eu acum ceva timp.Acum stiu ca e mai scumpa putin,parca 65lei+transport.
                              Oricum are anunt la bursa.E un baiat de nota 10
                              Numai bine.
                              Un Logan----YNG-----
                              Numai bine.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google