-Probleme Pornire La Rece/cald Logan 16v Euro 5 logan 16v 105cp e5 Probleme Pornire La Rece/cald Logan 16v Euro 5 - Pagina 3 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Motorizari benzina > logan 16v 105cp e5

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

piesenet.ro

Probleme Pornire La Rece/cald Logan 16v Euro 5

logan 16v 105cp e5


Vezi Rezultatele Sondajului: Aveti probleme cu relantiul la rece la motorizarea 1.6 16v euro5
DA 22 50.00%
NU 22 50.00%
Alegatori: 44. Nu poti vota in acest sondaj

Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 6th April 2012   #41
cosmin83
Loganist de 5 stele
 
cosmin83's Avatar
 
Data inscrierii: 07-12-2009
Locatie: resita
Motorizare : 1.5 dci 85 CP kiss
Varsta: 33
Posturi: 3,097
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

asa am pati si eu tot la semafor mi sa aprins si mie martorul ala,si am fost la servis si mi-a bagat softul al nou plus doua buji arse.
cosmin83 e offline   Reply With Quote
Vechi 6th April 2012   #42
Cristi_Xp
Administrator
 
Cristi_Xp's Avatar
 
Data inscrierii: 19-11-2006
Locatie: Timisoara
Motorizare : 2.5 D/2.0 16v
Posturi: 10,257
Membru :
[Administrator]
[LoganClub Timisoara]
Implicit

tu ai diesel,e alta poveste.
__________________
Super oferta resoftare
Chiptuning Dacia Logan 1 - 1.4MPI ,1.6,1.6 16v = 150 RON, 1.5dCI = 350 RON
Chiptuning Dacia Logan 2 - 1.2 16v - 150 EUR, 0.9TCe - 200 eur, 1.5dCI - 250 EUR
Cristi_Xp e offline   Reply With Quote
Vechi 7th April 2012   #43
Sir Andrew
Banned
 
Data inscrierii: 31-08-2011
Locatie: Galati
Motorizare : 1.6 16v
Posturi: 223
Membru :
[Banned]
Implicit

Mie mi s-a aprins martorul ala, de bujii incandescente, conform manualului, desi nu am diesel, a doua zi dupa ce am cumparat-o. Ceasurile sunt standard atat pe diesel cat si pe benzina si s-a aprins aiurea. M-am dus la service si in jumatate de ora eram gata de plecare. Au resoftat computerul.

Legat de fluctuatia la relanti aia nu e problema. Orice miscare a volanului, dai drumul la AC, caldura, atingi frana turatia fluctueaza foarte putin. Eu nu vad o problema in asta. De fapt nici nu cred ca e o problema.
Sir Andrew e offline   Reply With Quote
Vechi 7th April 2012   #44
Luk
Incepator
 
Data inscrierii: 25-02-2008
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.6-16v-105cp-e5
Varsta: 39
Posturi: 24
Membru :
[Incepator]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de Sir Andrew Vezi Post
Mie mi s-a aprins martorul ala, de bujii incandescente, conform manualului, desi nu am diesel, a doua zi dupa ce am cumparat-o. Ceasurile sunt standard atat pe diesel cat si pe benzina si s-a aprins aiurea. M-am dus la service si in jumatate de ora eram gata de plecare. Au resoftat computerul.

Legat de fluctuatia la relanti aia nu e problema. Orice miscare a volanului, dai drumul la AC, caldura, atingi frana turatia fluctueaza foarte putin. Eu nu vad o problema in asta. De fapt nici nu cred ca e o problema.
Gresit, fluctuatia e fara sa ating nimic. Doar frana de mana trasa.
Luk e offline   Reply With Quote
Vechi 7th April 2012   #45
Cristi_Xp
Administrator
 
Cristi_Xp's Avatar
 
Data inscrierii: 19-11-2006
Locatie: Timisoara
Motorizare : 2.5 D/2.0 16v
Posturi: 10,257
Membru :
[Administrator]
[LoganClub Timisoara]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de Sir Andrew Vezi Post
Mie mi s-a aprins martorul ala, de bujii incandescente, conform manualului, desi nu am diesel, a doua zi dupa ce am cumparat-o. Ceasurile sunt standard atat pe diesel cat si pe benzina si s-a aprins aiurea. M-am dus la service si in jumatate de ora eram gata de plecare. Au resoftat computerul.

