Probleme Pornire Logan 0.9 TCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Pornire Logan 0.9 TCe

    Buna ziua,

    Am si eu o problema. Masina proneste fara probleme la prima cheie dar citeodata relati-ul nu este rotund. Apar niste socuri si turatia variaza cind creste cind scade de zic ca se opreste motorul si se simt vibratii in toata masina. A mai patit cineva asa ceva multumesc.

  • #2
    Eu am 1.2 16v si la pornire am relantiul aproape 1000 rot/min, dupa cateva minute scade la 750 rot/min si se mentine. Inainte de update-ul din iarna statea tot timpul pe la 1000. Succes sa rezolvi problema. Meri cu ea in garantie.

    Comment


    • #3
      Masina a stat in umezeala? Ai pornit-o si imediat ai "bruscat" directia (bracare stanga/dreapta pentru iesire din parcare)?

      Problema mersului e "2cilindri" e specifica TCe, pe calculatoare nu se stocheaza nicio eroare

      P.S. Si la Clio 4 cu aceasi motorizare apare aceasta problema.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #4
        Nu a stat in umezeala adica nu a plouat dar avea stropi de condens. Intradevar vroiam sa ies din parcare dar nu bracasem rotile. Dadeam cu spatele si am oprit sa astept masini scoasa din viteza. In momentul ala a inceput sa sa se tureze si apoi sa scada turatia. Deasemenea pornisem si dezaburirea. Dupa ce plecai cu ea se stabiliza relati-ul si nu mai aparura problem. Este vreo problema sau asa merg motoarele astea.

        Eu mai am un opel Agila in 3 pistoane dar nu a facut problem dinastea.

        Multumesc.

        Comment


        • #5
          Motorul aproape la ralanti,neincalzit, nu? Dezaburirea e al doilea mare cosumator electric de pe masina, dupa servodirectie.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • #6
            Da motorul neincalzit. Am dat cheie, am pornit dezaburirea si am dat inapoi.

            Comment


            • #7
              Pai atunci ce mai zicem iarna cand mai dai drumul si la ventilator?eu zic chiar daca e motorul rece si dai drumul la dezaburire el trebuie sa mearga rotund,eu in locul tau mas duce la servis doar ai garantie.

              Comment


              • #8
                Si eu am patit la fel de cateva ori, dimineata cand pornesc din parcare si e motorul rece.
                Eu trebuie sa ies din parcare numai cu spatele, si sunt obisnuit sa nu apas pe acceleratie, o las sa curga doar din ambreaj si dupa cativa metri incearca sa moara motorul. In acel moment trebuie s-o accelerez un pic sa-si revina.

                Comment


                • #9
                  Se poate(chiar trebuie) sa se duca la service unde vor constata ca nu are nimic, nu sunt stocate erori in niciun calculator.
                  Si cum fenomenul se manifesta in conditii total aleatorii, gen 1 din 1000 porniri e clar ca lasa masina acolo sa diagnosticheze aia acolo.
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • #10
                    1 minut daca o lasi pornita inainte sa pleci la drum cred ca ar rezolva multe din problemele avute de voi ... si la 1.6-le meu daca o pornesc si imediat dau drumul la dezaburire, iau dreapta de volan si bag in marsarier scade turatia si da sa moara
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • #11
                      In dimineata asta porni mai bine. Nu mai pusei dezaburirea dar ramsese pornit ventilatorul de ieri. Porni bine motorul, mearsa roturn apoi brusc o scadere in turatie si apoi isi reveni instantaneu si se stabiliza.

                      Se pare ca e o problema generala la motoarele astea dar curios este ca asta iarna nu imi aduc aminte sa fi patit asa.

                      Multumesc
                      Last edited by ciprian_burca; 30 April 2014, 09:17.

                      Comment


                      • #12
                        Colegul cosmin83 a pomenit de ventilator(climatizare), dar a uitat ca el are diesel, la care incalzirea aerului din climatizare se face prin rezistente electrice(ce consuma mai mult decat dezaburirea)
                        La TCe nu exista astfel de rezistente.

                        @827sam ai citit postul #9 randul doi?
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • #13
                          Trebuie sa lasi masina 30 sec pana se stabilizeaza mersul motorului si dupa nu mai ai problema.
                          Asa e cu motor in 3 cilindri este putin dezechilibrat si pana intra in mers are cateva oscilatii pe relanty.
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Hmm... Nu sunt convins ca asa trebuie sa mearga un motor in 3 cilindri. Mai am un Opel Agila tot in 3 si merge brici dupa 13 ani. Mai degraba cred ca e un defect de proiectare.

                            Acum nu stiu daca sa merg in service cu ea ca vad ca e generala treaba. Ma astept sa imi zica ca nu are nici o problema si "asa merge ea sefu" . In mers nu am observant nici o problema. Per total multumit da daciuta mea dupa 8000 km

                            Multumesc tuturor pentru sfaturi.

                            Comment


                            • #15
                              si la masinile in 4 cilindri ai caderi de turatie cand apar consumatori mari dintr-o data. De obicei directia,clima, dezaburirea , farurile, aeroterma sunt printre consumatorii cei mai mari - dezaburirea e un calorifer electric practic. Cand pornesti orice masina se seteaza relantiul putin mai sus decat de obicei ca sa conpenseze consumatorii (in special o baterie descarcata) si motorul rece care are nevoie de putin timp sa intre intr-un regim de functionare normal. La directie pur hidraulica se compenseaza cu 100-200 turatii in plus cand se brancheaza volan maxim - este efortul cel mai mare facut de pompa servo deoarece baga presiunea cea mai mare - cureaua servopompei fiind actionata de catre motor direct, acesta trebuie sa preintampine caderea de turatie cu cresterea turatiei, insa daca bucla de control e prea lenta si tragi brusc de volan o sa simti o mica cadere de turatie pana apuca sa compenseze... la directie electrica si la toti alti consumatori electrici se pune majoritatea sarcinii motorului (la relanti) pe alternator.
                              Masinile mai moderne au managementul consumului putin mai destept(si mult mai scump), pot recupera energie la frinare punand mai multa sarcina pe alternator la frana de motor si limitand sarcinile inutile la acceleratie cand ai nevoie ca toata puterea motorului sa fie transferata la roti
                              RTFM

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google