-Probleme Pornire La Rece/cald Logan 16v Euro 5 logan 16v 105cp e5 Probleme Pornire La Rece/cald Logan 16v Euro 5 - Pagina 2 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Motorizari benzina > logan 16v 105cp e5

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

piesenet.ro

Probleme Pornire La Rece/cald Logan 16v Euro 5

logan 16v 105cp e5


Vezi Rezultatele Sondajului: Aveti probleme cu relantiul la rece la motorizarea 1.6 16v euro5
DA 22 50.00%
NU 22 50.00%
Alegatori: 44. Nu poti vota in acest sondaj

Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 3rd March 2012   #21
Luk
Incepator
 
Data inscrierii: 25-02-2008
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.6-16v-105cp-e5
Varsta: 39
Posturi: 24
Membru :
[Incepator]
Implicit

Daca te uiti mai sus vei vedea ca am pus un link la cum face masina atunci cand am motor cald. Ma duc la caremil iasi odata la 2 luni si de fiecare data e altceva. Ultima data dupa ce au zis ca au rezolvat, chiar la plecare din parcare a facut la fel. Masina e logan 1,6-16v-105-e5-4500km. Mai vad cand da caldura afara si pe urma caut mod de discutie, nu dau vina pe caremil, dar la cumparare au zis ca e buna. Masina e luata noua-9000 euro
Luk e offline   Reply With Quote
Vechi 3rd March 2012   #22
Cristi_Xp
Administrator
 
Cristi_Xp's Avatar
 
Data inscrierii: 19-11-2006
Locatie: Timisoara
Motorizare : 2.5 D/2.0 16v
Posturi: 10,257
Membru :
[Administrator]
[LoganClub Timisoara]
Implicit

prima parte a postului meu era pentru userul PrEsTiGe care nu are nicio treaba cu probleme de pe euro5 , dar s-a bagat sa si voteze in poll.
__________________
Super oferta resoftare
Chiptuning Dacia Logan 1 - 1.4MPI ,1.6,1.6 16v = 150 RON, 1.5dCI = 350 RON
Chiptuning Dacia Logan 2 - 1.2 16v - 150 EUR, 0.9TCe - 200 eur, 1.5dCI - 250 EUR
Cristi_Xp e offline   Reply With Quote
Vechi 22nd March 2012   #23
Luk
Incepator
 
Data inscrierii: 25-02-2008
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.6-16v-105cp-e5
Varsta: 39
Posturi: 24
Membru :
[Incepator]
Implicit

DECI, nimeni nu stie ce au masinele astea, de nu merg cum trebuie. Eu merg pe la Caremil la 2 luni si in afara de teste nimic.

Alte filmulete cu relanti la numar de km diferiti.
(http://www.youtube.com/watch?v=YkebTITxU-g)
(http://www.youtube.com/watch?v=uQGWC6gkKdI)

Last edited by Luk; 23rd March 2012 at 14:52. Motiv: Automerged Doublepost
Luk e offline   Reply With Quote
Vechi 25th March 2012   #24
gekaneu
Junior
 
Data inscrierii: 31-08-2011
Locatie: Medgidia
Motorizare : 1.6 16V
Posturi: 54
Membru :
[Junior]
Implicit

LuK...eu am aceeasi problema! Am fost la reprezentanta din constanta, asta dupa ce am facut un mail acid la vocea clientului. M-au sunat sa ma intrebe cum vad rezolvata problema. Le am zis ca nu sunt tehnic Dacia, dar ca vreau un rasp scris din partea lor si daca chiar vor o sugestie de la mine, vad schimbarea corp clapeta injector sau ECU. Mi au schimbat ieri corp clapeta. Dupa montaj nu avea simptome, insa la 15 sec se accelera sg, de la 760rpm la 860 rpm scurt ca un sprit. Au zis ca trebuie sa se calibreze. S a calibrat, dar simptomele de la inceput nu au disparut. Face exact la fel la cald. Nu au rezolvare se pare. Ne am luat o mare Tzeapa cu masinile astea. Colac peste pupaza eu mi am gasit si primele spire de la alternator din culoarea cuprului in gri, semn de arsura, stricare a izolatiei. nu stiu de la ce poate fi dar trebuie schimbat, asta e clar.
gekaneu e offline   Reply With Quote
Vechi 25th March 2012   #25
Luk
Incepator
 
Data inscrierii: 25-02-2008
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.6-16v-105cp-e5
Varsta: 39
Posturi: 24
Membru :
[Incepator]
Implicit

Totusi cum se face ca la unii apare problema si la altii nu.

Eu cred ca e o eroare pe undeva si nici dacia nu stie pe unde. Vad ca cei fara probleme sunt 6. Mai vedem pe parcurs.