Legat de fluctuatia la relanti aia nu e problema. Orice miscare a volanului, dai drumul la AC, caldura, atingi frana turatia fluctueaza foarte putin. Eu nu vad o problema in asta. De fapt nici nu cred ca e o problema.
din cauza ca 16vul euro 5 are clapeta electronica,iar defectiunile la injectie din punct de vedere electronic se semnaleaza prin martorul respectiv , nu prin check engine cum se facea la loganele mai vechi si clapeta mecanica,insa nu are nicio treaba motivele pentru care becul respectiv se aprinde la diesel cu motivele pentru care se aprinde la benzinar, cum ar fi la diesel...bujiile incandescente
Becul ala se aprindea din cauza unui senzor de detonatie sau de presiune, nu mai tin minte , la euro 5 1.6 16v si s-a rezolvat printr-o resoftare facuta de reprezentanta,era un defect de fabricatie din soft.Acu daca nu l-ai resoftat niciodata pentru update,e posibil sa fie problema respectiva,daca a fost resoftat e posibil sa fi aparut alta.
__________________
Super oferta resoftare
Chiptuning Dacia Logan 1 - 1.4MPI ,1.6,1.6 16v = 150 RON, 1.5dCI = 350 RON
Chiptuning Dacia Logan 2 - 1.2 16v - 150 EUR, 0.9TCe - 200 eur, 1.5dCI - 250 EUR
Cristi_Xp e offline   Reply With Quote
Vechi 10th April 2012   #46
Sir Andrew
Banned
 
Data inscrierii: 31-08-2011
Locatie: Galati
Motorizare : 1.6 16v
Posturi: 223
Membru :
[Banned]
Implicit

Pornirea motorului meu, la cald, dupa cca 520 km in afara si vreo 10-15 in Galati.
http://www.youtube.com/watch?v=1ObVY...ature=youtu.be

Last edited by Sir Andrew; 10th April 2012 at 17:10.
Sir Andrew e offline   Reply With Quote
Vechi 10th April 2012   #47
Luk
Incepator
 
Data inscrierii: 25-02-2008
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.6-16v-105cp-e5
Varsta: 39
Posturi: 24
Membru :
[Incepator]
Implicit

Pare Ok, sau mi se pare .
Luk e offline   Reply With Quote
Vechi 11th April 2012   #48
Sir Andrew
Banned
 
Data inscrierii: 31-08-2011
Locatie: Galati
Motorizare : 1.6 16v
Posturi: 223
Membru :
[Banned]
Implicit

Eu zic ca e in regula. Nu mi-a facut figuri pana acum. Din cand in cand mai fluctueaza turatia putin, cand sta la relanti. Dar eu zic ca e normal. Si chiar cand misc volanul sau dau treapta 1-2 de caldura creste putin turatia, apoi revine mai jos.
Sir Andrew e offline   Reply With Quote
Vechi 12th April 2012   #49
gekaneu
Junior
 
Data inscrierii: 31-08-2011
Locatie: Medgidia
Motorizare : 1.6 16V
Posturi: 54
Membru :
[Junior]
Implicit

Sir Andrew : de cand ai oprit motorul dupa cei ~500 km in afara si 15 in oras si pana ai facut pornirea filmata, cat timp a trecut? ai oprit motorul si l-ai pornit imediat sau l-ai mai lasat la racit 10 15 min?
gekaneu e offline   Reply With Quote
Vechi 14th April 2012   #50
Luk
Incepator
 
Data inscrierii: 25-02-2008
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.6-16v-105cp-e5
Varsta: 39
Posturi: 24
Membru :
[Incepator]
Implicit

Deocamdata la mine problema s-a rezolvat. Oficia era clapeta care a fost curatat. Neoficial nu stiu ce au facut ca nu intra nimeni in service. Desigur trebuie apelat la vocea clientului mai intai, altfel greu. Toate cele bune.
Luk e offline   Reply With Quote
Vechi 25th April 2012   #51
Sir Andrew
Banned
 
Data inscrierii: 31-08-2011
Locatie: Galati
Motorizare : 1.6 16v
Posturi: 223
Membru :
[Banned]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de gekaneu Vezi Post
Sir Andrew : de cand ai oprit motorul dupa cei ~500 km in afara si 15 in oras si pana ai facut pornirea filmata, cat timp a trecut? ai oprit motorul si l-ai pornit imediat sau l-ai mai lasat la racit 10 15 min?
Am ajuns la 11 dim in Galati. Am stat cu treaba vreo 2 ore si un pic intr-un loc. Apoi am mers cca 15-16 km prin oras fara oprirea motorului, stationand in diverse locuri. Dupa ce m-am oprit am facut filmarea.

