Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sunt facute separat si cu alte piese banuiesc. Dar exista un semn de intrebare, ca dokker si lodgy se fabrica doar in Maroc, nu si in Romania.

    Comment


    • Am o banuiala, ca placutele de frana de au fost schimbate la 60 de mii, ori n au fost originale, ori sunt de o calitate extrem de proasta. Am 74500 de km si deja au inceput sa bata la franare de la viteza de peste 100km/h, in conditiile in care masina a functionat in regim normal, condusa la drum lung in majoritatea timpului si fataita prin oras doar in weekend. Setul original a tinut 25 de mii, in conditiile in care eu foloseam masina zilnic, al doilea a tinut pana la 60 de mii, la fel, folosita de mine zilnic, iar acum, cand merg doar in weekend eu personal cu ea, s-a dus in nici 15000 de km??

      Comment


      • daca iti bate volanu, nu cred ca are nicio treaba placuta de frana, problema este la discuri, iar legat de 15.000 de km ca s-au uzat placutele, eu le schimb pe la 11.000 km, ca sa-ti faci o idee, tine doar de stilul de condus.
        laureate 1.5l, albastru marin

        Comment


        • Nu bate volanul, e zgomotul specific pe franare cand sunt duse placutele, discurile au fost schimbate si ele la 60.000.
          Ideea e ca vara trecuta cand masina statea la mama de dimineata pana seara iar de seara pana la 4-5 dimineata statea la mine, care sincer nu prea am iertat-o, au tinut 25.000+, iar acum, eu fiind mai mult la bucuresti, o conduc doar in weekend, iar durata placutelor s-a injumatatit?? Nu prea are logica. Oricum, placutele de la dacia sunt niste gunoaie, la un peugeot 107, in 130 de mii au fost schimbate de 2 ori placutele, iar la logan curand urmeaza al 4-lea set..

          Comment


          • Buna seara
            La mine , cam de o luna , mai ales dimineata se aude ca un frecat cand franez,iar in cursul zilei ,uneori se aude acel frecat-scuze exprimarea.Am aproape 30 mii km.Altceva nu se simte.La prima revizie~18 mii km ,nu s-au uitat la placute.Sa fie placutele duse?

            Comment


            • Originally posted by hasserro View Post
              Nu bate volanul, e zgomotul specific pe franare cand sunt duse placutele, discurile au fost schimbate si ele la 60.000.
              Ideea e ca vara trecuta cand masina statea la mama de dimineata pana seara iar de seara pana la 4-5 dimineata statea la mine, care sincer nu prea am iertat-o, au tinut 25.000+, iar acum, eu fiind mai mult la bucuresti, o conduc doar in weekend, iar durata placutelor s-a injumatatit?? Nu prea are logica. Oricum, placutele de la dacia sunt niste gunoaie, la un peugeot 107, in 130 de mii au fost schimbate de 2 ori placutele, iar la logan curand urmeaza al 4-lea set..
              Nu trebuie generalizat, am vazut cazuri care au mers si 40000 km cu un set de placute de origine, la logan 2
              Eu am 30000 km cu placutele de fabrica, si din ce mi au zis la service cand am fost la verificare mai duc placutele lejer pana la 40000 km, acum am sa vad cand va trebui sa schimb placutele si am sa scriu aici

              Comment


              • Sa schimbi placutele la 11000 km e o contraperformanta!
                Keep walking...

                Comment


                • depinde de stilul de mers, daca mergi non stop tare, n-ai cum sa tii un set pana la 40.000.
                  laureate 1.5l, albastru marin

                  Comment


                  • - poti merge tare si fara sa mananci placute pe paine. Tine de cum previzionezi ca face cel din fata. Mersul tare nu inseamna sa ii dai blana pe 200m drepti si la prima curba sa calci frana pana treci de podea. La vechiul logan in 150 000 km nu am schimbat discurile si doar vreo 3 seturi de placute. La noua masina am 30 000 si nu se prevede nicio schimbare de placute.
                    sigpic

                    Comment


                    • Nici la dacia 1310 nu schimbai placutzele la 11 000 de km ....miroase a ditamai gogoasa cu 11 000 .... un set de placutze duce minim 25 000 de mii de km .... acuma sa nu sara carcotasii sa vezi domle ca eu merg si cu pedala de frana putin apasata ))

                      Comment


                      • - sau se conduce pe stilul rapid expus de mine mai sus: in curbe incetineste paana aproape de 0 kmh, apoi daca e putin drum drept, accelereaza pana la urmatoarea curba unde iar ii baga o frana de zile mari. Sunt pline drumurile de asemenea Loebi. Daca urci inspre Ranca, din orice parte, panta e asa de mare ca daca lasi piciorul de pe acceleratie in 2 secunde iti moare motorul, dar totusi sunt o gramada care pun frana la deal.
                        sigpic

                        Comment


                        • Cel care le schimba la 11000 nu e sofer...ci fazan!


                          Sent from mobile
                          Keep walking...

                          Comment


                          • In vreo 20 de km de asfalt prin padure, eu cred ca poti sa termini un set si in 10 mii, cum zicea cineva mai sus.
                            Attached Files

                            Comment


                            • Originally posted by jonnie007 View Post
                              Cel care le schimba la 11000 nu e sofer...ci fazan!


                              Sent from mobile

                              asta asa e, vai de capul lor astia de schimba placutele la 11.000 km, nici nu stiu sa mearga cu masina, franeaza pana la 0 km pe ora inainte de curbe si dupaia accelereaza putin pe drept, incurca si traficul ) Ce vrei, nu toti ne-am nascut soferi, mai sunt si d astia crispati care abia merg prin trafic
                              laureate 1.5l, albastru marin

                              Comment


                              • - nu are nicio legatura cu cine se crede sofer sau nu. E vorba ca toti spuneau ca sunt praf placutele la noul logan. Si cum am luat masina, in rodaj, fiindca nu era recomandat sa treci de 2000 de ture primii 10000 km nu am folosit frana de motor. Am fost la o verificare acum o luna si, tinand cont ca aveam vreo 26000 km i-am pus sa se uite si la placute, gandind ca va trebui sa le schimb la revizia din mai. Dar se pare ca nu. Inseamna ca placutele sunt bune.
                                Cat despre stilul de condus, se vede clar apartenenta soferilor la anumite regiuni standard pe alea 2 drumuri simpatice: transalpina si transfagarasanul. Nu e posibil ca urcand o panta de inclinatie 8-10% sa pui frana intr-o curba. Efectiv e aiurea. Lasa piciorul de pe acceleratie la o panta de 10% si o sa vezi ca in maxim 5 secunde iti moare motorul.
                                Romanii cred ca daca acceleraza si franeaza pana iti iese stomacul pe gura vezi doamne sunt mari piloti de raliuri. Daca ai un mers cat de cat constant, indiferent de drum drept/curbe, daca intuiesti cu cat e ok sa iei virajul fara sa calci frana pana in podea, o sa ajungi mai bine, mai repede si mai ok la destinatie decat daca smucesti masina pana ii sar pistoanele. Iar in bucuresti traficul e absolut special. De mai multe ori am patit sa fiu primul la semafor si abia a 3-4 oara cand se facea verde reuseam sa trec, fiindca mi se bagau toti cu japca in fata blocand restul benzilor. Orasul ala e nebunie curata tocmai fiindca toti sunt niste agitati si mai mult se incurca unul pe altul.
                                Last edited by pilifida; 18 February 2016, 00:00.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google