Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La mine facea exact la fel cand am ramas fara bateria
    Poate ai un contact imperfec
    Verifica bornele, bateria sau un releu face figuri.
    Daca nu service
    sigpic

    Comment


    • Originally posted by cosmin31 View Post
      Aveti dreptate e bateria. Am pus bateria pe un redresor si imi arata cam 20% curent. O recomandare de baterie daca se poate.
      Avem topic dedicat, pentru astfel de probleme.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Dupa ce am incarcat bateria a pornit dupa care au inceput manifertarile sf: porneau stergatoarele de capul lor, inchiderea centralizata merge incontinuu fara sa fie pus contactul, bateria se descarca etc. mi sa spus la un service ca ar fi computerul de bord si mi sa recomandat sa merg la reprezentanta. A mai patit cineva asa ceva? I-mi puteti recomanda un service bun in zona Iasi?

        Comment


        • Vezi la Bras din Podu de Piatra ( imediat dupa acel peco , cum te duci spre gara )

          Comment


          • si nu au acelasi pret ca si Caremil? Parca erau reprezentanta Renault.

            Comment


            • Au alte preturi ( chiar mai mici ) si in plus, sunt mult mai "intelegatori" - poti vedea cum lucreaza la masina sau chiar sta langa dansii + multe altele. La revizie de exemplu, la Caremil ma costa enorm ( 800+ RON - manopera si piesele lor, daca veneam cu piesele mele de origine, semnam o declaratie pe propria raspundere ca si cum piesele nu ar fi fost de origine si in plus, era alt tarif pentru manopera si ajungeam aproape de 1000 RON). La Bras, am venit cu piesele mele, nu au facut tamtam, au trecut la observatii "piese de origine aduse de client", a fost acelasi pret la manopera...
              Oricum, pentru mine, exista o diferenta majora intre Bras ( atentie, cel din Podu de Piatra, nu cel de la Metro ) si Caremil...

              Sincer, prefer sa ma duc chiar pana la Vaslui, la MotorGrup, decat sa ma mai duc la Caremil ( fapt pe care l-am si facut )

              Comment


              • Astazi am fost la Caremil in legatura cu un zgomot iritant, acompaniat de vibratii in tot compartimentul motor + volan, aparut zilele astea cand a fost canicula si am folosit ac-ul mai intens. Pornea ventilatorul la maxim, moment in care incepeau zgomotul si vibratiile. Clip-ul e mai relevant - https://www.youtube.com/watch?v=152eZT2sB_M . Raspunsul celor de la Caremil? Masina nu are nici o defectiune. Am contactat vocea clientului, le-am trimis si lor clip-ul si astept acum sa vad ce raspuns o sa primesc. Cert e ca prima revizie, cea de anul acesta, va fi clar si ultima efectuata la ei.

                LE - Facea exact la fel si anul trecut cand am luat-o, dar fiind masina noua, m-am gandit ca na, poate asa e normal (prima masina cu AC) si ma gandeam ca poate vibratia e de la compresor sau altceva.
                Last edited by gold4all; 4 September 2015, 23:17.

                Comment


                • sa nu-ti lipseasca un surub de la carcasa gmv

                  eu am observat asta pur intamplator, exact in partea stanga unde ai apasat si nu s-a mai auzit...mai mare a fost deranjul pana am rezolvat cu ei. mai intai au zis ca nu se intampla nimic daca nu e pus, dupa aia ca sa vedem daca avem, nu aveau, au tot cotrobait prin magazie si au gasit unu care se potrivea. nu m-a costat nimic, chit ca initial mi-au zis ca e vreo 5 lei surubu ala, pana la urma am avut noroc ca nu au avut ce sa factureze

                  la mine nu se auzea nici un zgomot, dar ma deranja pe mine foarte tare ca atingea in conducta aia groasa de lichid de racire care ducea in radiator, am zis sa nu roada conducta pana face gaura
                  Last edited by cristi....; 4 September 2015, 23:58.

                  Comment


                  • Si eu zic ca iti lipseste un surub ceva la acea carcasa.
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • mai degraba pare a nu fi bine prins

                      Comment


                      • In partea inferioara sunt gauri pentru suruburi, dar in niciuna din ele nu este si surub... Poate cineva cu Logan 1.2 16v sa imi spuna daca asa e si la el? Pe mecanicii vietii fix la basca i-a durut.
                        Cat despre bine prins...daca trag de elv in sus iese carcasa cu totul, nu e prinsa in nimic, sta efectiv in lacasul ei. Astept sa vad ce imi raspund cei de la vocea clientului, apoi eventual fac o programare si la Bras, poate sunt mai seriosi.
                        Last edited by gold4all; 5 September 2015, 00:16.

                        Comment


                        • Uite iti promit ca ma uit eu maine dimineata si iti scriu , ca am acelasi motor ca al tau numai ca e Logan1 , din amintiri stiu ca acel suport la mine e prins oarecum in niste "urechi" de cauciuc ceva de genul unui cooler de carcasa pc pentru a atenua vibratiile/zgomotele.
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • Exact, in partea de sus e prins in urechi, iar in partea de jos este un sistem similar, insa pot zari si cate o gaura. Ma gandesc ca nu sunt facute de dragul usurarii masinii. Multumesc frumos pentru ajutor!

                            Comment


                            • La tine este posibil sa ai una sau mai multe "urechi" rupte si de aici cauza acelui zgomot.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • X52 și X90 sunt diferite, cu cât se întelege acest lucru mai rapid cu atât mai bine.

                                La X90 radiatorul e prins cu niște "table" prinse de caroserie cu piulite metalice.
                                La X90 GMV e prins în 3 puncte de radiator și stă "în aer"

                                La X52 radiatorul e "suspendat" de caroserie în "cuie" de plastic și cauciuc.
                                La X52 GMV e prins pe un ecran cu gaură rotundă, ecran care e prins de radiator prin clips-uri.
                                Attached Files
                                Last edited by t0rquemada; 5 September 2015, 08:47.
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google