Probleme Stopuri Frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Mai dece zapaciti baiatul, poate nu se pricepe asa bine.
    -sa verifice contactul cu altul de la altcineva, ca sa nu cumpere, de demonteaza foarte usor, doar se apleaca putin sub bord si-l va vedea, il va rasuci putin si va iesi apoi cu o surubelnita clema si pune altul si totul este ok. mai exista posibilitatea ca acel suport sa se indoaie putin spre scaun si atunci nu va mai lucra butonul, asta am patito si eu pana am lipit plastic topit in capul butonului ca nu ajungea, sau nu mai retin cred ca era prea scurt, cert este ca am schimbat 17 pana acum. masina ieftina piese proaste.
    -verifica siguranta frana, si tine pedala apasata, exista posibilitatea sa se fi largit clemele care tin siguranta pe pozitie, am patit la siguranta de lumini faza lunga.
    -verifica mufele de la triple acolo are vasilina si daca da la masa vezi ca se va aprinde si un martor luminos in bord cand calci frana, vasilina fiind un bun conductor electric, te sfatui sa scoti triplele si sa le sufli la un compresor.
    Multa Bafta.

    Comment


    • #32
      Originally posted by b3b380
      .....In fine am luat cateva grame de la alta masina de pe un contact, am incalzito si ca sa vezi marea problema da la masa nu face scantei dar sfaraie, este foarte clar ca va lua foc....
      Daca nu face scantei dar sfaraie inseamna ca daca o mai incalzesti mult o sa ia foc.
      Problema este ca nu "da la masa". Problema este ca din cauza unui contact imperfect, zona acoperita cu acea vaselina se poate incalzi. Si in acest caz vaselina se topeste si poate lua foc. Dar ea singura nu este responsabila nici de contact imperfect, nici de scurtcircuit, etc.

      Si daca nu stii diferenta intre dielectric si ignifug, atunci ia un dictionar si cauta sa te lamuresti.
      GL-22-TOF

      Comment


      • #33
        Daniele iti spun foarte sincer, dupa ce am suflat cu compresorul toata vaselina de pe mufe de pe orice. eu nu am mai avut probleme referitoare.
        iar sincer sa-ti mai spun ceva stiu ce inseamna si dielectric si ignifug, dar poate imi arati tu mie o vaselina ignifug, ca sincer am ras de ma durut burta. esti prea tare.

        Comment


        • #34
          Doar tu ai folosit asocierea,"vaselina ignifug",iar durerile cauzate de ris,se puteau localiza in alta parte...! Proprietatile acestor materiale,au fost descoperite cu mult inaintea noastra,daca unii cred ca le descopera ei,alte proprietati,e problema lor.

          Comment


          • #35
            asocierea am folosito, ca poate la asta sa gandit el ca exista, odata ce a folosit cuvantul ignifug. ok
            la asta te-ai gandit big

            Comment


            • #36
              Eu am schimbat 2 contactoare de frina in 50000 km,sunt proaste!Daca nu se aprind toate trei becuri de frina asta este principala cauza!

              Comment


              • #37
                Eu aveam problema ca se aprindeau toate stopurile si nu apasam pedala si cand o apasam tot aprinse stateau si cand am fost la Oradea nu stiam de problema asta si mam dus si am venit cu stopurile aprinse tot drumul.Aveam o siguranta defecta cand am inlocuit-o sia revenit.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by 72dcu View Post
                  Eu am schimbat 2 contactoare de frina
                  Contactor=aparat electric folosit in automatizari in realizarea unor comenzi(electrice) la distanta.Compus dintr-un releu electromagnetic+contacte(NI+ND). A nu se confunda cu COMUTATOR -switch(engleza)- ce poate fi actionat(neelectric) de o cheie(de contact),o pedala,o portiera,etc. Poate deranjeaza precizarea,dar suntem pe un forum tehnic...! Cel putin eu asa cred.

                  Comment


                  • #39
                    Ca sa nu deschid alt topic si sa va certati tot aici, dar pe alt motiv asemanator, va expun problema mea.
                    In principiu este vorba de comutatorul care comanda aprinderea stopurilor (asa cum bine a precizat colegul big_electro).
                    Intrebarea este urmatoarea: se poate regla acel comutator? In cazul meu, apas frana, am deja efect de franare dar stopurile nu se aprind. Cei din spate, cand vreau sa opresc la semafor mai lin, nu vad ca eu incetinesc. Daca apas mai tare, comutatorul aprinde stopurile.
                    Ar trebui reglat-ridicat un pic de pe pedala dar nu stiu cum. Ma puteti indruma?
                    Last edited by liviunp; 30 January 2012, 21:46.

                    Comment


                    • #40
                      De reglat stiu ca se regleaza, dar nu stiu cum
                      Poti incerca prin infiletare / desfiletare .... asa era la daciile mai vechi.
                      GL-22-TOF

                      Comment


                      • #41
                        Nu merge asa. Comutatorul se fixeaza intr-un suport metalic. Ma gandeam ca acel suport are pe undeva vreun reglaj. Pai astept pareri.

                        Comment


                        • #42
                          Demontare / montare pedala de frana si contactor pedala frana.
                          Reglaj contactor pedala de frana. Extras din manualul de service.
                          Sper sa ajute.
                          Attached Files
                          GL-22-TOF

                          Comment


                          • #43
                            Multumesc,
                            Am sa incerc sa ma "joc" cu pistonasul acela sa ajung la lungimea "x".

                            Comment


                            • #44
                              Salutare.
                              Am si eu o problema la un Logan 2008 legat de stopuri.
                              Nu se aprind stopurile cand pun frana, nu se aprinde nici becul de mansalier si nici becul de ceata. Nici becurile de la plafoniera nu merg. Becurile le-am veriricat si sigurantele le-am schimbat dar nu stiu ce sa mai fac. Are cineva vreo idee ? Multumesc

                              Comment


                              • #45
                                Mai verifică odată becurile și siguranțele. Uită-te pe capacul de la siguranțe și verifică-le pe toate care au legătură cu luminile și pe cele generale.

                                Dacă e totul în regulă, vezi contactele să nu fie oxidate - la mine asta a fost. Poți folosi un șprei pt. contacte ca să le cureți și un pic de șmirghel. Apoi poți să le ungi cu un pic de ulei.

                                Dacă nici așa nu merge, trebuie să verifici firele. Scoate mufa din triplă. Roagă pe cineva să te ajute cu frâna și cu marșarierul (aici nu sunt sigur dacă trebuie motorul pornit pt. lampa de mers înapoi sau e de ajuns să fie contactul pus). Dacă nu știi care sunt firele implicate, ca să pui voltmetrul direct pe ele, pune cleștele negru pe caroserie iar pe cel roșu plimbă-l pe rând pe toate firele și ar trebui ca pe unul din ele să ai 12v. Ține cleștele roșu pe el apoi ia-l pe cel negru și plimbă-l pe celalte fire și ar trebui ca undeva să-ți facă masă.

                                Dacă tot nu merge, verifică și contactorul de sub pedala de frână despre care s-a mai discutat aici. Are 2 fire care intră în el, pune-le în scurt cu o agrafă de birou sau cu o sârmă.


                                Mie acel contactor mi-a rămas la un moment dat înțepenit, l-am scos, l-am desfăcut forțat cu o șurubelniță, am mișcat tijele alea și l-am pus la loc și a mers.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google