Probleme Sonda Lambda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    nu stiu exact care dintre ele. este vorba de testul facut la verificarea noxelor cand se verificat ITP.
    sigpic

    Comment


    • #62
      Daca te roade idea, fa-ti un test diagnoza...eventual daca iese ceva acolo vezi mai departe ce si cum...

      Daca zici ca merge ok, cel mai probabil nu va iesi nimic-posibil sa rasufle esapament pe undeva sau poate catalizator obosit/fisurat etc.....
      Astea nus chestii pt care sa ramai in drum sau sa iti scada performantele ori sa fii pericol public....tine de green peace

      Eu cred ca aia de la ITP vroiau si ei "ceva"......la mine comentau de noxe la o masina noua, de 2ani, in conditiile in care ei nici seria motorului nu stiau unde este....

      Comment


      • #63
        la lambda de 1.074 n-au ce sa comenteze, ala e amestec usor sarac, caz in care scad putin emisiile de NOx, dar paradoxal cresc usor cele de CO, datorita cresterii temperaturii si scaderea duratei frontului de flacara, ramane oxigen necombinat cu combustibilul. testul la ITP sper ca l-ai facut dupa o mica "blana" cu masina, motorul cald, minim 87 de grade (circuit de racire mare activ - termostat deschis). eu de 7 ani n-am avut probleme cu gazele, iar masuratorile au fost "pe bune" de fiecare data (ce-am vazut eu pe display era 1.05 in accelerare si 0.95 pana la 0.0 in frana de motor, 1.0 in ralanti).
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #64
          chiar i-am dat talpa inainte de ITP. acea valoare 1,05 la 3000 rpm trebuia sa fie de fapt 1,04. am pus acum benzina petrom de 95, astept sa o consum pe asta, apoi pun iar 95 de la petrom si o mai verific o data la aceeasi statie ITP. pun diagnoza pe ea daca voi avea iar probleme. pe la bistrita m-a oprit un echipaj de la ARR ca sa verifice noxele. eram cu un opel astra h din 2009. asta se intampla prin 2014.
          sigpic

          Comment


          • #65
            Salut, in legatura cu Sonda Lambda, poate fi ,,raspunzatoare,, pentru consumul haotic pe care-l am ?. LOGAN 1.4 din 2006, la acelasi stil de condus si trafic am consum intre 8.5 si 14 %. dimineata am 13-15 %, dupa amiaza scade pana la 8.6 %.de vreo 2 ori mi-a aratat 20 % dar pt citeva minute. si cel mai putin 4.4 % ,aici trebuia sa-i fac o poza a durat cateva secunde dupa care a inceput sa cresca pana le vreo 9 %. asa ca si consum cu 50 litri fac in Bucuresti in jur de 540 km, asta in cazurile fericite ca am facut si sub sub 500 (intre 400 si 450)

            Comment


            • #66
              Da; o sonda lambda uzata, poate poate cauza un consum excesiv de benzina.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #67
                sau o fisura in galerie, inaintea sondei lambda, chiar daca sonda e buna, va indica oxigen in evacuare, iar ecu va compensa injectand mai mult carburant. care oricum nu arde, ca n-are cu ce, asa ca ajunge sa fie scuipat pe esapament
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #68
                  azi am avut consum intre 9 si 30 % cateva minute dupa care a scazut la 14 si ceva.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #69
                    Daca resetezi calculatorul si mergi prin Bucuresti la ore se varf, este normal....asa imi arata si mie.....in mod normal mie imi ia intre 9.5 si 10 fara ac si 11 cu ac....azi i-am facut noxele si au iesit ok (chiar super zicea fratele de la service).
                    Daca resetez calculatorul si prin un semafor de 3 ori, o sa am pe bord 25%.....dar nu Este relevant

                    Comment


                    • #70
                      Azi am avut cele mai mici consumuri pe A 2 , intre 6.5 si 7.5 . sunt curios maine ce-o sa-mi indice ca ultimi 40- km am mers cu 140-160. acum a ramas la 7 %.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #71
                        Salutare!am si eu un logan din 2005 si de 5 ani s-a aprins sonda si nu ii dau de cap adica le-am schimbat pe amandoua (de origine) si tot degeaba dupa care am schimbat si bujiile (bosh) tot la fel...si pana la urma am lasat asa si gata....imi face figuri cand se aprinde cand se stinge...dar am alta problema....ma tot bruscheaza si merge infranat dar putin atunci cand calc pedata de acceleratie la trecerea dintre trepte....de la ce este?multumesc pentru intelegere
                        Last edited by sisq; 15 November 2016, 22:18.

                        Comment


                        • #72
                          e de la amestecul aiurea, care se intampla din cauza semanlelor aiurea de la sondelel lambda. sondele poti fi ok, dar o fisura in evacare face sa intre aer acolo si sonda da semnal de amestec sarac, ecu injectie compenseaza imbogatind amestecul, motorul merge innecat si consuma mult. sa nu verifici sondele lambda cu multimetrul daca sunt intrerupte cumva, ca le prajesti, le poti arunca. doar rezistenta de incalzire a sondelor o poti masura. alea cred ca-s firele albe.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #73
                            Cum se prajeste sonda cu multimetrul ,ca pana acum eu nu am reusit asa ceva.

                            Comment


                            • #74
                              Probabil a vrut sa spuna cu megohmetru.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • #75
                                daca incerci sa masori rezistenta sondei, pe testerul de diode sau pe scala de megaohmi risti sa distrugi jonctiunea care genereaza tensiunea in functie de concentratia de oxigen din gazele de evacuare. la fel cum distrugi o sonda de temperatura bimetalica testandu-i continuitatea. poti testa rezistenta de incalzire, dar nu jonctiunea generatoare. nici eu n-am crezut asta pana n-am prajit una asa, de demo. dupa ce I-am amsurat rezistenta (si s-a dus la dracu la infinit sub ochii nostri), ampliful de masura n-a mai aratat nici un fel de tensiune cand puneam bricheta pe sonda. kaput. citisem si eu ca n-ar fi indicat sa masori sonda lambda, aveam una disponibila si-am facut testul la lucru. a murit. probabil aia de-au scris asta aveau dreptate. alta n-am mai avut sa incerc sa vad daca e repetabil experimentul.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google