Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • am un logan 2 Laureate MCV diesel si citisem undeva pe forum ca dieselul are tubulatura pentru locurile din spate inclusa, a mea nu are. Pot sa intreb la reprezentanta de lipsa lor(e in leasing). Legat de pidiorele soferului, si mie imi ingheata, am decuopat mocheta din dreptul suflantei, sa vedem...
    Daca imi cumpar tubulatura, trebuie sa dau scaunele jos ca sa le montez?
    Last edited by siurian; 12 January 2016, 17:41.

    Comment


    • Nu trebuie date, insa trebuie demontata consola centrala ( zona butoanelor de la aeroterma ) + tunelul median ( tunelul de la frana de mana, suportul de pahare )

      Comment


      • Trebuie trasa mocheta, demontat cotiera (cine are), tunel median, tunel schimbător și suport pahare. Tubulatura o bagi de jos în sus, plug în play.

        Comment


        • Am avut Logan 1 diesel cu tubulatura din fabrica. Logan 2 a intrat la dieta.


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • Salutare baieti!
            Mai are cineva probleme cu pornitul la rece???
            Eu am avut problema asta si iarna trecuta(am discutat problema pe forum ), am fost la reprezentanta, o gramada de drumuri, teste cu laptopul in brate in fine pana la urma s-a rezolvat cu resoftare de nu stiu ce. Nu am mai avut probleme iarna trecuta, dar acum problemele au reaparut iar, masina porneste foarte greu, mai greu ca iarna trecuta, figuri face de pe la -4 grade.
            Are cineva idee ce poate fi?

            Comment


            • Sigur ti-au facut update de soft si nu ti-au rescris softul initial? Sa nu fie problema si de la bateria slabita odata cu gerul din ultima vreme.

              Comment


              • In cartea de garantie scrie reprogramare calculator injectie.
                Bateria este buna invarte bine electromotorul.
                Cand incerc sa pornesc motorul, electromotorul invarte vioi dar motorul da un fel de rateuri, se inabusa, trebuie sa tin contactul foarte mult iar cand porneste in cele din urma merge 3-4 secunde si se opreste.

                Comment


                • Esti sigur ca inst GPL este in regula?, pornirea este numai pe benzina? schimba reprez, vezi ce spun si altii, imi dau si eu cu parerea.

                  trimis de pe mobil
                  „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                  Comment


                  • ...masina L2 - 1,2 tinuta afara peste noapte , ieri a avut ultima cursa sub 1 km
                    ...dimineata porneste la "prima cheie" , dar motorul functiona in 3 pistoane
                    ...la bord se aprinde intermitent , galben ,martorul "check engine"
                    ...dupa parcurgerea a aprox. 80-100m motorul reintra in functionare normala , dar martorul "clipeste" in continuare
                    ...oprit motorul si dupa pornire totul a fost OK
                    ...cineva avizat are idee cam ce s-a intamplat si daca e cazul de facut probleme , ingrijorare ?
                    ...multumesc !

                    Comment


                    • Chestia asta cu pornitul in 3 pistoane am patit-o si eu o singura data iarna cand am vrut sa o pornesc intr-o dimineata geroasa , numai ca nu aveam nici un martor aprins pe bord , oprit motorul dupa cateva zeci de secunde iar la a doua incercare totul a fost normal.

                      Posibila cauza sa se manifeste asa : Benzina de calitate proasta si putina in rezervor.
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • imi dau cu parerea, situatie posibila: injector bocat. cauze:
                        - fabricatie proasta, comp aiurea f de temp
                        - benzina cu apa, a facut dop de gheata sau gheata a blocat inj
                        - benzina buna, vaporii de apa din admisia de aer au condesat si au inghetat in zona inject, blocandul.
                        Altceva nu imi vine in minte.


                        trimis de pe mobil
                        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                        Comment


                        • Banuiesc ca instalatia GPL este ok,oricum am incercat doar pe benzina cu Gpl decuplat si tot face probleme. Am mers o zi doar pe benzina, oprit doar pe benzina, dimineata incercare de pornire doar pe benzina.
                          La reprezentata se uita la masina ca la OZN.(reprezentanta care intre timp nu se mai ocupa de garantii).

                          Comment


                          • De la banuiala pana la sigur, este cale lunga.

                            trimis de pe mobil
                            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                            Comment


                            • Sa zicem ca este problema cu GPL, dar de ce nu porneste cand este doar pe benzina(oricum pornirea o face pe benzina si cand este cu GPL activat din cate am observat), problema apare doar cand este frig de la -6 grade si dupa ce in final reusesc cu greu sa o pornesc merge ok toata ziua.
                              La temperaturi mai ridicate nu face probleme porneste la sfert de cheie.

                              Comment


                              • E din soft. Încearcă vreun update la injecție. Suna la VC, și cere sa facă o programare în service.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google