Last edited by Luk; 25th March 2012 at 17:38. Motiv: Automerged Doublepost
Luk e offline   Reply With Quote
Vechi 27th March 2012   #26
Luk
Incepator
 
Data inscrierii: 25-02-2008
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.6-16v-105cp-e5
Varsta: 39
Posturi: 24
Membru :
[Incepator]
Implicit

Te referi la fluctuatii relanti ca in clip (http://www.youtube.com/watch?v=Pj2Xkiriu1k)
Luk e offline   Reply With Quote
Vechi 28th March 2012   #27
NOL
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 15-03-2012
Locatie: geoagiu
Motorizare : 1.6 16valve
Varsta: 41
Posturi: 569
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Exact ca si voi si masina mea are aceleasi simtome adica mers neregulat la ralanti ca in filmuletul de mai sus. Mai mult decat atat la mersul intins in momentul in care iau piciorul de pe acceleratie si franez foarte putin la ridicarea piciorului de pe frana masina pleaca de parca as accelera tot asa am simtit si iarna cand foloseam frana de motor, parca se accelera singura. Toate astea se intampla cu motorul cald nefiind vorba de socul automat. Masina am cumparat-o de noua de un an si trei luni , in prezent am 31 000 KM alimentez numai din petrom .Astept alte pareri si eventual rezolvari
NOL e offline   Reply With Quote
Vechi 28th March 2012   #28
Luk
Incepator
 
Data inscrierii: 25-02-2008
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.6-16v-105cp-e5
Varsta: 39
Posturi: 24
Membru :
[Incepator]
Implicit

Inca un filmulet cu ce se intampla la pornire.
(http://www.youtube.com/watch?v=4V8VC...ature=youtu.be)
Luk e offline   Reply With Quote
Vechi 3rd April 2012   #29
Sir Andrew
Banned
 
Data inscrierii: 31-08-2011
Locatie: Galati
Motorizare : 1.6 16v
Posturi: 223
Membru :
[Banned]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de Luk Vezi Post
Te referi la fluctuatii relanti ca in clip (http://www.youtube.com/watch?v=Pj2Xkiriu1k)
Nu sunt expert, insa acele fluctuatii, la cele mici ma refer, imi apar cand misc de volan, sau dau drumul la caldura. Insa mie mi se par normale. La fel face si la o Toyota Corola masina de serviciu. Fluctueaza.
Normal nu mi se pare cand o pornesti sa se tureze apoi sa coboare aproape de zero si apoi sa urce in 700 rpm.
Dar daca in 30k km nu sunt probleme de ce ar trebui sa ne facem griji.
Eu am obsrvat si la mine chestia asta insa nu tot timpul. Am zis ca poate si din cauza benzinei, temperaturii etc. Desi acul la mine nu se duce chiar la prima liniuta de jos ci intre prima mai mare si a doua liniuta mai mica.
In momentul cand nu o sa o mai pot porni atunci o sa-mi zic ca am luat țeapă.
Dati-o naibii ca e doar un fier.

Last edited by Sir Andrew; 3rd April 2012 at 13:27.
Sir Andrew e offline   Reply With Quote
Vechi 3rd April 2012   #30
Cristi_Xp
Administrator
 
Cristi_Xp's Avatar
 
Data inscrierii: 19-11-2006
Locatie: Timisoara
Motorizare : 2.5 D/2.0 16v
Posturi: 10,257
Membru :
[Administrator]
[LoganClub Timisoara]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de Luk Vezi Post
Inca un filmulet cu ce se intampla la pornire.
(http://www.youtube.com/watch?v=4V8VC...ature=youtu.be)
cand e frig afara nu moare motorul in momentul in care coboara asa jos ?
__________________
Super oferta resoftare
Chiptuning Dacia Logan 1 - 1.4MPI ,1.6,1.6 16v = 150 RON, 1.5dCI = 350 RON
Chiptuning Dacia Logan 2 - 1.2 16v - 150 EUR, 0.9TCe - 200 eur, 1.5dCI - 250 EUR
Cristi_Xp e offline   Reply With Quote
Vechi 4th April 2012   #31
Luk
Incepator
 
Data inscrierii: 25-02-2008
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.6-16v-105cp-e5
Varsta: 39
Posturi: 24
Membru :
[Incepator]
Implicit

Din Iulie anu trecut pana acum a murit de 3 ori. In general se ridica la valoare normala. Atunci cand s-a oprit facusem un drum pe niste dealuri la distanta de iasi. La mers prin oras se ridica inapoi. Ideea e ca las motor-ul oprit 10 min, dupa care la prima cheie cade. La a 2 incepe sa nu mai faca. Daca las din nou 5-10 minute cade iar.
Luk e offline   Reply With Quote
Vechi 4th April 2012   #32
Cristi_Xp
Administrator
 
