Probleme Ralanti Logan II 0.9 Tce

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu am de 40Ah.

    Comment


    • Multumesc ptr raspunsuri.

      Eu am Laureate cu baterie de 40Ah. Oricum, m-am lamurit.

      Comment


      • Salut! Dupa o cursa lunga de 1200 km (din aprox 2200 totali) dupa ce am parcat masina am observat ca imi fluctuau turatiile la relantiu 200-300 rpm. Un alt comportament alta data: in mers in treapta 1 la acceleratie constanta masina nu mergea intins ci se accelera - decelera (mergea in suturi). Aveti idee cam care ar fi problema?

        Comment


        • Sa inteleg ca problemele la pornire au ramas, dar v-ati obisnuit cu ele?
          Si, yomozes, incearca o reglare a debitului gpl, poate e prea mare. La mine asa a fost.

          Comment


          • Probleme Pornire Motor 0.9 TCE

            Salut,

            Nu stiu daca ne va iesi dar propun un topic in care sa scriem:
            Tipul problemei:
            - pornire si scadere turatie spre 4-600 rpm
            - oprire motor
            Modul de pornire:
            - asteptare stingere martori si/sau
            - pornire imediat dupa stingere martori si/sau
            - calcare ambreiaj la pornire si/sau
            - asteptare cateva secunde dupa stingere martori
            Benzina folosita
            Temperatura la care s-a manifestat problema.
            Problema se manifesta se pare doar la EURO 6. Daca aveti euro 5, specificati va rog.


            V-as ruga sa pastram topicul extrem de curat, poate tragem o concluzie.

            Incep eu...problema aparut pe la 5000 km.
            Tipul problemei:
            - oprire motor (intr-o zi, a pornit la a 3-a cheie)
            - scadere turatie (in 2 zile diferite)
            Mod pornire:
            - stins martori => demaror, fara ambreiaj calcat
            Benzina: Petrom 95
            Temperatura: aproximativ 5 grade

            Problema a disparut:
            - Benzina MOL
            - astept cateva secudne dupa ce se sting martorii
            - calc ambreiajul

            Comment


            • Doar pentru că e euro6 trebuie deschis topic nou, deși mai sunt 2 pe aceeași temă?





              Pornirea se face apăsând ambreiajul (asta trebuia învățată în școala de șoferi) ca să nu pui sarcină suplimentară pe demaror și baterie (învârți în marmelada din cutia de viteze), pui cheia pe M, aștepți să se stingă martorii și pui cheia în D - fără a apăsa accelerația.

              Dintre toti cu H4B408 doar tu pari a avea probleme mai des/reproductibile - ar merita o investigare mai amănunțită

              No offence
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Ce fel de benzină MOL?

                Comment


                • @gec aceea cu cifra octanica mai mica.
                  @torque:vroiam un topic curat, doar cu aceste informatii. Dacă primul post după cel în care rugam sa se păstreze topicul curat a fost pe lângă subiect... Nu mai are sens...

                  Nu stiu ce numesti tu reproductibil... 1 pornire esuata? Din cate? Am mașina de prin iulie cred și una a fost esuata iar 2 cu scaderea turatiei.
                  Nu am reusit sa reproduc, după ce am făcut ce am scris... Nu mai am nicio problema. Fără supărare dar ori nu ai citit ce am scris ori ai citit pe site.

                  @admin sorry pentru topic. Te rog inchide-l. E clar ca nu îl putem folosi pentru niste concluzii... Si oricum nu îmi mai pasa. De câteva luni mie nu mi-a mai făcut figuri.. Dacă îmi va mai face voi vedea.

                  Si ca sa inchei: astazi a scazut iar turatia..de bine ce ziceam ca nu se mai intampla, insa nu am facut ceva: nu am asteptat cateva secunde in plus DUPA ce s-au stins martorii.

                  Ambreiajul cred ca l-am calcat. Deci nu e de la benzina, deci am crezut asta.
                  Oricum, tot creditul merge catre Torquemada deoarece el a fost primul care a avansat ideea ca at trebui lasat cateva secunde in plus (scrie si in manual dar tot de la el am primit sfatul).
                  Last edited by sebibv; 6 March 2018, 08:34. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Mie imi scade turatia de fiecare data(asta in cazul in care nu se opreste de tot). Asta se intampla doar la prima pornire dimineata.
                    Nu are efect trucul cu contactul.
                    Apasarea ambreiajului nu intra in discutie. Masina o am din septembrie. Benzina de la OMV.

                    Comment


                    • 1. Chiar azi dimineață am pățit și eu la pornire...a scăzut brusc la 600 apoi a urcat la 1400 - 1500...după un minut...a scăzut la 900...
                      2. Acum vreo 3 zile după pornire "normala" in circa 10-15 metri in mers parcă vroia să mă de-a cu capul de volan...era tare nărăvașă...am lăsat pe liber și când i-am dat talpa la 5000 parca a înviat..
                      3. Cele de la pct.1 pe parcursul a unui an și jumătate s-a întâmplat de mai multe ori. Deci se întâmplă și nu cred că sunt cazuri "izolate".

                      Comment


                      • Am mutat aici posturile 110,112,113, 114, 115 - problemele reclamate nu impun un topic nou.
                        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                        Comment


                        • Am patit si eu de 2-3 ori sa imi scada turatia si sa creasca brusc la 1400-1500, chiar astazi inca o data, nu am reusit sa reproduc eu, se intampla total aleatoriu

                          Comment


                          • Dubioasa desfintarea si mutarea topicului(musamalizarea problemei).
                            Este cu totul alta problema la motoarele 0.9 tce euro 6.
                            Sunt si probleme de pornire nu doar de relanti...
                            Ma rog asta este.

                            Izolate nu sunt situatiile astea.
                            Eu zic ca ar fi bine sa urmarim(si sa postam) si temperatura exterioara afisata in momentul cand scade turatia si cand se opreste.
                            Mie personal singura data cand a pornit cum trebuie a fost la - 14 grade. In rest de cand s-a racit afara imi porneste cu scaderea aceea de turatie. Uneori se opreste.

                            Comment


                            • Originally posted by C.Mike View Post
                              Dubioasa desfintarea si mutarea topicului(musamalizarea problemei).
                              Eu zic ca exagerezi. @77sky a mutat posturile aici, nu le-a sters.

                              E acelasi subiect, aceeasi problema la baza de ce trebuie topic separat? Doar ca se manifesta diferit nu inseamna ca nu e tot o problema de ralanti ...
                              I have no special talent. I am only passionately curious.

                              Comment


                              • Cand ti se opreste motorul, incerci de 3 ori sa il pornesti si nu reusesti mai este problema de relanti?
                                Fara suparare.

                                Dar asa este, aveti dreptate am exagerat eu, imi cer scuze.
                                Last edited by C.Mike; 6 March 2018, 11:46.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google