Last edited by Sir Andrew; 25th April 2012 at 13:36.
Sir Andrew e offline   Reply With Quote
Vechi 26th April 2012   #52
gekaneu
Junior
 
Data inscrierii: 31-08-2011
Locatie: Medgidia
Motorizare : 1.6 16V
Posturi: 54
Membru :
[Junior]
Implicit

Am inteles! Incalzeste o la mers normal, 4 linii la apa, opreste, las o 15 20 min sau timpul necesar pt ca temp la apa sa fie la 2 liniute, pormeste si vezi daca are fluctuatii de turatie.
gekaneu e offline   Reply With Quote
Vechi 30th April 2012   #53
Sir Andrew
Banned
 
Data inscrierii: 31-08-2011
Locatie: Galati
Motorizare : 1.6 16v
Posturi: 223
Membru :
[Banned]
Implicit

Am facut si treaba asta si nu are fluctuatii. O sa refac, filmez si pun aici...
Sir Andrew e offline   Reply With Quote
Vechi 5th May 2012   #54
mariannn
Loganist de 5 stele
 
mariannn's Avatar
 
Data inscrierii: 11-05-2010
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6
Varsta: 29
Posturi: 717
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de tasha Vezi Post
Dragă CristiXP,problema pe care tu........bla bla bla......reglajele ulterioare sunt rezolvarea.
de unde ai venit tu prietenas?ti-a luat tati masina si te dai rotund?
problemele mentionate pe aici le-am intalnit si eu, atunci cand ma apropii de semanfor de obicei o tin in frana se motor apoi cand ajunge la o turatie considerabila, pisc ambreiajul si o scot pe liber(in tot acest timp franez incet), observ ca turometrul scade rapid, motorul da sa se opreasca dar revine la turatia nominala de ralantiu(nu s-a oprit niciodata, doar s-a balbait).
chiar si cand stau la semafor se ma balbaie cateodata dar am ignorat si nu m-am impacientat ca ma duc la service si sa ma cert cu ei/sa primesc sfaturi de la un retard de maistru care se crede destept.
eu cred ca asa fac toate, pana acum alte probleme nu am avut.

Citat:
Original a fost postat de gekaneu Vezi Post
Am inteles! Incalzeste o la mers normal, 4 linii la apa, opreste, las o 15 20 min sau timpul necesar pt ca temp la apa sa fie la 2 liniute, pormeste si vezi daca are fluctuatii de turatie.
daca este iarna si o lasi 10-15 minute, cele patru liniute scad rapid...


eu nu stiu ce sa spun cu lasatul sa creasca temperatura apei, apoi sa plec...eu si iarna si vara, primul lucru cand ma duc la masina o pornesc, apoi deschid portile...daca e iarna pana dezghet geamurile pana curat eventuala zapada, e numai bine.
si de obicei pornesc motorul si nu prea plec pana nu ralantiul ajunge la turatia nominala 7-800 cat o fi....oricum cat faci treaba pe langa ea este deajuns...PAREREA MEA.
la 1310 era necesar creasca temperatura apei pentru ca iti dadea in nas cand o accelerai in sarcina....ce vremuri)

Last edited by mariannn; 5th May 2012 at 13:00. Motiv: Automerged Doublepost
mariannn e offline   Reply With Quote
Vechi 5th May 2012   #55
ionescu liviu
Loganist de 5 stele
 
ionescu liviu's Avatar
 
Data inscrierii: 28-04-2011
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16v, 1.5 dci mcv (şofer şi "mecanic" :) )
Varsta: 26
Posturi: 793
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Motorul se īncălzeşte īn mers, pornind şi plecānd de pe loc. Īşi face ungerea mai bine plecānd cu el de pe loc, la o turaţie mai mare decāt stānd la relantiu la o turaţie mică iarna cu uleiul rece şi aşteptānd să se īncălzească.
ionescu liviu e offline   Reply With Quote
Vechi 8th May 2012   #56
alfabit
Banned
 