Cristi_Xp's Avatar
 
Data inscrierii: 19-11-2006
Locatie: Timisoara
Motorizare : 2.5 D/2.0 16v
Posturi: 10,257
Membru :
[Administrator]
[LoganClub Timisoara]
Implicit

e din cauza ca se raceste un pic masina si vede alta temperatura la apa si din cauza ca harta de injectie o fi facuta cu picioarele , are niste valori de relanti aiurea pentru temperatura respectiva.Eu la clio aveam in harta de injectie configurat pentru temperaturi peste 0 grade un relanti de 1152 rpm , iar pentru temperaturi de sub 0-10-20 grade relanti de 850 rpm si toata iarna la prima pornire murea motorul,doar la temperaturi sub -5 grade.Am modificat in harta valorile respective si am pus o valoare de 1216 rpm pentru pornire sub 0 grade si toata iarna asta n-am avut nicio treaba,asa era configurata geniile de la renault.
__________________
Super oferta resoftare
Chiptuning Dacia Logan 1 - 1.4MPI ,1.6,1.6 16v = 150 RON, 1.5dCI = 350 RON
Chiptuning Dacia Logan 2 - 1.2 16v - 150 EUR, 0.9TCe - 200 eur, 1.5dCI - 250 EUR
Cristi_Xp e offline   Reply With Quote
Vechi 4th April 2012   #33
Sir Andrew
Banned
 
Data inscrierii: 31-08-2011
Locatie: Galati
Motorizare : 1.6 16v
Posturi: 223
Membru :
[Banned]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de Luk Vezi Post
Din Iulie anu trecut pana acum a murit de 3 ori. In general se ridica la valoare normala. Atunci cand s-a oprit facusem un drum pe niste dealuri la distanta de iasi. La mers prin oras se ridica inapoi. Ideea e ca las motor-ul oprit 10 min, dupa care la prima cheie cade. La a 2 incepe sa nu mai faca. Daca las din nou 5-10 minute cade iar.
Si nu te-ai dus la service, mai e in garantie? WTF...eu nici nu o mai luam din service pana nu o faceau.
Sir Andrew e offline   Reply With Quote
Vechi 4th April 2012   #34
Luk
Incepator
 
Data inscrierii: 25-02-2008
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.6-16v-105cp-e5
Varsta: 39
Posturi: 24
Membru :
[Incepator]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de Cristi_Xp Vezi Post
e din cauza ca se raceste un pic masina si vede alta temperatura la apa si din cauza ca harta de injectie o fi facuta cu picioarele , are niste valori de relanti aiurea pentru temperatura respectiva.Eu la clio aveam in harta de injectie configurat pentru temperaturi peste 0 grade un relanti de 1152 rpm , iar pentru temperaturi de sub 0-10-20 grade relanti de 850 rpm si toata iarna la prima pornire murea motorul,doar la temperaturi sub -5 grade.Am modificat in harta valorile respective si am pus o valoare de 1216 rpm pentru pornire sub 0 grade si toata iarna asta n-am avut nicio treaba,asa era configurata geniile de la renault.
Pai cei din Iasi au tot reinitializeaza paramertrii de injectie. Saptamana asta m-au anuntat ca vor sa curete motorasu pas cu pas. Oricum au filmat ceea ce am filmat si eu de mult si e deja postat si au trimis la Pitesti. Desigur ca se intampla dupa ce am trimis email la vocea clientului cu tot cu link-uri de pe youtube.

Last edited by Luk; 4th April 2012 at 21:52.
Luk e offline   Reply With Quote
Vechi 4th April 2012   #35
Cristi_Xp
Administrator
 
Cristi_Xp's Avatar
 
Data inscrierii: 19-11-2006
Locatie: Timisoara
Motorizare : 2.5 D/2.0 16v
Posturi: 10,257
Membru :
[Administrator]
[LoganClub Timisoara]
Implicit

problema de reinitializare n-ar trebui sa fie , ca abia la cateva secunde dupa pornire ar trebui sa intre in corectii ,nu in momentul pornirii,iar adaptivii aia nu au de ce sa ii dea peste cap asa de la sine.1.6 16v cu euro 5 are clapeta electronica,sa ma anunti si pe mine cand o sa ii gaseasca motorasul pas cu pas
__________________
Super oferta resoftare
Chiptuning Dacia Logan 1 - 1.4MPI ,1.6,1.6 16v = 150 RON, 1.5dCI = 350 RON
Chiptuning Dacia Logan 2 - 1.2 16v - 150 EUR, 0.9TCe - 200 eur, 1.5dCI - 250 EUR
Cristi_Xp e offline   Reply With Quote
Vechi 5th April 2012   #36
Luk
Incepator
 
