Probleme Sonda Lambda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Explicatia ta e foarte adevarata si nu esti singurul care a patit asa ceva....

    Este bine sa se masoare doar incalzirea desi parca sa zic ca exista in DDT ceva care avertizeaza asupra rezistentei, fara sa masori....

    Daca vreti corectitudine se foloseste osciloscop........

    Sondele le-am schimbat o singura data, pt ca am avut pitici, mi s-a parut ca nu cicleaza sufficient de repede.....asa ca m-am distrat si le-am schimbat.....apoi am anulat-o pe cea din aval, odata cu restul modificarilor....adica putin probabil sa fie sondele....

    Comment


    • #77
      exista in diagnoza, rezistenta circuit incalzire sonda scurt la masa, la alimentare sau interrupt.
      anularea ai facut-o scriind in harta de corectie imbogatire /regenerare catalizator a valorii 127-128 sau doar ai sudat un surub in teava?
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #78
        Anularea este facuta in harta de injectie.....de fapt este alta harta

        Dpdv fizic, nu am sudat nimic, nu am scos nimic - de data asta- arata foarte stock

        Sondele la mine au fost NTK din fabrica....am pus acelasi lucru

        Comment


        • #79
          Pe sonda se masoara voltajul nu rezistenta ,pe incalzirea sondei se masoara rezistenta.
          Cine nu stie asta nu ar trebui sa se atinga de sonde .

          Comment


          • #80
            Salut am un prieten cu un golan 1.4 mp3 din 2005 care are urmatoarea problema : se opreste in mers sau nu mai are putere si se opreste numai in mers , la ralanti poate sta o saptamana sau daca mergi cu marsarierul te poti duce pana la bucuresti
            Ca si erori pe langa cele de sonda lambda mai are : P0325 ....P0351 ....P0352...P0300 adica senzor de batai, bobina de inductie si rateuri pe toti cilindri .
            Schimbat bobina + fise +bujii, reglat culbuturi , masa suplimentara , sonde .... mpp ...cc curatat ....baterie ..si tot asa face .
            Parerei si sfaturi ?!!!
            Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

            Comment


            • #81
              Pai face tot asa....dar dupa ce ai schimbat o poala de piese, o diagnoza I-a facut? eventual DDT dedicata, nu coduri aruncate de diverse aparate.....

              Poate sa fie contact imperfect in firele care dau semnal la bobina, poate sa fie contact imperfect in semnal la senzorul de pozitie volanta.....poate sa fie din UCE ( contact imperfect sau soft built etc etc etc...).....chiar si aer fals...?

              Am mai scris pe undeva.....si s-a ofensat un mare moderator.....inainte sa arunci cu banii pe piese, faceti stimati domni DIAGNOZA.......e data in manual, se numeste ARBORE DIAGNOZA.....


              Si sa mai clarificam ceva :

              - DDT este unealta speciala, de uzina, in mod normal neaccesibila publicului
              - restul aparatelor- pocnitori dedicate.....

              Comment


              • #82
                O recomandare pentru diagnoza in Bucuresti poate oferi cineva? Si un pret aproximativ daca se poate.

                Comment


                • #83
                  Buna seara..
                  poate ma ajuta cineva cu urmatoarea problema: am avut eroare pe sonda lambda 1 circuit deschis sau scurt circuit...datorita raspunsurilor de aici am schimbat sonda 1 cu un oem (nu se potrivea mufa-am taiat si am cositorit firele pe mufa veche). Toate bune..am montat sonda pe evacuare..becul de check a ramas aprins...dupa ce am sters eroarea cu un tester generic...acum imi spune ca nu mai am nici o eroare in calculatorul masinii dar check-ul ramane aprins...ce ar putea fi?!...va multumesc pentru raspunsuri...