Data inscrierii: 17-01-2010
Locatie: Aproape
Motorizare : 1.6 16v E5
Posturi: 219
Membru :
[Banned]
Implicit

Nici o problema cu pornirea, nici la rece nici la cald, mers frecvent prin oras, opriri si porniri dese, nici o ratare, la "sfert" cum se zice, or fi schimbat softul injectie dar n-am cu ce sa-l identific ca ecu e Valeo V42 numai pe CAN
De oprit motorul in mers sau la semafor sau la plecarea de pe loc, ce sa mai zic... Nici vorba de asa ceva. Cea mai buna Dacie pe care am avut-o pina acum, si am avut cite una din tot ce au scos de cind cu revenirea lui Reno la Pitesti.

Last edited by alfabit; 8th May 2012 at 16:57.
alfabit e offline   Reply With Quote
Vechi 18th June 2012   #57
Sir Andrew
Banned
 
Data inscrierii: 31-08-2011
Locatie: Galati
Motorizare : 1.6 16v
Posturi: 223
Membru :
[Banned]
Implicit

Vin si eu cu o problema pe care o consider destul de maricica. De cca 2 saptamani de cand sunt caldurile astea imi porneste greoi masina. 1 din 5 porniri imi face urat. Se invarte electromotorul mai mult decat e necesar dupa care porneste greoi si urca in turatii incet. Parca s-ar ineca. Astazi am facut drum in afara cca 100 km si am observat ceva dubios in bord. De la 100 km/h, cat arata acul, a facut o cadere brusca spre 80 intorcandu-se la fel de brusc la 100km/h. Ulterior, tot in mers, am zis sa mai arunc un ochi in bord, si acum acul de la turatie a coborat brusc de pe la 3500 sub 3000 rpm intorcandu-se inapoi la fel de repede.
WTF...e ceva in neregula??? Sa merg la service? Am zis ca e de la benzina. Am incetat sa mai pun de la OMV, insa la fel face. Are cineva vreo idee???
Sir Andrew e offline   Reply With Quote
Vechi 19th June 2012   #58
alfabit
Banned
 
Data inscrierii: 17-01-2010
Locatie: Aproape
Motorizare : 1.6 16v E5
Posturi: 219
Membru :
[Banned]
Implicit

Cind s-a intimplat sa constati acea cadere a indicatiei de viteza de la 100 la 80 km/h tu ai sesizat prin simturile proprii o decelerare a masinii ? Ca si cind ai fi frinat ? Daca nu, este clar o problema electrica cu tabloul de bord ( probabil o masa imperfecta ), mai ales ca s-a intimplat si pe turatie ( indicatie gresita )
Parerea mea e ca este o problema electrica cu conexiunile la tabloul de bord, daca masina nu da semne de defectiuni mecanice, decelerari serioase in mers sau caderi ale turatiei motorului ( sesizabile prin auz si vibratii schimbate, nu privind la turometru ) atunci nu ai de ce sa te ingrijorezi prea tare, poti merge in service cind ai timp pentru verificari electrice daca nu te descurci singur.
alfabit e offline   Reply With Quote
Vechi 20th June 2012   #59
Sir Andrew
Banned
 
Data inscrierii: 31-08-2011
Locatie: Galati
Motorizare : 1.6 16v
Posturi: 223
Membru :
[Banned]
Implicit

Legat de pornire. Zilele astea am schimbat vitezele numai la peste 3000 chiar 3500 rpm si nu am mai avut problema cu pornirea.
Iar despre scaderea vitezometrului, turometrului nu am simtit nicio decelerare a masinii sau franare. Doar acul a scazut si a urcat. Atat. Nu a mai facut zilele astea, insa la un drum lung mai bag un ochi sa vad daca mai scade.
Sir Andrew e offline   Reply With Quote
Vechi 16th January 2013   #60
pstefan
Junior
 
Data inscrierii: 13-03-2011
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16V
Varsta: 32
Posturi: 55
Membru :
[Junior]
Implicit

Gata ? ati rezolvat toti? Numai mie imi mai face figuri cand e rece?
pstefan e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
16v, euro, logan, pornire, probleme, rece

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 19:15.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Chiptuning Logan

Politica de Securitate Google