Data inscrierii: 25-02-2008
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.6-16v-105cp-e5
Varsta: 39
Posturi: 24
Membru :
[Incepator]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de Cristi_Xp Vezi Post
problema de reinitializare n-ar trebui sa fie , ca abia la cateva secunde dupa pornire ar trebui sa intre in corectii ,nu in momentul pornirii,iar adaptivii aia nu au de ce sa ii dea peste cap asa de la sine.1.6 16v cu euro 5 are clapeta electronica,sa ma anunti si pe mine cand o sa ii gaseasca motorasul pas cu pas
Niste neseriosi, au curatat clapeta si acum m-am intors de unde am inceput. Fluctuatii la relanti si un led aprins in bord. Desi Caremil nu uita sa treaca ca totu este in regula. (http://www.youtube.com/watch?v=Pj2Xkiriu1k) (http://www.youtube.com/watch?v=BeY_fTw8Fw8)
Attached Images
File Type: jpg Martor bord 001.jpg (75.3 KB, 139 views)
File Type: jpg 20120405_171458.jpg (58.8 KB, 139 views)
Luk e offline   Reply With Quote
Vechi 5th April 2012   #37
Cristi_Xp
Administrator
 
Cristi_Xp's Avatar
 
Data inscrierii: 19-11-2006
Locatie: Timisoara
Motorizare : 2.5 D/2.0 16v
Posturi: 10,257
Membru :
[Administrator]
[LoganClub Timisoara]
Implicit

fluctuatia aia nu cred ca e ceva foarte trist,cat despre bec , poate au pus contactul cu clapeta scoasa... cine stie
__________________
Super oferta resoftare
Chiptuning Dacia Logan 1 - 1.4MPI ,1.6,1.6 16v = 150 RON, 1.5dCI = 350 RON
Chiptuning Dacia Logan 2 - 1.2 16v - 150 EUR, 0.9TCe - 200 eur, 1.5dCI - 250 EUR
Cristi_Xp e offline   Reply With Quote
Vechi 5th April 2012   #38
Luk
Incepator
 
Data inscrierii: 25-02-2008
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.6-16v-105cp-e5
Varsta: 39
Posturi: 24
Membru :
[Incepator]
Implicit

Nu Cristi, becu s-a aprins in mers, de fapt la semafor.

Last edited by Cristi_Xp; 5th April 2012 at 21:49.
Luk e offline   Reply With Quote
Vechi 5th April 2012   #39
Cristi_Xp
Administrator
 
Cristi_Xp's Avatar
 
Data inscrierii: 19-11-2006
Locatie: Timisoara
Motorizare : 2.5 D/2.0 16v
Posturi: 10,257
Membru :
[Administrator]
[LoganClub Timisoara]
Implicit

atunci ori ai celebra problema cu unul din senzori si trebuie resoftata masina,din cate am inteles au resoftat o gramada,ori dorel a n-a strans vreo mufa cum trebuie.Becul ala inseamna orice eroare pe partea de injectie a masinii de natura electronica,incoerenta trackuri pedala acceleratie cu clapeta acceleratie,map sensor defect,senzor detonatii defect,clapeta defecta,pedala defecta etc.Mergi inapoi sa citeasca codul de oroare.
oricum cresterea aia mica de relanti nu mi se pare cine stie si nici defect nu cred ca ar fi,cresterea aia o poti avea si cand apesi pedala de frana,cand misti un pic de volan etc...
__________________
Super oferta resoftare
Chiptuning Dacia Logan 1 - 1.4MPI ,1.6,1.6 16v = 150 RON, 1.5dCI = 350 RON
Chiptuning Dacia Logan 2 - 1.2 16v - 150 EUR, 0.9TCe - 200 eur, 1.5dCI - 250 EUR
Cristi_Xp e offline   Reply With Quote
Vechi 5th April 2012   #40
Luk
Incepator
 
Data inscrierii: 25-02-2008
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.6-16v-105cp-e5
Varsta: 39
Posturi: 24
Membru :
[Incepator]
Implicit

Cresterea de relanti e exact la relanti, fara sa apsa pedala sau ceva. Insa mai scriu o data la vocea clientului, iar maine ma duc inapoi la ei sa vada ce e.

nu mai cita postul anterior
Luk e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
16v, euro, logan, pornire, probleme, rece

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 09:51.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Chiptuning Logan

Politica de Securitate Google