                  Comment


                  • #84
                    Pai :

                    - ori nu a fost stearsa cum trebuie eroarea- trebuie clip nu tester generic

                    - ori mai ai si alte erori - nu prea cred

                    - ori persista eroarea - cablaj sonda

                    -ori sonda e " de origine"

                    Comment


                    • #85
                      am sa incerc cu o alta sonda..de imprumut..dar in princiu ar trebui sa se stinga la o schimbare cu alta sonda-cea din urma chiar va fi de origine- right? posibil ca sonda actuala sa nu primeasca de la calculator feed-back in parametrii..?! In conditiile conectarii testerului si monitorizarea parametrilor reali...sonda montata lucreaza...
                      Va multumesc..pentru sfaturi si timpul acordat

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by tudor_mike View Post
                        Buna seara..
                        poate ma ajuta cineva cu urmatoarea problema: am avut eroare pe sonda lambda 1 circuit deschis sau scurt circuit...datorita raspunsurilor de aici am schimbat sonda 1 cu un oem (nu se potrivea mufa-am taiat si am cositorit firele pe mufa veche). Toate bune..am montat sonda pe evacuare..becul de check a ramas aprins...dupa ce am sters eroarea cu un tester generic...acum imi spune ca nu mai am nici o eroare in calculatorul masinii dar check-ul ramane aprins...ce ar putea fi?!...va multumesc pentru raspunsuri...
                        Eu sunt curios cum ai schimbat tu sonda cu una OEM, dar nu s-a potrivit si ai taiat mufa? Stii cumva ce inseamna OEM? Poate ai vrut sa zici ceva echivalent...
                        Doi la mana, din moment ce becul de checkengine e aprins, sigur mai ai eroare pe injectie. Mergi la o diagnoza ca lumea...
                        La lambda daca nu se pune sonda cu care a venit masina, sau se pune aftermarket sau echivalente tot timpul masina o sa dea balarii, deci cel mai simplu, codul de piesa de pe aia veche si cumparata alta identica.
                        Last edited by Cristi_Xp; 24 April 2017, 10:45.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #87
                          sonda nu primeste nimic de la calculator, cu exceptia curentului pentru rezistenta de incalzire (sonda nu functioneaza rece, trebuie incalzita si pana o incalzesc gazele, ecu ii alimenteaza rezistenta de incalzire - daca nu ma insel, firele albe). poate sonda pusa de tine functioneaza in alta plaja de valori in ce priveste tensiunea generata, de aia dupa un timp de la stergerea erorii, apare din nou. sonda in sine poate fi buna, dar sa nu dea semnalul pe care-l asteapta ecu.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by Cristi_Xp View Post
                            Eu sunt curios cum ai schimbat tu sonda cu una OEM, dar nu s-a potrivit si ai taiat mufa? Stii cumva ce inseamna OEM? Poate ai vrut sa zici ceva echivalent...

                            La logan sunt 2 tipuri de lambda, in functie de an

                            Masinile mai vechi au lambda cu mufa "mare" in timp ce loganurile mai noi au aceeasi lambda dar mufa e mai mica - nu tin minte exact anul

                            Te asigur ca se poate, am luat eu sonde originale de la Planetara care le-am adaptat la loganul meu (mufa) care au peste 100 000 km fara eroare....

                            Deci sondele sunt la fel, difera mufa

                            Comment


                            • #89
                              Cu siguranta codurile lor sunt diferite... deci nu mai vorbim despre OEM...
                              Ce e OEM, pusca la tot fara sa necesite improvizatii, de aia e OEM.
                              Oricum ti-a explicat Seba mai sus problema ta.
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • #90
                                Pai codurile sunt diferite ca nu se mai fac din alea cu mufa mare....

                                E cam la fel cu senzorul de pe volanta, in 2004 aveau un tip si dupa au inceput sa faca din ala cu mufa diferita....

                                Daca nu mai gasesti cu mufa mare, tre sa adaptezi.....

                                Sonda e identica si firele sunt la fel inclusiv corespondenta la culori....doar mufa mare de la primele loganuri nu se mai face...

                                Daca nu mai gasesti oem cu ce era in 2004-2006 atunci.....am luat un oem 2008 si am adaptat mufa

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google